Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() en ik heb wel controle over mijn eigen leven ![]() ja het is ook niet mijn grote vriend, maar mn ma vind het wel vrij interessant ![]()
|
Au au, hallo kater. Maar ik heb echt een coole avond gehad
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Jaa hij komt vanavond thuis <3
en ik ben gister tante geworden! Mn zus heeft een dochtertje gekregen en ik vind dr zo schattig, nu al! Vanmiddag kan ik ze zien. Lise Sophie (zo heet ze) moet nog wel een paar dagen in het ziekenhuis liggen en dat vind ik wel sneu voor mn zus. neonatalogie is ook helemaal aan de andere kant van het ziekenhuis. en gister was ze om half 5 bevallen, mocht ze dr pas om half tien vasthouden! gelukkig niets ernstigs verder. Oeh, echt wat een schattig meisje is het op de foto's <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: We zijn zo leuk samen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
@ Ave: Gefeliciteerd! Wel stom inderdaad dat ze zo lang moest wachten voor ze haar kindje mocht vasthouden
![]() Citaat:
![]() Stond daarna echt te trillen op mijn benen, zo kwaad was ik. En het geintje heeft al met al 1,5 uur geduurd, echt niet leuk. ![]() Vanacht dus heel laat naar bed gegaan. We hebben nog veel gepraat en dat was wel heel fijn. Daarna ging het weer over in melig geklets, waar ik ook wel aan toe was. Vanochtend samen ontbijt gehaald en heel burgerlijk aan de eettafel samen een krantje gelezen. Soms is samen burgerlijk normaal zijn gewoon fijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En natuurlijk @ Ave; gefeliciteerd! Echt ook enorm leuke namen ja! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyway ik was ik bij een vriendin in Delft, en we zouden samen eten en koken. Belt haar vriendje datie ook mee wilt eten, zeg ik zo van neheee dat kan echt niet! Nou ja vooruit dan maar, ben ik toch maar ingestemd, en toen vroeg ik voor hoeveel personen we totaal moesten koken. Zegt mn vriendinnetje 7 ![]() ![]() ![]() Maar mijn gala blind date is dus echt en suf en niet aantrekkelijk, het is meer een schattige puppy dan een woest neukbaar exemplaar ![]()
|
Verwijderd
|
@ iedereen: dankjewel! ik ga haar vanmiddag zien <3 ik vind het ook echt mooie namen, was beetje bang dat ik de naam niet mooi zou vinden, is toch een beetje lullig
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Morgen gaan we lunchen en daar heb ik zin in. En 's avonds komt een goede vriend van me langs en omdat hij (na 20 maanden!) nog nooit mijn vriend heeft gezien gaan we eerst daar even langs. Ik ben echt zooo benieuwd, want het zijn echt totaaaaaaal verschillende mensen!
Morgen is het ook precies een jaar geleden dat we naar Aruba zijn vertrokken! Pff.. zaten we daar nog maar.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: oja, ik had een foto in mijn agenda en vriendinnen vonden hem ook leuk. (Hihi natuurlijk <3.)
|
Verwijderd
|
Serieus, sinds wanneer zitten we weer in de brugklas? Komt een gozer vertellen dat ik z'n vriend maar moet gaan versieren (de jongen die vorige week ging zeggen dat ie me leuk vond maar verder niks deed). En de rest van de avond gebaren en doen. Ja haha, komop zeg, zo doen we dat niet, niet als ik er niet vreselijk van overtuigd ben dat hij geweldig is. Bizar.
Rokjes werken goed trouwens ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Samen aan het schilderen geslagen, samen even snel naar de stad geweest, even snel een pizza bestellen, morgen samen naar een verjaardag (zo ook overmorgen), samen stappen, samen slapen, samen zingen en dansen, samen nieuwe liedjes verzinnen, samen zo verdomde hard lachen, samen mijn ontsnapte paard vangen, samen paardrijden, samen reizen, samen gek doen op een scooter, samen koken, samen afreageren, samen filmpjes kijken, samen stukjes theater spelen en zo verdomd veel dingen meer. Ah verdomme, ik ben ECHT verliefd.
![]() ![]() ![]() Oh, en een edit: Dit is dus waar ik al verdomde lang op hoopte, en naar uit keek; Gewoon iemand die mij op een fijne manier aanvult en tegengas kan geven. Waaaaaah ik ben een ramp ![]()
Laatst gewijzigd op 21-09-2007 om 22:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Maandag repetitie en dinsdag gitaarles, dat betekent dat ik hem de komende 4 dagen maar zeven fuckin uur kan zien
![]() De manier waarop hij ijs eet is echt om te zoenen, met die groene pretoogjes en die bruine krullen *smelt.* 't leuke is ook dat hij volgensmij niet door heeft hoe waanzinnig lekker ie is. En de manier waarop hij kusjes geeft, of de manier waarop hij grinnikt tijdens friends. Of de manier hoe hij gillend achterop mn fiets zit ("Heb je haast ofzo!? Je rijdt me dood!") Of zelf hijgend Amsterdams bruggetje op - bruggetje af fietst met mij achter op is onbetaalbaar. Hij is denk ik mijn dierbaarste iets in deze hele wereld. |
![]() |
|
Pff. Het was zo leuk, ik weet nu weer waarom ik hem zo aan het missen was. Dit was zo verwarrend, maar eigenlijk moet ik me nu niet weer in deze relatie storten. We houden van elkaar maar het gaat gewoon niet.
|
ik heb een ongelooflijke baalmood. over anderhalf begint mijn dienst op werk, en ik heb t o t a a l geen zin in dat strafkamp. het staat me zo tegen... weer 11 uur lang lief vriendelijk en aardig doen tegen dat klootjesvolk. Gelukkig is dat terras niet open...Morgen weer dezelfde terreur. Pff... ik hoop echt eens dat ie me ontslaat (als hij MIJ ontslaat, krijg ik 5 maandsalarissen uitbetaald; NEEM ik ontslag, krijg ik niks, en dat loopt dan toch wel op in de papieren...).
Mijn vriendin is de liefste. Ze kan me gewoon altijd weer vrolijk maken. De komende tijd gaat ze 't heel druk hebben geloof ik, en gaan we elkaar echt minder zien. Daar is al eens eerder mee 'gedreigd' maar nu is t echt zo ![]() Soms vraag ik me af waarom ze nog bij mij wil zijn... Maar ja, verliefde mensen doen soms rare dingen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|