Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2007, 23:19
niña
niña is offline
Citaat:
wie is 'hij'?
Jeroen ^.^
Oud 20-09-2007, 23:31
Verwijderd
Thuis komen in een leeg huis na 4 keer geslagen te zijn is niet leuk. Net gebeld, gelukkig komt hij wel meteen
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 02:04
Metal
Metal is offline
na het uitgaan ofzo? sucks
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 08:04
Dott
Dott is offline
Citaat:
Down with love is een film

"Down with love? Just eat some chocolate, forget the man, and take control of your own life."

Echt een vrouwenfilm, maar goed

Dr. Phil is irritant, die zou ik nooit quoten
aha, okeej *klik* die heb ik al gezien die is best geniaal opgezet vooral het einde
en ik heb wel controle over mijn eigen leven

ja het is ook niet mijn grote vriend, maar mn ma vind het wel vrij interessant
Oud 21-09-2007, 08:24
__
__ is offline
Citaat:
Jeroen ^.^
ja daar schiet ik toch ook niks mee op!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 08:39
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Mijn ouders willen 'm 'nu wel eens zien' (die vier hele weken tenslotte!) en hij vindt het ook niet erg langs te komen. Alleen ik moet nog overtuigd worden van hun gelijk
Kom je dan ook bij hem/ons langs?

OT: hij zei gister, omdat ik graag wilde dat hij toch wel kwam: "ik zou toch wel heel stom zijn om dat wat wel goed gaat en zeker is op te geven" .... "als jij dat nog wil" Dus nou is het weer goed
Oud 21-09-2007, 08:46
stout!
stout! is offline
Au au, hallo kater. Maar ik heb echt een coole avond gehad . Ben zelfs nog thuisgebracht door een jongen maar heb hem de foto's van Florence laten zien . Hij had gerommeld met het meisje dat mijn kamer in onderhuur heeft gehad en een enorme slet is dus had zelfs al eens in mijn bed gelegen, raaaaar idee. Maar geen enkele neiging om rare dingen te doen
Oud 21-09-2007, 09:29
Verwijderd
Citaat:
ik heb wel controle over mijn eigen leven
Yeah, sure Dat denkt iedereen..
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 10:09
Yana
Yana is offline
Afgelopen woensdag 27 maanden.. Ik sta er zelf van te kijken
Oud 21-09-2007, 10:46
Nebel
Nebel is offline
Heel goed maar heel bang voor de toekomst.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 11:36
Verwijderd
Jaa hij komt vanavond thuis <3
en ik ben gister tante geworden! Mn zus heeft een dochtertje gekregen en ik vind dr zo schattig, nu al! Vanmiddag kan ik ze zien. Lise Sophie (zo heet ze) moet nog wel een paar dagen in het ziekenhuis liggen en dat vind ik wel sneu voor mn zus. neonatalogie is ook helemaal aan de andere kant van het ziekenhuis. en gister was ze om half 5 bevallen, mocht ze dr pas om half tien vasthouden! gelukkig niets ernstigs verder. Oeh, echt wat een schattig meisje is het op de foto's <3
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 11:42
Verwijderd
Citaat:
na het uitgaan ofzo? sucks
Ik denk op dr werk..Als ik me goed herinner werkt ze met gehandicapte mensen, of iets in die richting.

OT: We zijn zo leuk samen We hebben Edinburgh geboekt en gaan tijdens de Kerstdagen daarheen! De 24e weg en dan de 26e terug. Heb er nu al helemaal zin in. Verder zijn wij natuurlijk gewoon een perfect stel, haha
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 12:31
__
__ is offline
Citaat:
Jaa hij komt vanavond thuis <3
en ik ben gister tante geworden! Mn zus heeft een dochtertje gekregen en ik vind dr zo schattig, nu al! Vanmiddag kan ik ze zien. Lise Sophie (zo heet ze) moet nog wel een paar dagen in het ziekenhuis liggen en dat vind ik wel sneu voor mn zus. neonatalogie is ook helemaal aan de andere kant van het ziekenhuis. en gister was ze om half 5 bevallen, mocht ze dr pas om half tien vasthouden! gelukkig niets ernstigs verder. Oeh, echt wat een schattig meisje is het op de foto's <3
aah gefeliciteerd!! dat lijkt me zo leuk. mooie naam trouwens!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 12:36
Verwijderd
@ Ave: Gefeliciteerd! Wel stom inderdaad dat ze zo lang moest wachten voor ze haar kindje mocht vasthouden

Citaat:
Ik denk op dr werk..Als ik me goed herinner werkt ze met gehandicapte mensen, of iets in die richting.
Klopt. En ik weet echt wel dat ik aangevallen kan worden, die kans is er altijd, maar toch komt er dan altijd iets in me naar boven van: Wat? Val jij me nu aan?! Ik zal jou!
Stond daarna echt te trillen op mijn benen, zo kwaad was ik. En het geintje heeft al met al 1,5 uur geduurd, echt niet leuk. Vandaar dat ik even baalde dat hij niet thuis was, moest echt even mijn verhaal kwijt.

Vanacht dus heel laat naar bed gegaan. We hebben nog veel gepraat en dat was wel heel fijn. Daarna ging het weer over in melig geklets, waar ik ook wel aan toe was. Vanochtend samen ontbijt gehaald en heel burgerlijk aan de eettafel samen een krantje gelezen. Soms is samen burgerlijk normaal zijn gewoon fijn
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 13:08
niña
niña is offline
Citaat:
Kom je dan ook bij hem/ons langs?
Nee ik ben nog nooit bij 'm langs geweest

Ave, gaaf, gefeliciteerd en een mooie naam!
Oud 21-09-2007, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Klopt. En ik weet echt wel dat ik aangevallen kan worden, die kans is er altijd, maar toch komt er dan altijd iets in me naar boven van: Wat? Val jij me nu aan?! Ik zal jou!
Stond daarna echt te trillen op mijn benen, zo kwaad was ik. En het geintje heeft al met al 1,5 uur geduurd, echt niet leuk. Vandaar dat ik even baalde dat hij niet thuis was, moest echt even mijn verhaal kwijt.
Dat kan ik me goed voorstellen.. Mijn schoonzus en een goede vriendin van me doen ook beiden dit soort werk en krijgen hier ook wel eens mee te maken. Die zijn ook vaak goed van slag ja.. Je verwacht het wel, maar toch weer niet (ik heb met kinderen gewerkt, die hebben dat ook wel eens, maar minder heftig)

En natuurlijk @ Ave; gefeliciteerd! Echt ook enorm leuke namen ja!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 13:17
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
In eerste instantie alleen zoenen De rest bewaren we wel voor als er echt gedate gaat worden, denk ik. Ik ben een heel braaf meisje in de praktijk. Snap zelf niet waarom.
haha aapje, duuh tuurlijk moet je zoenen. Dat is leuk

Anyway ik was ik bij een vriendin in Delft, en we zouden samen eten en koken. Belt haar vriendje datie ook mee wilt eten, zeg ik zo van neheee dat kan echt niet! Nou ja vooruit dan maar, ben ik toch maar ingestemd, en toen vroeg ik voor hoeveel personen we totaal moesten koken. Zegt mn vriendinnetje 7 Maar ik weet dat ze maar 3 huisgenootjes heeft... Het bleek dat alle huisgenootjes plus vriendje er waren plus mijn gala blind date Ze zijn allemaal dichgetikt op hun eigen vereniging en ik heb echt de hele avond allemaal kutgesprekken aan moeten horen die ik niet begreep over dingen die er speelden. En mijn blind date was ook niet geintreseerd bezig, die babbelde gezellig mee terwijl hij zag dat ik er dus helemaal niks mee kon. En dat terwijl ik me had verheugd op een gezellig avondje met mn vriendin

Maar mijn gala blind date is dus echt en suf en niet aantrekkelijk, het is meer een schattige puppy dan een woest neukbaar exemplaar en hij is ook niet gezellig en spontaan ofzo.
Oud 21-09-2007, 13:22
Verwijderd
@ iedereen: dankjewel! ik ga haar vanmiddag zien <3 ik vind het ook echt mooie namen, was beetje bang dat ik de naam niet mooi zou vinden, is toch een beetje lullig en het is ook een mooie baby lijkt op de foto's. tuurlijk, ik hou sowieso van dr, want ik ben haar tante. maar een mooie baby met een mooie naam
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 13:33
Rob
Rob is offline
Gefeliciteerd, Ave! pix, plz! n_n
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd, Ave! pix, plz! n_n

Lise Sophie!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 13:54
Rioto
Citaat:
haha aapje, duuh tuurlijk moet je zoenen. Dat is leuk

Anyway ik was ik bij een vriendin in Delft, en we zouden samen eten en koken. Belt haar vriendje datie ook mee wilt eten, zeg ik zo van neheee dat kan echt niet! Nou ja vooruit dan maar, ben ik toch maar ingestemd, en toen vroeg ik voor hoeveel personen we totaal moesten koken. Zegt mn vriendinnetje 7 Maar ik weet dat ze maar 3 huisgenootjes heeft... Het bleek dat alle huisgenootjes plus vriendje er waren plus mijn gala blind date Ze zijn allemaal dichgetikt op hun eigen vereniging en ik heb echt de hele avond allemaal kutgesprekken aan moeten horen die ik niet begreep over dingen die er speelden. En mijn blind date was ook niet geintreseerd bezig, die babbelde gezellig mee terwijl hij zag dat ik er dus helemaal niks mee kon. En dat terwijl ik me had verheugd op een gezellig avondje met mn vriendin

Maar mijn gala blind date is dus echt en suf en niet aantrekkelijk, het is meer een schattige puppy dan een woest neukbaar exemplaar en hij is ook niet gezellig en spontaan ofzo.
moet ook niet zo veel verwachten van al die studenten uit delft eh
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 14:01
Verwijderd
Och gosh wat een apparatuur allemaal. Is ze te vroeg geboren ofzo?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 14:04
wup
wup is offline
Morgen gaan we lunchen en daar heb ik zin in. En 's avonds komt een goede vriend van me langs en omdat hij (na 20 maanden!) nog nooit mijn vriend heeft gezien gaan we eerst daar even langs. Ik ben echt zooo benieuwd, want het zijn echt totaaaaaaal verschillende mensen!
Morgen is het ook precies een jaar geleden dat we naar Aruba zijn vertrokken! Pff.. zaten we daar nog maar..
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Och gosh wat een apparatuur allemaal. Is ze te vroeg geboren ofzo?
nee 2 week te laat zelfs! de bevalling was alleen erg zwaar, dus ook voor lise, waardoor ze veel vruchtwater in haar longen heeft gekregen. dus ze wordt ondersteund met extra zuurstof in haar longen, maar te veel lucht daar zou naar de maag kunnen gaan dus daar wordt het via een slangetje weer weggevoerd. maar vandaag is ze van alle enge slangetjes afgehaald geloof ik
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 14:34
Verwijderd
Citaat:
maar vandaag is ze van alle enge slangetjes afgehaald geloof ik
Gelukkig maar dan
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 14:51
Dott
Dott is offline
Citaat:
Yeah, sure Dat denkt iedereen..
haha, ja oke.. je hebt het nooit 100% maar bepaalde dingen heb ik wel onder controle
Oud 21-09-2007, 14:52
Verwijderd
Citaat:
nee 2 week te laat zelfs! de bevalling was alleen erg zwaar, dus ook voor lise, waardoor ze veel vruchtwater in haar longen heeft gekregen. dus ze wordt ondersteund met extra zuurstof in haar longen, maar te veel lucht daar zou naar de maag kunnen gaan dus daar wordt het via een slangetje weer weggevoerd. maar vandaag is ze van alle enge slangetjes afgehaald geloof ik
dat had mijn neefje ook (ik denk dat er een foto van hem in m'n fotoboek staat ) - al die slangetjes zien er wel eng uit (ik was echt wel bang dat er iets kon mislopen), maar het ziet er erger uit dan het is proficiat overigens
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 16:44
Mariekje*
Mariekje* is offline
Het is misschien wat vreemd, maar ik heb me serieus nog nooit zo fijn, vertrouwd en veilig gevoeld bij een jongen. Ohjee *vind het een beetje eng*
Oud 21-09-2007, 18:03
Lilium
Lilium is offline
Ik mis mijn vriendje.
Oud 21-09-2007, 18:26
Verwijderd
Ik geloof dat ik een soort van halve date heb.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Ik mis mijn vriendje.
Ik ook. Ik krijg namelijk net last minute aangeboden om ergens heen te gaan, waarvan ik weet dat hij het heel tof had gevonden. Maar helaasch, hij is aan het werk...
Maar goed, ik ga lekker toch
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 18:57
Rob
Rob is offline
Citaat:
Jij ook al? Wat een toeval!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 19:34
indigo
indigo is offline
Citaat:
Ik mis mijn vriendje.
En het duurt nog een week voordat ik hem weer zie . Misschien dat ik toch maar even kijk of we nog doordeweek een keer af kunnen spreken. Bluh, nadeel van studeren/ niet in de buurt wonen.

Edit: oja, ik had een foto in mijn agenda en vriendinnen vonden hem ook leuk. (Hihi natuurlijk <3.)
Oud 21-09-2007, 20:26
Miek
Miek is offline
Helaas kan ik dit weekend niet even met hem mee
Maar hij was net wel even fijn hier en t was echt kut dat hij weer moest gaan ;(
Gelukkig zijn we volgende week mooi een heel weekend lekker met zen tweetjes thuis ^^
Oud 21-09-2007, 21:49
Verwijderd
Serieus, sinds wanneer zitten we weer in de brugklas? Komt een gozer vertellen dat ik z'n vriend maar moet gaan versieren (de jongen die vorige week ging zeggen dat ie me leuk vond maar verder niks deed). En de rest van de avond gebaren en doen. Ja haha, komop zeg, zo doen we dat niet, niet als ik er niet vreselijk van overtuigd ben dat hij geweldig is. Bizar.

Rokjes werken goed trouwens En mijn vriendinnen zijn zwaar leuk
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 22:17
Mariekje*
Mariekje* is offline
Samen aan het schilderen geslagen, samen even snel naar de stad geweest, even snel een pizza bestellen, morgen samen naar een verjaardag (zo ook overmorgen), samen stappen, samen slapen, samen zingen en dansen, samen nieuwe liedjes verzinnen, samen zo verdomde hard lachen, samen mijn ontsnapte paard vangen, samen paardrijden, samen reizen, samen gek doen op een scooter, samen koken, samen afreageren, samen filmpjes kijken, samen stukjes theater spelen en zo verdomd veel dingen meer. Ah verdomme, ik ben ECHT verliefd.

Oh, en een edit: Dit is dus waar ik al verdomde lang op hoopte, en naar uit keek; Gewoon iemand die mij op een fijne manier aanvult en tegengas kan geven. Waaaaaah ik ben een ramp

Laatst gewijzigd op 21-09-2007 om 22:24.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 22:26
Antoni
Antoni is offline
Citaat:
Ik ook. Alhoewel, de datum is nog niet geprikt en hoe serieus ze het als date ziet, weet ik niet. Maar ik heb er wel een goed gevoel over.
Oud 21-09-2007, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ook. Alhoewel, de datum is nog niet geprikt en hoe serieus ze het als date ziet, weet ik niet. Maar ik heb er wel een goed gevoel over.
Altijd lastig inschatten, wat de ander ervan denkt ;x Maar komt wel goed Leuk voor je!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 23:02
Verwijderd
Maandag repetitie en dinsdag gitaarles, dat betekent dat ik hem de komende 4 dagen maar zeven fuckin uur kan zien En natuurlijk weet ik dat dat voor sommige mensen echt veel is, maar ik wordt al depressief bij 't idee. Mn hele goede humeur naar de klote. Maar ik ga hem asap weer platknuffelen, gewoon, omdat hij me zo waanzinnig gelukkig maakt. <3

De manier waarop hij ijs eet is echt om te zoenen, met die groene pretoogjes en die bruine krullen *smelt.* 't leuke is ook dat hij volgensmij niet door heeft hoe waanzinnig lekker ie is. En de manier waarop hij kusjes geeft, of de manier waarop hij grinnikt tijdens friends. Of de manier hoe hij gillend achterop mn fiets zit ("Heb je haast ofzo!? Je rijdt me dood!") Of zelf hijgend Amsterdams bruggetje op - bruggetje af fietst met mij achter op is onbetaalbaar. Hij is denk ik mijn dierbaarste iets in deze hele wereld.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 00:52
Verwijderd
Vrijgezel sinds vanavond en damn daar ben ik blij om.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 02:35
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Pff. Het was zo leuk, ik weet nu weer waarom ik hem zo aan het missen was. Dit was zo verwarrend, maar eigenlijk moet ik me nu niet weer in deze relatie storten. We houden van elkaar maar het gaat gewoon niet.
Oud 22-09-2007, 08:37
Estar
Estar is offline
Citaat:
Vrijgezel sinds vanavond en damn daar ben ik blij om.
Vind je het heel erg dat ik jou steeds minder serieus neem?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 09:30
Orpheo
Orpheo is offline
ik heb een ongelooflijke baalmood. over anderhalf begint mijn dienst op werk, en ik heb t o t a a l geen zin in dat strafkamp. het staat me zo tegen... weer 11 uur lang lief vriendelijk en aardig doen tegen dat klootjesvolk. Gelukkig is dat terras niet open...Morgen weer dezelfde terreur. Pff... ik hoop echt eens dat ie me ontslaat (als hij MIJ ontslaat, krijg ik 5 maandsalarissen uitbetaald; NEEM ik ontslag, krijg ik niks, en dat loopt dan toch wel op in de papieren...).

Mijn vriendin is de liefste. Ze kan me gewoon altijd weer vrolijk maken. De komende tijd gaat ze 't heel druk hebben geloof ik, en gaan we elkaar echt minder zien. Daar is al eens eerder mee 'gedreigd' maar nu is t echt zo Ik vind dat jammer (zacht uitgedrukt) maar ja, niks aan te doen.

Soms vraag ik me af waarom ze nog bij mij wil zijn... Maar ja, verliefde mensen doen soms rare dingen
Oud 22-09-2007, 10:12
Verwijderd
uuuh nog 5 uur en dan mag ik pas weg
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 10:17
Nebel
Nebel is offline
hmm ik zie hem een weekend niet en ik word gek
gelukkig heb ik z'n tshirt
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 10:21
Antoni
Antoni is offline
Citaat:
Altijd lastig inschatten, wat de ander ervan denkt ;x Maar komt wel goed Leuk voor je!
Dankjewel! Jij ook succes met jouw soort van halve date.
Oud 22-09-2007, 16:18
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Samen aan het schilderen geslagen, samen even snel naar de stad geweest, even snel een pizza bestellen, morgen samen naar een verjaardag (zo ook overmorgen), samen stappen, samen slapen, samen zingen en dansen, samen nieuwe liedjes verzinnen, samen zo verdomde hard lachen, samen mijn ontsnapte paard vangen, samen paardrijden, samen reizen, samen gek doen op een scooter, samen koken, samen afreageren, samen filmpjes kijken, samen stukjes theater spelen en zo verdomd veel dingen meer. Ah verdomme, ik ben ECHT verliefd.

Oh, en een edit: Dit is dus waar ik al verdomde lang op hoopte, en naar uit keek; Gewoon iemand die mij op een fijne manier aanvult en tegengas kan geven. Waaaaaah ik ben een ramp
(K)sorry smikky, had mn eigen account vergete aan te melde:$
Reageren

Regels voor berichten