Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2007, 19:10
Yana
Yana is offline
Citaat:
@Yana: Hmm, dat moet echt klote voelen . Niemand anders om even mee te praten, of weet niemand van je zelfhulpgroep?
Gewoon meteen nadat ik dat postte komt ie alsnog online Het is niet alsof ik me nu ineens zoveel beter voel, maar het lucht wel degelijk op!
Oud 02-10-2007, 19:30
Linda
Linda is offline
Weer een spelletje herontedekt en natuurlijk gelijk druk aan het spelen.
Moet alleen er aan denken dat er ook nog wel in huis moet gebeuren .
Maar wat moet dat moet....
Zo maar even mezelf dwingen om de afwas te doen. Daarna mag ik wel weer van mezelf als beloning een lekker pot thee voor mezelf zetten. Doe ik het nog ergens voor .

Oh ja, en morgen lekker een dagje vrij.
Denk dat ik dan even gebruik ga maken van m'n ov en Den Haag in ga. Is al weer een tijd geleden dat ik er geweest ben en ik heb nog wel een paar dingen nodig.
Oud 02-10-2007, 19:49
Verwijderd
Vandaag met gym was het wel ff schrikken. We deden een soort van korfbal en die palen moesten opgeruimd worden. Toen viel een van die palen tegen het hoofd van een vriendin van me. Nu heeft ze een gat in d'r hoofd. Ik zag het gebeuren; die paal viel, kwam tegen A's voorhoofd, ze viel achterover en het bloed drupte zo tussen haar vingers door naar beneden. Ik zie heel de tijd dat beeld voor me. Dat was echt heel erg schrikken, het was maar goed dat ik bijna niks gegeten had want anders was het niet goed gegaan. Verder was het vandaag wel leuk. Ik heb hem weer gezien (en dan is mijn dag gelijk al wel goed). Ik vraag me af of het niet een beetje opvalt, overal waar hij is ben ik ook. Donderdag zie ik hem weer. Ik word helemaal gek van dat gezwijmel van mij. Morgen moeten we op de foto voor school. Dat is altijd wel leuk, iedereen zit elkaars haar te doen en te tutten. Ik heb eigenlijk wel zin om naar school te gaan.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 20:00
Little_lady
Little_lady is offline
J, kom op... Je kan het, nog even doorzetten liefje <3
Oud 02-10-2007, 20:01
Hawahaai
Hawahaai is offline
Pfff, mijn verkoudheid begon net te zakken, maar nu zit mijn neus en keel gewoon helemaal dicht.
Misschien begin ik mijn stage toch wel een beetje leuk te vinden, al is mijn mentor echt niet mijn type mens. Het zou iemand zijn waar ik als leerling een beetje bang voor zou zijn, en waar ik nu, als ik kon kiezen, ook met een boogje omheen zou lopen, omdat hij té spontaan is. Ik hou daar niet zo van, maar ik zal het toch moeten doorstaan de komende tijd. Ach ja, het went al een beetje, dus het zal wel loslopen.

Alvast voor morgen, mijn to-do-lijstje, zodat er tenminste wat druk achter zit om alles te doen:
- weinig forummen / internetten (dat is de start van alles)
- afspraak
- badkamer + toilet poetsen
- logboek stage bijwerken
- opdrachten stage uittypen
- lesvoorbereidingen voor donderdag voor stage maken + printen
- les bedenken voor de kinderboekenweek
- beetje boodschappen doen
- planten water geven
- strijken
- mijn documenten op cd branden
- verjaardagskaarten opbergen
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 20:06
kroot
kroot is offline
Morgen naar het ziekenhuis voor EMG, ben benieuwd naar de uitslag. En ik moet wat therapiedingetjes doen en wel nu!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 20:11
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Godverdomme dit heb ik ook altijd en nou voel ik me helemaal naar en kut en het is maar goed dat mijn vriendinnetje online is . En en stiekem wil ik wel maar maar maar.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 20:51
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
gadverdamme... nu weet ik waarom die vrouw op mijn stage dat drankje niet wilde drinken. Het is ook zo VIES>>>> (ja nu moet ik het zelf ook)
En het ergste is dat ik de helft ben vergeten te vertellen bij de huisarts en nu weer buikpijn heb gekregen terwijl ik gestopt ben met die lactulose stroop..
als het volgende week niet beter gaat dan moet ik toch maar weer bellen... (maar dat durf ik toch niet)
En ze was boos op die mevrouw van de huisartsenpost en ging naar haar bellen.. zo lief..

Nu nog ff typen en straks slapen...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 20:55
Verwijderd
Ik post te vaak vandaag, maar goed. Het wordt in ieder geval steeds positiever. Die muziek buiten is trouwens echt zwaar irritant. Maar verder heb ik net met EAP in Californie gebeld, heb ik dus eindelijk mijn Application ID Number en gaan ze eens bekijken waarom ik nog steeds niet mijn application acknowledgement letter gekregen heb. En daarna heb ik gekeken bij de huisvesting en bij de dining hall daar en ze hebben in ieder geval veganistische opties, hoewel ik waarschijnlijk liever zelf mijn eten kook. Ik heb nu zo ontzettend veel zin om naar Californie te gaan. <333

Ik ga nog even bezig met mijn motivatiebrief en zo, denk ik. Ik kan waarschijnlijk toch pas diep in de nacht gaan slapen, dus kan net zo goed nog wat nuttigs doen.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 21:09
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
@rare kwast: trek je niets aan van je begeleider, je zegt het zelf al: die is van 2 jaar geleden, daar heb je niets meer mee te maken!
ja ik weet dat het ruim 2 jaar gelee is maar hij heeft zoveel invloed gehad, zoveel onzekerheid losgemaakt..
maar als ik hem niet had gezien had ik het zelfde gedacht.. ik blijf vergelijken ik kan het niet..
zodra het een beetje complex wordt begin ik al half te flippen.. volgens mij kan ik beter lantarenpaal schilder worden ofzo
Oud 02-10-2007, 21:15
moon
moon is offline
pfff ik red het niet meer
Oud 02-10-2007, 21:15
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
ja ik weet dat het ruim 2 jaar gelee is maar hij heeft zoveel invloed gehad, zoveel onzekerheid losgemaakt..
maar als ik hem niet had gezien had ik het zelfde gedacht.. ik blijf vergelijken ik kan het niet..
zodra het een beetje complex wordt begin ik al half te flippen.. volgens mij kan ik beter lantarenpaal schilder worden ofzo
welnee, ik ga er gewoon vanuit dat we ooit collega's worden (als ik me diploma heb gehaald )
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 21:53
Perikles
Perikles is offline
Slechte dag vandaag.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 22:12
coopergirl
coopergirl is offline
En morgen ga ik echt absoluut met school bezig!
Het begint bij het zetten van een wekker... 8.30 uur --> max een half uur snoozen
- Een heleboel hoofdstukken lezen uit het boek gespreksvoering
- 100 blz lezen uit het psychologieboek
- 5 hoofdstukken lezen uit het onderzoek-voorbereiden-boek
- 5 probleemstellingen formuleren empirisch onderzoek/ beschrijvend/ verklarend und so weiter.

Sja... Dit gaat nooit lukken, maar ik moet er toch eens aan beginnen
Oud 02-10-2007, 22:35
Fayette
Bllllllllaaaaaaaaah, herfst en die ongein. Ik hoop dat het broeikaseffect een beetje lekker doorzet onderhand. Ik wil zon altijd!!! Waarom word ik hier toch zo moe van? Zoveel mensen vinden het een mooi jaargetijde en ik baal als een stekker.

En ik wil gewoon even lekker verliefd worden op een leukerd! Ik heb al een slachtoffer op het oog. Ik moet warmte hebben voor de aankomende koude maanden.

Studie gaat gelukkig prima.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 22:38
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
pfff ik red het niet meer
}

Citaat:
coopergirl schreef:
En morgen ga ik echt absoluut met school bezig!
Het begint bij het zetten van een wekker... 8.30 uur --> max een half uur snoozen
Uiterlijk half 9. God, ik heb gewoon maar 1 vak en nog krijg ik het niet voor elkaar bij te lopen. Misschien maar niet dat artikel halen, kost me sowieso 3 uur door al dat gereis. Dan moet hij het ook maar gewoon op Blackboard zetten (of het moet in de bieb staan, not dus) Ik kopieer het wel van iemand. Enige jammere is dat ik dan ook geen vertalingen heb.

Tis dat ik morgenavond een eetafspraak heb met iemand van koor omdat we het gaan hebben over het commissiewerk en daarna naar de repetitie gaan, anders had ik die af kunnen zeggen en naar Groningen kunnen gaan en daar in de ub blijven totdat ik alles af heb. Maar dat gaat dus niet.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 22:47
Waltz
Waltz is offline
Verdrietig, verdrietig.
En ik durf haar brief maar niet te lezen. Wat zou er in kunnen staan? Waar ben ik bang voor, vraag ik me af?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 23:33
Ruudje
Ruudje is offline
Wat heb ik het tegenwoordig toch druk
Ergens vind ik het helemaal niet erg. Ik merk dat ik zo op sociaal vlak wat handiger wordt en dat het in mijn hoofd wat minder rommelig is

Ik voel me goed!

Citaat:
Bllllllllaaaaaaaaah, herfst en die ongein. Ik hoop dat het broeikaseffect een beetje lekker doorzet onderhand. Ik wil zon altijd!!! Waarom word ik hier toch zo moe van? Zoveel mensen vinden het een mooi jaargetijde en ik baal als een stekker.

Offtopic: Ik vind het allemaal prima, zolang het droog blijft en de temperatuur niet te veel richting het vriespunt gaat. De fiets wordt hier dagelijks gebruikt, vandaar
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 23:56
Rob
Rob is offline
Citaat:
Verdrietig, verdrietig.
En ik durf haar brief maar niet te lezen. Wat zou er in kunnen staan? Waar ben ik bang voor, vraag ik me af?
Oh, dàt herken ik zo erg. In dat soort gevallen denk ik dan altijd "Eh, het is nu toch al gezegd, might as well read it and get it over with". Dat helpt meestal wel, omdat datgene wat er geschreven staat toch niet meer veranderd. Maar het blijft vervelend.
Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 08:16
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb gisteren zo'n fijne dag gehad. En dat terwijl ik niets heb gedaan. Of juist daardoor, natuurlijk. Helaas, vandaag wel weer twee colleges. En vanavond komt een vriendin eten, maar dat is natuurlijk leuk. Ja. Je kan niet heel je leven niets doen.
Oud 03-10-2007, 10:11
Verwijderd
Well I didn't mean for this to go as far as it did.
And I didn't mean to get so close and share what we did.
And I didn't mean to fall in love, but I did.
And you didn't mean to love me back, but I know you did.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 10:26
IcedEarth
IcedEarth is offline
ooooh fuuuuuuck ik ken mezelf niet vandaag. help help help. Er komt vanmiddag een heeeeele leuke jongen langs en hij zou blijven slapen en zo en jeezus christus ik ben fuuucking nerveus en kon niet eens slapen vannacht en heb mijn haren gekamt (!!!!) mijn kast uitgeplozen naar iets leuks (!!!) ooh help, ik ben echt helemaal zenuwachtig en dat heb ik nooit eerder gehad. en oh fucking help help. En hij zou meegaan naar een feestje van vrienden en dan ziet hij met wat voor mafketels ik om ga en oh nee ik dacht dit wordt een leuke dag maar ik maak mezelf heel erg druk en ik wilde studeren maar dat lukt ook niet.

oké nu ga ik weer normaal doen
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 10:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteren naar de buluitreiking van een vriend geweest, samen met m'n vriend. Blijkt dat die vriend iedereen uitgenodigd heeft om 's avonds mee uit eten te gaan behalve ons tweeen Dat voelt echt kut, en doet echt pijn. Zijn zulke mensen dan eigenlijk wel je vrienden?
Oud 03-10-2007, 10:57
Verwijderd
Veel plezier vanavond, IcedEarth.

OT: Ik ben eindelijk officieel aangenomen door UC Irvine! Ik ga over 3 maanden gewoon serieus, 100-procent-zeker-weten, een half jaar lang naar de Verenigde Staten!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 11:11
Stefanie
Stefanie is offline
Wat fijn zo'n snipperdag

Maar wel slecht
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 11:45
IcedEarth
IcedEarth is offline
Dankje Friday. Oh, ja, ik doe alweer normaal. Het is sowieso een super relaxed feestje waarschijnlijk dus het wordt vast leuk. En ik was bang dat hij mij niet leuk vind maar hij moet drie uur met het OV reizen, zonder OV-jaarkaart, dus dat zegt toch wel wat, misschien. Hehe, everything 's gonna be allright. En mijn haar zit alweer in de knoop (dat zit het altijd, het pluizig knoophaar), en er zitten al weer vlekken in mijn leukste kleren (die zitten er ook altijd). En dat is niet erg want volgens mijn vader mag ik me noooooooit mooier voordoen dan dat ik ben. En ik ga me al helemaal niet schamen voor mijn vrienden, en als hij vind dat ze teveel blowen oid, dan moet hij dat maar fijn vinden, want het zijn mijn allerliefste vrienden die er altijd voor me zijn <3<3. Soms vergeet ik heel eventjes hoe lief mijn vrienden ook weer zijn, maar dan krijg ik mailtjes en bellen ze opeens op of ze staan ze voor de deur en dan denk ik: "LOVE THEM". Jaa, en niet mijn allerliefste vader en moeder te vergeten he. Ja ik heb helemaal geen leuke jongen nodig om mij goed en gelukkig te voelen. Ooh, wat ben ik toch vreselijk, amazing, wonderlijk, heerlijk en relaxed gelukkig met mezelf en mijn leven
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 12:14
Lorelei
Lorelei is offline
Aaargh. Gisteren knallende ruzie gehad. Later wel min of meer uitgepraat. Vanmorgen belde hij even.. ik weet niet of-ie het deed om een laatste trap na te geven of echt uit vriendelijkheid (ik verwacht dat laatste, hij is niet het type voor een trap na) maar ik voel me al de hele dag onprettig, zielig, moe en ongelukkig. En ik probeer hem al 2 uur te bereiken en het lukt verdomme niet.
Oud 03-10-2007, 12:47
moon
moon is offline
Tot 1 uur in bed gelegen. Komt dit nog goed? begint de hele ellende weer opnieuw of heb ik er zelf ook nog wat over te zeggen? is het nog tegen te houden? ik zit al zo diep. Probeer maa geen dingen te vermijden die ik in deze stemming het liefst wel zou vermijden. Ik zou het liefst niets meer doen, maar ik probeer verstandig te blijven en door te gaan. Al is dat wel heel moeilijk op het moment.
Oud 03-10-2007, 12:56
Little_lady
Little_lady is offline
Ik kon het haar niet vertellen dat het misgaat en wat ik allemaal voor rare dingen doe de laatste tijd, bang dat ze zich ongerust om me gaat maken terwijl ze al zoveel aan haar hoofd heeft. Maar ze moet het eigenlijk wel weten, want zij is de enige die me begrijpt. K*t, wat moet ik nou?

Fighting the sea...
Oud 03-10-2007, 15:07
Verwijderd
ugh jakkiebah. op jezelf wonen is niet leuk als je bezig gaat met gemene dingen als energierekeningen enzo. iedereen om mij heen is 50 a 75 euro per maand kwijt aan gas en elektriciteit, kom ik aan met mijn 133 euro.. ik ben aan energiebelasting en netwerkkosten al ruim 50 euro kwijt. t lijkt wel alsof ik de enige ben die dat betaalt ofzo.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 15:10
Verwijderd
Citaat:
ugh jakkiebah. op jezelf wonen is niet leuk als je bezig gaat met gemene dingen als energierekeningen enzo. iedereen om mij heen is 50 a 75 euro per maand kwijt aan gas en elektriciteit, kom ik aan met mijn 133 euro.. ik ben aan energiebelasting en netwerkkosten al ruim 50 euro kwijt. t lijkt wel alsof ik de enige ben die dat betaalt ofzo.
Als student kun je bij sommige dingen het één en ander terugbetalen (of hoe je het niet te betalen)...misschiens eens vragen hoe het bij anderen zit?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Als student kun je bij sommige dingen het één en ander terugbetalen (of hoe je het niet te betalen)...misschiens eens vragen hoe het bij anderen zit?

energiebelasting kan je alleen terugvragen als je een bedrijf bent. ben ik niet
hoor net dat mijn voorschot energiebelasting erg hoog is, snap niet waarom. ik snap he-le-maal niets van dit soort dingen!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 15:40
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
energiebelasting kan je alleen terugvragen als je een bedrijf bent. ben ik niet
hoor net dat mijn voorschot energiebelasting erg hoog is, snap niet waarom. ik snap he-le-maal niets van dit soort dingen!
Ik weet niet bij welk bedrijf je zit, maar bij Essent kun je dit door een telefoontje veranderen. Wij hadden hier namelijk ook zo'n probleem, dat we veel minder verbruikten dan het voorschot was. Nou krijg je zoiets wel met de jaarrekening terug, maar het is als je krap bij kas zit natuurlijk wel fijn als het gewoon meteen geregeld is. (Al zitten we nu bijna aan het eind van het jaar en kun je misschien even die jaarrekening afwachten, want op basis daarvan wordt sowieso opnieuw je voorschot bepaald)

Ontopic

Maandag al kennismaken op de deeltijd. De deeltijd die ik moèt volgen omdat ze niet willen dat ik alleen thuis zit, maar waarbij ik dan weer geen therapieonderdelen mag volgen. Omdat dat me teveel ontregeld.

Ik maar meteen een mailtje naar Meerkanten (Transit) de deur uitgedaan om te vragen hoelang de wachtlijst is. Dan weet ik tenminste hoelang er op me opgepast moet worden. Want zo voelt het wel.
Oud 03-10-2007, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Ik woon ook op mezelf (niet in een studentenhuis, 'zelfstandige woning') en ik schrok ook wel even. Per maand ben ik kwijt:
CV: €75
elektra: €29,-
water: rond de 10 euro
en dan nog kabel, internet etc.

En oja, afvalstoffenheffing, 236 euro ofzo voor het hele jaar.

Op kamers was goedkoper...

OT: Ik was bang dat ik de dingen die ik gisteren nog aangestreept had nooit binnen 3 weken af zou krijgen, maar vandaag was het meeste al af.
Komt wel goed dus. Hoop ik.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 16:42
Verwijderd
Het ging te lang goed. De spanning voor morgen is nu lekker optimaal. En dan is m'n man ook nog jarig en wil ik er een verjaardag van maken. Maar alles gaat kút. Gisteren appelflapjes gebakken waar hij niet tevreden over kan doen (terwijl er niets mis mee is), vandaag door de regen gesjeesd om dingen voor hem te kopen, nu moet ik nog een uur bezig met rot sushi. Bah, ik wíl niet, laat me gewoon met rust, ik kán het niet. En nu komt er vanavond ook nog visite. Ik kán het niet!!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 17:17
Verwijderd
Omgomg <33333 Wat is ze toch een schatje en het is te vet dat school nu eindelijk al boeiender voor dr is dan vorig jaar, dat beloofd wat voor volgend jaar ^^ En stiekem wilde dat mijn school ook zo lekker ging, maar dat zien we ook volgend jaar wel (A) En het weekend komt alweer in zicht Ik leef echt voor de weekenden <3
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 17:25
Yana
Yana is offline
Het wordt tijd om 'em vol te spammen
Oud 03-10-2007, 17:28
Yana
Yana is offline
Ik ga vanavond een proeflesje Salsa-dansen doen

Denk ik hoor, want ik moet alleen gaan en misschien wil ik dan liever als nog thuis blijven
Oud 03-10-2007, 17:29
Yana
Yana is offline
Hm en ik weet ook nog steeds niet of ik nou morgenavond al naar huis ("huis") ga, of vrijdag pas. Ik mis hem wel, maar ik vind het ook zoiets om altijd al op donderdagavond terug te gaan...

Wat zouden jullie doen?
Oud 03-10-2007, 17:36
Verwijderd
*meespam*
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 17:37
Yana
Yana is offline
Heb je ook antwoorden?
Oud 03-10-2007, 17:37
Yana
Yana is offline