Advertentie | |
|
![]() |
|
Weer een spelletje herontedekt en natuurlijk gelijk druk aan het spelen.
Moet alleen er aan denken dat er ook nog wel in huis moet gebeuren ![]() Maar wat moet dat moet.... Zo maar even mezelf dwingen om de afwas te doen. Daarna mag ik wel weer van mezelf als beloning een lekker pot thee voor mezelf zetten. Doe ik het nog ergens voor ![]() Oh ja, en morgen lekker een dagje vrij. Denk dat ik dan even gebruik ga maken van m'n ov en Den Haag in ga. Is al weer een tijd geleden dat ik er geweest ben en ik heb nog wel een paar dingen nodig.
|
Verwijderd
|
Vandaag met gym was het wel ff schrikken. We deden een soort van korfbal en die palen moesten opgeruimd worden. Toen viel een van die palen tegen het hoofd van een vriendin van me. Nu heeft ze een gat in d'r hoofd. Ik zag het gebeuren; die paal viel, kwam tegen A's voorhoofd, ze viel achterover en het bloed drupte zo tussen haar vingers door naar beneden. Ik zie heel de tijd dat beeld voor me.
![]() ![]() |
![]() |
|
Pfff, mijn verkoudheid begon net te zakken, maar nu zit mijn neus en keel gewoon helemaal dicht.
Misschien begin ik mijn stage toch wel een beetje leuk te vinden, al is mijn mentor echt niet mijn type mens. Het zou iemand zijn waar ik als leerling een beetje bang voor zou zijn, en waar ik nu, als ik kon kiezen, ook met een boogje omheen zou lopen, omdat hij té spontaan is. Ik hou daar niet zo van, maar ik zal het toch moeten doorstaan de komende tijd. Ach ja, het went al een beetje, dus het zal wel loslopen. Alvast voor morgen, mijn to-do-lijstje, zodat er tenminste wat druk achter zit om alles te doen: - weinig forummen / internetten (dat is de start van alles) - afspraak - badkamer + toilet poetsen - logboek stage bijwerken - opdrachten stage uittypen - lesvoorbereidingen voor donderdag voor stage maken + printen - les bedenken voor de kinderboekenweek - beetje boodschappen doen - planten water geven - strijken - mijn documenten op cd branden - verjaardagskaarten opbergen |
![]() |
|
gadverdamme... nu weet ik waarom die vrouw op mijn stage dat drankje niet wilde drinken. Het is ook zo VIES>>>> (ja nu moet ik het zelf ook
![]() En het ergste is dat ik de helft ben vergeten te vertellen bij de huisarts en nu weer buikpijn heb gekregen terwijl ik gestopt ben met die lactulose stroop.. als het volgende week niet beter gaat dan moet ik toch maar weer bellen... (maar dat durf ik toch niet) En ze was boos op die mevrouw van de huisartsenpost en ging naar haar bellen.. zo lief.. ![]() Nu nog ff typen en straks slapen... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik post te vaak vandaag, maar goed. Het wordt in ieder geval steeds positiever.
![]() ![]() Ik ga nog even bezig met mijn motivatiebrief en zo, denk ik. Ik kan waarschijnlijk toch pas diep in de nacht gaan slapen, dus kan net zo goed nog wat nuttigs doen. |
![]() |
||
Citaat:
maar als ik hem niet had gezien had ik het zelfde gedacht.. ik blijf vergelijken ik kan het niet.. zodra het een beetje complex wordt begin ik al half te flippen.. volgens mij kan ik beter lantarenpaal schilder worden ofzo
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
En morgen ga ik echt absoluut met school bezig!
Het begint bij het zetten van een wekker... 8.30 uur --> max een half uur snoozen ![]() - Een heleboel hoofdstukken lezen uit het boek gespreksvoering - 100 blz lezen uit het psychologieboek - 5 hoofdstukken lezen uit het onderzoek-voorbereiden-boek - 5 probleemstellingen formuleren empirisch onderzoek/ beschrijvend/ verklarend und so weiter. Sja... Dit gaat nooit lukken, maar ik moet er toch eens aan beginnen ![]()
|
Bllllllllaaaaaaaaah, herfst en die ongein.
![]() ![]() ![]() En ik wil gewoon even lekker verliefd worden op een leukerd! Ik heb al een slachtoffer op het oog. Ik moet warmte hebben voor de aankomende koude maanden. ![]() Studie gaat gelukkig prima. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Tis dat ik morgenavond een eetafspraak heb met iemand van koor omdat we het gaan hebben over het commissiewerk en daarna naar de repetitie gaan, anders had ik die af kunnen zeggen en naar Groningen kunnen gaan en daar in de ub blijven totdat ik alles af heb. Maar dat gaat dus niet. ![]() |
![]() |
||
Wat heb ik het tegenwoordig toch druk
![]() Ergens vind ik het helemaal niet erg. Ik merk dat ik zo op sociaal vlak wat handiger wordt en dat het in mijn hoofd wat minder rommelig is ![]() Ik voel me goed! ![]() Citaat:
![]() Offtopic: Ik vind het allemaal prima, zolang het droog blijft en de temperatuur niet te veel richting het vriespunt gaat. De fiets wordt hier dagelijks gebruikt, vandaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Succes ermee! |
![]() |
|
Ik heb gisteren zo'n fijne dag gehad. En dat terwijl ik niets heb gedaan. Of juist daardoor, natuurlijk. Helaas, vandaag wel weer twee colleges. En vanavond komt een vriendin eten, maar dat is natuurlijk leuk. Ja. Je kan niet heel je leven niets doen.
|
ooooh fuuuuuuck ik ken mezelf niet vandaag. help help help. Er komt vanmiddag een heeeeele leuke jongen langs en hij zou blijven slapen en zo en jeezus christus ik ben fuuucking nerveus en kon niet eens slapen vannacht en heb mijn haren gekamt (!!!!) mijn kast uitgeplozen naar iets leuks (!!!) ooh help, ik ben echt helemaal zenuwachtig en dat heb ik nooit eerder gehad. en oh fucking help help. En hij zou meegaan naar een feestje van vrienden en dan ziet hij met wat voor mafketels ik om ga en oh nee ik dacht dit wordt een leuke dag maar ik maak mezelf heel erg druk en ik wilde studeren maar dat lukt ook niet.
oké nu ga ik weer normaal doen ![]() |
![]() |
|
Gisteren naar de buluitreiking van een vriend geweest, samen met m'n vriend. Blijkt dat die vriend iedereen uitgenodigd heeft om 's avonds mee uit eten te gaan behalve ons tweeen
![]()
|
Dankje Friday
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Aaargh. Gisteren knallende ruzie gehad. Later wel min of meer uitgepraat. Vanmorgen belde hij even.. ik weet niet of-ie het deed om een laatste trap na te geven of echt uit vriendelijkheid (ik verwacht dat laatste, hij is niet het type voor een trap na) maar ik voel me al de hele dag onprettig, zielig, moe en ongelukkig. En ik probeer hem al 2 uur te bereiken en het lukt verdomme niet.
![]()
|
Tot 1 uur in bed gelegen. Komt dit nog goed? begint de hele ellende weer opnieuw of heb ik er zelf ook nog wat over te zeggen? is het nog tegen te houden? ik zit al zo diep. Probeer maa geen dingen te vermijden die ik in deze stemming het liefst wel zou vermijden. Ik zou het liefst niets meer doen, maar ik probeer verstandig te blijven en door te gaan. Al is dat wel heel moeilijk op het moment.
|
![]() |
Ik kon het haar niet vertellen dat het misgaat en wat ik allemaal voor rare dingen doe de laatste tijd, bang dat ze zich ongerust om me gaat maken terwijl ze al zoveel aan haar hoofd heeft. Maar ze moet het eigenlijk wel weten, want zij is de enige die me begrijpt. K*t, wat moet ik nou?
![]() Fighting the sea...
|
Verwijderd
|
ugh jakkiebah. op jezelf wonen is niet leuk als je bezig gaat met gemene dingen als energierekeningen enzo. iedereen om mij heen is 50 a 75 euro per maand kwijt aan gas en elektriciteit, kom ik aan met mijn 133 euro.. ik ben aan energiebelasting en netwerkkosten al ruim 50 euro kwijt. t lijkt wel alsof ik de enige ben die dat betaalt ofzo.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
energiebelasting kan je alleen terugvragen als je een bedrijf bent. ben ik niet ![]() hoor net dat mijn voorschot energiebelasting erg hoog is, snap niet waarom. ik snap he-le-maal niets van dit soort dingen! |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic Maandag al kennismaken op de deeltijd. De deeltijd die ik moèt volgen omdat ze niet willen dat ik alleen thuis zit, maar waarbij ik dan weer geen therapieonderdelen mag volgen. Omdat dat me teveel ontregeld. Ik maar meteen een mailtje naar Meerkanten (Transit) de deur uitgedaan om te vragen hoelang de wachtlijst is. Dan weet ik tenminste hoelang er op me opgepast moet worden. Want zo voelt het wel. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
CV: €75 elektra: €29,- water: rond de 10 euro en dan nog kabel, internet etc. En oja, afvalstoffenheffing ![]() ![]() Op kamers was goedkoper... OT: Ik was bang dat ik de dingen die ik gisteren nog aangestreept had nooit binnen 3 weken af zou krijgen, maar vandaag was het meeste al af ![]() Komt wel goed dus. Hoop ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het ging te lang goed. De spanning voor morgen is nu lekker optimaal. En dan is m'n man ook nog jarig en wil ik er een verjaardag van maken. Maar alles gaat kút. Gisteren appelflapjes gebakken waar hij niet tevreden over kan doen (terwijl er niets mis mee is), vandaag door de regen gesjeesd om dingen voor hem te kopen, nu moet ik nog een uur bezig met rot sushi. Bah, ik wíl niet, laat me gewoon met rust, ik kán het niet. En nu komt er vanavond ook nog visite. Ik kán het niet!!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Omgomg <33333 Wat is ze toch een schatje en het is te vet dat school nu eindelijk al boeiender voor dr is dan vorig jaar, dat beloofd wat voor volgend jaar ^^ En stiekem wilde dat mijn school ook zo lekker ging, maar dat zien we ook volgend jaar wel (A) En het weekend komt alweer in zicht
![]() ![]() |
![]() |
|
Hm en ik weet ook nog steeds niet of ik nou morgenavond al naar huis ("huis") ga, of vrijdag pas. Ik mis hem wel, maar ik vind het ook zoiets om altijd al op donderdagavond terug te gaan...
Wat zouden jullie doen?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |