Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wil niet meer. Mijn hoofd zit veel te vol. Dat andere vak gaat er echt niet meer bijpassen. Straks haal ik alles door elkaar op het tentamen.
Nog even doorzetten, vrijdag is het voorbij.
Laatst gewijzigd op 06-11-2007 om 12:08. |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
![]() Succes morgen! Citaat:
Succes ![]() Citaat:
Wie heeft er vrijdag niks te doen en wil mijn tentamen maken? Het liefst iemand die een beetje iets weet of embryologie en histologie, maar dat hoeft niet. ![]() Dinsdag moet ik weer eens hospiteren. De kamer klinkt echt perfect, behalve dat het niet in Utrecht is en je beter naar de uni kan fietsen dan met de bus vanaf daar. Hopelijk zier de kamer er verder ook perfect uit en wil verder niemand 'm. En nu ga ik weer leren.
|
De psych. belde af dat ze ziek was en de andere min of meer psych. waar ik één van de laatste gesprekken mee zou hebben waarschijnlijk, belde af omdat haar broer is overleden. Vind ik echt heel erg voor haar touwens.
Maar goed, nu zit ik wel zonder hulp, niet dat ik me hulpeloos voel, maar ik had eigenlijk wel even iemand nodig om mee te praten. Het gaat niet echt lekker.
|
Nu al 2 van de 3 tentamens verneukt, maar nu blijkt dat ik niet de enige ben. Ik kwam in de problemen met de tijd, maar de anderen ook. En ik hoop dat ik de vragen die ik wel gemaakt heb wel goed heb gemaakt, maar goed, daar zou volgens mij rekening mee worden gehouden. Vandaag Chemie ging wel heerlijk, dat tentamen zat ik echt superrelaxed te maken ^^ Morgen nog labrekenen en tenzij het hele lompe, onbegrijpelijke vraagstellingen zijn, ga ik dat dubbel en dwars halen. Ik moet nog eventjes batterijen regelen voor in mijn rekenmachine en nu blijkt dat we de kernbetrekkingen op mogen slaan in de rekenmachine <3 Mja, ik knal ze liever even uit mijn kop en dat ik ze dan meteen in het begin uitschrijf
![]() ![]() Dan donderdag nog thematoets en dat moet eigenlijk wel lukken, omdat dat vooral herhaling is enzo en dan morgen en donderdag werken voor de presentatie op vrijdag, eindpresentatie over het blok, maar daar maak ik me niet zo'n zorgen over ![]()
|
Waarom prikt nou niemand door die mooie grote ballon heen? Ik ben niet gelukkig, niet zelfverzekerd, heb mijn zaakjes niet voor elkaar! Ik mis mijn ex nog, maar dat wil niemand weten. Val vaak huilend in slaap, lig uren wakker. Ik ben kapot. Ik twijfel aan mezelf, aan mijn studiekeuze, mijn leven. Het lijkt wel een achtbaan van emoties en ik twijfel of ik wel vast genoeg ik mijn karretje zit.
Soms denk ik aan hoe het zou zijn als ik niet meer leefde. Die eeuwige rust lijkt af en toe zo aantrekkelijk. Niet dat ik het ga doen hoor, wees niet bang. Maar ik hecht gewoon niet zo veel waarde aan het leven lijkt het. Pas als je je kut voelt valt het je pas op hoe weinig mensen vragen hoe het echt met je gaat. Ze vragen het op zo'n manier dat je eigenlijk automatisch goed zegt en ze niet verder hoeven te vragen zonder een rot gevoel te krijgen. Maar: ik zie er goed uit vandaag ![]()
|
Wow. Dat lucht op. Gelukkig praat ze nog wel tegen me, en goed ook. Godzijdank voor beste vriendinnen.
![]() En woohoo ik heb het gezegd. Ik zit te shaken en ik weet nog niets, maar ik heb het gezegd. Ik ben verliefd op je. Dat lucht ook op. Goh, zei hij nou maar wat.
||
Citaat:
![]() Wij waren zo zielig dat door de Open Dag vrijdag we opeens geen tentamenzaal meer hadden, stomme UU. En toen zat alles vol! Nja, en omdat we toch tentamen moesten doen en ze de avonduren ons wilden besparen hebben ze het tentamen en dag naar voren geschoven in het Beatrix-theather, hihi. ![]() |
![]() |
|
Kutje ik was mijn binas kwijt. En de binas is de bijbel (met de GR op een goede tweede plaats (a) ). En ik vind scheikunde2 echt dom. Wattefok. En de doelstellingen in mijn boek: "Je moet kunnen aangeven dat er bij de overgangsmetalen, de lanthaniden en de actiniden iets bijzonders aan de hand is." Hahaha oké dat kan ik nu. En verder?
Ja reactiewarmte. xD Hè bah. ![]() ![]()
|
![]() |
Wat ik vroeger beschouwde als aantrekken en afstoten, als liefhebben en het laten afweten, zie ik nou als een spelletje. Een leuk spelletje, een spelletje met spanning. Goede spanning.
Nadat ik hem vanmorgen tegenkwam met mijn brakke hoofd, ben ik hem hier in huis nog een paar keer tegen gekomen. We hebben maar een keer even gepraat. Verder lachen we naar elkaar, knipogen, een keer liep ik de trap af, terwijl hij hem opliep. We zeiden niets, we lachten even naar elkaar en keken daarna weer voor ons uit, maar op het moment dat we elkaar passeerden legden we allebei onze hand even op de buik van de ander. Vroeger zou ik het niet snappen, zou ik pissig worden. "Zaterdag kon je niet van me afblijven, wou je zo graag bij me slapen, maar nou praten we nauwelijks, kan er niet eens een kusje van af, wat wil je nou? Wat verwacht je nou?", dat had ik vroeger gedacht. Nu vind ik het alleen maar leuk zo. Het voelt een beetje alsof we iets stiekem doen, alsof het niet mag, dat is spannend. Ohoh, ik begin hem alweer veel te leuk te vinden, dat is niet zo handig. Hihi. ![]() ![]() Let's go to the park I wanna kiss u underneath the stars Maybe we'll go too far We just don't care
|
Verwijderd
|
Ik ben weer thuis in Cusco, en ik heb echt een moordweekend gehad
![]() knockin´ on heavens door |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, ik heb best veel gedaan vandaag, fijn! Ik kan het nog wel.
![]() Echt, mijn huis is heerlijk rustig, en heerlijk groot, hier blijf ik nog wel even wonen... Met mn eigen studeerkamer enzo. Perfect. En nou straks lekker werken en ik kan het allemaal, ik red het allemaal wel! ![]() |
![]() |
|
Mweh. Ik heb Frans te hard verkloot vandaag. Ik zette mijn naam onder de brief en ik wist gewoon dat het een kutbrief was geworden. Vooral de tweede helft sloeg echt op kaas, het enige wat ik goed heb gedaan is het aantal woorden, de aanhef en de afsluiting, de rest is prut. En geschiedenis is heel erg moeilijk in te schatten. Ik heb nu in ieder geval al wel 2 van de 18 vragen compleet totaal fout maar de rest heb ik echt geen idee van. Grr, ik wou dat ik een IQ van 150 had, gewoon voor dit soort weken.
En nu moet ik Nederlands gaan voorbereiden maar wtf hoe moet ik dat doen? Het is een betoog/beschouwing schrijven en de artikelen/onderwerp hebben we van te voren al gekregen. Dus het enige wat ik kan doen is die artikelen doorlezen en eventueel alvast een aantal dingen op een rijtje zetten. Nee, dat heeft echt veel nut. Maar ik aanbid de donderdag want dan ben ik vrij en kan ik nog de hele dag aan aardrijkskunde werken. Hmmz. En ik wil slapen en ben onwijs moe en chagerijnig en heb hoofdpijn en pijn in m'n nek en baaah. ![]()
|
Ik ben zenuwachtig voor morgen. Ik moet die twee nog vertellen wat ik heb gedaan en wat er nu aan de hand is. Vriendinnetje gaat me helpen maar toch, wel moeilijk. Aan de ene kant is het leuk en spannend, maar toch ben ik weer onzeker. Hmm, nouja we zien wel! Komt allemaal wel goed.
|
![]() |
|
Ik heb nu 16 hc geleerd. Alleen is het te hopen dat alles wat ik net heb doorgenomen morgen ook nog in m'n hoofd zit. Maar ik kan niet eeuwig blijven herhalen, dus m'n hoofd zal wel moeten. Nu nog even de vijf ziekten doornemen en dan na het eten nog 2 of 3 hc leren. Dan hoef ik er morgen nog maar 14 ofzo. Maar daar zitten weer meer practica bij, dus wel eerlijk verdeeld over twee dagen vind ik zo.
![]() Dan kan ik vanavond naar onze nieuwe tv kijken. Hij is net gebracht en mooooooi. ![]() ![]() En ik heb me aangemeld dat ik af en toe 6 vwo'ers mee wil nemen om ze een dagje BMW te laten zien. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Succes met leren! ![]() OT: Gesport en ik was wat te actief begonnen, dus lag na 20 min. al op apengapen. Maar het was ook wel heel zwaar vandaag vond ik. Nu lekker eten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een rot dag. Eerst 8 ons afgevallen wat helemaal niet mag en toen het afscheid waar ik dichtklapte en toen maar ging krabben aan m'n hand. De spanning schoot door het dak en ik heb het niet aangegeven, ik durfde niet. De socio's wilde me uitnodigen om te praten maar vonden dit mijn eigen verantwoordelijkheid. Ja, ze hebben gelijk dus moet ik echt m'n mond open gaan doen. Ik mag alleen zeggen dat ik gespannen ben. Dat kan ik wel. En de spanning bleef lang hangen, dat ben ik helemaal niet gewend. En toe ie bijna wegging gebeurde er iets waardoor die weer terug was.
![]() Vanavond rustig aan en morgen stage, oh jee ik zie er tegenop, maar het wordt vanzelf morgenavond. Ofzo. |
![]() |
|
Oh dat is waar, ik had me opgegeven voor een of ander kutklusje. En nu moet ik morgen voor een klas 3havo-ers een workshop over zinloos geweld fixen en leiden
![]() ![]() Achja ik ben ziek he, krijgen de etterballen ook allemaal sars. maargoed, ik heb mijn "scharrel" gesmst: "waarom laat je eigenlijk niets meer van je horen", gistermiddag al, nog steeds niets gehoord....wat een sukkel eigenlijk. Misschien ook wel een wanhopig kut smsje, maar ik bedoel, eerst heel lief doen, zeggen dat je me mist, me doodsmsen, een weekend weg fixen, en dan zeggen dat je morgen terugbelt en niet terugbellen en zo kan ik wel doorgaan. Zo ga je toch niet met mesnen om? Ik bedoel zeg dan gewoon van jaaa weet je ain't gonna work, ik bel je niet meer, maar geeft dat dan even duidelijk aan dat is toch kleine moeite. Waarom doe ik in godsenaam zoe moeilijk? Ik ben helemaal niet verliefd, zo leuk is ie helemaal niet............maar ik vind het gewoon louzy dat ie niets van zich laat horen.
|
@Leonoor: ja, dat was het motto eigenlijk, 'voor een kleurrijk jaar'
![]() OT: Verdomme, ik probeer een brief naar B. te schrijven maar het lukt niet. Ik schrijf iets op papier, kras het weer door. Ik heb nu 4 regels en het is al zo dramatisch. Eigenlijk moet ik hem gewoon bellen of op msn spreken, maar het eerste durf ik niet en hij is nooit online. Dus dat schiet niet echt op allemaal. Dat was deel 1. Deel 2 is dat het vandaag wel leuk was op de uni en dat ik mijn doelijstje van niet-uni heb gedaan ![]() Edit: o, nu komt hij natuurlijk nét online op het moment dat ik wegmoet ![]()
||
Citaat:
![]() Dankjewel ![]() Duivelaartje: ik ben jaloers op jullie plaats van het tentamen! ![]() Het zijn zoveel termen, die ga ik nooit onthouden. Ik ben nog niet eens op de helft. En wat ik geleerd heb, kan ik niet onthouden. Sommige termen blijven wel hangen, maar dan heb ik geen idee waar het over gaat. Maar ach, ik kan nu in ieder geval iets invullen. Het blijft denk ik gokken, maar ik heb al minder het idee dat ik straks echt niks kan invullen. Ik kan nu in ieder geval een paar moelijke termen eruit gooien. Ik heb ook geen flauw idee wat we moeten weten om die vragen te kunnen beantwoorden. Er staan wel oefenvragen op het internet, maar bij stof waar ik nog lang niet ben. Ik heb ook echt geen zin meer om te leren nu. Even douchen en dan ga ik wel weer verder. Ik ging net opzoeken hoe laat ik vrijdag naar het tentamen moet. Ik dacht dat ik echt om zes uur die trein moet hebben om er op tijd te zijn, maar als ik de trein neem die ik normaal ook heb, ben ik er ook een half uur van te voren. Gelukkig. Straks even mensen mailen of die met me willen reizen vanaf het station. En ik kreeg echt een lief mailtje van een studiegenootje. Ik heb geen idee wat ik terug moet sturen. Is het stom om terug te sturen dat je het lief vind? Niet het topic volmaken terwijl ik wegben! ![]()
|
6 dagen tot mijn tentamen.. en ik moet 6 dagen werken ;'( Godver, lekkere timing.. Ik heb nog niets geleerd
![]() ![]()
||
Citaat:
|
|