Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Btw, ik had je naar aanleiding van deze post eens onder de loep genomen en ik werd niet vrolijk van de resultaten ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik heb twee keer waves gestemd omdat ik die kwestie met dat bijna-gelijkspel toen Rubykuby eraan ging verdacht vond, en dat heb ik toen ook gezegd. Ik denk dat ik nu ook voor drukknoopje ga omdat ik geen betere theorieën heb en daarom maar schaapjesgedrag ga vertonen. Dan wordt het iig geen gelijkspel.
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
Lieve spelers,
Pippeloen is zojuist opgegeten 01. sterrenmeisje (dorpeling, geliefde) 02. Dark Phoenix (dorpeling, geliefde) 03. Flowtje 04. x-spekkie-x 05. Eye of Sauron 06. Mr Soija 07. Sperzieboon 08. Lisaaah 09. Racing Dutch (dorpeling) 10. Lucky Luciano 11. waves (dorpeling) 12. Martino87 (dorpeling) 13. Kazet Nagorra (dorpeling) 14. Death-tears 15. Minke 16. Darkiekurd (ziener) 17. Rubykuby (wolf) 18. Daboman 19. Femic 20. drukknoopje 21. TopDrop 22. Pippeloen (wolfsbane) Blauw = opgehangen! Rood = opgegeten! groen= gestorven door liefdesverdriet!
Laatst gewijzigd op 19-11-2007 om 19:31. |
![]() |
|
Ik vind EoS persoonlijk wel verdacht. Voor m'n gevoel speelt ie anders dan anders, schaapgedrag enzo, niks voor hem. Heb er een gevoel bij. Tegelijkertijd heb ik eerder gezegd drukknoopje te verdenken (al voordat ze door anderen verdacht werd) en op zich sta ik daar ook nog achter. Omdat ik nu kennelijk niet meer de enige ben met een wolfgevoel bij haar, ga ik nu dan toch op d'r stemmen. Mocht ze geen wolf blijken te zijn, dan is EoS de volgende voor mij.
Drukknoopje Mr Soija Eye of Sauron MadameMinke? Femic EoS Daboman?
|
Verwijderd
|
Ik ken EoS als speler niet zo goed, want ik heb pas één keer hiervoor een weerwolfspel met hem gespeeld en toen was hij wolf, dus ik weet niet hoe hij als dorpeling is. Maar wat Femic zegt kan wel eens waar zijn, ik heb in elk geval van horen zeggen dat hij een goede actieve speler is die veel wolven ontmaskert enzo.
Dus hij is ook wel iemand om in m'n hoofd te houden. |
![]() |
|
Arme Pippeloen.
Ik weet niet zo goed waarom ik nu opeens verdacht ben, maar als jullie me ophangen maken jullie de wolven erg blij. Ik ga morgen maar stemmen op degene die na mij de meeste stemmen krijgt.
|
Verwijderd
|
Ik vind je '
![]() Edit: Je 'ik-wacht-ff-iedereen-af-want-nu-moet-alles-ineens-op-een-rijtje-gezet-worden' is ook zeer verdacht en typisch wolvengedrag. |
![]() |
|
Ik ga Soija stemmen. Ik heb er niet echt een goede reden voor, maar ik vind hem al het hele spel verdacht.
Bij LL en Daboman heb ik ook een wolf-gevoel, en bij spekje ook. Maar dat is eigenlijk ook gebasseerd op een gevoel, en kan nog niet echt onderbouwen waarom ik dat vind.. ![]()
|
Jeetje, wat gaat dit spel hier snel. (Op Admin spelen we het ook en daar gaat het echt twee keer zo langzaam
![]() Drukknoopje Mr Soija Eye of Sauron Femic Lisaaah EoS Daboman? Mr Soija death-tears MadameMinke Flowtje x-spekkie-x
|
Ik ga maar mee voor Soija, hopelijk zitten er wat wolven tussen de mensen die op mij gaan stemmen.
Als ik wordt opgehangen, dan gaan jullie echt wel balen!
|
Lieve spelers,
01. sterrenmeisje (dorpeling, geliefde) 02. Dark Phoenix (dorpeling, geliefde) 03. Flowtje 04. x-spekkie-x 05. Eye of Sauron 06. Mr Soija 07. Sperzieboon 08. Lisaaah 09. Racing Dutch (dorpeling) 10. Lucky Luciano 11. waves (dorpeling) 12. Martino87 (dorpeling) 13. Kazet Nagorra (dorpeling) 14. Death-tears 15. Minke 16. Darkiekurd (ziener) 17. Rubykuby (wolf) 18. Daboman 19. Femic 20. drukknoopje (tovenaar) 21. TopDrop 22. Pippeloen (wolfsbane) Blauw = opgehangen! Rood = opgegeten! groen= gestorven door liefdesverdriet!
|
Verwijderd
|
![]() edit:Flowtje en Topdrop vind ik erg weinig zeggen |
![]() |
|
Lieve spelers,
De wolven hebben zojuist death-tears verslonden! 01. sterrenmeisje (dorpeling, geliefde) 02. Dark Phoenix (dorpeling, geliefde) 03. Flowtje 04. x-spekkie-x 05. Eye of Sauron 06. Mr Soija 07. Sperzieboon 08. Lisaaah 09. Racing Dutch (dorpeling) 10. Lucky Luciano 11. waves (dorpeling) 12. Martino87 (dorpeling) 13. Kazet Nagorra (dorpeling) 14. Death-tears (dorpeling)15. Minke 16. Darkiekurd (ziener) 17. Rubykuby (wolf) 18. Daboman 19. Femic 20. drukknoopje (tovenaar) 21. TopDrop 22. Pippeloen (wolfsbane) Blauw = opgehangen! Rood = opgegeten! groen= gestorven door liefdesverdriet! De dorpelingen mogen morgen tot 20.30 stemmen!
|
Verwijderd
|
Want ik heb inderdaad de intelligentie van een dennenappel.
Lijkt mij erg duidelijk dat een ander [de wolf] death-tears opeet om mij verdacht te maken. En daar jij zo fel hapt voor het eerst in het spel (en erg snel), neem ik aan dat jij de wolf bent. Je bent al de hele tijd erg stil en nu heb jij ineens voor de verandering een verdachte. Mijn stem gaat naar jou. ![]() |
![]() |
|
Óf Soija's theorie klopt en sperzieboon is een wolf. Óf Soija speelt heel slim, gaat nog even gauw zeggen dat ie death-tears verdenkt, zodat wij denken: "als ie wolf was, zou het wel heel dom zijn om dit te zeggen, dus dan zal ie wel géén wolf zijn". Reversed reversed theorie zeg maar..
En ik vind EoS nog steeds verdacht. Damn ik vind 't dit keer echt een heel lastig spel!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 Verwijderd | 500 | 01-12-2007 08:56 | |
De Kantine |