Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2008, 10:46
Dott
Dott is offline
Citaat:
De meeting was heel erg tof! Maar ik hoor net dat mijn opa in via de eerste hulp in 't ziekenhuis is gekomen, en dat m'n mams daar al vanaf half 9 is, en nu pas naar huis komt. Gaat niet goed met hem, al tijden niet. Hij is heel oud geworden, en oma ook. Maar het moet goedkomen! Moet gewoon!
ik begin me af te vragen waarom ik de laatste ben die dit hoort.....
Oud 04-01-2008, 11:05
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik word ramgestoord hier. Krijg ik van een vriendin te horen dat ik 'een punt van discussie' ben in haar relatie. Midden in een ruzie die zij hebben, krijg ik te horen dat 'deze ruzie misschien wel door mij komt.' Letterlijk. En bedankt. En dat ik me 'wel heel belangrijk gedraag.' Ja yuck fou, want meentie zich wel niet. Op het moment dat zij een vriendje heeft, moet iedereen daarvoor wijken, iedereen zal aan de kant moeten omdat zíj op dat moment gelukkig is. En 'OOOOOOoooooooooooooooooooooh, hij is zo leuk lekker lief sexy bla bla' en drie maanden later is het uit. Dan krijg je: 'Ik blijf echt wel een tijdje vrijgezel want ik heb het wel gehad met de jongens want gedoe en bla.' Twee weken later komt ze een jongen tegen. 'OOoooooooooooooooooh, dit heb ik nog nooit gehad, hij is echt wel bijzonder, heel mooi en ik heb me nog nooit zo gevoeld.' Drie maanden gaat het goed en dan: 'Ja, ik heb me daar toch op verkeken.' En dan begint het hele verhaaltje opnieuw. En ik heb dat elke keer maar weer te pikken. Ik moet me maar aanpassen, ik moet snappen dat het deze keer 'écht anders is!'
Gisteravond krege ik te horen dat ze al vaker ruzie over mij hebben gehad. En nu doe ik alsof ik belangrijk ben. En ik ben bot. En onsubtiel. En weetikveelwatnogmeer.
Ja hallo, die lul komt op zondagavond even binnenvallen. Hij komt binnenvallen op het enige moment waarop dat ik even mezelf kan zijn, waarop dat ik niet bezig hoef te zijn met assertiviteitsubtiliteitweetikveelteveel, het moment waarop ik dat dus ook niet doe. En dan denkt hij even haar tegen mij te draaien zodat we ruzie krijgen en boos worden en en en en en. En zij laat het weer gebeuren. Ze doet het godverdomme weer. Maar ze 'heeft geen behoefte om dat gesprek nu aan te gaan.'
Dus daar heb ik me dan maar weer naar aan te passen. Ze wil pas een gesprek als ze zich erop voor kan bereiden. Ze kan me zo gewoon niet aan.
Dat moest er even uit. Ik weet niët of t hier hoort, mjuh. Het heeft wel met relationeel gebied te maken, dus bij deze besluti ik van wel.

Kusje voor de fb's ;x

zo, zo, zo, wat een bullshit zeg, als er its mis zit in HAAR relatie moet ze dat niet op jou afschuiven.. teringkriebel zeg.
Ik denk dat als ik jou was, dat ik ook bot had gereageerd.
Ik ken er zelf ook zo 1, die geeft mij dan niks op de kop, maar ze zit steeds te miepen dat ze geen relatie kan krijgen, als ze dan een relatie heeft dan deugt er niks, en als het dan uit is wil ze hem terug.. keer op keer op keer... zucht..
maar goed, ze heeft geen recht je zo te behandelen, je verdient dat niet..
*dikke knuffel*
Oud 04-01-2008, 11:13
Dott
Dott is offline
Citaat:
En we hebben een huis gevonden in Enschede en het is zo gaaf en hij is zo lief <3
waar? hij had toch een baan ver weg? update me
Oud 04-01-2008, 11:16
Dott
Dott is offline
zo, eindelijk het hele topic doorgespit ik ben weer bij, sorry voor alle losse posts
En ik wil een smsje terug, ook al sloeg het nergens op wat ik smste
En zijn smsje was lief.. en ik hou van lieve smsjes <3
Minder is dat mn ex met gisteren (niet in zoveel woorden maar toch een aardige toespeling op) voor slet uitmaakte.. dat heeft ie geweten ze noemen me niet voor niets de meest tempramentvolle van de familie misschien deed ie het wel om een reactie uit te lokken aangezien ik al weken niet trugsms maar ja, dit was denk ik niet de reactie waarop hij hoopte
Oud 04-01-2008, 12:28
Verwijderd
*zucht* X 1000

De onbezorgdheid is nu even helemaal weg
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 13:16
Natalie_Dolphin
Natalie_Dolphin is offline
bij mij is de onbezorgdheid eigenlijk juist een beetje terug ^_^
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 13:28
Luna
Luna is offline
Citaat:
Thnx iedereen.

Zaterdag is de begrafenis. Nieuwjaar heeft me er in ieder geval wel aardig doorheen getrokken.
succes dan! het lijk me heel zwaar allemaal.
Oud 04-01-2008, 13:29
Verwijderd
Ik kreeg een verkapt indecent proposal.

En oh dear, ik heb toegezegd om vanavond weer eens met het meidengroepje van mijn oude vriendengroep af te spreken, we gaan ''meidendingen'' doen, lol. Eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in want de helft van die mensen kan ik niet uitstaan en met de andere helft heb ik gewoon niks meer. Gelukkig kan ik de hele avond met I praten want zij komt ook. Wel stom eigenlijk, dat ik kom, helemaal daarvoor op en neer in de trein en zo.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 13:41
Verwijderd
Ik vraag me nu af tot hoever je kunt gaan om je relatie te redden

En als je nog helemaal gek op hem bent en van hem houdt en voelt dat je hem nog een kans moet geven, maar je weet niet of het ook allemaal goed zal uitpakken... Wat doe je dan? Kon ik maar in de toekomst kijken

In ieder geval heb ik voor mezelf een paar besluiten genomen; Ik ga proberen om zo snel mogelijk een huisje voor mezelf te krijgen en ik ga een baan in de buurt van Utrecht zoeken, niet in de buurt van Amsterdam.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 13:48
Verwijderd
@ RebEls: ik denk dat je moet kijken naar hoe het nú is. Je weet nooit hoe het in de toekomst loopt, zelfs als je nu denkt dat dat goed zal gaan, kan er nog iets gebeuren waardoor alles anders wordt. Het gaat om nú, hoe het in de toekomst gaat zie je dan wel weer toch?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 15:09
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
sorry voor de erg late reactie, ik ben dit topic aan het bijlezen pagina voor pagina, dus soms duurt het een tijdje voor ik er kom.
Mijn moeder vind dat ik wel weer naar mn oma moet gaan op den duur maar ik zie dat niet zitten, helemaal nadat mn moeder er wel weer is geweest en mn oma me ondankbaar noemde omdat ik geen dankje had gezegd voor de badlakens die ik had gekregen voor mn nieuwe huisje een paar maanden geleden (JAWEL OMA, MAAR 12x DAN MOET JE JE GEHOORAPPARAAT AAN ZETTEN)
Dat maakt niet uit hoor Ik snap dat je moeder dat wilt, dat wilde de mijne ook in het begin. Maar toen ze zag dat ik er enorm veel pijn van had en dat alles, heeft ze het een beetje laten varen. (Mijn oma vraagt wel eens naar me, we gaan morgen 'gezellig' met zn 3en naar Antwerpen en ach, we zien het wel.) Ik snap helemaal dat je niet wilt, zeker niet als je oma je ondankbaar noemt. Jij moet weten wat voor jou het beste is. Je moeder voelt dat niet, alleen jij.. En misschien gaan er een paar ruzies over heen, en misschien wel meer als een paar, maar als je niet wilt, dan wil je niet. Succes!

@ RebEls; jeetje... Tissur allemaal? En idd, zoals Ave zegt; je moet naar nu kijken. Ik weet later ook niet waar ik ga wonen en werken, ik wil dolgraag naar het buitenland, Jochem niet (of niet op korte termijn), maar ja, om alles wat ik met hem heb daar voor aan de kant te zetten.... Succes meis!

OT: Goed Gisterenavond was lief en leuk en was 'ons' avondje. Lekker cake gemaakt, toen 'samen' gekookt (hij koken, ik roerde in de saus ) en daarna lekker elkaar gemasseerd en gedouched en alles..Zulke avonden mogen er meer zijn!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 15:33
Yana
Yana is offline
Het gaat allemaal best goed, we zijn samen en het is leuk. Hij is lief en ik ben lief, en samen zijn we zelfs nog een beetje liever.

Ik weet alleen niet of het genoeg is. Ik sluit mijn ogen voor onze verschillen, voor onze basis die zó anders is. De dingen die ik denk, voel, geloof, weet... ze zijn zo anders dan wat hij belangrijk vindt. Maar ik wil het niet zien, ik wil het niet weten. We moeten het redden samen, want ik wil niet zonder hem.
Oud 04-01-2008, 16:05
Verwijderd
hihi, hij wil trouwen op achttien mei, dan moet hij maar één datum onthouden
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 17:02
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Waarom gaat het nou altijd mis? Als ik een meisje leer kennen en haar een beetje leuk begin te vinden, is er niks aan de hand. Maar zodra het allemaal wat closer, intiemer wordt, gaat het gewoon mis. Ik trek een gigantische muur op, ga enorm aan mezelf en aan haar twijfelen, maak rare sprongen, althans, dat vind ik. En vervolgens ga ik me zo beroerd voelen, dat het gevoel compleet overgaat en het voor mij allemaal niet meer zo nodig hoeft.

Zo gaat het eigenlijk al vanaf de eerste keer dat ik me echt met meisjes bezig begon te houden. Zijn er mensen die dit herkennen en zo ja, wat kan ik hier in godsnaam aan doen?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 17:04
Dott
Dott is offline
Citaat:
Waarom gaat het nou altijd mis? Als ik een meisje leer kennen en haar een beetje leuk begin te vinden, is er niks aan de hand. Maar zodra het allemaal wat closer, intiemer wordt, gaat het gewoon mis. Ik trek een gigantische muur op, ga enorm aan mezelf en aan haar twijfelen, maak rare sprongen, althans, dat vind ik. En vervolgens ga ik me zo beroerd voelen, dat het gevoel compleet overgaat en het voor mij allemaal niet meer zo nodig hoeft.

Zo gaat het eigenlijk al vanaf de eerste keer dat ik me echt met meisjes bezig begon te houden. Zijn er mensen die dit herkennen en zo ja, wat kan ik hier in godsnaam aan doen?

Ik ken het ja, ik heb dat ook, en dan vooral een muur optrekken.
Ik heb geen flauw idee wat eraan te doen is, dus eigenlijk heb je niks aan mij of deze post.. maar je mag altijd PM-en
Oud 04-01-2008, 17:22
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
waar? hij had toch een baan ver weg? update me
Had hij ook. En hij had ook al ja gezegd!
En toen kwam de universiteit met een aanbod wat hij niet kon weigeren.
Alleen de auto gaat weg
Maar we gaan vlak bij de uni wonen
Oud 04-01-2008, 17:45
Dott
Dott is offline
Citaat:
Had hij ook. En hij had ook al ja gezegd!
En toen kwam de universiteit met een aanbod wat hij niet kon weigeren.
Alleen de auto gaat weg
Maar we gaan vlak bij de uni wonen
okeej, tof, wat leuk blijf je toch dichtbij.
Ik moet nog steeds een keer langskomen
Maar ja, ik ga in februari ook op mezelf 31e jnuari krijg ik de sleutel

katten kijken op mp is leuk
Oud 04-01-2008, 18:58
Verwijderd
Citaat:
@ RebEls: ik denk dat je moet kijken naar hoe het nú is. Je weet nooit hoe het in de toekomst loopt, zelfs als je nu denkt dat dat goed zal gaan, kan er nog iets gebeuren waardoor alles anders wordt. Het gaat om nú, hoe het in de toekomst gaat zie je dan wel weer toch?
Het probleem is dat het juist nú een beetje een puinhoop is en dat 'ie het nú een beetje verprutst heeft. Het klinkt heel vaag, maar het gaat nu dus niet lekker (omdat hij een probleem heeft wat ook mijn probleem is) en ik ben mijn vertrouwen in hem op dat gebied even helemaal kwijt. Ik heb wel het gevoel dat het nog goed kan komen, maar ik wil het zéker weten en ik wil gewoon weten of het de moeite waard is. Maar ik kan simpelweg gewoon niet in de toekomst kijken Thanks voor je reactie in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Offtopic:

Dat maakt niet uit hoor Ik snap dat je moeder dat wilt, dat wilde de mijne ook in het begin. Maar toen ze zag dat ik er enorm veel pijn van had en dat alles, heeft ze het een beetje laten varen. (Mijn oma vraagt wel eens naar me, we gaan morgen 'gezellig' met zn 3en naar Antwerpen en ach, we zien het wel.) Ik snap helemaal dat je niet wilt, zeker niet als je oma je ondankbaar noemt. Jij moet weten wat voor jou het beste is. Je moeder voelt dat niet, alleen jij.. En misschien gaan er een paar ruzies over heen, en misschien wel meer als een paar, maar als je niet wilt, dan wil je niet. Succes!

@ RebEls; jeetje... Tissur allemaal? En idd, zoals Ave zegt; je moet naar nu kijken. Ik weet later ook niet waar ik ga wonen en werken, ik wil dolgraag naar het buitenland, Jochem niet (of niet op korte termijn), maar ja, om alles wat ik met hem heb daar voor aan de kant te zetten.... Succes meis!
Zie boven dus. Mijn reactie op Ave. En ik bedacht me vanmiddag dat jij misschien nog wel wat handige tips kan geven om met dit te 'handelen', omdat ik jou wel eens over iets soortgelijks heb gesproken

Jeetje, ik ben zó vaag Anyway, ik voel me al wel iets beter.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 19:20
ST*R
ST*R is offline
Was met oud&nieuw paar dagen weg met vriendinnen en het was echt helemaal geweldig!! En mn gevoel is ook weer redelijk stabiel wil nog steeds 2 bepaalde mensen wel weer een keer gezien omdat het zo lang geleden is, maar denk niet meer veel aan ze.
En de ene vage jongen doet opeens heel anders, bellen/smsen dat ie me mist en wil zien enzo. En nou heb ik morgen opeens met hem afgesproken! Hopelijk ga ik m niet weer leuker vinden, want weet niet of dat een goed idee is (weet nog steeds niet hoe leuk hij mij vindt). Maar ik zie t wel en t wordt vast leuk!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 19:52
Qimm
Qimm is offline
Vandaag met mijn vriendje zijn verjaardagscadeautje gehaald. Ik vind het helemaal fantastisch hoe hij zo enthousiast en gepassioneert over iets kan zijn hoe ontzettend oubollig ik het ook vind
<3 Ik ben de laatste tijd weer helemaal kriebelig over hem hihi
Oud 04-01-2008, 20:24
niña
niña is offline
Fijn fijn fijn <3

Heel de dag met 'm in de trein gezeten en geen moment van verveling of irritatie.
Oud 04-01-2008, 20:53
Natalie_Dolphin
Natalie_Dolphin is offline
Mijn wangen doen pijn van de enorme glimlach die zich al een uur aan mijn gezicht vastklampt ^_^
Oud 04-01-2008, 22:00
Aurora
Aurora is offline
Hihi, ze belde vanavond weer en ik ga zondag bij dr langs.
Oud 04-01-2008, 22:01
Verwijderd
Wauw, het is te leuk. <3 ik was stom aan t doen en aan t piekeren en toen gaf hij me zon weke-knieën-zoen en zei 'dat vind ik van je!' en gah. <3
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 22:02
Dott
Dott is offline
ik heb zo'n zin in morgen fijn om te weten dat hij dat ook heeft ^^

En ik ben aan het aftellen: nog 27 dagen
Oud 04-01-2008, 22:10
Verwijderd
Rare vakantie, maar superfijn. Stiekem zie ik er heel eg tegenop om zo m'n bed in te duiken, zonder dat ik tegen zijn bips aan kan kruipen.. Heb het daarom ook enorm uitgestelt, 't "weggaan", geloof ik. Niet alleen zijn vertrek heb ik (misschien wel op een wat irritante) manier uitgestelt, maar ook het nieuwjaar.
Typisch ons, wij hadden op oudjaarsavond ruzie, en om 'n groot verhaal kort te maken, wij zaten om 2 uur niet feestend buiten, maar wij zaten met z'n 2en jankend vuurwerk te kijken.

De dag daarna uit het niets uit eten gegaan met nogal wat oproer (pinpas deed 't niet, hij moest in 't restaurant blijven zitten en ik ging snel terug naar huis..) Maar zulke avonden met hem zijn geweldig. Dat soort dingen bevestigen zo erg dat hij mijn buddy is en dat ik niet zonder hem WIL en, wat afgelopen jaar gevreesd heb, nu toch echt niet meer zonder hem kan. 't is walgelijk en klef enzo, maar 't lijkt alsof ik steeds verliefder en verliefder word

En 't straks alleen in slaap vallen zal wel mee vallen. Maar nu besef ik dat ik nog meer op zie tegen het opstaan morgen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 22:13
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik mag me niet op hem afreageren, maar waarom doe ik dat dan? Hij is lief, en samen allemaal dingen voor de uitzet kopen is zo leuk

De hele middag samen rondgestruind door de ikea... en I love it, gepasioneerd shoppen bij de ikea. Ja hij is echt wel het beste wat me ooit is overkomen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 22:13
WolterB
WolterB is offline
Ik wil vervuizen! en toch weert niet, want t is zo leuk hier. Maar kan niet eeuwig blijven wachten, want over een jaar moet ik wel weg.
Helaas is kamerzoektocht niet in één keer geslaagd geweest, nu op naar de volgende.
Wat dit met relationeel gebied te maken heeft? Relatie met huisgenoten is zo goed op het moment, we zijn een heel hechhht huis en omdat te moeten verlaten is naar, maar het is niet anders

In de liefde gaat t goed, ze is leuk, maar moet alleen een wat minder volgeplande vakantie hebben
Oud 04-01-2008, 22:15
zeep007
zeep007 is offline
Bleh. Oud en nieuw was gaaf met de vrienden... Helaas lieten ze me allemaal stikken op mijn verjaardag. Dus die was kut.
Mijn moeder is net opgenomen in het ziekenhuis en wordt morgen geopereerd. Das dus ook kut.
Ik heb weer internet dus dat is jeej. En een financiele tegenvaller, die is kut.

Gelukkig heb ik vriendlief, en dat maakt veel goed.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Zie boven dus. Mijn reactie op Ave. En ik bedacht me vanmiddag dat jij misschien nog wel wat handige tips kan geven om met dit te 'handelen', omdat ik jou wel eens over iets soortgelijks heb gesproken

Jeetje, ik ben zó vaag Anyway, ik voel me al wel iets beter.
Ooh, meis, je mag me ook altijd mailen hee! Want ben heel druk met school en alles, dus mail komt altijd aan En jullie komen er wel uit, als ik het kan...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 22:54
Dott
Dott is offline
Citaat:
Bleh. Oud en nieuw was gaaf met de vrienden... Helaas lieten ze me allemaal stikken op mijn verjaardag. Dus die was kut.
Mijn moeder is net opgenomen in het ziekenhuis en wordt morgen geopereerd. Das dus ook kut.
Ik heb weer internet dus dat is jeej. En een financiele tegenvaller, die is kut.

Gelukkig heb ik vriendlief, en dat maakt veel goed.
sterkte met je moeder *knuf* is het erg?
Oud 04-01-2008, 23:07
Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik geef mijn relationeel gebied een 10 momenteel
Oud 04-01-2008, 23:14
Rob
Rob is offline
Midden in de nacht belsletten. <3 Ophangen is nog altijd zo zonde, maar gelukkig is zij er beter in dan ik anders hadden we enorme telefoonrekeningen. ;x
Oud 05-01-2008, 09:04
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
sterkte met je moeder *knuf* is het erg?
Het is gelukkig niet levensbedreigend ofzo. Maar ze had al een paar weken pijn, en bij de dokter en ziekenhuis werd ze steeds teruggestuurd met dat ze alleen spierpijn had. Tot eergister dat de pijn te erg voor woorden was en midden in de nacht morfine kreeg.
Gister bleek dat het dus galstenen en een galblaasontsteking was. Dus dat ding gaat er vandaag al helemaal uit!
Maar beter vandaag dan later, want eerst zou ze nog tot 30 januari moeten wachten op de uitslag.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 09:23
Verwijderd
Ha, als ik niet lekker in mijn vel zit wil ik altijd een miljoen goede gesprekken voeren want ga ik me ook meteen over ALLES druk maken.. en daardoor hebben we een aantal dingen weer supergoed kunnen bespreken met elkaar, wat dan toch wel weer fijn was ookal was er eigenlijk niets tussen ons aan de hand.

En dan te bedenken dat hij helemaal geen prater is :')
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 11:48
tombooooo
tombooooo is offline
Ik voel me nogal down.

Heb een hele leuke jaarwisseling gehad, een vriend en vriendin (stel) zijn hier een paar nachten blijven slapen.
Alleen nu kreeg ik gisteren een sms van haar, met de vraag of ik meer voor haar voel dan vriendschap. Ze zag het aan de manier waarop ik naar haar keek.
Ik heb haar maar de waarheid verteld, ja ik voel meer voor haar dan alleen vriendschap. Ik voel geen verliefdheid, maar wat het wel is dat weet ik ook niet.

Nu zit ik dus in spanning over hoe dit allemaal verder zal verlopen. Ik hoop gewoon dat dit onze vriendschap niet onder druk zal zetten. Dat we op oude voet verder kunnen. Ik weet dat ik dit kan, ik doe het immers al 2 jaar lang, maar ik weet niet of zij dat ook kan.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 12:24
Yana
Yana is offline
Goede gesprekken met mn broer
Oud 05-01-2008, 13:00
Lilium
Lilium is offline
Ik voel me geliefd.
Oud 05-01-2008, 13:04
Miek
Miek is offline
Hmm hem bijna 3 weken de hele tijd met hem geweest ^^
En een dagje naar een gezellig hotelletje
Oud 05-01-2008, 13:51
Verwijderd
Ja, goed Ik heb me nog keurig 'gedragen' in 2008, dat wil zeggen: a) ongeveer 3 woorden gewisseld met m'n ex en b) de verleiding weerstaan om de leuke-maar-oh-zo-vaag-hintende-jongen te smsen/Hyven/enz om hem gelukkig nieuwjaar te wensen. En gisteravond een topavond gehad met een goeie vriend van me die een paar maanden in het buitenland zat en weer terug is.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 14:40
I C U
I C U is offline
En weer terug in NL! Ook wel weer lekker, tis hier godzijdank minder koud Ik heb op dit moment geen zin om bij te lezen, maar dat zal ik gaandeweg wel doen enzo Je moet tenslotte op de hoogte blijven

Tja, en nu wordt het tijd om bepaalde toch wel te lang lopende zaken eens aan te pakken. Tis duidelijk (zo ongeveer) dat ik de eerste stap moet gaan zetten, omdat het anders gewoonweg niets meer wordt. Tja. Nu ja. Hopelijk is het het waard en is het daarna gewoon weer goed

Toch wel leuk, van die überlange MSN gesprekken.
Oud 05-01-2008, 14:45
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Ik voel me geliefd.
en terecht <3
Oud 05-01-2008, 15:51
Verwijderd
ik heb met nieuwjaar met een leuke jongen gezoend geloof ik. ik weet niet precies meer hoe die eruit ziet maargoed. beetje smsen en bellen en nu heb ik morgen een lunch date !
spannend dus.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 16:27
Cartosa
Cartosa is offline
Ze is boos, heel erg boos. En ik deed iets heel doms gewoon omdat ik wou weten wat er in haar omging, iets wat ik laatste tijd nooit meer begreep en me alleen door voelde. En ik weet niet of ze het nog een kans wilt geven. Bleh.
Oud 05-01-2008, 16:33
Verwijderd
Hijs lieiieieief. <3
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 16:59
Kali
Kali is offline
Relationeel: De voorbije weken gaat het slecht.
Als ik iets zeg dat hem niet aanstaat klapt hij toe , negeert hij me , en moet ik een hele avond smeken om een reactie, dus ik sprak minder af met hem, omdat het altijd zo eindigde.
Werd er ongelooflijk moe van van het hele gedoe en sloot mezelf uiteindelijk ook meer af.
Had meer contact met vrienden, en vriendinnen.
En met nieuwjaar heeft hij op mijn computer in men e-mails zitten rondneuzen. En een e-mail gevonden naar men beste maatje op uni, waar ik pas paar dagen van vernomen had dat hij iets voor me voelt en waarin ik uitlegde waarom hij mij moest vergeten en dat het niets kan worden.

Maar nu ben ik kwaad, kwaad omdat mijn privacy geschonden werd, en kwaad omdat hij het me al weken verwijt, maar hoe meer hij me doet nadenken over de hele toestand, hoe meer ik tot conclusie kom dat zijn acties tot mijn reacties hebben gezorgd.

Vriendschap:
Door deze hele toestand heb ik ook geen contact meer met men maatje, want die voelt zich schuldig aan alles.
Verder zijn het examens, en iedereen zit binnen en niemand heeft tijd.
Oud 05-01-2008, 17:15
smiletoyou
smiletoyou is offline
Ik mis mijn (toekomstige) vriend ook
Al heb ik het heel erg druk, met toetsen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten