Advertentie | |
|
![]() |
|
OMG In de bus hadden we een melige buschauffeur
![]() "148! Ik roep om, 148! Ik herhaal, 148! Bij een valse bingo is het liedje zingen!!" "En bij de volgende halte de bus uit!" "Iemand nog geinteresseerd in een koelkast? Ja? Bij een volle kaart!!" "78!" "Als u naar links kijkt, dan ziet u rechts niks!" Echt OMG ![]()
|
Verwijderd
|
OMG, ik heb een naamgenoot, voor- en achternaam
![]() En met mijn naam is dat hoogst onwaarschijnlijk ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
OMG, ik heb ook een naamgenoot, woont ook in Brabant... Toen ik haar geboorteadvertentie zag staan (12 jaar geleden ofzo
![]() ![]() |
![]() |
|
OMG Ik heb weer een leven en ik moet om 7 uur op!
![]() ![]() OMG Én ik moet naar een collegezaal waar ik nog nooit ben geweest en die eerst nog moet gaan zoeken.
|
OMG Dat doe ik niet!
OMG Wat een kutweer! OMG Je moet geen college krijgen van een spaanse vrouw die veel moeite heeft met nederlands praten. OMG Ik ben een website aan het maken.
|
Verwijderd
|
OMG mijn allereerste meeting http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=661745
|
![]() |
|
OMG ik ben moooe.
OMG wat een kutweer om te fietsen, zeg. Helemaal met een gitaar bij je, dan ben je net een achterlijke zeilboot. OMG maar we zijn best wel ver met dat liedje oefenen! En zij kenden dat liedje niet eens!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 | |
De Kantine |
gefelicit...ohnee, wacht. Vinden jullie het hier ook zo saai? #71 Verwijderd | 500 | 20-11-2007 00:13 | |
De Kantine |
Het OMG-topic 3 Dark Phoenix | 500 | 06-10-2007 23:20 | |
De Kantine |
OMG - topic 2 Verwijderd | 499 | 12-08-2007 01:47 | |
De Kantine |
Jouw dag! Cherry Springs | 500 | 25-07-2007 04:40 |