Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2008, 21:30
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, maar dan is het een lelijke zinsconstructie. Dan kun je beter 'iemand met kanker uitschelden' zeggen.
Maar nog steeds kan het dan twee kanten op.
Oud 30-03-2008, 21:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar nog steeds kan het dan twee kanten op.
Ja, maar de zin is mooier.

Met jouw zin kon je overigens drie kanten op, want het kon ook betekenen 'iemand uitschelden terwijl je kanker hebt'.

Ik vind 'schelden met kanker' iets hebben van 'koken met zuurkool'.
Oud 30-03-2008, 21:42
Uice
Uice is offline
Mijn opdracht voor deze week heeft iets te maken met 'kennis economie' en 'informatie productie'. Universiteit hè. Lekker woorden achter elkaar zetten en als er een zin komt is het leuk.
Oud 31-03-2008, 23:33
Uice
Uice is offline
Op de hoes van de heerlijk goedkope Disneyrip-off 'Leeuw en koning 2' staat: 'De zoon van de koning luisterd niet zo goed'.
Oud 01-04-2008, 00:11
Uice
Uice is offline
Citaat:
P.S. Ik haat Brad Pitt, hij is een Monchool.
En dat is vier Karls op een rij!
Oud 01-04-2008, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Denk je wel is aan wat mensen in 3e wereldlanden eten?
Make it stop
Oud 01-04-2008, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Make it stop
Ja, ik struikel daar telkens weer over
Oud 01-04-2008, 15:01
Uice
Uice is offline
Ferry Mingelen bij het Fitnadebat:

"Wilders scheert alle moslims over één kant."
Oud 01-04-2008, 15:49
Verwijderd
Citaat:
'Iemand uitschelden met gladiool' kan niets betekenen, want je kunt niet iemand uitschelden 'met behulp van gladiool'. Wel met behulp van een gladiool.
'Met behulp van Gladiool' kan wel als de ander Gladiool heet.
Oud 01-04-2008, 18:02
Lethe
Lethe is offline
Iemand uitschelden met een gladiool kan ook, als degene met wie je scheldt een gladiool is.
Oud 01-04-2008, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Ferry Mingelen bij het Fitnadebat:

"Wilders scheert alle moslims over één kant."
Ja, ik hoorde het ook. Mongool.
Oud 01-04-2008, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Het moet dus zijn: "zeven schapen (of veertien)."
Nee, het was een nieuwe zin. "Of veertien."
Oud 01-04-2008, 18:17
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Verbaast kijken dat ik ineens een vriend heb!
Oud 01-04-2008, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Op dit foto staat; Mrs. Smith. Dus het klopt wel
Oud 01-04-2008, 21:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
De Bijbel is een facistisch boek!
Oud 01-04-2008, 23:27
Verwijderd
Ik had 'm al aangekaart in het betreffende topic, maar eigenlijk hoort hij hier.

Citaat:
De intellectueel word vandaag de dag zwaar ondergewaardeerd
Oud 02-04-2008, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Of willekeurige Neil-immataties.
Oud 02-04-2008, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Ja heeft wel wat van Griekenland, maar het licht daar niet.
Oud 02-04-2008, 15:05
Uice
Uice is offline
Volgens de Metro heeft Gordon Ramsey een 'grofgebekte mond'.
Oud 02-04-2008, 15:08
Verwijderd
Ja, OMFG @ de Metro. Deze had ik al eens gepost, maar omdat er maar liefst DRIE lompe fouten in één zinnetje staan mag-ie nog een keer:

Oud 02-04-2008, 15:22
Lethe
Lethe is offline
Wat erg zeg, die fouten in dat krantenbericht.
Oud 02-04-2008, 16:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee, erger nog; bedrijfscommunicatie
wat is dat?

Citaat:
Ja, OMFG @ de Metro. Deze had ik al eens gepost, maar omdat er maar liefst DRIE lompe fouten in één zinnetje staan mag-ie nog een keer:

[afbeelding]
en 'stembureaumedewerker' dan wel goed schrijven en iemand 'de hand schutten' niet

wat een heerlijk topic trouwens!
Oud 02-04-2008, 22:49
Verwijderd
Voor ik 'em post, wou ik toch even vragen of quotes uit het psychologie-forum ook mogen. Kwestie van niet de interessante uit te hangen op de kap van het verdriet van een ander.

In hoeverre je al interessant kunt doen met taalfouten natuurlijk .
Oud 02-04-2008, 23:30
Uice
Uice is offline
Citaat:
Voor ik 'em post, wou ik toch even vragen of quotes uit het psychologie-forum ook mogen. Kwestie van niet de interessante uit te hangen op de kap van het verdriet van een ander.
Alles mag, maar het lijkt me wel wat lullig om iemand die zijn hart lucht over allerlei verschrikkingen en wat niet al hier belachelijk te gaan maken om zijn spelling. Maar goed, daar moet je je eigen morele inzicht maar een rol in laten spelen.
Oud 02-04-2008, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Alles mag, maar het lijkt me wel wat lullig om iemand die zijn hart lucht over allerlei verschrikkingen en wat niet al hier belachelijk te gaan maken om zijn spelling. Maar goed, daar moet je je eigen morele inzicht maar een rol in laten spelen.
Dat lijkt me juist lachen.
Oud 03-04-2008, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me juist lachen.
Dat vind je dan wel weer lachen?
Oud 03-04-2008, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Dat vind je dan wel weer lachen?
Ja, want de meeste mensen op Pyschologie zijn gewoon huilies die hun "problemen" per direct op kunnen lossen door zich niet zo aan te stellen. Dit in tegenstelling tot mensen met epilepsie die niets aan hun aandoening kunnen doen.
Oud 03-04-2008, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Ja, want de meeste mensen op Pyschologie zijn gewoon huilies die hun "problemen" per direct op kunnen lossen door zich niet zo aan te stellen. Dit in tegenstelling tot mensen met epilepsie die niets aan hun aandoening kunnen doen.
qfft!

Niet dat ik niet moest lachen om dat hackerverhaal, maar toch.
Oud 03-04-2008, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Ja, want de meeste mensen op Pyschologie zijn gewoon huilies die hun "problemen" per direct op kunnen lossen door zich niet zo aan te stellen.
Dat is natuurlijk onzin.
Oud 03-04-2008, 13:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Gelukkig kun jij terwijl je achter je pc zit beoordelen of mensen die op psychologie posten echt huilies zijn of niet.
Oud 03-04-2008, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig kun jij terwijl je achter je pc zit beoordelen of mensen die op psychologie posten echt huilies zijn of niet.
Ja hij als autist kan zich juist heel goed inleven in andere mensen
Oud 03-04-2008, 13:26
TopDrop
TopDrop is offline
In de spits stond een stukje waar in stond 'strijdt voert'
Oud 03-04-2008, 17:11
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Door de kou verminderd je weerstand waardoor je bacteriën eerder oppikt. Van de kou zelf word je dus inderdaad niet ziek.
Oud 03-04-2008, 20:18
Verwijderd
amai, ik had precies beter niets gepost.

Maakt niet uit, ik heb al een andere gevonden, als die al niet de revue is gepasseerd.

Citaat:
hij vind je wel leuk, maar je hebt met zn vriend gezoend. Misschien dat hij daardoor enigsinds gekwetst was en daarom zei dat hij jou niet leuk vond.
Oud 03-04-2008, 20:20
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
schut
Oud 03-04-2008, 21:27
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Tardicon schreef:
Een onschuldig niemands dalletje
Oud 03-04-2008, 22:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 04-04-2008, 15:49
Verwijderd
Offtopic:
Kazet, ik vind dat je 'kende' ook in je sig mag zetten.
Oud 04-04-2008, 16:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Bij mijn ortho hingen gigantische posters waar op stond: "een mooi gebit, ook voor jou! Ben je achtien jaar of ouder? Vraag dan naar de voorwaarden."
Ik lichtte ze in over de 'achttien'. Toen kregen ze nieuwe posters. Daar was de booschap anders geformuleerd, maar er stond nog steeds ACHTIEN!!!!
Oud 04-04-2008, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Offtopic:
Kazet, ik vind dat je 'kende' ook in je sig mag zetten.
In de zin van: "Ik kende hem niet?" Dat is namelijk goed Nederlands. Het is juist fout als je zegt: "Ik kon hem niet".
Oud 04-04-2008, 19:30
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
In de zin van: "Ik kende hem niet?" Dat is namelijk goed Nederlands. Het is juist fout als je zegt: "Ik kon hem niet".
Ik denk dat hij dat ook bedoelde.

Werd mag er trouwens ook wel in, ik zie echt té vaak werdt..
Oud 04-04-2008, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat bedoelde ik juist ook.
Oud 05-04-2008, 10:46
Verwijderd
Citaat:
weleens waar
Oud 05-04-2008, 10:49
Verwijderd
oeh die wilde ik ook net doen.

(Er wordt dus 'weliswaar' bedoeld, for the record.)
Oud 05-04-2008, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat bedoelde ik juist ook.
Oh ja, hij heeft juist in zijn naam staan hoe het wel moet... Dom, dom, dom...
Oud 05-04-2008, 15:34
Verwijderd
Citaat:
En je kan maar beter zelf het touw in handen nemen.
Oud 05-04-2008, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Bij mijn ortho hingen gigantische posters waar op stond: "een mooi gebit, ook voor jou! Ben je achtien jaar of ouder? Vraag dan naar de voorwaarden."
Ik lichtte ze in over de 'achttien'. Toen kregen ze nieuwe posters. Daar was de booschap anders geformuleerd, maar er stond nog steeds ACHTIEN!!!!
Omg, dat je ook echt zulke posters gaat ophangen! "Vraag naar de voorwaarden", dat vind ik zo uit de context Ik was gister met een vriendin een krantje van de Jehova's Getuigen aan het lezen en de berichten die daarin stonden kwamen ook neer op "Nu verkrijgbaar, een plaats in de hemel! Ook voor u! Bell 0800-hemel en vraag naar de voorwaarden!" omg. /offtopic

Maar goed. Geen spelfouten maar uitspraakfouten, maar ik zong vandaag mee met een tijdelijk gospelkoortje van de kerk van een vriendin van mij, en de dirigent (en vervolgens dus ook het hele koortje) zong voor Jericho in het Engels de hele tijd 'Djerrigo', met de G van game, in plaats van 'Djerriko', zoals het hoort. En 'burrie' in plaats van 'berrie' voor bury. Aaargh *haar uittrekt* Serieus, die kerel heeft schijnbaar in Engeland gewoond en dan doet ie het nog.
Oud 05-04-2008, 16:03
Verwijderd
Citaat:
physiek
Oud 05-04-2008, 16:05
Verwijderd
Bij de snackbar op de hoek hebben ze blijkbaar ijs in de smaak "sinasappel".
Oud 05-04-2008, 16:12
Verwijderd
iemand in mijn msn lijst: Heefd nieuwe telefoon
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten