Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2008, 10:28
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Ik zeg het net tegen een vriendinnetje. Het is zondag al een maand uit. Gaat echt mega snel. Ik mis de relatie misschien niet, maar ik mis zijn stomme grapjes, de kusjes op mijn hoofd, mij uit bed duwen, hoe hij ruikt en hoe hij voelt. Ik mis hem gewoon.
Oud 03-04-2008, 10:45
Verwijderd
Het word me steeds duidelijker waarom mijn ex eigenlijk mijn ex is. En ik vind het wel prima zo.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 10:57
Lilium
Lilium is offline
Naast hem wakker worden is echt heel fijn.
Oud 03-04-2008, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Op vriendschappelijk realtioneel gebied gaat het goed, al zie ik sommige mensen minder vaak dan ik wil, maar daar zijn de vriendschappen gelukkig tegen bestand

Op liefdesgebied is het allemaal maar vaag
Jullie doen anders klef genoeg
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 14:09
Arwyn
Arwyn is offline
Goed.. (L)
Oud 03-04-2008, 17:22
Neko*
Neko* is offline
Vanavond<3
Oud 03-04-2008, 19:10
Thee Muts
Thee Muts is offline
Pff, heftig weekje. Mijn (nog vrij nieuwe) werk valt me toch zwaarder dan verwacht en nu moet ik verwachtingen bij gaan stellen en daar ben ik nooit zo goed in als het om mezelf gaat... Vandaag was het dus op gegeven moment best wel op voor mezelf, maar gelukkig ben ik dan wel iemand die dat aangeeft en er over wil praten enzo, dus dat is dan wel weer goed van mezelf. En vriendje is ook heel lief en luistert ook geduldig enzo.

Verder veel zin in het weekend. We gaan met z'n 8en (vrienden) weg en zitten ergens in een huisje in het bos in de buurt van Ommen, dus dat gaat zeker wel gezellig worden! En dan hoeven we volgende week allebei maar 2 dagen te werken en hebben we nog 3 dagen samen weg in het vooruitzicht staan. Één of ander hotel&sauna arrangement met alles erop en eraan wat we een tijd geleden al geboekt hebben; echt heerlijk!

En damn, hij is gewoon echt zo lief. Zegt hij net ook weer allemaal lieve dingen tegen me en dan voel ik me gewoon zó gelukkig dat al het andere er eigenlijk helemaal niet meer toe doet
Oud 03-04-2008, 20:19
metallica
metallica is offline
Hehe, het is echt een schat. Hij heeft net mijn verslag even doorgelezen en de spelfouten eruit gehaald (want ik ben heel slecht met d/t dingetjes, wat waarschijnlijk wel weer heel goed blijkt uit mijn post ) Maarja, het loopt echt lekker, vanavond samen een biertje drinken
Oud 04-04-2008, 03:07
Verwijderd
Wat hou ik toch van m'n vrienden <3
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 04:44
George
George is offline
Oei, leuke mensen leren kennen. En een goede kennis van me heeft z'n naturalisering er eindelijk door, wat heel gaaf is want daar wachtte hij al nogal lang op. En ik had vandaag voor het eerst in weken m'n beste vriend weer eens aan de telefoon, vanuit Nieuw Zeeland, en dat was leuk. <3

Verder is het allemaal maar vaag, hij gaat dinsdag blijkbaar voor me koken en ik weet eigenlijk gewoon niet wat ik nou moet verwachten want het is heel gezellig en leuk maar vaag en hij is bezet maar hij flirt alsof ie dat niet is en dat is stom en bleeeh. Dus ik ga meteen maar eens proberen duidelijk te maken dat 'ie zich moet gaan gedragen. Meh.
Oud 04-04-2008, 07:52
Verwijderd
shit. Ik heb sinds gisterenochtend niks meer van hem gehoord en sinds gisterenmiddag staat zijn telefoon al uit. Hij zou bij mij slapen maar is er nog steeds niet.. nu maak ik me zorgen en ik kon de hele nacht al niet slapen daardoor Ik heb me ook maar ziek gemeld want ik kan me zo toch niet concentreren. En nu kan ik denk ik alleen maar afwachten...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 07:58
I C U
I C U is offline
@ Shining: Huh? Dat is wel weird? Hopen dat er niets raars is gebeurd ofzo. Zal allemaal vast wel meevallen (tenzij ik iets gemist heb in eerdere posts ofzo )

OT: Gisteravond was hartstikke leuk! Zij en ik zitten echt heel erg op één lijn, het is zo fijn dat er iemand is die me door en door kent en die ik door en door ken. Jarenlange vriendschap doet een hoop, dat is duidelijk. Wel jammer dat ie niet kon komen, had wel leuk geweest! En ik hoop dat zij en dr vriendje het oplossen enzo. Ze zijn top samen...
Oud 04-04-2008, 08:21
Verwijderd
Omfg en morgenavond komen mijn jongens weer hier hangen en dat is lekker want te lang geleden! <3
En maandag hebben we samen repetitie, ben benieuwd.

Ennnn ik maak me zorgen om een vriendinnetje. Ze stort zich van de ene langdurige relatie in de andere. Haar eerste vriendje kreeg ze toen ze 15 was, daar ging ze twee jaar mee. Twee maanden daarna (nouja, toen was het pas officieel, het was al langer duidelijk dat ze elkaar leuk vonden) kreeg ze een volgende relatie die anderhalf jaar duurde. Dat is een maand geleden, op een best heftige en rare manier uitgegaan en ze heeft alwéér een jongen die zij leuk vind en die haar ook leuk vind. Ik ben werkelijk bezorgd om haar, volgens mij geeft ze zichzelf geen tijd om dingen te verwerken, of is ze bang om alleen te zijn. Ik weet het niet helemaal. Ik zeg haar dat ook wel, maar ze blijft erbij dat ze er niks aan kan doen. Nee, dat zal ook wel niet, maar evengoed.

Laatst gewijzigd op 04-04-2008 om 08:32.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 09:23
Qimm
Qimm is offline
Mijn collega had gister tussen de middag haar schoenen naar de schoenmaker gebracht om er een nieuw hakje op te laten zetten. Die zou ze later in de middag weer op kunnen halen. We hadden tegen een uur of half 3 een rust moment op het werk dus toen is ze gauw op de fiets gesprongen om haar schoenen op te halen.

Collega 1: Is L in de stad ofzo?
Kim: Nee, die is gewoon aan he twerk hoor, zou niet weten wat hij hier moet
Collega 1: Nee ik weet het zó zeker, dat was echt L, hij had die donkere jas met die witte streep aan en z'n haar. ja het móet hem geweest zijn
Kim: Nee, dat kan écht écht niet. Hij kan geen geheimen bewaren dus als hij wat van plan was had ik dat al lang en breed gemerkt.
Collega 1: Nou toch weet ik het zeker hoor!
Kim: *twijfelt*

Kim: *belt L's mobiel*
L: Hoi!
Kim: Hoi, doe jij?
L: Oh wat opruimen onder de tribune, vanmorgen de hele ochtend gesaust met Roelf.
Kim: Oh oke, want collega 1 wist zo zeker dat ze je net in de stad had zien lopen
L: Nou dat kan echt niet hoor, ik kan niet toveren
Kim: Oke, Nou tot vanavond dan he?
L: Ja tot vanavond, werk ze nog
Kim: Ja jij ook

Collega 2: Haha straks heeft hij een trouwring voor je en gaat hij je ten huwelijk vragen
Collega 1: Jaaa vast! Hahaha
*dit ging een tijdje door, maar ik moest toch patienten gaan helpen. Het-zal-allemaal-wel. Echt grote plannen kan hij niet hebben want we krijgen eters en we moeten vanavond vrij vroeg squashen*

Half 4: Ik pak mijn laatste spullen en loop naar buiten, draai me om, zit L in de wachtkamer! Aaaaah dus tóch, dus tóch! Hij had helemaal zijn nette bloes aan, was eindelijk naar de kapper geweest (wat helemaal niet voerbodig was, hij was net zo'n chia pet) en hij had een cadeautje voor mij

Kim: oooh jij! Jij leugenaar!!! Hahaha *knuffelt*
L: Haha ja, ik wou je verrassen.
Kim: Nou dat is gelukt!
L: Alsjeblieft *geeft mij een cadeautje*
Kim: *pakt uit* Aaah een schattige giraffe knuffel, dank je weeeeel *knuffels + kusjes*
L: Ach ik dacht, bloemen zijn ook zo afgezaagd, ik doe eens wat anders (en ik heb een ding met knuffelbeesten, dus een heel leuk idee!)
Kim: Ik weet nou niet of ik zo blij moet zijn dat je zo goed tegen mij kan liegen! Hahaha

Ieh!!! Wat een schatje is het toch ook!
Komen we thuis staat er tóch een grote bos bloemen of tafel. Zomg, hij is zo lieeef! <3
Oud 04-04-2008, 09:27
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zat helemaal te wachten op die ring... maar die kwam niet

En ik ben nog steeds vrijgezel en ik vind het stiekem wel prima Ook al proberen sommige vriendinnen mij te koppelen en zou ik af en toe best wel eens romantisch in iemands armen willen liggen, het is nu even beter voor mij om alleen te zijn
Oud 04-04-2008, 09:33
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik zat helemaal te wachten op die ring... maar die kwam niet
Nee geen ring, die komt wel, ooit. Maar niet nu. Haha dat geeft ook niet. Als hij dát doet dan zal hij dat niet zó doen terwijl we 's avonds nog allemaal plannen hebben en dus geen tijd hebben om dat te gaan vieren

Wel vroeg hij me laatst wat nou eigenlijk mijn ringmaat is, is het geen subtiel schatje?
Oud 04-04-2008, 10:54
Verwijderd
Citaat:
@ Shining: Huh? Dat is wel weird? Hopen dat er niets raars is gebeurd ofzo. Zal allemaal vast wel meevallen (tenzij ik iets gemist heb in eerdere posts ofzo )
Nog steeds niks gehoord!
Ik heb al naar zijn huis gebeld en daar is hij niet. Hij moet toch ergens geslapen hebben? Ik snap er niks van en weet ook niet wat ik moet doen .
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Nog steeds niks gehoord!
Ik heb al naar zijn huis gebeld en daar is hij niet. Hij moet toch ergens geslapen hebben? Ik snap er niks van en weet ook niet wat ik moet doen .
ik zou rondbellen naar alle nummers die ik heb van zijn vrienden en familie...

damn zeg, da's een kutsituatie

*steunknuffel!*
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 12:45
Verwijderd
Ahhhhhh weer een kus en een lach en <333333333333333
Ga ik nou echt blijven zwijmelen tot ik terug naar Nederland ga en hem nooit meer zal zien dus hem wel moet vergeten?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 13:15
Verwijderd
Citaat:
ik zou rondbellen naar alle nummers die ik heb van zijn vrienden en familie...

damn zeg, da's een kutsituatie

*steunknuffel!*
Ik heb eigenlijk helemaal geen nummers van vrienden enz..
Ik heb wel naar zijn ouders gebeld maar daar was hij niet. Nu heb ik wat brichtjes verstuurd via hyves van leden van zijn studenten vereniging.
Ik voel me zo raar gewoon. Wil niet eten, moet eigenlijk naar mijn ouders want mijn moeder is jarig maar heb nog steeds niks gehoord..
Straks blijkt er vast wel weer niks aan de hand te zijn maar toch heb ik gemengde gevoelens. Ik ben af en toe super boos dat ie niks van zich laat horen en later weer bezorgd..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 13:15
Nienna*
Nienna* is offline
@ Secret Agent: dit heb ik ook heel lang gedaan. Uiteindelijk komt ze er zelf wel achter; ik ben er ook zelf achter gekomen. Iemand heeft het wel eens tegen me gezegd, maar dat was mijn ex en van hem nam ik het dus niet aan (hij had toch al zoveel gelogen), maar uiteindelijk had hij wel een ietsiepietsiebeetje gelijk. Het is gewoon veilig om meteen weer iemand te hebben, om niet alleen te zijn. Ze komt er uiteindelijk wel achter dat dit niet de manier is. Maak je niet te druk! Met mij is het ook goed gekomen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 13:17
Verwijderd
Citaat:
knip
N.a.l.v. dat verhaal over dat vriendinnetje van je. Ik ben zelf ook ongeveer zo'n iemand die eigenlij van relatie naar relatie huppelt. Bij mij heeft het verder niets met verwerken of niet alleen kunnen zijn te maken,en het is ook niet zo dat ik VEEL kortstondige acties en jongens er doordraai;
Ik heb op mn 16de een hevige verliefdheid-verkering van 7 mnd gehad, toen dat over was ben ik vrij gauw weer aan de flirt gegaan, daarna heb ik een aantal maanden een ander vriendje gehad en daarna weer een langdurige relatie. Op dit moment ben ik ook nog niet zo lang weer single en ik voel me toch wel weer klaar voor daten en gewoon sjansen e.d.

Voor mij komt het omdat ik vaak wel door heb dat het gauw gaat eindigen van mijn kant, of de andere kant en dat ik me daar dan emotioneel al op voorbereid. Ik vind het gewoon fijn om rond te kijken en bij iemand te zijn, en dan niet een willekeurig iemand, want kieskeurig ben ik wel. Ik ben redelijk tevreden met wie ik ben, en heb ook niemand nodig om mezelf goed te voelen, dat doe ik zelf al. Ik kan heel best alleen zijn, en ik heb dat ook heel erg nodig... gewoon alleen thuis zijn een paar dagen en rust om m'n kop, dat vind ik fijn. Maar ik hoef ook niet altijd iemand om aan te hangen, bah. Misschien ligt dat bij je vriendin ook gewoon anders dan bij jou...

Iedereen zit anders in elkaar en wat voor de een werkt, werkt voor de ander niet. Ik hoor eigenlijk dat commentaar ook in mijn omgeving soms, dat ik nu al met anderen bezig ben... mjah... Mensen zitten niet allemaal op dezelfde manier in elkaar.

Het heeft verder ook niets te maken met hoeveel ik van mijn ex hield/houd, het wel of niet alleen kunnen zijn, en de 'veiligheid' van een relatie.... meer met zelf-kennis, acceptatie en verwerking dat het over is. Dat heb ik al (bijna helemaal) gedaan... mss zij ook? That's what I think!

Laatst gewijzigd op 04-04-2008 om 13:37.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 15:46
Verwijderd
Ik ben, vanaf mijn eerste vriendje, eigenlijk ook nooit echt vriendjesloos geweest.. behalve een periode toen mijn ouders net uit elkaar waren en ik er echt even niets van moest hebben. Dat was een periode van 8 maanden.. de drie jaar ervoor was ik altijd bezet (3 verschillende relaties) en de jaren erna was ik ook altijd bezet OF wel met iemand aan het daten.. Van mijn 15e tot mijn 23e ben ik dus maar 8 maanden echt alleen geweest.

Het was echt niet dat ik niet alleen kon of wilde zijn.. het kwam gewoon zo uit. En het heeft me nooit geschaadt of nooit zijn terugwerking op me gehad. Ik ben nu samen met de man waar ik echt mijn leven mee wil delen, dus ga er niet vanuit nog veel vrijgezelle tijd mee te gaan maken

Het klinkt misschien wat arrogant o.i.d... maar er was gewoon altijd wel interesse vanuit het mannelijke geslacht en daar zat dus heel regelmatig ook wel een heel leuk iemand tussen.. nou ja, als daar dan iets kriebelt ga ik de boot niet afhouden alleen om alleen te kunnen zijn een tijdje.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 16:39
metallica
metallica is offline
Ohhh, hij wordt echt steeds liever en liever. Ik voel me echt zo fijn bij hem. Het wantrouwende stemmetje blijft, maar houdt zich redelijk koest. Dat zal wel nog even nodig hebben...
Oud 04-04-2008, 17:39
Verwijderd
Goed Na een grooooote dip begin van de week gaat het nu beter. Ruzie thuis, ruzie met vriendlief. Alles is ongeveer bijgelegd.
Verder een leuke middag gehad met mijn schoonzus, die heel geduldig mijn handje heeft vastgehouden, haha Zij is lief!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 19:29
Verwijderd
Ik mis hem.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Het klinkt misschien wat arrogant o.i.d... maar er was gewoon altijd wel interesse vanuit het mannelijke geslacht en daar zat dus heel regelmatig ook wel een heel leuk iemand tussen.. nou ja, als daar dan iets kriebelt ga ik de boot niet afhouden alleen om alleen te kunnen zijn een tijdje.
Herkenning, idd
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 21:47
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Ik mis hem.
Oud 04-04-2008, 22:09
Verwijderd
@Nienna*, Dusjcrib en Arenda: Dankjewel Jullie hebben gelijk, dat is ook zo. Ze zit ook heel anders in elkaar dan mij, en het is goed om eens van anderen te horen hoe zij dat ervaren. Ik zeg het haar ook wel eens, en als ik haar dan hoor praten overtuigt ze me ook dat het goed zit, wat haar betreft. Misschien omdat wij van thuis uit ook altijd mee hebben gekregen dat het goed is om een tijd alleen te zijn, om gewoon dingen zelf uit te vogelen, zeg maar. Snapje? Tis leuk/goed om de meningen van anderen te horen. Danke =)
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 09:30
Metal
Metal is offline
Citaat:
Damn, fucking arrogant idd. :')
Oud 05-04-2008, 10:16
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Ik mis hem. Maar ik vind het maar stom, ik spreek hem niet eens meer. Het is morgen een maand uit, ik vind het maar raar. Daarnaast rare smsjes van een vriend van me, dat ie van me houd en dat hij morgen met uitgaan met me gaat sjansen enzo. Mannen.
Oud 05-04-2008, 10:46
Miek
Miek is offline
Soms voelt het nog wel een beetje vreemd om bezet te zijn
Oud 05-04-2008, 10:47
woezel
woezel is offline
ik hebzn nummer gevraagd aan iemand en hem een stom smsje gestuurd. nu voel ik me stom
Oud 05-04-2008, 11:23
Verwijderd
Hij is zooo lief!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 11:26
Verwijderd
Nog een uurtje! <3
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 12:48
cagie
cagie is offline
Blegh gaat niet echt goed. We zien elkaar amper en dan krijgen we het nog voor elkaar alleen maar ruzie te maken.
Ik voel me echt qua zijn prioriteiten ergens op de laatste plaats staan. Voor mijn gevoel gaat momenteel werkelijk alles voor tijd met mij door brengen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 14:26
Verwijderd
Ach ja, wij zijn ook niet perfect en dat hoeft ook niet...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 15:37
Kleedje
Kleedje is offline
Ik heb m 2 weken geleden voor het laatst gezien, wel gesproken via msn en de foon, maar verder niet.. Geen idee wat ik hier nu van moet vinden, hopelijk wordt het vanavond of morgen nog wat, maar zal wel niet. Jammer want het is een leuke jongen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ben, vanaf mijn eerste vriendje, eigenlijk ook nooit echt vriendjesloos geweest.. behalve een periode toen mijn ouders net uit elkaar waren en ik er echt even niets van moest hebben. Dat was een periode van 8 maanden.. de drie jaar ervoor was ik altijd bezet (3 verschillende relaties) en de jaren erna was ik ook altijd bezet OF wel met iemand aan het daten.. Van mijn 15e tot mijn 23e ben ik dus maar 8 maanden echt alleen geweest.

Het was echt niet dat ik niet alleen kon of wilde zijn.. het kwam gewoon zo uit. En het heeft me nooit geschaadt of nooit zijn terugwerking op me gehad. Ik ben nu samen met de man waar ik echt mijn leven mee wil delen, dus ga er niet vanuit nog veel vrijgezelle tijd mee te gaan maken

Hm, ik krijg dat toch niet voor elkaar... ik ben toch wel maanden tot jaren vrijgezel (geweest) denk ik. Er is genoeg aandacht, maar d'r is zelden iemand bij die leuker is dan alleen datemateriaal. Maar goed, daten reken ik dus ook tot vrijgezel zijn
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 17:01
Verwijderd
Muh, ik weet het allemaal niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 18:03
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Paarden blijven toch een grote liefde in mijn leven Vandaag gewoon een halve meter gesprongen! *trots is* (Misschien niet hoog, maar voor mij een mijlpaal!). Oh, en het was nog op een man ook
Reageren

Regels voor berichten