Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb al naar zijn huis gebeld en daar is hij niet. Hij moet toch ergens geslapen hebben? Ik snap er niks van en weet ook niet wat ik moet doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() damn zeg, da's een kutsituatie ![]() *steunknuffel!* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb wel naar zijn ouders gebeld maar daar was hij niet. Nu heb ik wat brichtjes verstuurd via hyves van leden van zijn studenten vereniging. Ik voel me zo raar gewoon. Wil niet eten, moet eigenlijk naar mijn ouders want mijn moeder is jarig maar heb nog steeds niks gehoord.. Straks blijkt er vast wel weer niks aan de hand te zijn maar toch heb ik gemengde gevoelens. Ik ben af en toe super boos dat ie niks van zich laat horen en later weer bezorgd.. ![]() |
![]() |
|
@ Secret Agent: dit heb ik ook heel lang gedaan. Uiteindelijk komt ze er zelf wel achter; ik ben er ook zelf achter gekomen. Iemand heeft het wel eens tegen me gezegd, maar dat was mijn ex en van hem nam ik het dus niet aan (hij had toch al zoveel gelogen), maar uiteindelijk had hij wel een ietsiepietsiebeetje gelijk. Het is gewoon veilig om meteen weer iemand te hebben, om niet alleen te zijn. Ze komt er uiteindelijk wel achter dat dit niet de manier is. Maak je niet te druk! Met mij is het ook goed gekomen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb op mn 16de een hevige verliefdheid-verkering van 7 mnd gehad, toen dat over was ben ik vrij gauw weer aan de flirt gegaan, daarna heb ik een aantal maanden een ander vriendje gehad en daarna weer een langdurige relatie. Op dit moment ben ik ook nog niet zo lang weer single en ik voel me toch wel weer klaar voor daten en gewoon sjansen e.d. Voor mij komt het omdat ik vaak wel door heb dat het gauw gaat eindigen van mijn kant, of de andere kant en dat ik me daar dan emotioneel al op voorbereid. Ik vind het gewoon fijn om rond te kijken en bij iemand te zijn, en dan niet een willekeurig iemand, want kieskeurig ben ik wel. Ik ben redelijk tevreden met wie ik ben, en heb ook niemand nodig om mezelf goed te voelen, dat doe ik zelf al. Ik kan heel best alleen zijn, en ik heb dat ook heel erg nodig... gewoon alleen thuis zijn een paar dagen en rust om m'n kop, dat vind ik fijn. Maar ik hoef ook niet altijd iemand om aan te hangen, bah. ![]() Iedereen zit anders in elkaar en wat voor de een werkt, werkt voor de ander niet. Ik hoor eigenlijk dat commentaar ook in mijn omgeving soms, dat ik nu al met anderen bezig ben... mjah... Mensen zitten niet allemaal op dezelfde manier in elkaar. Het heeft verder ook niets te maken met hoeveel ik van mijn ex hield/houd, het wel of niet alleen kunnen zijn, en de 'veiligheid' van een relatie.... meer met zelf-kennis, acceptatie en verwerking dat het over is. Dat heb ik al (bijna helemaal) gedaan... mss zij ook? That's what I think! Laatst gewijzigd op 04-04-2008 om 13:37. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben, vanaf mijn eerste vriendje, eigenlijk ook nooit echt vriendjesloos geweest.. behalve een periode toen mijn ouders net uit elkaar waren en ik er echt even niets van moest hebben. Dat was een periode van 8 maanden.. de drie jaar ervoor was ik altijd bezet (3 verschillende relaties) en de jaren erna was ik ook altijd bezet OF wel met iemand aan het daten.. Van mijn 15e tot mijn 23e ben ik dus maar 8 maanden echt alleen geweest.
Het was echt niet dat ik niet alleen kon of wilde zijn.. het kwam gewoon zo uit. En het heeft me nooit geschaadt of nooit zijn terugwerking op me gehad. Ik ben nu samen met de man waar ik echt mijn leven mee wil delen, dus ga er niet vanuit nog veel vrijgezelle tijd mee te gaan maken ![]() Het klinkt misschien wat arrogant o.i.d... maar er was gewoon altijd wel interesse vanuit het mannelijke geslacht en daar zat dus heel regelmatig ook wel een heel leuk iemand tussen.. nou ja, als daar dan iets kriebelt ga ik de boot niet afhouden alleen om alleen te kunnen zijn een tijdje. |
![]() |
|
Ohhh, hij wordt echt steeds liever en liever. Ik voel me echt zo fijn bij hem. Het wantrouwende stemmetje blijft, maar houdt zich redelijk koest. Dat zal wel nog even nodig hebben...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Nienna*, Dusjcrib en Arenda: Dankjewel
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik mis hem. Maar ik vind het maar stom, ik spreek hem niet eens meer. Het is morgen een maand uit, ik vind het maar raar. Daarnaast rare smsjes van een vriend van me, dat ie van me houd en dat hij morgen met uitgaan met me gaat sjansen enzo. Mannen.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|