Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2008, 22:08
Rogue562
Rogue562 is offline
Mensen voor je die niet doorlopen als je haast hebben en ook nog bij het minste of geringste stil blijven staan. Ik heb dan niet zoveel geduld.
Advertentie
Oud 16-05-2008, 22:12
Verwijderd
ik heb waanzinnig last van 't zuur
Oud 16-05-2008, 23:43
Verwijderd
Dat mijn klasgenoten hardcore wel kunnen waarderen en hardcore punk niet
Oud 16-05-2008, 23:44
Verwijderd
Citaat:
ik heb waanzinnig last van 't zuur maar at toch nog even vier ijsjes en een pizza
Oud 17-05-2008, 01:39
Verwijderd
Is dat een als in "je hebt gelijk" of "overdrijf niet zo" ?
Oud 17-05-2008, 09:40
Vlindertje
Vlindertje is offline
Dat ik ben vergeten om mijn foto's op mijn laptop te zetten en nu kan ik dus niets met de foto's doen dit weekend.
Oud 17-05-2008, 10:48
Verwijderd
Dat ik door dat kutweer naar het winkelcentrum ben gefietst om er zeker van te zijn dat ze de schoenen nog hadden die ik wilde hebben, en dat toen ik daar aankwam ze (of althans één) van de schoenen er nog wel was, maar ze de andere schoen niet konden vinden. Hebben ze twintig minuten lopen zoeken en dozen overhoop gegooit om te kijken of er geen schoenen waren die toevallig in de verkeerde doos waren beland en alsnog niks gevonden. Toen ben ik maar verder gaan kijken voor andere schoenen en toen vond ik hele leuke voor maar 15 euro maar die hadden ze niet in mijn maat, toen weer verder gaan kijken maar weer niks passends gevonden en uiteindelijk kwam ik bij een winkel waar ze dezelfde schoenen hadden als die ik in eerste instantie had willen kopen maar dan dertig euro duurder. Flikker toch op. Toen ben ik nog maar voor een panty gaan kijken want die wilde ik ook nog hebben, maar omdat ik al zo chagrijnig was heb ik niet op de maat gelet en nu heb ik dus een te grote en daar kwam ik thuis pas achter. Bah. Schoenen kopen brengt ongeluk.
Oud 17-05-2008, 17:44
Verwijderd
GODVERDOMME

werk ik heel de dag aan zo'n kut houtsnede, vergeet ik het in spiegelbeeld te doen
Oud 17-05-2008, 17:49
Missy
Missy is offline
Oef, das is een misser. Jammer.

Ontopic:

Stom weer.
Oud 17-05-2008, 18:26
Verwijderd
Dat als ik eens een weekend bij mn ouders ben, er van studeren ineens he-le-maal niks meer terecht komt.
Dat het zo koud is!
Oud 17-05-2008, 18:45
Elbows
Citaat:
Mensen voor je die niet doorlopen als je haast hebben en ook nog bij het minste of geringste stil blijven staan. Ik heb dan niet zoveel geduld.
Vind ik ook irritant!

Als ik honger KRIJG!! en ik nog steeds niet heb gegeten!
Oud 17-05-2008, 19:52
Calyx
Calyx is offline
Dat ik het mezelf niet gun om gewoon niets te doen.
Oud 17-05-2008, 22:52
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoe saai het nu is. Pffffffff.

Oh en van het gedrag van sommige mensen.
Oud 17-05-2008, 22:54
Lethe
Lethe is offline
*ritselritselslaapwandel*
Oud 17-05-2008, 23:01
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
*ritselritselslaapwandel*
Als je maar niet van de trap af valt ofzo
Oud 17-05-2008, 23:28
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Als je maar niet van de trap af valt ofzo
Nee, het is goed gegaan. Hihi die post van mij stond verkeerd, moest in WSZ.
Oud 18-05-2008, 13:32
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Nee, het is goed gegaan. Hihi die post van mij stond verkeerd, moest in WSZ.
Maar je slaapwandelde, dus dan mag het
Oud 19-05-2008, 11:56
Verwijderd
Daaahh

Valt net me internet uit nadat me moeder daar zo nodig moest stofzuigen, heb ik 3 kwartier gezocht naar de oorzaak om hem te kunnen herstellen, begint de modem ineens uit zichzelf weer te werken...

Ik wil mijn drie kwartier terug
Oud 19-05-2008, 12:00
Verwijderd
Dat ik niet meer weet hoe ik mijn schouders/nek moet houden.
Oud 19-05-2008, 14:20
Calyx
Calyx is offline
Ik haaaaaaaaat mijn touchpad, nu is mijn word bestand weg EN DUS MIJN VERSLAG. En ja nu ben ik dus chagerijnig.
Oud 19-05-2008, 14:27
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik haaaaaaaaat mijn touchpad, nu is mijn word bestand weg EN DUS MIJN VERSLAG. En ja nu ben ik dus chagerijnig.
*geeft nieuwe muis *
Oud 19-05-2008, 14:30
Verwijderd
Citaat:
*geeft nieuwe muis *
Als je maar van mij afblijft
Oud 19-05-2008, 14:31
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Als je maar van mij afblijft
Jamaar jij bent een matige muis. Ze heeft al een matige touchpad. Dus natuurlijk wel even een goeie muis dan he
Oud 19-05-2008, 20:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als zowel mijn vriendje als Flyaway niet tot mijn beschikking staan, daalt mijn humeur toch wel aanzienlijk.
Oud 19-05-2008, 20:33
Swlabr
Swlabr is offline
Wat heb jij eigenlijk met Flyaway?
Oud 19-05-2008, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Als zowel mijn vriendje als Flyaway niet tot mijn beschikking staan, daalt mijn humeur toch wel aanzienlijk.
Ik wil niets horen over smerige escapades
Oud 19-05-2008, 23:05
PixelDansje
PixelDansje is offline
een bepaalde forummer/forumster maar ik mag het vsat niet zeggen, te beledigend!
Oud 20-05-2008, 01:11
Verwijderd
Dat die fucking bussen nu alweer niet rijden. Leuk, telkens als ik een sollicitatiegesprek heb voor het een of ander, is er een staking. Mag ik ruim een half uur gaan lopen...Laat anders die bussen GRATIS rijden, dan worden wij arme reizigers tenminste niet gedupeerd!!~~
Oud 20-05-2008, 07:49
Verwijderd
Dat die ^*&)^P(*YIUT^*&^&%*&%*&$%)_(%_(%)*&$*$*^*&^&% van lastfm durven te zeggen dat TWS indie zijn
Oud 20-05-2008, 09:19
Verwijderd
http://www.nu.nl/news/1574775/10/Mee...n_asielen.html

Van dit soort schoftengedrag
Oud 20-05-2008, 10:35
Verwijderd
Stelletje klapmongolen, neem dan geen huisdier ofzo. Je levert je kind toch ook niet in???
Oud 20-05-2008, 19:17
Martiño
Martiño is offline
Huiswerk.
Oud 20-05-2008, 19:33
Verwijderd
Ik ga echt zó een kat (of twee) nemen als ik ergens anders ga wonen
Oud 20-05-2008, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Ik ook!

Chagrijnig is misschien een te groot woord, maar ik word wel een beetje sip van het feit dat ik een dagvaarding schrijven moet en het materiaal waarop ik het moet baseren erg marginaal is. Waar haal ik nu de gronden vandaan? En waarom word er verondersteld dat ik iets weet van arbeidrecht terwijl ik dat vak volgend jaar pas loop?
Oud 20-05-2008, 19:44
Swlabr
Swlabr is offline
Van die mongolen die hun gangsta rap teringhard zetten en denken dat anderen er van genieten.
Oud 20-05-2008, 19:46
Verwijderd
Datzelfde, op hun mp3 spelers met boxen.
Oud 21-05-2008, 03:14
Verwijderd
Citaat:
Ik zou ook wel graag een kat willen, maar ik woon op vier hoog met vijftig m^2. Dat lijkt me voor een kat nou ook niet ideaal, eerder een marteling, dus ik doe het niet.
Oud 21-05-2008, 09:10
Verwijderd
Ondanks dat er bezoek was en men aan het lachen, drinken en films kijken was, ging ik braaf om tien uur naar bed, maar ik heb 2,5 uur liggen woelen want lawaai/niet moe Ik had dus net zo goed beneden kunnen blijven >: (
Oud 21-05-2008, 09:11
Verwijderd
+ het koelkastbeleid.
Oud 21-05-2008, 12:05
Verwijderd
Ik ga eens een paranoide-post proberen te schrijven, want er is genoeg om chagrijnig over te zijn.

Vanmorgen moest ik opeens heel erg haasten omdat ik bijna te laat was en toen ik op school aankwam was ik veel te vroeg, en was er nog niemand. toen ben ik maar naar de mediatheek gegaan en heb ik de krant zitten lezen. Toen lette ik niet meer op de tijd en was ik alsnog bijna te laat. dus ik vouw de krant op, en als je haast hebt zul je altijd zien dat die krant er niet van gediend is om opgevouwen te worden en gaat tegenwerken. nouja, ik was nog net voor de bel bij het lokaal waar ik moest zijn, daar hebben we vijf minuten gestaan en toen zijn we maar naar het meldpunt gegaan, daar zagen we dat die juf ziek was (als ze dat even hadden doorgebeld hadden we nog twee uur langer kunnen blijven liggen, maar dat doen ze dan natuurlijk niet. Toen zijn we naar de aula gegaan en hebben we aan de conchierge gevraagd of de les nederlands van twee uur later naar dat uur kon, toen vond hij dat we nog maar even moesten wachten omdat ze misschien nog wel kwam, terwijl er bij het meldpunt in het gebouw waar die les was stond dat die juf ziek was. na tien minuten (20 minuten nadat die les had moeten beginnen) wilde hij wel even kijken of die les op die plaats kon worden gezet, dat wilde die juf nu niet meer omdat we nog maar een half uur hadden. toen moesten we een uur in de aula zitten en toen kwam die juf, PRECIES twintig minuten te laat en toen hadden we een les die nergens over ging en daarna waren we uit en ging ik naar huis en daarna naar de spar omdat ik deo moest kopen. die mensen daar zijn te gierig om een tasje erbij te doen, en toen moest ik het in een groentezakje doen, daar viel het natuurlijk uit en toen reed ik er overheen en toen zat er een gat in die fles en een slag in mijn wiel
Oud 21-05-2008, 12:52
Swlabr
Swlabr is offline
Oh.
Oud 21-05-2008, 12:59
Verwijderd
Blackboard, argharghhhh!!11!111

Laatst gewijzigd op 21-05-2008 om 13:46.
Oud 21-05-2008, 13:19
Verwijderd
Dat R, een vriend van mij en zelfverklaard autist en/of aansteller, niet mee wil naar een toneelstuk vanavond, omdat ik het TE LAAT AAN HEM VROEG. Ja, het leek 'm wel een erg leuk stuk, maar in zijn dagplanning was nu eenmaal een avond niksen gepland en daar kon ie in zijn hoofd niks meer aan veranderen... Zucht.
Oud 21-05-2008, 13:39
Verwijderd
Ik krijg dat kutverslag gewoon niet in orde en ik ga er echt niet morgen voor terugkomen hoor
Oud 21-05-2008, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg dat kutverslag gewoon niet in orde en ik ga er echt niet morgen voor terugkomen hoor
Kutverslagen

Ontopic: En nu mag die irritante gast die de bosjes met veel lawaai zit te snoeien ook eens oprotten...
Oud 21-05-2008, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Kutverslagen
Ja KUTKUTKUTKUT

Ik word er niet goed van
Oud 21-05-2008, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Blackboard, argharghhhh!!11!111
Oud 21-05-2008, 13:47
Verwijderd
Ik maak wel een nieuwe aan, krijgen we er geen twee en hoeven onze drukke fb's er geen te sluiten.
Oud 21-05-2008, 13:49
Verwijderd
Fout topic kutjoch hier mag je niet verder en blaat beetje het jezelf zitten toe eigenen, als ik een topic wil openen doe ik dag

Ik ben boos want het lukt niet zoals ik wil.
Oud 21-05-2008, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Fout topic kutjoch hier mag je niet verder en blaat beetje het jezelf zitten toe eigenen, als ik een topic wil openen doe ik dag

Ik ben boos want het lukt niet zoals ik wil.
*thee en chocola geef*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten