Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Dat die fucking bussen nu alweer niet rijden. Leuk, telkens als ik een sollicitatiegesprek heb voor het een of ander, is er een staking. Mag ik ruim een half uur gaan lopen...Laat anders die bussen GRATIS rijden, dan worden wij arme reizigers tenminste niet gedupeerd!!~~
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Chagrijnig is misschien een te groot woord, maar ik word wel een beetje sip van het feit dat ik een dagvaarding schrijven moet en het materiaal waarop ik het moet baseren erg marginaal is. Waar haal ik nu de gronden vandaan? En waarom word er verondersteld dat ik iets weet van arbeidrecht terwijl ik dat vak volgend jaar pas loop? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga eens een paranoide-post proberen te schrijven, want er is genoeg om chagrijnig over te zijn.
Vanmorgen moest ik opeens heel erg haasten omdat ik bijna te laat was en toen ik op school aankwam was ik veel te vroeg, en was er nog niemand. toen ben ik maar naar de mediatheek gegaan en heb ik de krant zitten lezen. Toen lette ik niet meer op de tijd en was ik alsnog bijna te laat. dus ik vouw de krant op, en als je haast hebt zul je altijd zien dat die krant er niet van gediend is om opgevouwen te worden en gaat tegenwerken. nouja, ik was nog net voor de bel bij het lokaal waar ik moest zijn, daar hebben we vijf minuten gestaan en toen zijn we maar naar het meldpunt gegaan, daar zagen we dat die juf ziek was (als ze dat even hadden doorgebeld hadden we nog twee uur langer kunnen blijven liggen, maar dat doen ze dan natuurlijk niet. Toen zijn we naar de aula gegaan en hebben we aan de conchierge gevraagd of de les nederlands van twee uur later naar dat uur kon, toen vond hij dat we nog maar even moesten wachten omdat ze misschien nog wel kwam, terwijl er bij het meldpunt in het gebouw waar die les was stond dat die juf ziek was. na tien minuten (20 minuten nadat die les had moeten beginnen) wilde hij wel even kijken of die les op die plaats kon worden gezet, dat wilde die juf nu niet meer omdat we nog maar een half uur hadden. toen moesten we een uur in de aula zitten en toen kwam die juf, PRECIES twintig minuten te laat ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat R, een vriend van mij en zelfverklaard autist en/of aansteller, niet mee wil naar een toneelstuk vanavond, omdat ik het TE LAAT AAN HEM VROEG. Ja, het leek 'm wel een erg leuk stuk, maar in zijn dagplanning was nu eenmaal een avond niksen gepland en daar kon ie in zijn hoofd niks meer aan veranderen... Zucht.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Is dit wat? Verwijderd | 17 | 16-04-2005 16:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 | |
ARTistiek |
JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!) An | 5 | 02-09-2001 16:35 |