Advertentie | |
|
![]() |
|
ik had vandaag met een vriendin afgesproken op nieuwmarkt en as usual was ze weer veel te laat. dus lekker in mn eentje mensen gecheckt. ik had baklava meegenomen en samen met een koffie-to-go hebben we die opgesmikkeld op nieuwmarkt.
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb gister een hele zwik schilderijtjes en plankjes opgehangen, een soort plantenophangstang voor de aardbeitjes en de kast beplakt met bloemenstickers. En toen was ik het zat en zijn we Fargo gaan kijken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik had een college over opvoedingsomstandigheden, en ik voldeed aan alle eisen/kenmerken van iemand met bindingsangst. maar dat was eigenlijk allang bekend, maar nu werd het nog even extra bevestigd. nu zit ik weet thuis, en ik ga zo eerst chips eten en even zitten hmhm.
|
![]() |
|
Onder het motto 'al dat papier ligt zo in de weg, laat ik het maar weggooien' bleek ik van het weekend al m'n aantekeningen met het grofvuil meegegeven te hebben, dus ik was een heel stuk sneller klaar met leren
![]()
|
Vanochtend ben ik gerustgesteld over mijn scriptie, dat vond ik erg fijn. Daarna had ik college en het hoogtepunt was dat de docent een vogelbekdier op het bord ging tekenen. En ik studeer een soort economie/cultuurwetenschappen. Toen ging ik nog koffie drinken en toen naar huis. Vanavond weer aan school, maar drama want er is ook hntm..
|
ik heb vandaag de eindevaluatie van t-onderwijs met mn tutor en hij liet zijn menselijke kant zien
![]() ![]() ![]()
|
Gisteravond de Lost finale gekeken en dat was hard! Ik kon vannacht heel slecht slapen en werd zwaar vertiefd wakker. Met wat slappe excuusjes geregeld dat ik ivm tot half 10 maar tot 6 uur hoefde te werken. Daarna boodsdchappen gedaan en eten gemaakt terwijl ik Bad Religion luisterde. Nu een beetje bank hangen en Entourage kijken. Straks komt er een chick langs en ik ben benieuwd hoeveel drama dat gaat worden.
|
Ik ben maar weer eens naar school gegaan voor een paar dagen lithografie. Heb ik ook maar gelijk een mailtje gestuurd over de werkplekken van/voor volgend jaar. Dat ik niet veel ruimte nodig, aangezien ik toch bijna alles met mijn laptopje doe. En ik wil op school blijven vanwege grafiek.
![]()
|
Zaterdagnacht abrupt tour moeten beeindigen vanwege een compleet achterwiel dat afbrak in the middle of nowhere in Spanje. Na veel gedoe en geregel de bus achter gelaten (nu zorg voor de verhuurder) en is iedereen op vliegtuigen richting huis gestapt vanaf Bilbao.
Na een teringlange vlucht vannacht eindelijk thuis gekomen na bijna drie dagen wakker te zijn geweest. Verdomme wat heb ik lekker geslapen en dat ga ik nu weer doen!
|
Verwijderd
|
ik had vandaag voor het laatst literatuur en de docente was vet schattig en had allemaal koekjes en drinken gekocht zodat we konden praten onder het genot van een hapje en een drankje ahww. op het laatst gaf ze me haar adres maar ik weet eigenlijk niet wat ze wil dat ik daar mee doe
![]() morgen laatste schooldag YES en woensdag beachvolleybal maar het regent en onweert al de hele tijd echt superhard. zomer in frankrijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
![]() ik hoor van allemaal vrienden dingen over noodweer enzo, maar hier is nog helemaal niets aan de hand ![]() |
![]() |
|
Gisteren terug gekomen van Pinkpop en ik ben lekker rood geworden
![]() Maar het was echt ubertjes en volgens mij zag ik Trimm Trabbie bij Justice. En morgen tentamen en ik heb nog niets gedaan en daar moet ik nog drie boeken voor lezen, buh. Oh en onweer nu ![]()
|
Verwijderd
|
Jaaa beter ineens voorspellen ze mooi weer voor morgen, weinig kans op regen en 27 graden
![]() ik ben al een uur bezig met nieuwe muziek op mn ipod zetten omdat ik geen muziek op de computer heb en steeds maar weer cd's moet uitzoeken, nog vier weken en dan weer toegang tot allll m'n eigen muziek (L) |
![]() |
|
ik heb veel te lang geslapen (tot 1 uur) en ik snap niet hoe dat komt. daarna kreeg ik een telefoontje om mee te doen aan een fotoproject maar ik heb al stress en ik zou moeten 21 beelden in 3 weken maken voor dat project plus nog es evenveel voor mn eindwerkproject op school. grmpf? kweet et niet tis veel werk dus geen sociaal leven,geen festival mundial, maar wel een vet boek en prints van 3 meter op 3 die voor mij worden betaald.
|
Verwijderd
|
mijn portfolio is af (maar dat was ie eigenlijk zaterdag om 18:03 al
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
vanmorgen moest ik eerst langs de kamer van de studievereniging en dat vind ik altijd naar, want ik vind het eng daar. maar gelukkig waren er nu niet zoveel mensen. daarna gesprek over het onderwerp van mijn essay met twee sociaal geneeskundigen. daarna fietste ik naar stadsdeelkantoor oost om een nieuw paspoort aan te vragen en vervolgens ook nog naar de OBA (waar ik nog nooit geweest was, wow
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
niet meer lijden... ranonkel | 100 | 12-05-2004 22:07 | |
Films, TV & Radio |
Wat mag er onmiddellijk van tv? Mark Almighty | 65 | 25-11-2003 16:18 | |
Lifestyle |
Hoe staat jouw omgeving tegenover homoseksualiteit? starbelliedboy | 248 | 10-02-2003 21:22 | |
Muziek |
Addicted Music Freaks - fototopic Verwijderd | 282 | 12-12-2002 15:41 | |
ARTistiek |
Nut van literatuur inbagimel | 7 | 15-08-2002 18:47 | |
Films, TV & Radio |
22/12 Kramer versus Kramer!! sonniveen | 5 | 23-12-2001 21:06 |