Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een je-had-erbij-moeten-zijn-moment, maar ik vertel ze toch:
Ik zat aan de piano en drukte met mijn voet de rechterpedaal in, zonder een toets aan te slaan. Dan krijg je zo'n heel hol geluid. Ik vond dat wel tof, dus ik begon met allerhande spulletjes die op de piano stonden, te kloppen. Mijn vader vond dat maar wat raar, dus geeft hij mij een tik tegen het achterhoofd waarop hij zegt: "tiens,geen geluid." Waarop ik:"Ja, dat komt omdat daar effectief iets in zit." En ik geef hem zelf een tik tegen het hoofd terwijl ik op hetzelfde moment de rechterpedaal indruk. ![]() nouja, een kinderhand... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hang echt de hele tijd voor de televisie met m'n pa
Pa: nu je moeder op vakantie is he, zullen we een gigantische troep maken hier in huis? Of nee wacht, wacht! Nodig wat vrienden uit en laat ze het huis afbreken! Dat zal je moeder eens leren! Ik: wil je die troep laten liggen totdat ze thuis is? Pa: we kunnen foto's maken en ze naar haar mailen? Ik: moeten we het dan alsnog zelf opruimen? Pa: we verhuizen in de tussentijd. Naar Aruba. Ik: deal. *reclame met yolanthe* pa: hey, is dat niet jomanda ik: yolanthe pa: yolanthe...k.... ik: kaubeljauw pa: van kutbergen ik: kabeljauw van kutbergen? pa: ohja, zo heet ze. Laatst gewijzigd op 03-08-2008 om 13:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het was niet vandaag, maar ik heb er wel heel hard om gelachen;
in Parijs was ik heel de dag al best wel bitchy tegen Julius. Op een gegeven moment had ik zin in koud drinken, we hadden alleen nog lauwe blikjes. En toen zei hij: 'dan hou je dat blikje even tegen je hart.' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
leuk gemaakt, maar helaas nep http://www.panopticist.com/2005/03/c...s_magazine.php
|
Verwijderd
|
'goedemorgen!'
'ja we willen graag wat bestellen, kan dat bij u?' 'jahoor, zegt u het maar' 'mogen wij twee appeltaart?' 'met of zonder slagroom?' 'ja!' en toen zeiden ze niks meer en het was zon bizarre situatie omdat ze in de veronderstelling waren dat ze al besteld hadden en druk doorpraatten ![]() het is niet meer goed gekomen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 14:12 | |