Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik ben net naar satc geweest met 2 vriendinnen en we zaten de hele tijd de film af te kraken en iedereen vond ons maar flink irritant, en dat waren we eigenlijk ook. oh en tot grote ramp is mn waterflesje opengebarst in mn tas en nu is mn telefoon stuk ![]()
|
Verwijderd
|
uiteindelijk toch maar naar het feestje gegaan want mn lover kon niet naar de stad komen maar daar was echt geen flikker aan dus ik ahd beter thuis kunnen blijven MAAR JA HE.
nu zie ik hem zaterdag en zondag niet en wtf er blijven gewoon nog maar drie dagen over dat ik hem wel kan zien ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
gisteren rise against, en dat was tof! daarna gingen we mensen proberen over te halen om te blijven slapen, want dan konden we uit, maar iemans was een stomme spelbreker, want die moest vanochtend om 10 uur werken. oh, en ze moesten nog terug rijden naar nijmegen, haha. nouja, daarna wilde ik eigenlijk langs maura, want die moest werken... maar omdat ik zo verstandig ben ging ik maar naar huis zodat ik nu kan gaan leren. goed van me.
|
![]() |
|
ik heb van 10.30 tot 17.30 aan een take-home tentamen gewerkt en ik heb nu in 1dag bijna 2 essays af van de 4 dus dat gaat wel goed.
![]()
||
Citaat:
hmmm ik heb vandaag een windbreaker gekregen van mn ouders (L). en mn betalingsformulier uitgeprint voor collegegeld. productief dagje haha. nu joggen en zometeen voetbal kijken met mn vader.
|
hahaha net eens lekker al die hollanders uit zitten lachen. Morgen naar het immer verre heemskerk om oog in oog te staan met een matzwarte chevrolet el camino met felrode velgen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ging gisteren voetbal kijken met vrienden, en daarna was iedereen dronken, down en een mongool dat ik met m'n lover naar huis ben gegaan. vannacht om 5 uur was ik ziek, en toen gingen we ijsjes eten en daarna weer verder slapen. en om 8 uur ging hij weg, en ik was zo aardig om hem weg te brengen (2 min. lopen), wat ik volgens mij nog nooit voor iemand heb gedaan zo vroeg op de ochtend huhu LUI. nu douchen en de rest van de dag leren. oh, en m'n hielen zijn kapot door m'n nieuwe schoenen ÉN wat was voetbal verkankerd. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb 12 uur geslapen want ik had het kennelijk nodig. Gister keek ik voetbal en dat was natuurlijk ronduit achterlijk, zo achterlijk dat ik de stad maar niet meer in geweest ben. Vandaag spreek ik af met mijn bachelorgroepje waarmee ik morgen een presentatie moet doen. Verder.. verder niks. Verder ga ik slapen en invulling geven aan mijn op te zetten cursus: "hoe word ik een klootzak, een tien-stappen cursus voor (te) lieve jongemannen."
Aanmeldingen via PM.
|
Man, man, man, wat was Trashfest toch gigantisch hard! Donderdagmiddag die kant op gegaan en daar aangekomen tent op gezet en een beetje rond gehangen op de campsite, helaas Cracks in the Walls gemist, veel gezopen, helaas kanker veel crusts, nog meer vette bands gezien, dikke lps gekocht en los gegaan. Dean Dirg was dé band van het festival en ik ben mijn Darma button kwijt. Nu ben ik helemaal kapot en ga ik een blow roken.
|
![]() |
Fok, ik heb de hele dag allemaal ubersaaie maar productieve dingen gedaan sinds ik opstond eigenlijk. Ontzettend burgerlijk maar wel nice
![]() ![]()
|
Vrijdag was er een huisfeestje en toen ging ik naar huis en werd ik aan mijn mouw meegetrokken terug naar buiten want ik moest meedansen. Dus toen ging ik even los en toen alsnog naar huis. En ik stonk naar kampvuur want er was een, ehhh, kampvuur.
En zaterdag ben ik met mijn ouders naar mijn oudste zus en heur vriend in Nijmegen gegaan en heb ik hun kindje weer eens gezien en hij is enorm gegroeid sinds februari. Maar het blijft een lachebekje en als je zijn voetzooltjes kietelt dan gaat hij giechelen als een klein meisje, awww. Maar hij is een klein jongetje dus dan mag dat. En vandaag gingen we naar de Tuinen van Appeltern, nou nou, maar het viel wel mee. Nu ga ik eten en het word Chinees ook want ik heb niets in huis dus ik moet wat afhalen. En de kans is groot dat ik het wel in bed opeet want ik ben moe. Maar aan de andere kant hoef ik morgen pas om half 3 te werken en wil ik vanavond nog wel wat gaan drinken in de stad. Maar mijn vrienden nemen niet op, pfff.
|
Verwijderd
|
hier al dagen ruim 30 graden, wel chill maar ehh ja niet voor te lang meer. morgen ga ik leuke dingen doen met een vriendin + lover en daar heb ik zinnnnn in.
![]() en ik ben weer typisch aan het doen want had afgesproken met mezelf vandaag ingepakt te hebben behalve de dingen die ik nog nodig heb de laatste dagen maar vandaag heb ik alleen 'opgeruimd' wat inhoudt dat mn kamer een fucking rotzooi is en ik dus uiteindelijk m'n laatste dag in frankrijk aan inpakken moet besteden ![]() |
![]() |
|
Ik heb mijn hele telefoonboek afgebeld op zoek naar iemand die mee wil voetbal kijken maar iedereen heeft een voetbalkater van gisteren, mietjes. Nu ga ik maar in mijn eentje en zodra de wedstrijd is afgelopen komt er gelukkig nog een vriend langs in de kroeg om na te chillen.
![]()
||
![]() |
Citaat:
Vandaag was ik bij mijn neefje die 5 geworden is. En nu schiet ik in de stress omdat ik komende week 2 papers moet inleveren, 1 presentatie moet houden en 1 tentamen heb. En nog amper wat gedaan heb, en dus doe ik nu maar helemaal niks meer. Wat een drama.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vertel over vandaag 3 Carn | 501 | 03-09-2008 14:38 | |
Lifestyle |
Vertel over vandaag 2 Meatball | 500 | 24-07-2008 14:54 | |
Werk, Geld & Recht |