Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.lehighvalleylive.com/toda...ily_angry.html
omgwtfbbq. noem je kind lekker adolf hitler idd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Echt, de debiliteit (?) van die mensen is enorm. Er wordt steeds harder gescholden met steeds ergere en zeldzamere ziektes. Op een gegeven moment stuurde een lolbroek een mailtje rond waarin stond dat iedereen "haal mij van de lijst, bedankt Niels!" moest rondsturen om van de overlast af te komen. En dan zijn er dus HBO studenten die dat ook nog eens doen... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OMG overmorgen al tentamen en ik moet nog zo veel in mijn hoofd. WTF t dinges aan mijn lip begint weer op te spelen. OMG ik heb bericht van R. <3 |
![]() |
|
OMG, spannende dag vandaag! Een van mijn patiënten viel toen hij uit mijn onderzoekskamer liep op de grond flauw (denk ik?), en toen hebben we het reanimatieteam gebeld, maar het was gelukkig niet nodig. En verder ging er nog twee keer ergens op de afdeling anders een alarmbel. Normaal heb je wekenlang niks, en dan drie keer op een dag.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Omfg, ik heb voor één torrent een share ratio van 1002,148.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat is het uberhaupt?
|
Verwijderd
|
Nee, die heb ik natuurlijk gestreamed.
![]() En die torrent is een grote verzameling geluiden die je kunt gebruiken voor (teken)films. Achtergrondgeluiden op pleinen en vliegvelden, dichtslaande deuren, kabbelende beekjes, loeiende stofzuigers, geweerschoten, vechtende katten, etc. Hij is 5 gb en mijn share ratio is inmiddels alweer 1009,885 ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
The Saaithon programming language #413 Swlabr | 500 | 09-11-2008 16:42 |