Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou, na bijna een volle week wachten vrijdagnacht eindelijk wat van hem gehoord. Of ik mijn spullen terugwilde en of ik zin had om deze week thee met hem te gaan drinken. In het kader van Hardtoget toen niks teruggestuurd en toen belde hij zaterdagavond. Of ik zijn sms wel had gekregen en hoe mijn date vorige week was. Zooo, toen ging ik even helemaal hyper, eindelijk een tactiek die werkt.
![]() Uiteindelijk een paar uur na dat telefoontje hem een smsje gestuurd -beloofd aan de tel- met wanneer ik deze week kon. Beeeeeeetje jammer dat hij nog steeds niks heeft teruggestuurd, zelfs niet na een tweede smsje zondagmiddag. En nu ben ik mezelf voortdurend aan het opeten van pure frustratie. En ik heb met mezelf afgesproken dat ik hem vanavond mag bellen omdat het dan twee dagen geleden is en ik recht heb om pissig te zijn. Stomme ex ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Aan de andere kant, hij belt jou ook binnen 1 dag op als je niet terug smst. Volgens mij is dat mannen eigen hoor. Als mijn vriendje soms een halve dag niks van zich laat horen door drukte, en dan smst, wacht ik soms ook wat langer met smsen (ik wil niet wanhopig overkomen ![]() ![]() Trouwens, jullie zijn toch wel erg met elkaar bezig, in de trant van dat als de 1 niks van zich laat horen, de ander toch wel actie onderneemt. Ik krijg zo de indruk dat jullie toch wel wat gevoelens hebben..is het dan niet jammer om het echt dood te laten bloeden? Of gaat het thee drinken daar wellicht verandering in brengen ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
In het kort heeft hij het na een jaar uitgemaakt omdat hij 'vrijheid wilde, zich benauwd voelde door alle vastigheid en de vlinders een beetje weg waren'. Toen een maand geen contact gehad en daarna een maand heel veel (inclusief sex, erg handig ![]() Het probleem is dat ik donderdsgoed weet dat hij me niet terugwil maar ik weet ook heel goed dat hij wel graag bij me is en me leuk vindt, maar hij kan gewoon geen relatie handelen. En ik ben verslaafd aan zijn aanwezigheid dus zou er alles voor doen maar loop mezelf voorbij omdat ik toch telkens weer teleurgesteld wordt. Sorry voor het lange onduidelijke verhaal ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteravond heb ik een hele tijd met zijn moeder zitten kletsen en ze vond me erg attent. Mijn charme-offensief van de laatste tijd heeft dus gewerkt.
![]() ![]() Gisteren ook nog een hele tijd puberaal zitten doen met vriendinnetje en jongens gesmst. Was best gezellig ![]() |
![]() |
|
![]() |
kut... sprak mijn ex vandaag weer. Hij vertelde dat hij zijn computer aan het opruimen was en bijna moest huilen van het zwanemeer... ( toen we nog net niets hadden stuurde hij mij het zwanemeer, daarna vaak samen naar geluisterd). Ik had de laatste tijd zo het gevoel dat ik hem weer wilde zien, om gewoon te doen en spullen te wisselen. Maar als ik dit hoor springen er weer tranen in mijn ogen en weet ik dat ik het niet kan...
Stom, want aan de andere kan heb ik zo zin om door te leven. Vandaag weer bij de leuke jongen in de trein en morgen denk ik weer. ![]() |
![]() |
|
Ik begrijp mannen echt niet
![]()
|
Fijn weekendje met z'n tween gehad
![]() ![]() ![]() ![]() En nu heeft hij tentamens en weinig tijd en wil hij me eigenlijk twee weken niet zien omdat hij geen tijd heeft. Mijn diploma-uitreiking is volgende week woensdag en dan komt ie wel en gaan we 's avonds uit eten met z'n tween. Ik hoop heel erg dat ie deze week nog een avondje komt maar heb de keuze bij hem gelegd. Ik vrees alleen dat ik mijn kansen een beetje verkeken heb doordat ik het een beetje teveel gevraagd heb of ie nog komt ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En OT, bleeeh ik snap er niets van. En ik weet zelf ook niet meer wat ik wil en de ex is een vaaghoofd en er gebeurd van alles maar echt praten gebeurt ook niet en het is frustrerend want ik kan er ook niet met anderen over praten want we moeten allemaal nog gewoon samen kunnen werken. :/ Maargoed, vannacht was in ieder geval wel heel erg gaaf. <3
|
Morgen ga ik naar hem toe, nog iets meer dan 12 uurtjes. En ik heb hem vanochtend nog gezien! En hij had een prachtig lief passend sinterklaascadeautje en ik heb hem in slaap gepraat met te vertellen hoeveel ik van hem hou en hoe mooi het is en alles. En morgen gaan we Alles is Liefde kijken, want die heeft hij nog niet gezien en ik vind dat dat moet
![]()
||
Citaat:
![]() OT: Ja, ehm... we zijn niet zo goed in vrolijk winter vieren... Wel leuk 'ken elkaar' spelletje gespeeld met kaarten... alleen hadden we het steeds goed ![]()
|
Hm dacht dat ik al aardig over hem heen was, maar door opeens een mailtje van hem blijkt dat helaas toch niet zo te zijn. Nouja we gaan iig nog een keer afspreken, als vrienden, al zegt hij ook dat dat wel moeilijk zal zijn. Ha, als ik hem dan zie ga ik hem gewoon weer versieren want ergens weet ik dat hij me niet kan weerstaan
![]() De duitse date was leuk en hij zoent lekkkkkerr. Voel me nu wel raar, want 2 jongens in mn hoofd. Verder nog steeds alles leuk hier, maar ook zin om straks een weekje thuis te zijn! |
![]() |
|
Nou, bij thuiskomst nog steeds geen sms van hem gisteravond dus hem gebeld. Bleek dat het hele weekend zijn telefoon uitstond omdat de batterij leeg was dus hij had mijn smsjes niet eens gelezen. Toen maar afgesproken voor vanavond dus over een paar uurtjes naar hem toe om 'thee te drinken'. Ben benieuwd waar het opdraait en wanneer de bom gaat barsten omdat vrienden zijn nergens op slaat. Errrrrrr, en nu ga ik er maar weer aan toegeven dat ik eerst twintig uur in de badkamer moet staan voor ik hem weer zie
![]() |
![]() |
|
Het gaat echt goed, weetje. Tis gewoonweg eng. Weekend weggeweest met zijn ouders en zusje, vrijdagavond/nacht met pech langs de weg, maar verder was het een prima weekend. Tis nu een beetje afkicken van het samen zijn en samen slapen. Mjah.
Sinterklaas was verder echt heel geslaagd. Blijft een leuk feest!
|
Verwijderd
|
Ik mis 'm zo en ik heb hem gisteren nog gezien en na afloop gebeld.. En nu maar de dagen aftellen tot ik hem weer zie.
![]() Ik doe niet aan beetjes, ik kan niet een beetje verliefd zijn, ik ben gewoon vreselijk verliefd op hem en ik heb er moeite mee om hem zo 'weinig' te zien. Maar dat komt ook wel weer goed, als ik zelf wat leuke dingen ga doen en mezelf bezig houd. |
![]() |
|
Ja. Jeetje. Waarom maak ik het mezelf zo moeilijk? Waarom ken ik mijn eigen grenzen niet?
![]() *hard op zoek is* Want het is eigenlijk zo goed! Maar ik klap dicht en word teruggetrokken en dat moet ik niet doen, want ik wil zó graag dat dit makkelijk is. Maar hoe?
|
Verwijderd
|
Hmm, goed. Tussen ons gaat het goed. Ergste verliefdheidskriebels beginnen een beetje weg te trekken en ik merk dat ik dat wel een beetje eng vind. Maar aan de andere kant, ik moet er niet aan denken om hem kwijt te raken. Stiekem hou ik toch wel van m.
Gisteravond een tijd bij een vriendinnetje gezeten, moeilijk gedoe daar. Ik moet opletten dat ik er zéker wel voor haar ben, maar dat ik het me niet te zeer aan ga trekken. Zodra ik dat doe, ga ik er aan onderdoor. Maar haar vriendje is ook een stomme stomme stomme piemel. Nu heb ik met P. afgesproken dat we goed voor haar gaan zorgen en de beste vriendinnetjes zijn. Nu maar hopen dat het goed komt. |
![]() |
|
![]() |
ey ik hebook beetje wat meningen nodig,
ik vind een meisje erg leuk, maar we kunne elkaar niet vaak zien nu ff, dus we ''wachte'n'' zegmaar nog ff.. nu hebbe we afgesproke dat we vrij zijn te doen wat we willen. Maar nu is zij nog met niemand gegaan, en k best wel met een paar, en nu is er zo'n meisie, stuk jonger dan ik en daar heb k paar x mee afgesproke maar die ziet er stuk meer in dan ik. Ik had al tege haar gezegd, kan niks serieus beginne, om dat andere meisie dus (ik wordt trouwens ook nooit verliefd, en ga dit meisje ook egt niet leuk vinden).. mja ze ziet t tog serieuzer als ik.. en k zeg nou dan stoppen, maar dat vind ze zonde.. wat vinden julie hiervan?? |
![]() |
|
Heel onverwacht kwam ie gisteravond toch nog langs
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Morgen 3.5 jaar samen. Toch jammer dat het sinds zondagavond al over is.. Heb dagen gehuild, m'n verhaal gedaan, mijn gedachen verzet, alles gewassen wat naar hem rook, gebaald, nog meer gehuild, gejankt, vet gegeten, niet gegeten, maar het maakt het niet minder kut.
En nu baal ik dat ik alles gewassen heb, want natuurlijk wil ik nu een kussen vasthouden in bed dat naar hem ruikt. Stomme doos die ik er ben. Maar goed, we zijn nog on speaking terms zoals ze dat zeggen. Zijn ouders en geweldigste tantes hebben het er ook moeilijk mee en stiekum is het fijn om dat te weten. En hij blijft voor altijd mijn liefste vriendje, en hopelijk ooit mijn beste vriendje, wil hem niet kwijt, en hij mij ook niet. Nu de woorden omzetten naar daden, maar daar is het allemaal nog te 'vers' voor... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: zelfde; al droomde k vannacht dat ik met mn schot ging trouwen; hij had zelfs een kilt aan (mn huisgenootjes en ik hadden braveheart gekeken, misschien daarom.. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() @ Het zat er aan te komen, maar daarom niet minder kut ![]() En ik ben de komende dagen gevloerd. Zou eigenlijk vanavond uitgaan en morgen naar de bios, maar ik lig zielig te zijn met koorts op de bank. En dan maar hopen dat ik geen dengue heb, anders wordt dat mijn nieuwe vriendje ![]() @Tink ![]()
Laatst gewijzigd op 10-12-2008 om 22:50. Reden: Ik kan nog niet wennen aan je nickchange ;) // Tink. |
![]() |
|
|