Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2008, 14:42
Neko*
Neko* is offline
Tadaaa, nieuwe!
Oud 29-10-2008, 14:49
LadyMeiss
LadyMeiss is offline
Erg goed,

Eindelijk iemand gevonden die echt alles voor me over heeft, en vecht voor onze relatie!
We zijn nu bijna 3jaar bij elkaar, waarvan 2jaar gelukkig samenwonend!
In deze relatie zie ik mezelf wel oud worden!
Oud 29-10-2008, 15:03
I C U
I C U is offline
^ In het kader van herhaling is de kracht van het onderwijs?

OT: Zometeen zie ik 'm weer, samen koken, samen slapen... Jahoe!
Oud 29-10-2008, 15:15
wup
wup is offline
Citaat:
^ In het kader van herhaling is de kracht van het onderwijs?

Bedankt voor de lieve dingen! Helpt me even herinneren dat ik de goede keuze heb gemaakt.

Hoe lang gaat dit er-over-heen-komen duren? Ben er nu al zat van Er is echt letterlijk niets in mijn kamer wat me niet aan hem herinnerd op een of andere manier. We zagen elkaar niet vaak, wat ik nu maar als pluspuntje zie, maar toch mis ik hem. Juist als ik me kut voelde belde ik hem... Ik wil hem vertellen over mijn toetsen, over het weer, over wat ik ga eten en alle andere stomme dingen. We hebben besloten elkaar totaal met rust te laten en dan over een lange tijd weer eens af te spreken ( voor alle nog uit te wisselende spullen en omdat we gewoon denken dat we best leuk met elkaar om zouden kunnen gaan). Maar dat gaat nog lang duren vrees ik....

Samengevat: bluh
Oud 29-10-2008, 15:20
LadyMeiss
LadyMeiss is offline
ow, gna gna, ik zag mijn bericht niet meer staan
Oud 29-10-2008, 15:38
Dvine
Dvine is offline
omdat ze op de vorige pagina staan slimpie
Oud 29-10-2008, 16:00
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
@wup
Je moet niet aan mij vragen hoe lang dat gaat duren Ik ben geen representatief voorbeeld, gezien ik nu alweer bijna twee jaar (tering!) verder ben. Omg. Is het alweer zo lang terug? Hmm. Ja, dat weet je niet als je elkaar ook nog eens tussentijds ziet enzo
Ik kan wel vertellen dat de pijn wel echt weg is nu. Dat is fijn. Maar als hij voor mijn neus zou staan, zou ik hem nog steeds willen bespringen. Ik weet in ieder geval wel dat ik absoluut geen relatie meer met hem wil. Dat besef ik ook steeds meer. Verstandelijk wist ik dat al twee jaar, maar gevoelsmatig begint het ook steeds meer te komen. Of andersom
Ik ben erg blij dat ik nu voor een aantal maanden naar de andere kant van de wereld ga. Een nieuwe uitdaging en hopelijk ook eens een goede rebound
Oud 29-10-2008, 16:17
Qimm
Qimm is offline
omgomgomg *kriebelskriebels*
Oud 29-10-2008, 16:28
LadyMeiss
LadyMeiss is offline
Citaat:
omdat ze op de vorige pagina staan slimpie
ja daar was ik inmiddels ook achter
Oud 29-10-2008, 16:32
Rob
Rob is offline
Hehe, ik heb er zin in om van de Kerst lekker een weekendje weg te gaan van alles. Nu maar hopen dat het flink sneeuwt wanneer we aankomen in het zuiden van 't land.

En binnenkort lekker uit eten! Zin in!
Oud 29-10-2008, 17:45
Signy
Signy is offline
Citaat:
Hoe lang gaat dit er-over-heen-komen duren? Ben er nu al zat van Er is echt letterlijk niets in mijn kamer wat me niet aan hem herinnerd op een of andere manier. We zagen elkaar niet vaak, wat ik nu maar als pluspuntje zie, maar toch mis ik hem. Juist als ik me kut voelde belde ik hem... Ik wil hem vertellen over mijn toetsen, over het weer, over wat ik ga eten en alle andere stomme dingen. ...... Samengevat: bluh
ZÓ voel ik mij dus pcies.
Kreeg een mail van een goede vriendin van hem en ze zei dat het een klotesituatie is wat ook helemaal klopt.. Pfff nu denk ik weer gelijk aan alles... had het juist een beetje verbannen. (wel lief van dr hoor maar toch )
Oud 29-10-2008, 18:18
Verwijderd
Citaat:
omgomgomg *kriebelskriebels*
Oud 29-10-2008, 18:47
Lilium
Lilium is offline
Arrrgh, ik mis 'm en nu ben ik helemaal emotioneel labiel terwijl ik vrolijk moet doen want verenigingsavond.
Oud 29-10-2008, 19:05
Miek
Miek is offline
2 stapjes vooruit en ik word meteen weer teruggeschopt.
Ik zal nog eens mijn best doen
Oud 29-10-2008, 22:31
Verwijderd
meh
Oud 30-10-2008, 08:02
I C U
I C U is offline
Knuffelen vlak voordat je (te) vroeg op moet staan: JEEJ! Er daarna daadwerkelijk uit moeten: BLUH.

Oh well. Het leven van een student gaat niet over rozen.
Oud 30-10-2008, 09:53
Luna
Luna is offline
eergister mn ticket naar Mexico geboekt, ik ga voor 3 maanden op bachelor-onderzoek in Guatemala en reis via Mexico. heb er vette zin in maar nu ik geboekt heb besef ik pas echt dat ik hem zo lang niet ga zien.
Oud 30-10-2008, 10:08
Verwijderd
Hij stuurde gister uit het niets heel lieve smsjes enzo en ik heb meer kriebels dan ooit tevoren.

En ik werd vanmorgen wakker en ik dacht: Ik wil blijven liggen! Nee ik moet naar school, gaat niet. Vandaag zie ik Vriendje weer. *zucht* Wat is mijn leven toch leuk.
Best ernstig.

Laatst gewijzigd op 30-10-2008 om 10:23.
Oud 30-10-2008, 11:26
Verwijderd
Gisteren nog lang gebeld, ik háát het dat mijn ouders het verstoren tussen ons. Maar goed, morgen zie ik hem alweer <3
Oud 30-10-2008, 12:37
Neko*
Neko* is offline
Ach kut. Mijn moeder heeft continu kramp in haar been, door de dubbele hernia, en dat doet haar zo'n pijn. Ik weet ook niet meer wat ik moet doen. Waar gaat dit heen? Ik moest haar net zelfs voeren, omdat ze nauwelijks kan bewegen door de kramp continu. Kutkutkut. Ik weet het allemaal niet meer...
Oud 30-10-2008, 12:46
KiMZz
KiMZz is offline
Top! Mijn vriend is mee geweest naar school toen ik mijn scriptie moest verdedigen. Echt geweldig! En ben geslaagd, en morgen gaat hij mee naar mijn diploma-uitreiking en dan gaat ie in pak
En we zijn op zoek naar een huisje maar dat schiet nog niet zo op, maar erover fantaseren samen is ook al heerlijk!
Oud 30-10-2008, 12:54
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ach kut. Mijn moeder heeft continu kramp in haar been, door de dubbele hernia, en dat doet haar zo'n pijn. Ik weet ook niet meer wat ik moet doen. Waar gaat dit heen? Ik moest haar net zelfs voeren, omdat ze nauwelijks kan bewegen door de kramp continu. Kutkutkut. Ik weet het allemaal niet meer...
*Gooit warme chocolademelk en chocolatechipcookies*

Klinkt knap klote meis, sterkte ermee... *knuv*
Oud 30-10-2008, 13:49
groovy
groovy is offline
Citaat:
Knuffelen vlak voordat je (te) vroeg op moet staan: JEEJ! Er daarna daadwerkelijk uit moeten: BLUH.

Oh well. Het leven van een student gaat niet over rozen.
Jij ook al?!?!? Hihi .

Over het vorige waar we het over hadden, daarin heb je wel een punt wat betreft die onzekerheid..je weet natuurlijk nooit wat er in de komende maandan gaat gebeuren, al hoop je er het beste van. Ik zei dat ook tegen mijn vriendje maar hij keek me verontwaardigd aan van: 'denk je dat we dan niet meer bij elkaar zijn ?!' en daarbij zo enorm verbaasd keek, dat ik op slag dacht dat ik een pessimistische zeikerd was . Maar we fantaseren voorlopig nog over vakantiebestemmingen, voordat we daadwerkelijk gaan boeken .

Ot: Hij heeft mijn verrassing gekregen en vond het leuk . Nu kunnen we dingetjes erom heen gaan plannen en dan lekker weg met zijn tweetjes <3. Morgenavond zie ik hem weer en dan leuke dingetjes doen van het weekend
Oud 30-10-2008, 14:25
metallica
metallica is offline
Het lijkt erop dat hij zich niet meer laat afschikken Zie hem de komende tijd wel weinig door de toetsen die ik volgende week heb, maar hij komt sowieso vrijdag even langs dus das wel fijn. Vanavond naar m'n beste vriendinnetje toe, ben benieuwd hoe het nu gaat. Hopelijk mag ze snel weer naar huis...
Oud 30-10-2008, 16:45
wup
wup is offline
Citaat:
eergister mn ticket naar Mexico geboekt, ik ga voor 3 maanden op bachelor-onderzoek in Guatemala en reis via Mexico. heb er vette zin in maar nu ik geboekt heb besef ik pas echt dat ik hem zo lang niet ga zien.
Ow wat te gek zeg! ( dat je daar heen gaat, niet dat je hem moet missen uiteraard)

@ x-spekkie-x : Ja, dat soort verhalen wil ik natuurlijk niet horen he
Ik denk dat het goed komt. Yes! Het is 3 dagen uit en heb al 2 dagen niet hoeven huilen ( en ik ben nogal een jankbek, dus dat zegt wat)
Ik baal enorm van die toetsweken, want ik heb zin om uit te gaan en me te bezuipen etc
Advertentie
Oud 30-10-2008, 16:53
Verwijderd
Citaat:
zin om uit te gaan en me te bezuipen etc
Oud 30-10-2008, 16:55
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Lang niet meer hier gepost en inmiddels een ander vriendje en ik voel me goed.
Oud 30-10-2008, 17:20
ElCapitano
ElCapitano is offline
Kut, kom er net achter dat een meisje waar ik een oogje op had met een van m'n beste vrienden heeft...
Oud 30-10-2008, 17:20
Verwijderd
Whaaaa *stuiterstuiter* De verkopers hebben ons bod geaccepteerd dus als we het financieel rond kunnen krijgen, hebben we een huis Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Oud 30-10-2008, 17:21
ElCapitano
ElCapitano is offline
kut, ik kom er net achter dat een meisje waar ik een oogje op had met m'n beste vriend heeft
Oud 30-10-2008, 18:29
Luna
Luna is offline
Citaat:
Ow wat te gek zeg! ( dat je daar heen gaat, niet dat je hem moet missen uiteraard)

@ x-spekkie-x : Ja, dat soort verhalen wil ik natuurlijk niet horen he
Ik denk dat het goed komt. Yes! Het is 3 dagen uit en heb al 2 dagen niet hoeven huilen ( en ik ben nogal een jankbek, dus dat zegt wat)
Ik baal enorm van die toetsweken, want ik heb zin om uit te gaan en me te bezuipen etc
neem een rebound, het helpt echt, ik zie het bij een vriendinnetje van me waarbij ook net haar relatie van 2 jaar verbroken is. Het verdriet is niet meteen weg maar de afleiding zorgt er wel voor dat het minder vaak tot uiting komt.
en inderdaad keihard feesten, dat is altijd mijn medicijn geweest haha
Oud 30-10-2008, 21:26
metallica
metallica is offline
Bezoekuurtje was wel weer heftig, maar ik vind het wel heel erg fijn om haar blij te maken. Hehe, volgens mij hou ik meer van m'n beste vriendinnetje dan van m'n vriendje Vriendje komt morgen langs bij mij ga straks nog even bellen omdat ik m'n ei kwijt moet, maar <3
Oud 30-10-2008, 23:06
Poepkind
Poepkind is offline
tijdje niet meer langs geweest, maar met mij gaat het nog steeds toppie. En Metallica, wat gaaf dat je nog steeds bij je vriendje bent, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht gezien de verhalen.
Binnenkort is het gala waar wij elkaar hebben leren kennen weer, dan zijn we dus bijna een jaar samen Ik ben echt gek op hem, en we hebben net een vakantie geboekt naar New York. Oeh kan niet wachten tot januari!!!! Soms verbaas ik me erover hoe goed we bijelkaar passen, en hoeveel we gemeen hebben. Het is zo handig om hetzelfde leven te hebben, 2 straten verder te wonen, en even ver te zijn met alles.<3
Oud 30-10-2008, 23:40
RockaholiC
RockaholiC is offline
alles voelt weer aardig stabiel en dat is fijn. spannend is dat ze m'n vader een dezer dagen rechtop gaan zetten om 'm te laten 'staan'. ben benieuwd. en morgen is m'n vriend hier en gaan we gordijnen checken huhu.
Oud 31-10-2008, 06:22
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Binnenkort is het gala waar wij elkaar hebben leren kennen weer, dan zijn we dus bijna een jaar samen
Jij ook hier! Wat gaaf dat jullie nog steeds bij elkaar zijn

Ik voel me zowaar goed op relationeel gebied! Ik ben heel erg blij dat ik een aantal maanden weg ga uit Nederland, zodat ik mijn ex ook niet bij een concert kan tegen komen. Dit geeft mij even de kans om echt helemaal los van hem te komen. Hell, misschien zelfs een (antiliaanse) rebound

Verder heb ik vanmiddag weer quality time met mijn pa (samen laptop shoppen!) en vanavond komt mijn hele familie zowat (alles ooms en tantes komen hier voor spelletjesavond, dat zijn dus tien extra mensen in huis). Kan ik foto's maken en afscheid nemen
Oud 31-10-2008, 08:32
Pluis
Pluis is offline
iedereen is leuk en aardig momenteel
Oud 31-10-2008, 09:36
Verwijderd
Hopeloos, maar wel leuk.
Oud 31-10-2008, 10:02
I am Weasel
I am Weasel is offline
Ik vind hem honderdduizend geweldig leuk en dat blijft
Oud 31-10-2008, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Oud 31-10-2008, 15:15
Halflight
Halflight is offline
Tis nu ruim vijf weken geleden en vandaag heb ik hem voor het eerst weer gezien. Vorige week gebeld en hij zou terugbellen voor een afspraak maar niet gedaan, dus ging ik er gisteren langs maar hij was niet thuis. Voelde ik me nog meer klote, want ik wilde hem al een week heel erg graag gewoon even zien. Vanmiddag vrij gekregen van mijn werk, aangezien ik alleen maar kon janken en weg wilde. Toen naar hem toe gegaan, maar hij was weer niet thuis en hem maar gebeld. Vijf minuten later was hij thuis en hebben we een uurtje bij hem thee zitten drinken en zitten kletsen en dat was zo ontzettend fijn.

Gepraat over hoe het nou ging en hij las nog elke dag mijn kaartje en dacht elke dag aan me, droomt een paar keer per week over me en mist me gewoon en dat is onwijs fijn om te horen. We hebben gepraat en gelachen en herinneringen opgehaald en dat was echt een opluchting. Ik ben sinds het uit is niet zo gelukkig meer geweest als nu en al is het fout om dan juist van de oorzaak van alle ellende vrolijk te worden ben ik er wel heel erg blij mee.Volgende week gaan we een avondje afspreken en dat lijkt me heel erg leuk. Maar ik mag niet teveel hopen. Echt niet.

En verder gaat alles prima. Vrienden zijn heerlijk, familie is lief. Yeah
Oud 31-10-2008, 15:45
wup
wup is offline
Citaat:
neem een rebound, het helpt echt, ik zie het bij een vriendinnetje van me waarbij ook net haar relatie van 2 jaar verbroken is. Het verdriet is niet meteen weg maar de afleiding zorgt er wel voor dat het minder vaak tot uiting komt.
en inderdaad keihard feesten, dat is altijd mijn medicijn geweest haha
Ik merk ook dat ik dat zelf best wil Ik kijk op school ineens mijn ogen uit naar wat daar rondloopt! Ben alleen best verlegen als het er op aankomt, dus voorlopig blijft het daar bij vrees ik.
Verder voel ik me goed? Sta er versteld van, maar ben eigenlijk niet echt verdrietig meer. Misschien komt er nog wel een terugslag, maar ik voel me nu goed. Ik zie ineens mogelijkheden als vrij mens. Eens echt flirten als ik aan het werk ben ofzo. En ik ga lekker veel dingen doen met vriendinnen die ik anders met hem zou doen ( filmpjes, concertjes etc)

woei!
Oud 31-10-2008, 20:54
Verwijderd
Oud 01-11-2008, 09:42
woezel
woezel is offline
gisteren was de begrafenis..twas een lastige dag gisteren,maar ook wel leuk ergens. met alle vrienden samen na de begrafenis nog samengekomen en daarna nog een wandeling gemaakt met pintjes en wijn.
maar toch, ik ben uitgeput man
Oud 01-11-2008, 11:04
metallica
metallica is offline
Het was echt zo gezellig gisteren. We hebben samen met m'n huisgenootjes film gekeken en voor het eerst samen op mijn kamertje geslapen. En ik ben zooo verliefd <3 Maar nu moet ik gaan leren voor m'n tentamens en zie ik hem donderdag pas, maar dan hebben we wel een lang weekend samen
Oud 01-11-2008, 12:21
Verwijderd
Ik ben behoorlijk blij.
Oud 01-11-2008, 12:32
indigo
indigo is offline
Citaat:
Maar het is stom als hij om kwart voor 6 op moet staan en ik daarna alleen wakker word. En dat hij moet leren omdat-ie een beetje slecht gepland heeft. Ik ging de uren aftellen tot gistermiddag maar de tijd vliegt echt voorbij als ik hem eenmaal zie. Ennn ik droomde dat we samenwoonden hihi <3 .
Oud 01-11-2008, 12:55
Verwijderd
hij komt vanavond weer! ik vind het zo leuk dat als we samen zijn toch onze eigen dingen hebben. zoals vanavond ga ik hier met vrienden zitten, en hij gaat naar een feestje van iemand die hij kent, en dan zien we elkaar vannacht weer in de stad
Oud 01-11-2008, 20:29
I am Weasel
I am Weasel is offline
Jeetje, mijn mening heeft aftrek
Oud 01-11-2008, 20:43
wup
wup is offline
Haha, mijn werk is een stuk interessanter nu
Net met een vriendinnetje gegeten. Iedereen is lief voor me! Ze zei dat wij nu gewoon samen lekker vaak uit eten gaan ( ik ging met hem een paar keer per maand en haar vriend wil nooit... probleem opgelost!) Ben zo blij met iedereen.
Oud 01-11-2008, 20:59
Miekje*
Miekje* is offline
Vervelend
Het lijkt wel of niemand me leuk of aardig vindt.

Regels voor berichten