Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
O ja en bloedneuzen! Door die stomme kou heb ik echt om de haverklap een bloedneus en dat is heel irritant. Ik was op school en ik zat op de wc en opeens *drup*. En toen lag er meteen bloed op de grond en ook in de wasbak, terwijl er heel veel mensen voor de wc's stonden te wachten. Sta ik me daar lomp te verontschuldigen en met een hand voor mijn neus alles schoon te maken.
|
![]() |
||
Citaat:
Ah, ja.
|
Ziekzijn en moeten studeren. Afspraken waar ik geen zin in heb, maar ook niet af wil zeggen omdat ik een vriendin al een half jaar niet heb gezien. Training moeten geven omdat de trainer ziek is, ik geef al zo vaak training en ik heb juist vanavond geen zin.
|
http://www.ad.nl/koffietest/?testid=50
Ah, ik vond die koffie in Zwolle al niet zo lekker, die 20 minuten kom ik wel anders door.
|
Verwijderd
|
Mijn docent, die vandaag bij mijn vakbeoordeling zei dat ik een 8 verdien, maar dat hij me die niet ging geven omdat hij dat alleen bij grote uitzonderingsgevallen wil doen. Wat slaat dat nou weer op, ik verdien een 8 maar hij geeft 'm niet omdat hij het niet leuk vindt staan? Nu heb ik een 7, ook wel goed, maar ik vind het echt belachelijk.
![]() |
![]() |
|
Mensen die links op de roltrappen stilstaan. Wat zijn ze toch fucking debiel, snap dat godveromme nou eens.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat nou te doen? huggles | 5 | 07-01-2015 07:03 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Van wie of wat word je niet zo blij? Missy | 500 | 07-04-2009 12:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De poorten van Luskan Verwijderd | 4 | 01-07-2005 22:02 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |