Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Orly! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[edit] *stopt wat bloemetjes en belleblaas in deze post, want ik ben echt aan het snauwen en dat is natuurlijk niet erg lief. dus sorry en neem een snoepje.* |
![]() |
|
Jezus. Ik zat vannochtend tijdens practicum de java-applet-opdracht te maken. Komt er zo'n studentassistent kijken. Jaaa, neee, dat moet anders. Dit en dat. Je kunt beter eerst alles in 1 class doen, en daarna opdelen. Maar ik had het al opgedeeld. En in de trein bedacht ik me dat hij gewoon poep praatte en mij in de war bracht. Stomme studentassistent met zn poephoofd. (c) sterrie
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
www.jacobvanholland.com
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
America's next top model seizoen 6! komt op TV GiovsGio | 499 | 13-03-2007 15:46 | |
Drugs & Alcohol |
Zo, zijn we weer 'ns stoned ofzo he? 't zal eens niet zo zijn. cha0s | 500 | 13-06-2004 19:07 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
M&O ( kritische afzet ) rosayet | 5 | 17-03-2004 20:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Regionaal grensoverschreidend treinverkeer Rabbi Daniel | 13 | 11-03-2004 10:18 | |
ARTistiek |
(artistieke) naaktfotografie fruitvliegje | 97 | 26-09-2003 15:39 | |
Drugs & Alcohol |
20 april Verwijderd | 26 | 02-04-2002 12:55 |