Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga zo nog even weer planet earth kijken. Nog steeds niet uit... ![]()
|
Je zou bijna met een politieagent gaan daten gewoon om dat soort dingen te kunnen zeggen.
"Ik ben vannacht met een politieagent mee naar huis gegaan." Oeh, of een monnik. Wooow. Ik kan het wel waarderen dat mijn stage nu met stapjes beter geregeld wordt en dat ik nu een week extra tijd heb ofzo, daarvoor. Nais.
||
Citaat:
![]() Ontopic: ik kan het wel waarderen dat mijn docent heel redelijk reageerde toen ik m vertelde dat ik de deadline niet ging halen.
|
ik ga zo maar eens ONTBIJTEN.
- NEE, TOPDROP, WAT DOE JE NOU?!!! i knooow ![]() maar in sommige gevallen kan ik ontbijt wel waarderen. zoals nu, dus.
|
Verwijderd
|
Jeuj, mijn zondeval-animatie is af!
http://www.vimeo.com/4074021 Hij staat wel onder de naam van iemand anders, maar dat is de klasgenoot met wie ik heb samengewerkt. ![]() En hoera, vier dagen vrij en tot nu toe mooi weer. ![]() |
![]() |
|
Ik kan het wel waarderen dat ik een sociaal leven begin te krijgen. Spontaan samen in het gras hangen, stoeien en heel fijn praten met leuke mensen. Ik kan de zon en de warmte wel waarderen, het jurkje wat ik aan ga doen zo. Ik kan het wel waarderen dat ik me beter voel dan afgelopen week, dat ik echte vrienden heb bij wie ik mijn eigen gekke zelf kan zijn. Dat ik me helemaal '
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |
Psychologie |
Eerlijkheid op Psychologie. Vowel | 83 | 18-03-2012 00:34 | |
Flora & Fauna |
De wet over dier doden met tegenaanval Rerisen Phoenix | 68 | 18-10-2007 09:15 | |
Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 16:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit kreeg ik per mail: Om over na te denken Doc | 19 | 18-01-2002 11:21 |