Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2009, 12:24
Verwijderd
Goedemorgen zonnestraaltjes.
Advertentie
Oud 25-06-2009, 12:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat ben jij vrolijk!
Oud 25-06-2009, 12:34
Verwijderd
Beetje brakjes maar zeker vrolijk. Wat een heerlijk weer was het gisteren, zeg. Zo ook even in de tuin van een maat rondhangen, .
Oud 25-06-2009, 12:41
TopDrop
TopDrop is offline
Zo. Even een papertje van een kantje of 3 eruit persen.
Oud 25-06-2009, 12:42
Verwijderd
Ach, dat is nauwelijks iets.
Oud 25-06-2009, 12:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb koppijn
Oud 25-06-2009, 12:45
Verwijderd
Veel thee drinken, . Dat gaat mij nu ook van mijn brakheidshoofdpijn afhelpen. Hoop ik.
Oud 25-06-2009, 12:54
Philosophy
Philosophy is offline
HALLOOO daar!
Oud 25-06-2009, 12:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm thee, dat is wel lekker ja. Wel heet though. Water helpt vast ook wel
Oud 25-06-2009, 12:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoi Phil aan het genieten van je vakantie?
Oud 25-06-2009, 13:02
Philosophy
Philosophy is offline
Ja, heerlijk! Vandaag ook een dagje vrij van werk, dus zit lekker in het zonnetje nu. We zouden vandaag eerst naar Scheveningen gaan, maar om een lang verhaal kort te maken: dat ging dus niet meer door.
Kan jij ook een beetje genieten van het weer of heb je het te druk met andere dingen?
Oud 25-06-2009, 13:04
Verwijderd
Even snel een tripje naar de supermarkt maken!
Oud 25-06-2009, 13:06
Verwijderd
Jongens, ik heb een idee voor wat ik mijn vriendje moet geven voor zijn verjaardag. Willen jullie het horen?
Oud 25-06-2009, 13:07
Philosophy
Philosophy is offline
Jazeker
Oud 25-06-2009, 13:09
Verwijderd
Nou, daar gaattie: Een hele tjid geleden hebben we via mail samen een to-do-list opgesteld. Allemaal dingen die we nog samen willen doen: Naar Parijs, een hele dag in bed liggen, samen zat worden, naar de dierentuin, naar het strand, ruzie maken en goedmaaksseks hebben en en en in totaal heeft dat ding iets van 60 punten.
Nu had ik me bedacht dat het misschien wel leuk is als ik die lijst in Word mooi opmaak, met van die 'afvinkvakjes' ervoor, zodat we samen af kunnen vinken wat we al gedaan hebben en daarna weer een nieuwe lijst kunnen maken.

Ik vind het best een schattig idee, leuk of niet?

En daar dan een lief kaartje bij en bla, en het klinkt nu misschien een beetje suf, maar het is wel leuk. Toch? Nou? Bah. Ik ben zo slecht in cadeautjes, ben bang dat de ander het toch niet leuk vindt, terwijl hij ook vindt dat het om het gebaar gaat en hij helemaal geen cadeau wil enzo, maar evengoed
Oud 25-06-2009, 13:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, heerlijk! Vandaag ook een dagje vrij van werk, dus zit lekker in het zonnetje nu. We zouden vandaag eerst naar Scheveningen gaan, maar om een lang verhaal kort te maken: dat ging dus niet meer door.
Kan jij ook een beetje genieten van het weer of heb je het te druk met andere dingen?
Ooh lekker!

Ik moet echt nog heel hard leren, maar dat gaat helemaal niet. En gisteren had ik echt een dikke inzinking, heb zitten janken bij m'n ouders Gewoon omdat ik er helemaal doorheen zit, gefrustreerd ben over m'n vermoeidheid en het niet kunne leren en bah . Nu heb ik mezelf de ochtend vrij gegeven, maar de middag niet. Dus wellicht moet ik nu gewoon maar iets gaan doen .

Citaat:
Nou, daar gaattie: Een hele tjid geleden hebben we via mail samen een to-do-list opgesteld. Allemaal dingen die we nog samen willen doen: Naar Parijs, een hele dag in bed liggen, samen zat worden, naar de dierentuin, naar het strand, ruzie maken en goedmaaksseks hebben en en en in totaal heeft dat ding iets van 60 punten.
Nu had ik me bedacht dat het misschien wel leuk is als ik die lijst in Word mooi opmaak, met van die 'afvinkvakjes' ervoor, zodat we samen af kunnen vinken wat we al gedaan hebben en daarna weer een nieuwe lijst kunnen maken.

Aaaw dat vind ik echt heel lief misschien kan je hem dan nog iets van de lijst geven, zodat jullie al iets kunnen afstrepen? Zoals een dagje strand/dierentuin/bed
Oud 25-06-2009, 13:16
Daboman
Daboman is offline
Dat is wel een leuk idee idd.
Oud 25-06-2009, 13:18
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ach, dat is nauwelijks iets.
agree. maar ik doe een paperloze studie, dus ik ben er nog niet zo bedreven in!
Oud 25-06-2009, 13:19
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:

En daar dan een lief kaartje bij en bla, en het klinkt nu misschien een beetje suf, maar het is wel leuk. Toch? Nou? Bah. Ik ben zo slecht in cadeautjes, ben bang dat de ander het toch niet leuk vindt, terwijl hij ook vindt dat het om het gebaar gaat en hij helemaal geen cadeau wil enzo, maar evengoed
Ja ik vind het echt super leuk! Heel persoonlijk voor jullie tweeen, dat zijn echt de leukste cadeautjes. Sowieso ook heel leuk dat je echt iets met die lijst doet en dat het iets speciaals is voor jullie. Zeker doen!

Citaat:
Ooh lekker!

Ik moet echt nog heel hard leren, maar dat gaat helemaal niet. En gisteren had ik echt een dikke inzinking, heb zitten janken bij m'n ouders Gewoon omdat ik er helemaal doorheen zit, gefrustreerd ben over m'n vermoeidheid en het niet kunne leren en bah . Nu heb ik mezelf de ochtend vrij gegeven, maar de middag niet. Dus wellicht moet ik nu gewoon maar iets gaan doen .
Ahw *knuffel* Het is helemaal niet erg om even uit te huilen hoor! Juist goed dat je er even aan toegeeft. Hoeveel tijd heb je nog om te leren? Maak het anders voor jezelf niet teveel voor vandaag en zorg ervoor dat je ook vanavond nog iets leuks doet. Een leuke serie kijkt, of even lekker buiten gaat zitten, zodat je wat rustiger kan gaan slapen.
Oud 25-06-2009, 13:20
Verwijderd
Hoera! Danke

@CR: Doe je wel een beetje voor jezelf zorgen?
Oud 25-06-2009, 13:22
Verwijderd
Nu ben ik een beetje gerustgesteld en dat is wel fijn Ik ben altijd zo onzeker wat dat betreft... Bah...
Ik ga boven mijn kamer opruimen.
@CR: Zorg goed voor jezelf meisje, studie is belangrijk, maar jij bent belangrijker! *Knuffel*
@Phil: Geniet nog van je vrije dag!

@de rest: Succes met alles en en en en tot de volgende keer!
Oud 25-06-2009, 13:24
Verwijderd
Zo, tijd voor een heerlijk broodje mozzarella.
Oud 25-06-2009, 13:24
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Nu ben ik een beetje gerustgesteld en dat is wel fijn Ik ben altijd zo onzeker wat dat betreft... Bah...
Ik ga boven mijn kamer opruimen.
@CR: Zorg goed voor jezelf meisje, studie is belangrijk, maar jij bent belangrijker! *Knuffel*
@Phil: Geniet nog van je vrije dag!

@de rest: Succes met alles en en en en tot de volgende keer!
Misschien kan je het trouwens beter maken in een programma als adobe photoshop. Dan heb je meer opties om het te personaliseren. Of misschien zijn er wel andere programma's te vinden op internet om je to-do list te personaliseren.
Oud 25-06-2009, 13:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ahw *knuffel* Het is helemaal niet erg om even uit te huilen hoor! Juist goed dat je er even aan toegeeft. Hoeveel tijd heb je nog om te leren? Maak het anders voor jezelf niet teveel voor vandaag en zorg ervoor dat je ook vanavond nog iets leuks doet. Een leuke serie kijkt, of even lekker buiten gaat zitten, zodat je wat rustiger kan gaan slapen.
Thanks! Ik ga vanavond wel eten met vriendinnen, en straks komt een vriendin kangs met perenijsjes

Citaat:
@CR: Doe je wel een beetje voor jezelf zorgen?
Ik probeer het maar soms faal ik enigszins

Zo tijdens tentamenperiodes trek ik het vaak gewoon even niet meer. En dan gebeurt er altijd hetzelfde: veel studeren -> heel moe -> niet meer goed kunnen studeren -> frustratie dat het niet lukt en boos op mezelf -> nog moeier -> etc etc vicieuze cirkel -> heel verdrietig over vermoeidheid -> inzinking(kje)

Echt, blah, altijd hetzelfde liedje. Dan word ik ook een beetje moe van mezelf, al dat gejank, bah
Philosophy
Philosophy is offline
Ik ga even een ijsje eten met m'n moeder!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dank je SA knuffel terug! En je kadootje wordt vast heel tof!
Oud 25-06-2009, 13:26
Philosophy
Philosophy is offline
Ah super CR, dat is al een goed vooruitzicht! Veel plezier en probeer zoveel mogelijk te lachen.
Oud 25-06-2009, 13:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Doe ik
Oud 25-06-2009, 13:27
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Thanks! Ik ga vanavond wel eten met vriendinnen, en straks komt een vriendin kangs met perenijsjes

Ik probeer het maar soms faal ik enigszins

Zo tijdens tentamenperiodes trek ik het vaak gewoon even niet meer. En dan gebeurt er altijd hetzelfde: veel studeren -> heel moe -> niet meer goed kunnen studeren -> frustratie dat het niet lukt en boos op mezelf -> nog moeier -> etc etc vicieuze cirkel -> heel verdrietig over vermoeidheid -> inzinking(kje)

Echt, blah, altijd hetzelfde liedje. Dan word ik ook een beetje moe van mezelf, al dat gejank, bah
Als de stress je teveel wordt moet je niet leren. Dan moet je maatregelen nemen tegen de stress. En daarna pas gaan leren. Wel je prioriteiten op orde stellen he
Oud 25-06-2009, 13:29
Daboman
Daboman is offline
En maatregelen nemen tegen stress kan betekenen rustig aan doen, maar ook bijv een plan van aanpak maken. Dat je op een rijtje zet wanneer je wat doet. En dan zorgen voor ruimte in je planning om het tempo wat bij te kunnen stellen naar boven of naar beneden.
Oud 25-06-2009, 13:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als de stress je teveel wordt moet je niet leren. Dan moet je maatregelen nemen tegen de stress. En daarna pas gaan leren. Wel je prioriteiten op orde stellen he
Prioriteiten schmioriteiten

Je hebt helemaal gelijk hoor alleen die stress gaat helaas niet zomaar weg, die komt voort uit mijn ontevredenheid over mijn gezondheid, en zolang dat niet beter gaat, tja

Laatst gewijzigd op 25-06-2009 om 13:39.
Oud 25-06-2009, 13:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En maatregelen nemen tegen stress kan betekenen rustig aan doen, maar ook bijv een plan van aanpak maken. Dat je op een rijtje zet wanneer je wat doet. En dan zorgen voor ruimte in je planning om het tempo wat bij te kunnen stellen naar boven of naar beneden.
Oja planningen dat zou inderdaad goed moeten werken, als je je eraan kan houden
Oud 25-06-2009, 13:35
Daboman
Daboman is offline
Daarvoor plande ik dan altijd een paar uur het volgende:

"achterstand wegwerken"

En als je geen achterstand hebt ben je op dat moment dus vrij
Oud 25-06-2009, 13:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 25-06-2009, 13:39
Daboman
Daboman is offline
Je kunt bijv ook nog de hoeveelheid werk langzaam laten toenemen terwijl je met weinig werk begint. En dus af en toe een dagje om achterstanden weg te werken.
Oud 25-06-2009, 13:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou ja, ik ga in ieder geval nu maar iets doen. Tekstje lezen ofzo.

Ciao!
Oud 25-06-2009, 13:43
Verwijderd
Succes.
Oud 25-06-2009, 13:43
Daboman
Daboman is offline
okee, succes
Oud 25-06-2009, 13:45
Philosophy
Philosophy is offline
Vandaag is het voor het eerst dat m'n moeder zegt mij onhandelbaar te vinden. Maar dat kwam gewoon omdat ik haar uit lulde.
Oud 25-06-2009, 13:46
Verwijderd
Holy shit. Lizard van King Crimson duurt bijna 24 minuten,
Oud 25-06-2009, 13:47
Verwijderd
Goedemorgen.
Oud 25-06-2009, 13:50
Verwijderd
Van hetzelfde.
Oud 25-06-2009, 13:52
Verwijderd
Shit ik heb bijna 10 uur geslapen. Dat was niet de bedoeling.
Oud 25-06-2009, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Goor heet nu toch even 'Swaffelo'

GOOR/SWAFFELO - De blauwe plaatsnaamborden Goor zijn gisteravond bij een aantal invalswegen vervangen.
De naam van het dorp is aan de vooravond van de School- en Volksfeesten gewijzigd in 'Swaffelo', een verwijzing naar een eerdere discussie over de vraag of Goor een juiste benaming is voor het dorp. De actie is vooral ludiek bedoeld. De initiatiefnemers waren gisteravond niet bereikbaar voor commentaar.

Echt, Goor is erg. Maar ik zie niet in waarom 'Swaffelo' ook maar het kleinste beetje beter zou zijn. Wat een mensen, echt.
Dat komt door geenstijl
Oud 25-06-2009, 13:53
TopDrop
TopDrop is offline
maar als je je werk een beetje bijhoudt, dan zijn de tentamens toch ook niet zo extreem veel werk?
Oud 25-06-2009, 13:55
Verwijderd
Oh het is weer "schoolfeest" dit weekend ;x
Oud 25-06-2009, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Holy shit. Lizard van King Crimson duurt bijna 24 minuten,
The Flower Kings hebben nummers van rond de 30 minuten

Jammer dat lastfm niet op tijd werkt. als je een album van 5 nummers van 15 minuten luistert krijg je daar 5 plays voor, maar als je een album met 30 nummers luistert krijg je 30 plays, terwijl je bij allebei even lang duurt!
Oud 25-06-2009, 13:58
Verwijderd
Oh noes, minder PLAYS.
Oud 25-06-2009, 14:02
Verwijderd
Heee is er een meet gaande op dit moment?
Oud 25-06-2009, 14:06
Verwijderd
Ik vind Yes ook wel relaxed, trouwens.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten