Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nu ben ik een beetje gerustgesteld en dat is wel fijn
![]() Ik ga boven mijn kamer opruimen. @CR: Zorg goed voor jezelf meisje, studie is belangrijk, maar jij bent belangrijker! ![]() @Phil: Geniet nog van je vrije dag! @de rest: Succes met alles en en en en tot de volgende keer! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Zo tijdens tentamenperiodes trek ik het vaak gewoon even niet meer. En dan gebeurt er altijd hetzelfde: veel studeren -> heel moe -> niet meer goed kunnen studeren -> frustratie dat het niet lukt en boos op mezelf -> nog moeier -> etc etc vicieuze cirkel -> heel verdrietig over vermoeidheid -> inzinking(kje) ![]() Echt, blah, altijd hetzelfde liedje. Dan word ik ook een beetje moe van mezelf, al dat gejank, bah ![]()
||
Citaat:
![]()
|
En maatregelen nemen tegen stress kan betekenen rustig aan doen, maar ook bijv een plan van aanpak maken. Dat je op een rijtje zet wanneer je wat doet. En dan zorgen voor ruimte in je planning om het tempo wat bij te kunnen stellen naar boven of naar beneden.
||
Citaat:
![]() ![]() Je hebt helemaal gelijk hoor ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 25-06-2009 om 13:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jammer dat lastfm niet op tijd werkt. als je een album van 5 nummers van 15 minuten luistert krijg je daar 5 plays voor, maar als je een album met 30 nummers luistert krijg je 30 plays, terwijl je bij allebei even lang duurt! |
![]() |
|
|