Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2009, 10:24
Verwijderd
dat ik terug bij mijn vader ga wonen echt echt kut
Advertentie
Oud 20-10-2009, 10:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
waar woon je nu dan?
Oud 20-10-2009, 10:40
Verwijderd
Bij mijn ex in huis, nu een half jaar alweer. Maar het is tijd om verder te gaan.
Oud 20-10-2009, 10:41
Verwijderd
en je vader is niet zo dope?
Oud 20-10-2009, 10:42
Verwijderd
mijn vader is een lord of autisten of iets in die abstracte geest
Oud 20-10-2009, 15:14
Verwijderd
Wat een fucktard. Wat denkt ie wel niet.
Oud 20-10-2009, 19:00
Verwijderd
Citaat:
dat ik terug bij mijn vader ga wonen echt echt kut
Is op jezelf gaan wonen nog steeds geen optie?
Oud 21-10-2009, 17:18
Verwijderd
ik ben met alles niet blij
Oud 21-10-2009, 18:29
Verwijderd
*panda knuffelt*

ot: geheimen.
Oud 21-10-2009, 23:58
Verwijderd
Wat zijn de PVV, CDA en CU toch een smerig, hypocriet zooitje bosmongolen, een beetje tegenstemmen bij de anti-Berlusconi-resolutie. Eindelijk een middel om die vieze gluiperd aan te pakken, en we verliezen omdat ze Berlusconi steunen, ondanks dat hij de media in zijn greep heeft. Wat een kutpartijen.
Oud 22-10-2009, 15:05
Verwijderd
Mensen die een fout maken en dan de schuld op mij afschuiven. Ja, daahaaag!
Oud 22-10-2009, 16:11
Rivka
Rivka is offline
Dat ik nog een patroon moet knippen in mijn stof voor maandag en dat ik anders een les moet inhalen
Oud 22-10-2009, 17:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hooooh handwerken Ach, Rivka, jij hebt niet zo'n zweefteef als ik voor textiel, dat kan niet! We moesten 'rechtop en oprecht' de les beginnen en eerst netjes rechtop op een krukje zitten en dan ging ze over levenssappen praten. Tof wijf
Oud 22-10-2009, 17:17
Miekje*
Miekje* is offline
Dat er geen leuke kleren zijn. Nergens. Welke gek heeft er bedacht dat het leuk is om een vest, die lekker warm en wegkruiperig moet zijn, korte mouwen te geven? En wie heeft er gezegd dat omslagjassen of hoe ze dan ook heten, tot halverwege je bovenbeen moeten komen omdat dat hoort? En wie, o wie heeft er voor gezorgd dat er nu zo'n beetje alleen maar hoge laarzen te koop zijn met megahakken? Echt . En de mannenkleren van deze winter zijn veel leuker dan de vrouwenkleren. Waarom zijn er voor de mannen leuke blouses met ruitjes en dergelijke, en voor vrouwen niet? Ik ga maar eens kijken of ik in de kleinste mannenmaat pas ofzo. *kisten en dikke wollen vest uit kast trek*
Oud 23-10-2009, 08:32
Missy
Missy is offline
Wil ik huiswerk maken, sta ik vroeg op. Kom ik niet op dat stomme intranet. U heeft geen toegang. Ammehoela! En ze reageren ook niet op mijn mail. Ik ga ze na mijn werk gewoon even lastig vallen met een telefoontje.
Oud 23-10-2009, 08:36
Verwijderd
^bij de h&m zag ik een paar weken geleden een heel rek met ruitjesbloezen in een stuk of vijf verschillende kleuren. En ik zie juist best veel laarzen zonder hakken nu, i.t.t een jaar of vier geleden . Vooral veel van die allstar-achtige laarzen.
Oud 23-10-2009, 10:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kreeg vandaag te horen dat mijn kat, die dus tijdelijk in België moet wonen bij mijn oom, omdat mijn stiefmoeder geen zin heeft in huisdieren, vermist is. Hij is ongeveer een week geleden weggelopen. Ik vind het echt zo erg en ik ben zo bang dat hij dood is en nooit meer terugkomt en ik had me zo verheugd op hem weer in huis nemen als ik het huis uitga en nou kan dat misschien wel nooit meer en ik wil helemaal niet naar mijn werk straks en ik wil dat hij terugkomt
Oud 23-10-2009, 13:44
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn vader is uitgezonden naar Bosnië en die komt over 8 weken weer eventjes terug en is daarna nog 4 maanden weg.
Oud 23-10-2009, 14:15
Allure
Allure is offline
Aw CS. Dat lijkt me echt heel naar.
Oud 23-10-2009, 14:39
Verwijderd
In de kast een pak broodjes tegenkomen waarvan de helft beschimmeld blijkt te zijn. Had het pak nog niet open gemaakt, maar blijkbaar zat er ergens een klein gaatje in de verpakking ofzo. 1 broodje was inmiddels helemaal groen en 2 andere waren half groen.

Ik ben het trouwens met Allure eens en ik vind dat van Panda en Fizzle ook heul erg.
Oud 23-10-2009, 15:32
Verwijderd
Audacity ligt te vervelen
Oud 23-10-2009, 15:39
Verwijderd
GODVERDOMME
Oud 23-10-2009, 18:04
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb het koud en mis mijn vriendje.
Oud 23-10-2009, 19:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mijn vader is uitgezonden naar Bosnië en die komt over 8 weken weer eventjes terug en is daarna nog 4 maanden weg.
Hij zit niet in het leger toch? 0_o
Oud 23-10-2009, 20:02
Aapje*
Aapje* is offline
ik ben niet blij met de bezuinigen op mn werk en dat er personeel uit moet.
ik begin die 'crisis' nu toch ook te voelen en dat terwijl ik altijd ontken dat er een crisis is
Oud 27-10-2009, 15:53
Verwijderd
Dat de buren nou ineens ook vroeg moeten koken, terwijl ik vroeg wilde gaan koken, omdat ik straks een vergadering heb en niet wil haasten en eten klaar wilde hebben als vriendje thuis is.-_- Bwuh. Maar hopen dat ze snel klaar zijn, maar ik wilde zo graag nu al koken. /zeur
Oud 27-10-2009, 23:47
Verwijderd
"Burgemeester Rob van Gijzel van Eindhoven was niet bevoegd om een gebiedsverbod op te leggen aan de veroordeelde 61-jarige pedofiel Sytze van der V. De rechter in Den Bosch heeft dat vandaag bepaald in het kort geding dat de man tegen het bevel had aangetekend.

De rechtbank oordeelt dat de vrees dat de veroordeelde opnieuw zedendelicten pleegt, niet betekent dat er sprake is van een concrete dreiging van ordeverstoring, zoals de gemeente aanvoerde. Een dreigend oproer door zijn terugkeer in Eindhoven is door de burgemeester onvoldoende gemotiveerd, aldus de uitspraak."

Echt, wat is dit voor een gestoorde rechter?! De pedoseksueel is al drie keer (!) de fout ingegaan, en NOG mag deze man (na een lachwekkende straf van 2 jaar) terugkeren naar zijn stad, waar zijn slachtoffertjes wonen? Waarom zit deze man niet permanent vast? Waarom mag deze man nog eisen stellen? Waarom heeft hij überhaupt nog rechten? Ik begin zo wel te begrijpen dat men het heft in eigen hand neemt, godallemachtig, wat een slap rechtssysteem is dit toch.
Oud 28-10-2009, 10:52
Verwijderd
Citaat:
"Burgemeester Rob van Gijzel van Eindhoven was niet bevoegd om een gebiedsverbod op te leggen aan de veroordeelde 61-jarige pedofiel Sytze van der V. De rechter in Den Bosch heeft dat vandaag bepaald in het kort geding dat de man tegen het bevel had aangetekend.

De rechtbank oordeelt dat de vrees dat de veroordeelde opnieuw zedendelicten pleegt, niet betekent dat er sprake is van een concrete dreiging van ordeverstoring, zoals de gemeente aanvoerde. Een dreigend oproer door zijn terugkeer in Eindhoven is door de burgemeester onvoldoende gemotiveerd, aldus de uitspraak."

Echt, wat is dit voor een gestoorde rechter?! De pedoseksueel is al drie keer (!) de fout ingegaan, en NOG mag deze man (na een lachwekkende straf van 2 jaar) terugkeren naar zijn stad, waar zijn slachtoffertjes wonen? Waarom zit deze man niet permanent vast? Waarom mag deze man nog eisen stellen? Waarom heeft hij überhaupt nog rechten? Ik begin zo wel te begrijpen dat men het heft in eigen hand neemt, godallemachtig, wat een slap rechtssysteem is dit toch.
Heb je het liever zo?

http://www.dailymail.co.uk/news/worl...ive-woods.html

Die man zal toch ergens moeten wonen, nietwaar?
Oud 28-10-2009, 11:53
snoopy
snoopy is offline
Dat ik net de was wilde ophangen en er een heel grote spin in een van de wasknijpers zat. *rilt*
Oud 28-10-2009, 12:06
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Heb je het liever zo?

Nouja, het is natuurlijk wel vervelend voor de slachtoffers dat de kans groot is dat ze die man tegen het lijf lopen. Wat dat betreft is er best wat voor te zeggen dat hij naar een andere stad moet.
Oud 28-10-2009, 13:30
IKBENBABSNIET
IKBENBABSNIET is offline
dat ik maar geen leuke nieuwe kamer kan vinden!
Oud 28-10-2009, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Heb je het liever zo?

Nou, even los van het feit dat die man in kwestie gewoon voor minstens 20 jaar de bak in mag wat mij betreft (want al 3x veroordeeld én nog meer kans op herhaling), vind ik dat die vent op zijn minst in een andere stad kan gaan wonen, ergens in een buitenwijk waar de reclassering goed zicht op hem heeft. Want zoals het nu is, is het gewoon pijnlijk voor de slachtoffers dat die man gewoon nog in dezelfde stad rond kan lopen.

Overigens zie ik ook geen problemen met een tentenkamp, het zijn immers toch bosmongolen
Oud 28-10-2009, 17:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het interesseert me echt niet wat er met pedofielen gebeurt zolang het maar pijn doet
Oud 28-10-2009, 23:22
Verwijderd
met de tnt!
Oud 29-10-2009, 07:37
Verwijderd
Dat ik sinds een week bijna iedere dag hoofdpijn heb. Kan niet echt goed zijn lijkt me. En waarom in de vakantie?
Oud 29-10-2009, 09:32
Verwijderd
Ik ben vanochtend om 5 uur opgestaan om aan een meeneemtentamen te werken maar ik ben nog steeds niet begonnen.
Oud 29-10-2009, 20:42
Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Dat ik moe ben
Oud 30-10-2009, 11:40
snoopy
snoopy is offline
AAAAAAAAAARGH! Ik ben zo pissig! Zal even de klachtenmail posten die ik naar de sportschool ga sturen. Wat vinden jullie? Waar moet ik mee eindigen?

Beste lezer,

Elke maandag en vrijdag breng ik mijn dochter Sarah naar de kinderopvang. Op mijn inschrijfformulier heb ik duidelijk aangegeven dat ik uit de les gehaald wens te worden zodra Sarah huilt. Ze huilt heel weinig. Bovendien is het sporten voor mij vrije tijd en dan wil ik wel dat zij het ook naar haar zin heeft. Niet alleen voor haar, maar ik sport zelf ook alleen fijn als ik weet dat alles goed is. Aangezien we die afspraak hebben weet ik nu dat Sarah, zolang ik niet uit de les gehaald word, vrolijk is.

Ik heb al eerder een keer gehad dat ik Sarah kwam halen en dat mij verteld werd dat 'Sarah wel eventjes had gehuild, maar dat ze erg snel weer stil was. Na 10 minuutjes alweer'. Toen heb ik ook al duidelijk gemaakt dat ik graag opgehaald word, DIRECT als Sarah huilt. Hierover werd nog in discussie gegaan met de opmerking 'we proberen altijd kinderen eerst stil te krijgen'. Hierop heb ik geantwoord dat ik dat echt liever niet heb, zeker in het begin niet, en dat was toen oke.

Vanochtend was het erg druk in de kinderopvang. Er waren, behalve Sarah, nog drie baby's van 3 maanden oud en nog twee oudere kindjes. Toen ik wegging waren er al 2 aan het huilen. * zei toen: 'oh jeetje, die baby's gaan elkaar afwisselen met huilen, dat weet ik nu al'. Ik reageerde daarop met de opmerking: 'Maar je weet toch dat je mij uit de les moet halen als Sarah gaat huilen he?'. Hierop werd geantwoord: 'nou ja, je hebt huilen en je hebt huilen...'. Ik heb toen gezegd dat ik bij elke huil uit de les gehaald wilde worden.

Na mijn sporten trof ik Sarah compleet overstuur aan. Ze heeft nadat ik haar ophaalde nog zeker 1,5 uur gehuild, wat voor haar echt extreem is. Toen ik de leidster erop aansprak dat Sarah huilde en ik niet gewaarschuwd was zei ze: 'Maar huilen is gezond, weet je dat niet?'.

Ik vind dit echt niet kunnen. Ik heb meerdere malen aangegeven dat ik opgehaald wens te worden. Als * hier zo op tegen is moet ze dat van tevoren tegen mij zeggen. Dan kan ik zelf de afweging maken of ik wil gaan sporten ondanks het feit dat ik weet dat ze Sarah gaat laten huilen. Ik heb trouwens ook helemaal geen behoefte aan opvoed-adviezen. Als ik mijn kind niet wil laten huilen dan is dat mijn goed recht. Er staat nota bene in de regels van de kinderopvang dat de ouder uit de les gehaald wordt als het kind verdrietig is en/of zich niet op zijn/haar gemak voelt.

En voor de duidelijkheid: ze hebben me nog nooit uit de les hoeven halen. Sarah is altijd vrolijk als ik haar kom halen.
Oud 30-10-2009, 12:15
Verwijderd
Maar waarom wil je per se uit de les gehaald worden zodra ze huilt? Baby's huilen nou eenmaal weleens toch?

Maar goed, het is wel stom dat ze niet naar je luisteren natuurlijk!
Oud 30-10-2009, 12:16
Verwijderd
Inderdaad nogal overdreven, baby's huilen nu eenmaal weleens.
Oud 30-10-2009, 12:17
snoopy
snoopy is offline
Zie dit stukje: Bovendien is het sporten voor mij vrije tijd en dan wil ik wel dat zij het ook naar haar zin heeft. Niet alleen voor haar, maar ik sport zelf ook alleen fijn als ik weet dat alles goed is. Aangezien we die afspraak hebben weet ik nu dat Sarah, zolang ik niet uit de les gehaald word, vrolijk is.

Tuurlijk mag ze wel eens huilen. En als ze op een gegeven moment naar de kinderopvang gaat zal dat ook heus wel eens gebeuren, maar nou ja. Wat ik hierboven zei.

Bovendien huilt ze dus nooit. Maar het staat ook in hun eigen regels!
Oud 30-10-2009, 12:18
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Inderdaad nogal overdreven, baby's huilen nu eenmaal weleens.
Maar dat maak ik zelf wel uit, toch? Als zij het er niet mee eens is: pech.
Oud 30-10-2009, 12:29
Daboman
Daboman is offline
Op zich wel, maar ik vind het ook een beetje overdreven. Ik vind het wel fout van hun dat je min of meer voor het blok gezet wordt en inderdaad dus niet zelf de afweging kan maken.
Oud 30-10-2009, 12:38
snoopy
snoopy is offline
Ik vind het niet erg als ze baby's willen laten huilen. Maar wel als ze in de regels zetten dat dat niet gebeurt en er vervolgens iets heel anders gebeurt. En wat zij zegt is wel waar: je hebt huilen en huilen. En dit was HUILEN. Dus zelfs als ze niet naar mij luistert had ze me hierbij moeten halen.

Echt hoor, ik laat Sarah ook wel eens huilen. Sterker nog: ze huilt nu ook (ze is niet meer stil geweest sinds de sportschool vanochtend om 9 uur). Maar ik vind het niet kunnen dat ze zeggen dat ze me komen halen en dat dan niet doen.

Ik heb met haar overlegd en ze vond het een prima idee om dit de eerste 2/3 maanden zo te doen. Ze vond het zelfs een heel goed idee van me: zo kreeg Sarah geen negatieve associaties bij hun kinderopvang.
Oud 30-10-2009, 12:45
Verwijderd
Ik vind het inderdaad ook een beetje overdreven, maar ze moeten geen beloftes maken als ze die niet na kunnen komen.
Oud 30-10-2009, 13:00
snoopy
snoopy is offline
Ik vind het zelf ook overdreven , maar ik vind ook dat ik zelf moet weten hoe ik mijn kind behandel.
En dit werkt heel goed bij Sarah.

Je zou toch denken dat ze blij is dat ze 1 van de huilebalken kan dumpen?
Oud 30-10-2009, 13:01
snoopy
snoopy is offline
(hihi, ik zei tegen Sarah: 'hoor je dat? Mama is een overbezorgde moeder geworden. Een echte zeur' en toen zei ze heel hard: 'JA!' )
Oud 30-10-2009, 13:04
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Eensch.
Oud 30-10-2009, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het zelf ook overdreven , maar ik vind ook dat ik zelf moet weten hoe ik mijn kind behandel.
En dit werkt heel goed bij Sarah.

Je hebt inderdaad gelijk. Jij geeft aan hoe je wilt dat ze je kind behandelen, staat in de regels dat ze dat wat jij wilt ook doen, waarna ze het vervolgens niet doen.
Oud 30-10-2009, 13:56
Verwijderd
Citaat:
(hihi, ik zei tegen Sarah: 'hoor je dat? Mama is een overbezorgde moeder geworden. Een echte zeur' en toen zei ze heel hard: 'JA!' )
<3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten