Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga het hier ook proberen
![]() Voor stichting Noma (www.noma.nl) gaat deze zondag een groepje co-assistenten meelopen met de Singelloop in Enschede. Ik ook, ik ga 2 Engelse mijl lopen (3,6 km). Ik vertrek 13:30 vanuit het Volkspark. Dus ik zoek nog sponsoren. Het geld gaat volledig naar Noma (via de stichting Benefietdiner MST, waar ik deel van uitmaak. www.mst.nl/diner/ ) Je kunt een vast bedrag sponsoren of zeggen dat je alleen geeft als ik de afstand bijvoorbeeld binnen 30 minuten loop, of iets anders creatiefs, dat mag je zelf weten. Dus, wie wil? We zijn met elke euro blij! Als je er iets voor over hebt mag je mij een PM sturen met je naam, woonplaats, wat je wil geven en eventueel onder welke voorwaarde. En dan krijg je zondag te horen hoe ik het gedaan heb! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren.
![]() Ow best wel grappig achteraf: Ik was aan het zwemmen en 2 grieten waren d'r ook en opeens zegt 1 tegen me: Hoorde je wel wat ze zei? "Nee" "Ze zei dat je wel op Bas leek, maar je bent Bas!" "Dat hoef je mij niet te vertellen" "Euh. wie ben jij?" vraag ik aan de meid die dacht dat ik wel op mij zou lijken, kijkt ze me aan en ik gokte het er maar op: "Prinses?" godzijndank was het goed ![]() prinses omdat ze zich erna gedroeg. |
![]() |
|
|