Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik merk het nu ook bij mezelf. Als ik nu gepest word, dan heb ik meestal zoiets van: Jouw probleem, zoek een leven, /care. Dan bedenk ik me dat ik vrienden heb die om me geven en dat mijn vrienden niet zo'n retards zijn. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet altijd. Ik ben eigenlijk altijd wel populair geweest op school en dat vind ik eigenlijk te walgelijk voor woorden om dat te zeggen, maar goed. Als ik ruzie had met iemand dan was het natuurlijk wel zo dat de meelopers dat helemaal geweldig vonden en die persoon ineens ook niet meer mochten terwijl dat geen 'eis' van mij was. Maar dan vinden al gauw alle leerkrachten jou een pestertje.
Overigens nam ik het wel altijd op als de buitenbeentjes werden gepest door mensen die dachten dat ze alles waren. Ik had een meisje in mijn eindexamenklas en die was nog zo kinderachtig dat ze het niet kon laten harde opmerkingen te maken tegen een super onzeker meisje. Vervolgens heb ik haar echt de rest van de dag constant en plein publique beledigd onder het mom 'als je dan wilt pesten dan graag tegen een gedaagde tegenstander'. Sindsdien heeft ze dat meisje nooit meer gepest ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gelukkig heb ik in de klas wel een vriendin die niet zo'n ontzettende retard is. Wat gebruik ik het woord retard trouwens vaak. |
![]() |
|
|