Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik weet niet of je een vreedzame of wreedzame putsch wilt bakken, maar zowel in het eerste als in het tweede geval kan ik wel wat wapens regelen! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik heb een homeopathisch middeltje tegen wagenziekte, dat om de een of andere reden supergoed werkt. ![]() Maar homeopathie, he. En dan specifiek het aspect van homeopathie met water en dat gedoe met dat als je iets heel erg verdunt dat het water dan op de een of andere magische wijze allerlei positieve dingen opneemt. Zou dan al het water niet OMGAWD HET MEDICIJN VOOR ALLES moeten zijn? Want al het water op aarde bestaat al heel lang, dus het is door de jaren is het ongetwijfeld in contact gekomen met alle andere stoffen die er zijn. Heb je AIDS? Slokje nemen van de kraan en het is weer over ![]() Citaat:
Best knap, eigenlijk. Een product maken dat bij ieder onderzoek 'idk lol' als uitslag heeft, waardoor iedereen zoiets krijgt van 'nouja, baat het niet dan schaadt het niet'. Het spul is zelfs opgenomen in het dieet van sommige ziekenhuizen, puur op die gronden. Malligheid. |
![]() |
|
|