Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2010, 10:18
Luna
Luna is offline
Citaat:
Gefeliciteerd!

En waarom is de naam er nog niet? Hadden ze niet al een naam voor de geboorte? Of heeft ze hem gewoon nog niet verteld? (Ik belde na de bevalling 'iedereen' met de mededeling dat 'ze was geboren en Jinthe heette' en mijn beste vriendin belde met de mededeling dat 'ze was geboren en Evi heette', voor mij is de naam dus een heel logische boodschap in dat eerste telefoontje. )
ja, er waren wel namen en ik heb ook wel een vermoeden hoe hij gaat heten maar ze heeft het doordat ze zo moe was niet gezegd en ik was gewoon heel blij te horen dat alles goed was dus ben het vergeten te vragen! binnenkort meer info dus

en stout, gefeliciteerd! zijn ze 2 uur na elkaar geboren
Oud 25-04-2010, 20:02
metallica
metallica is offline
Citaat:
Gefeliciteerd!

En waarom is de naam er nog niet? Hadden ze niet al een naam voor de geboorte? Of heeft ze hem gewoon nog niet verteld? (Ik belde na de bevalling 'iedereen' met de mededeling dat 'ze was geboren en Jinthe heette' en mijn beste vriendin belde met de mededeling dat 'ze was geboren en Evi heette', voor mij is de naam dus een heel logische boodschap in dat eerste telefoontje. )
Ik had ook nog geen naam toen ik geboren werd, volgens mij pas na een dag of paar dagen. Heb eerst nog met een bandje "kind achternaam ouders" gelegen weet eigenlijk niet meer waarom, zal het nog eens een keer navragen Vind het zelf wel apart, maar goed, misschien hadden ze wel echt verwacht dat ik een jongen zou zijn ofzo.
Oud 25-04-2010, 21:49
wup
wup is offline
Citaat:
ja, er waren wel namen en ik heb ook wel een vermoeden hoe hij gaat heten maar ze heeft het doordat ze zo moe was niet gezegd en ik was gewoon heel blij te horen dat alles goed was dus ben het vergeten te vragen! binnenkort meer info dus

en stout, gefeliciteerd! zijn ze 2 uur na elkaar geboren

Haha, dat had mijn moeder ook. Toen mijn zus haar belde vroeg mijn moeder van alles en toen ze op wilde hangen riep mijn zus: wil je niet weten hoe ze heet?!
Oud 26-04-2010, 07:55
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Wauw, wat een hoop baby's zeg! Gefeliciteerd stout! en Luna
+1!

Citaat:
@ Leonie: ja, jeetje... Alweer een jaar bijna. Binnenkort baby-af
Waaw, een jaar alweer... Gaaf!

Citaat:
Ik vond het ook heel speciaal toen mijn beste vriendin bevallen was. Bijna nog raarder dan mijn eigen bevalling
Dat heb ik ook steeds sinds ik zelf ben bevallen, je vind het op de een of andere manier nog specialer. Had ik ook bij mijn zus van de week, terwijl dit mijn zevende tante-zeggertje is!
Oud 26-04-2010, 09:25
Luna
Luna is offline
ik had gehoopt vandaag wel meer te weten maar nog niks, en ik ben ook nog niet langs geweest helaas. de verloskundige had gezegd dat ze maar om de dag bezoek moesten toelaten. dan kan ik dus nog eeuwen wachten
Oud 26-04-2010, 09:41
Verwijderd
Citaat:
ik had gehoopt vandaag wel meer te weten maar nog niks, en ik ben ook nog niet langs geweest helaas. de verloskundige had gezegd dat ze maar om de dag bezoek moesten toelaten. dan kan ik dus nog eeuwen wachten
De eerste tijd is vrij zwaar, dus beter nu even wachten zodat ze niet te veel stress heeft. Ik heb mijn neefje ook maar 10 minuutjes gezien, maar dat wordt later wel ingehaald. Zolang mijn zus nu maar lekker kan genieten en rusten!
Oud 26-04-2010, 11:50
Luna
Luna is offline
Citaat:
De eerste tijd is vrij zwaar, dus beter nu even wachten zodat ze niet te veel stress heeft. Ik heb mijn neefje ook maar 10 minuutjes gezien, maar dat wordt later wel ingehaald. Zolang mijn zus nu maar lekker kan genieten en rusten!
ze belde net en ik ga vanavond heel eventjes langs. En ik snap wel dat ze rust moeten hebben, en dat gun ik ze ook maar stuur dan even een foto want ik ben zo nieuwsgierig
Oud 26-04-2010, 14:25
Verwijderd
Citaat:
ze belde net en ik ga vanavond heel eventjes langs. En ik snap wel dat ze rust moeten hebben, en dat gun ik ze ook maar stuur dan even een foto want ik ben zo nieuwsgierig
Hihi, precies wat ik dacht bij mijn zus hoor Verheug me nu heel erg op over een paar weken, wanneer ze wat bij is gekomen en ik lekker met m'n neefje kan knuffelen
Oud 28-04-2010, 19:16
wup
wup is offline
Citaat:
En??

Morgen weer oppassen op mijn babynichtje . Hoop dat het lekker weer is, kan ik lekker met dr wandelen <3
Oud 28-04-2010, 21:28
Luna
Luna is offline
Hij is heeel klein en heel mooi! Hij neet Noah Daniël, maar Noah is zijn roepnaam.
Ik heb hem zeker een uur vastgehouden en hij lag lekker bij me te chillen, het is een heel rustig kindje, net als z'n vader
En zijn vader is half Indonesisch dus hij heeft zwarte haren, verder zie je het Aziatische nog niet zo.
En mijn vriendin kijkt zo liefdevol naar hem, echt te gek om te zien!
Oud 28-04-2010, 22:46
Verwijderd
Mijn zus moest vandaag naar het ziekenhuis voor controle, ze had weer een hoge bloeddruk, Nu moet ze maandag weer terug komen en dan gaan ze haar toucheren en een datum inplannen voor het inleiden.

Zo spannend...
Oud 29-04-2010, 17:18
wup
wup is offline
Oppassen ging weer goed! Ze heeft nu wel echt afleiding nodig, anders wordt ze snel onrustig.

Maar aww, wat is het toch een schatje en ze wordt alleen maar leuker
Oud 29-04-2010, 18:50
Signy
Signy is offline
Citaat:
Hij is heeel klein en heel mooi! Hij neet Noah Daniël, maar Noah is zijn roepnaam.
Leuke naam!
Oud 29-04-2010, 21:23
Verwijderd
Noah <3

@Lievemeid: Spannend!
Oud 29-04-2010, 23:17
Verwijderd

Maud heeft de mooiste slaapzak van de hele wereld!
Oud 30-04-2010, 03:11
Verwijderd
Supercute!
Oud 30-04-2010, 06:23
snoopy
snoopy is offline
Wahaha, die is echt gaaf
Oud 30-04-2010, 08:19
Verwijderd
[reclame]Hij is zelfgemaakt, dus je kan Noor altijd voor je aankomende kleine vragen er 1 te maken! [/reclame]
Oud 30-04-2010, 10:11
snoopy
snoopy is offline
Hmm... Wie weet doe ik dat nog wel. Maar voorlopig hebben we al 7 (!) slaapzakjes...
Oud 30-04-2010, 11:11
Verwijderd
How cute die slaapzak
Oud 30-04-2010, 17:58
Verwijderd
Ja, echt. Zo schattig.
Oud 30-04-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Hmm... Wie weet doe ik dat nog wel. Maar voorlopig hebben we al 7 (!) slaapzakjes...
Ik had haar gevraagd om een slaapzak te beschilderen oid, met haar naam. Voor op de creche zodat ze allemaal weten dat die slaapzak van haar is. Maar toen heeft ze deze dus zelf gemaakt. En nu vind ik het eigenlijk sonde om hem nee te nemen naar de creche

Maud heeft namelijk ook nog 3 andere
Citaat:
How cute die slaapzak
Citaat:
Ja, echt. Zo schattig.

Hij hoort een soort van hierbij
Oud 01-05-2010, 08:00
snoopy
snoopy is offline
Aaaaaawww.... <3

Alles wat wij hebben is een standaard mutsje met 'Sarah' erop
Oud 01-05-2010, 08:05
snoopy
snoopy is offline
Zoiets
Oud 01-05-2010, 08:21
Verwijderd
Meerdere slaapzakjes is toch helemaal niet zo vreemd? Jinthe heeft er op dit moment ook 5 (wel twee dikkere, één iets minder dikke en twee dunnere en ook de maat verschilt, maar ze past nog wel in allemaal).

Jinthe heeft op het KDV een slaapzakje van daar, maar anders lijkt zo één me echt heel handig.
Oud 01-05-2010, 10:57
Nona
Nona is offline
Natuurlijk moet je meerder slaapzakjes hebben, het wordt ook wel eens vies (nogal vaak, heb ik begrepen). Maar ik kan me voorstellen dat je bij 7 zoiets hebt van: genoeg.

Maar ze zijn wel ontzettend leuk.
Oud 01-05-2010, 21:21
Verwijderd
Zo een hebben wij in het roze
Oud 06-05-2010, 14:04
Verwijderd
Vandaag moest mijn zus naar het ziekenhuis, en werd ze ingeleid vanmorgen om 07.00 uur al..
Geen idee hoe lang het nog gaat duren

Maar die telefoon moet nu toch maar eens gaan
Duurt me weer te lang
Oud 06-05-2010, 15:26
Verwijderd
Afhankelijk van hoe ver je al bent en hoe snel het allemaal gaat ed, kan inleiden wel een paar dagen duren, mogelijk heb je dus nog heel wat geduld nodig.
Oud 06-05-2010, 17:42
snoopy
snoopy is offline
Vandaag de termijnecho gehad. Alles was helemaal goed! 2 armpjes, 2 beentjes, vol maagje en een sterk kloppend hartje.
Volgens de echo ben ik 10w5d vandaag, maar ik hou lekker 10w1d aan (kan het alleen maar meevallen hihi ).

Volgens de echo nu dus 27 of 28 november uitgerekend. Duurt nog even he?
Oud 06-05-2010, 23:05
Signy
Signy is offline
www.nu.nl

Moeders ruilen verwisselde baby's na jaar
Uitgegeven: 4 mei 2010 22:49
Laatst gewijzigd: 4 mei 2010 22:49

SAO PAULO - De moeders van twee Braziliaanse baby's, die na hun geboorte in maart vorig jaar in het ziekenhuis werden verwisseld, hebben hun kinderen na meer dan één jaar alsnog uitgeruild.
Dat heeft de Braziliaanse krant Estado de Sao Paulo dinsdag gemeld. Een van de moeders, Queila Fagundes (22), was opgevallen dat haar baby noch op haar noch op haar man leek.
Een DNA-test wees vervolgens uit dat het stel niet de ouders kon zijn.

Abuis

Na wat speurwerk en DNA-tests werd vastgesteld dat hun kind per abuis aan de 28-jarige Elaine Pires was meegegeven.
De vrouwen werden met elkaar in contact gebracht en praatten met elkaar over de kinderen. Na enige tijd werd tot de ruil besloten.

Lijden

Die ging met veel tranen en emoties gepaard. De twee vrouwen kregen psychologische bijstand van de kinderbescherming.
Zij willen rechtszaken aanspannen tegen het Santa Lúcia-ziekenhuis in Goiâna. ''Wij zullen de rest van ons leven lijden'', aldus Pires.
In hetzelfde ziekenhuis waren in 2008 ook al eens baby's verwisseld door dezelfde verpleegster.

---------------

Jeetje dat lijkt me echt superheftig.
Oud 07-05-2010, 00:55
Verwijderd
Pff, dat lijkt me zeker superheftig... Je wilt er toch echt niet aan denken dat zo iets met je kind gebeurd...
Oud 07-05-2010, 06:51
Verwijderd
De zoon van mijn ex is gisteravond geboren Hij heet Rick.
Oud 07-05-2010, 10:47
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Door dezelfde verpleegster ook echt
Oud 07-05-2010, 11:14
Verwijderd
Ja, die mag wel ontslagen worden zeg :\
Oud 07-05-2010, 13:06
Verwijderd
Nou niet lang na mijn berichtje die ik gepost had, Was ze geboren...Ze heet Danique!!
En ze was erg lief en mooi!!

Ben supertrots op mijn zus!
Oud 07-05-2010, 13:07
Verwijderd
Gelukkig maar! Gefeliciteerd! En leuke naam.
Oud 07-05-2010, 16:41
metallica
metallica is offline
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je alsnog ruilt Je houdt toch van je kind, dan maar niet je eigen genen...
Oud 08-05-2010, 16:30
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je alsnog ruilt Je houdt toch van je kind, dan maar niet je eigen genen...
Ik kan me niet voorstellen dat je níet ruilt. Je wilt toch niet dat je kind ongewenst door vreemden wordt opgevoed? Iew wat een afschuwelijke situatie! Er zal vast wel iets van een omgangsregeling oid gepland zijn.
Oud 09-05-2010, 08:45
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Vandaag de termijnecho gehad. Alles was helemaal goed! 2 armpjes, 2 beentjes, vol maagje en een sterk kloppend hartje.
Volgens de echo ben ik 10w5d vandaag, maar ik hou lekker 10w1d aan (kan het alleen maar meevallen hihi ).

Volgens de echo nu dus 27 of 28 november uitgerekend. Duurt nog even he?
Oh wat leuk, gefeliciteerd. Scheelt niet veel.
Oud 09-05-2010, 23:09
Verwijderd
Wat kan een mens veranderen zeg, als ze eenmaal een kleine hebben gekregen.
Mijn zus was zo zorgzaam zo lief, zo emotioneel...Net zoals haar vriend.

Prachtig om te zien!
Oud 11-05-2010, 19:33
Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
[reclame]Hij is zelfgemaakt, dus je kan Noor altijd voor je aankomende kleine vragen er 1 te maken! [/reclame]
Gratis reclame zie ik

Ik ben dus Noor
Oud 11-05-2010, 20:13
wup
wup is offline
Citaat:
Wat kan een mens veranderen zeg, als ze eenmaal een kleine hebben gekregen.
Mijn zus was zo zorgzaam zo lief, zo emotioneel...Net zoals haar vriend.

Prachtig om te zien!
Ow wat grappig. Ik heb dit totaaal niet bij mn zus. Al straalt ze natuurlijk wel

En nog gefeliciteerd trouwens! Hoop dat je dr vaak kan zien
Oud 13-05-2010, 12:46
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ik kan me niet voorstellen dat je níet ruilt. Je wilt toch niet dat je kind ongewenst door vreemden wordt opgevoed? Iew wat een afschuwelijke situatie! Er zal vast wel iets van een omgangsregeling oid gepland zijn.
Ja, maar je kind voelt in zo'n situatie toch niet als je kind. Maargoed, is waarcshijnlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan...
Oud 16-05-2010, 17:49
snoopy
snoopy is offline
Jinthe is vandaag alweer een jaar oud! Gefeliciteerd Leonie!
Oud 17-05-2010, 12:38
Verwijderd
Dank je wel. 't gaat zo snel allemaal...
Oud 17-05-2010, 15:47
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
van mij ook nog eens een dikke proficiat hé!
Oud 17-05-2010, 17:38
Verwijderd
Gefelicteerd!

Oud 18-05-2010, 23:40
Verwijderd
Ja gefeliciteerd 1 jaar zie ik!!

Baby is er dan alweer snel vanaf, gaat vast te snel
Oud 19-05-2010, 08:54
Nona
Nona is offline
Gefeliciteerd!!!

Ik was het helemaal vergeten.