Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Haha, dat had mijn moeder ook. Toen mijn zus haar belde vroeg mijn moeder van alles en toen ze op wilde hangen riep mijn zus: wil je niet weten hoe ze heet?! |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
ik had gehoopt vandaag wel meer te weten maar nog niks, en ik ben ook nog niet langs geweest helaas. de verloskundige had gezegd dat ze maar om de dag bezoek moesten toelaten. dan kan ik dus nog eeuwen wachten
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Morgen weer oppassen op mijn babynichtje ![]() |
![]() |
|
Hij is heeel klein en heel mooi! Hij neet Noah Daniël, maar Noah is zijn roepnaam.
Ik heb hem zeker een uur vastgehouden en hij lag lekker bij me te chillen, het is een heel rustig kindje, net als z'n vader ![]() En zijn vader is half Indonesisch dus hij heeft zwarte haren, verder zie je het Aziatische nog niet zo. En mijn vriendin kijkt zo liefdevol naar hem, echt te gek om te zien!
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maud heeft namelijk ook nog 3 andere ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Meerdere slaapzakjes is toch helemaal niet zo vreemd?
![]() Jinthe heeft op het KDV een slaapzakje van daar, maar anders lijkt zo één me echt heel handig. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Vandaag de termijnecho gehad. Alles was helemaal goed! 2 armpjes, 2 beentjes, vol maagje en een sterk kloppend hartje.
Volgens de echo ben ik 10w5d vandaag, maar ik hou lekker 10w1d aan (kan het alleen maar meevallen hihi ). ![]() Volgens de echo nu dus 27 of 28 november uitgerekend. Duurt nog even he? ![]()
|
www.nu.nl
Moeders ruilen verwisselde baby's na jaar Uitgegeven: 4 mei 2010 22:49 Laatst gewijzigd: 4 mei 2010 22:49 SAO PAULO - De moeders van twee Braziliaanse baby's, die na hun geboorte in maart vorig jaar in het ziekenhuis werden verwisseld, hebben hun kinderen na meer dan één jaar alsnog uitgeruild. Dat heeft de Braziliaanse krant Estado de Sao Paulo dinsdag gemeld. Een van de moeders, Queila Fagundes (22), was opgevallen dat haar baby noch op haar noch op haar man leek. Een DNA-test wees vervolgens uit dat het stel niet de ouders kon zijn. Abuis Na wat speurwerk en DNA-tests werd vastgesteld dat hun kind per abuis aan de 28-jarige Elaine Pires was meegegeven. De vrouwen werden met elkaar in contact gebracht en praatten met elkaar over de kinderen. Na enige tijd werd tot de ruil besloten. Lijden Die ging met veel tranen en emoties gepaard. De twee vrouwen kregen psychologische bijstand van de kinderbescherming. Zij willen rechtszaken aanspannen tegen het Santa Lúcia-ziekenhuis in Goiâna. ''Wij zullen de rest van ons leven lijden'', aldus Pires. In hetzelfde ziekenhuis waren in 2008 ook al eens baby's verwisseld door dezelfde verpleegster. --------------- Jeetje dat lijkt me echt superheftig. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En nog gefeliciteerd trouwens! Hoop dat je dr vaak kan zien |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16 Verwijderd | 500 | 24-09-2012 19:22 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #15 Verwijderd | 500 | 09-03-2012 17:04 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #14 Verwijderd | 500 | 02-09-2011 22:08 | |
De Kantine |
Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824 Martiño | 500 | 19-01-2010 19:11 | |
Liefde & Relatie |
Het grote zwangerschaps- en babytopic nummer 7! Verwijderd | 499 | 02-09-2009 12:43 |