Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2010, 18:38
Verwijderd
Tink*, dat ken ik ^^ 1x heb ik iemand het bed uitgestuurd omdat hij niet kon slapen en om de 10 seconden liep te draaien, woelen en daarbij mij liep aan te stoten/schoppen. En dat was zo al een 4tal uur aan de gang. Toen heb ik gevraagd of hij ajb op de bank wou gaan liggen, omdat dat bij mij helpt als ik niet in bed kan slapen en ik zo zelf wel wat slaap kon krijgen
Advertentie
Oud 13-03-2010, 18:42
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
15? Zo reageren wel meerdere mensen hier. Allemaal verliefde pubers hiero.
Jullie maken mij wel aan het lachen!
Ik niet hoor. Ik ben een verbitterde oude vrouw
Oud 13-03-2010, 19:47
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Ik niet hoor. Ik ben een verbitterde oude vrouw
Ik zie geen enkele rimpel bij je!

Ot:
Straks met een vriend naar de stad. Nu even relaxen met KM! Heerlijke muziek.
Ze spookt nu wel door mijn gedachten (ben ook wat vermoeider), maar voor de rest wel een goede dag gehad!
Oud 13-03-2010, 19:52
Verwijderd
Oeh, komt iemand op msn waarvan ik niet wist wie het was. Blijkt het een ex-forummer te zijn met wie ik ooit éénmaal in vaagheid heb gesproken. En het klikt wel heel goed ^^ Leuk, zo'n gesprekken opeens! (En het is een leuke jongen alleen alweer 4 jaar jonger).
Oud 13-03-2010, 20:26
wup
wup is offline
@Freyja: Te gek!

Ik ben net een uurtje weer thuis ( en meteen weer opt forum.. niet best) en ben weer helemaal opnieuw verliefd op mijn huisje, dus ik snap je gevoel! Heb elke kamer wel 6 keer bekeken haha. Ben er zo trots op

Tja.. raar. Ben blij, want thuis enzo en verdrietig want het is nu over. Heel veel zin om iedereen weer te zien! Morgen eerst naar hoogzwangere zus, want die durft het huis niet meer uit haha.
Ow en mijn ouders zijn te lief. Kom thuis, badkamer helemaal gepoets, dikke tas met eten, verse rozen op tafel en een opgeknapte nieuwe ouwe fiets mét nieuwe fietsmand! awww<3 lief zijn ze. Het zijn mijn ouders, dus logisch dat ze blij zijn dat ik er weer ben, maar vind het altijd wel heel fijn dat ze dat zo laten merken
Oud 13-03-2010, 20:42
miekmuis
miekmuis is offline
En toen was het uit.
Oud 13-03-2010, 20:53
Verwijderd
Wup, leuk dat je er weer bent

miekmuis: ook al? sterkte! en als je erover wilt praten: hoe komt het?
Oud 13-03-2010, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Klote! Ook een reden buiten die long-distance?
|
Was het maar zo'n feest... Allemaal erg vaag en bullshit, word er niet wijzer van. Ik ben zo boos op hem. Hij zei dat ie er een week (srsly? zo kort?) over had nagedacht. Niet met mij overleggen ofzo of proberen de relatie te redden. Oh ja, en op Skype! Ben over een week in NL trouwens, dus kennelijk kon het niet wachten.

We hadden afgesproken om elkaar nog te zien en het uit te praten maar ik weet na vandaag eigelijk niet of ik hem uberhaupt nog wel wil zien.

On a lighter note, keihard geshopt (en je weet dat Londen daar de plek voor is). Heb een pak, bloes, jurk, oorbellen en ga nog schoenen bestellen.
Oud 14-03-2010, 04:24
Verwijderd
Wat gaan er toch veel relaties stuk de laatste tijd. Om me heen zie ik het overal gebeuren. Bij mij ook nog steeds een zooitje (of alweer). Op het forum dus ook al.. Zo vreemd.

Sterkte iedereen.
Oud 14-03-2010, 09:22
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Wat gaan er toch veel relaties stuk de laatste tijd. Om me heen zie ik het overal gebeuren. Bij mij ook nog steeds een zooitje (of alweer). Op het forum dus ook al.. Zo vreemd.

Sterkte iedereen.
Is toch een bekend fenomeen? De feestmaanden( Kerst en Nieuwjaar) zijn voorbij en de sleur van de winter in Januari en Februari doen niet echt goed. En zodra de lente begint komen er ineens weer relaties bij. Geloof dat 't zo'n beetje elk jaar hetzelfde is, ook hier in het relationeel topic.
Oud 14-03-2010, 09:45
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Klote miekmuis!
Gaat lekker hier!

Ot:
Denk je leuk uit te gaan, komt je ex in dezelfde discotheek (hoe bestaat het!). Ik had haar eerst niet gezien, maar zij zag mij wel (vriend zei het later). Ze heeft mij niet gedag gezegd of wat dan ook. Voor haar was ik een vreemde (bestond niet voor haar!).
Dat doet / deed ontzettend zeer en ik voel nu echt wat ldvd is. Mijn avond was dus niet dezelfde!
Ik merk dat ik ook van slag ben.
Oud 14-03-2010, 10:22
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Is toch een bekend fenomeen? De feestmaanden( Kerst en Nieuwjaar) zijn voorbij en de sleur van de winter in Januari en Februari doen niet echt goed. En zodra de lente begint komen er ineens weer relaties bij. Geloof dat 't zo'n beetje elk jaar hetzelfde is, ook hier in het relationeel topic.
Tot nu toe is slechts één van mijn ex-relaties niet uitgegaan rond deze periode (januari-maart zo), en dat was omdat hij de behoefte had me te gaan slaan en dat gebeurde in de zomer dus toen ging het ook logischerwijs in de zomer uit. Verder beginnen bij mij meestal relaties zo rond de lente, de 'kriebels' he... En alle leuke, mooie mannen lijken weer uit hun grot te komen, waardoor je zou kunnen gaan twijfelen aan wat je thuis al hebt. Is het nog wel goed genoeg? Zou ik niet happier zijn met iemand anders?

Njaa, het ziet er hier in ieder geval naar uit dat we de winter/lente periode gaan overleven, dit geheel onder voorbehoud natuurlijk, maar ik hoop het in ieder geval wel, het voelt gewoon nog steeds goed
Oud 14-03-2010, 10:31
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Stuurt ze me net een smsje! Ze hoopt dat het bij de tijd goed komt tussen haar en mij!
Ze heeft het de hele week erg moeilijk gehad en ze was bang om mij tegen te komen. En dat het haar spijt!

Ik weet niet wat ik hiermee aan moet.
Oud 14-03-2010, 11:28
Breg
Breg is offline
Hij kreeg het voor elkaar om mij gisteravond in bed te vertellen dat hij me zo mooi vindt, zonder het heel erg cheesy te laten klinken, maar juist heel erg lief en gemeend <3
Oud 14-03-2010, 13:03
Dott
Dott is offline
Gewoonweg: WOW!
Meer kan ik er eventjes niet van maken.
Het was allemaa zo fijn en lief en verliefd.
Lekker melig geweest, bios geweest, gewoon heerlijk samen zijn.
Een half uur onder de douche staan knuffelen..
Vanmorgen half slaperig een arm om je heen voelen, waarna je opeens een halve meter opzij getrokken wordt en tegen hem aan ligt.
Gewoon allemaal fijn.
Nu even anderhalf uur uit elkaar, want hij moet studeren voor morgen, en ik zit maar gewoon een beetje te zitten.
Straks gaan we met zijn gezin naar Alice in Wonderland omdat zijn broer's vriendin vandaag jarig is.
Ik ken dr niet zo heel goed en twijfel een beetje over hoe ik haar moet feliciteren ja stom, ik weet het
Ik hoop dat het zo blijft.. het is heerlijk..

Knuffel voor iedereen die nodig heeft/wil.
Oud 14-03-2010, 13:46
Verwijderd
Oh hij is terug hij was op vakantie
Oud 14-03-2010, 14:02
Dott
Dott is offline
go for it
Oud 14-03-2010, 14:07
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
En om ontopic te blijven: ik ga vanavond mijn nieuwe lingeriesetje uittesten
Nou, dat was een succes

Citaat:
Als het de ex is: Jullie zijn net Carrie en mr. Big. Vroeg of laat komen jullie vast wel bij elkaar uit
Het was de ex ja
En verder wat Freyja zegt:
Citaat:
Behalve dat dat geen slim plan is want met die ex had ze nooit gewoon gezellige leuke avonden met heel veel kletsen en lachen en leuk doen. Dat is ook waarom het uit is toch, en lijkt mij een betrekkelijk cruciaal onderdeel? Nou ja ook weer niet voor iedereen misschien, maar Spekkie komt altijd vrij kletserig en gezellig op mij over
Ik wil ook absoluut geen relatie meer met mijn ex. Merk ook elke keer als ik hem zie precies wat er mis is, maar for now (een dag/nacht/weekendje op zijn tijd) is het wel heel gezellig en fijn
Oud 14-03-2010, 15:12
I C U
I C U is offline
Oeh, ik heb niets uitgevoerd dit weekend. Heerlijk! Vriendlief moest helaas wat thuiswerk doen, dus samen niets doen was er niet echt bij, maar oké. Shit happens
Oud 14-03-2010, 15:29
Ukk
Ukk is offline
Citaat:
Nou, dat was een succes

Ik wil ook absoluut geen relatie meer met mijn ex. Merk ook elke keer als ik hem zie precies wat er mis is, maar for now (een dag/nacht/weekendje op zijn tijd) is het wel heel gezellig en fijn
Scheelt weer typen Gisteravond kwam exlief dus langs, erg leuke avond gehad, maar ik realiseer me steeds meer dat we eigenlijk gewoon niet bij elkaar passen. Maar hij is zo woest aantrekkelijk, daar kan ik niet omheen!

Net terug van een amateur voetbalwedstrijd, altijd leuk van die opgefokte mannetjes die bezweet achter een bal aanrennen
Oud 14-03-2010, 17:26
Halflight
Halflight is offline
Eeh, nou de ex komt hier ook gezellig langs woensdag Scheelt dat hij bezet is.

Ik ben bijna jarig en ik word nu al weer helemaal gek van al het sociale gezeur. Had eindelijk de knoop doorgehakt om het klein te houden en alleen close vriendin uit te nodigen. Kan één van mijn beste vriendinnen niet mee stappen en het is heel onredelijk, maar ik vind het niet tof. De plannen die ze nu heeft kwamen later dan ik mijn verjaardag aankondigde en nu voel ik me echt hard op de tweede plek gezet. A-la, ze mag het goed maken met haar cadeau . Verder ben ik dus zzzenuwachtig want het zijn tien vriendinnen uit verschillende groepen. Dus ik hoop dat ze een beetje sociaal doen tegen elkaar
Oud 14-03-2010, 17:55
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Ik heb gezegd dat ik even niks weet te zeggen. Zoveel gaat er door mij heen!
Ik heb gevraagd waar ze spijt van had: ze zei van hoe alles loopt. Haar verstand zegt dat afstand houden beter is zodat ik alles kan verwerken. Haar gevoel zegt: KOM HIER! Ik laat je nooit meer gaan!

Het liefst pak ik haar nu even vast! En om te zeggen dat ik van haar hou.
Oud 14-03-2010, 18:32
metallica
metallica is offline
Oeh, spannend Spekkie

Het was echt een geweldige ochtend. Wilde eigenlijk op tijd gaan studeren, maar we zijn de hele ochtend in bed blijven liggen en hebben lief gedaan <3
Oud 14-03-2010, 19:25
Verwijderd
ik heb haar vrijdag een kadootje gegeven, ze vond het heel lief , en ik wil echt even dat ze me een berichtje stuurt ofzo
Oud 14-03-2010, 21:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
We hebben gisterochtend gepraat en zijn tot een besluit gekomen. We nemen een maand een pauze, een soort bedenktijd met wat regels. We gaan elkaar veel minder bellen (natuurlijk, als we even helemaal instorten kunnen we elkaar best bellen enzo, we hoeven elkaar niet te negeren), verder hebben we afgesproken dat we in die maand een date gaan doen met iemand anders, gewoon zodat we niet de hele maand alleen maar nagelbijtend zitten te wachten tot we weer comfortabel kunnen gaat zitten doen met elkaar. We mogen niet met een ander naar bed, dat vonden we allebei maar een naar idee. En over een maand gaan we samen op neutraal terrein iets drinken en bespreken hoe het was en wat we nou precies willen en of we samen verdergaan.
Oud 14-03-2010, 21:29
Verwijderd
Citaat:
We hebben gisterochtend gepraat en zijn tot een besluit gekomen. We nemen een maand een pauze, een soort bedenktijd met wat regels. We gaan elkaar veel minder bellen (natuurlijk, als we even helemaal instorten kunnen we elkaar best bellen enzo, we hoeven elkaar niet te negeren), verder hebben we afgesproken dat we in die maand een date gaan doen met iemand anders, gewoon zodat we niet de hele maand alleen maar nagelbijtend zitten te wachten tot we weer comfortabel kunnen gaat zitten doen met elkaar. We mogen niet met een ander naar bed, dat vonden we allebei maar een naar idee. En over een maand gaan we samen op neutraal terrein iets drinken en bespreken hoe het was en wat we nou precies willen en of we samen verdergaan.
Heb ik nou een déjà vu, of heb ik dit al eens gelezen?
Oud 14-03-2010, 21:41
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ja dat dacht ik dus ook al Maar ik vind dat soort afspraken altijd noga kansloos. Volgens mij is dat gedoemd om ellende op te leveren. Maar goed, ik hoop dat het voor jullie wel goed uitpakt!

ot: Hij komt morgenochtend praten, want het is nu allemaal via mail verlopen en dat voelt toch wel echt heel erg niet goed. Aan de ene kant wil ik hem natuurlijk ook heel graag bij me hebben, maar hoe moet ik hem dan in godsnaam nog loslaten?
Oud 14-03-2010, 22:18
wup
wup is offline
@miekmuis: succes morgen. Dat wordt vast raar en lastig, maar ik hoop dat het meevalt

ot: /spekkiemodus Net weer even naar mijn werk geweest. Super om iedereen weer te zien en dat mensen zo enthousiast reageren op mijn terugkomst Daarna natuurlijk met de ouwe mee naar huis. Wel gezoend, niet meer, want ik weet dat hij tegenwoordig nogal de slet aan het uithangen is en dat voelt niet goed. Even dronken gedaan en dus even moeilijk lopen doen, maar voel me nu wel goed.
Oud 15-03-2010, 00:17
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
*knip*
Een date, wtf. Alsof je het in die maand niet druk genoeg hebt met jezelf... laat staan of je beiden wel een leuke date weet te regelen binnen zo korte tijd (ook niet té leuk natuurlijk, want je mag er niet mee naar huis...).
Oud 15-03-2010, 07:46
Verwijderd
Mijn weekend was leuk Vrijdag met mijn beste vriendinnetjes, mijn vriendje en één van hun vriendjes de hele nacht doorgehaald en het was fijn. Over 3 weken in de herhaling maar dan met alle vriendjes erbij. Ik word er blij van dat ze het zo goed kunnen vinden en dat ik met mn beste vriendin ik weet niet hoe lang in bad heb gezeten en gekletst over van alles en nog wat.

En vriendje en ik hebben lang en goed gepraat. We kwamen beiden tot de conclusie dat als het niet leuk meer is, dan maar niet. Dat als het voornamelijk vriendschap is, dat we dan liever vrienden blijven dan dat we ook dat kapot maken door bij elkaar te blijven. Dat we allebei het gevoel moeten houden dat we weg kunnen etc. etc. En we vonden het heel fijn om van elkaar te horen dat we er allebei ook wel vrede mee konden hebben dat als het op is, dat het dan ook op is. We zaten wel op één lijn
Maar het fijnste daarvan was natuurlijk dat we ook meer op één lijn zitten qua hoe we het wel hebben. Alle dingen die ik vervelend vind aan ons, ziet hij ook. alle dingen waar ik van baal van hem, baalt hij ook van. Hij ziet zelf ook dat hij niet degene is die hij was en die hij wil zijn en dat ik dat daardoor ook niet ben. En dus hebben we de rest van het weekend heel veel geknuffeld
Oud 15-03-2010, 07:46
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Ik ben benieuwd hoe snel jullie elkaar gaan missen!
Bij ons werkte dat helemaal niet. Te veel regels, te rationeel! Je gevoel gaat daar op inhakken.

Ot: de klap komt altijd later (althans bij mij dan). Een gevoel van leegte en verdriet.
Ik mis mijn leuke maatje.
Oud 15-03-2010, 08:51
Dott
Dott is offline
Knuffel @ Trance Maniak.
Dat is vaak zo hoor.
Helemaal met relaties.

Ontopic: Ik geloof dat ik nog steeds in de 7e hemel zweef.
Wacht nog maar even met naar beneden komen
Oud 15-03-2010, 09:32
Verwijderd
Ik maak me zorgen om hem en voel me bijna schuldig dat ik eind april vier en een halve maand wegga nu hij me zo nodig heeft... Bwugh
Oud 15-03-2010, 09:35
Kali
Kali is offline
Citaat:

Ot: de klap komt altijd later (althans bij mij dan). Een gevoel van leegte en verdriet.
Ik mis mijn leuke maatje.

Dat gevoel ken ik, ik mis hem, ik mis ons, maar ik mis gewoon ook het tegen hem praten, het nadenken, een knuffel wanneer het nodig is, het samen koken, het is niet enkel de relatie die gedaan is, maar ook gewoon mijn maatje dat weg is, en ja dat is zo leeg ...

En dan ga je uit met carnaval, kom je zijn vrienden tegen die vragen waar hij is, die niet op de hoogte zijn van zijn beslissing ... Kom je het vriendinnetje van zijn broertje tegen, die ook zegt hoe spijtig het is, en dan valt de wereld weer op je hoofd en wordt het gemis des te groter ...
Oud 15-03-2010, 10:06
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Dat gevoel ken ik, ik mis hem, ik mis ons, maar ik mis gewoon ook het tegen hem praten, het nadenken, een knuffel wanneer het nodig is, het samen koken, het is niet enkel de relatie die gedaan is, maar ook gewoon mijn maatje dat weg is, en ja dat is zo leeg ...
+1

Ik heb meerdere relaties gehad die zijn gestrand, maar dit is de eerste keer dat ik er echt ziek van ben! Heftig om dat zo te voelen.
Voor mijn gevoel is het echt nog niet klaar tussen ons (nog niet op). Ik ga er niet op hopen of wachten, maar bij mij zit nog wel een klein vlammetje. Time will tell of het een vuurtje wordt of dat het heel zachtjes uitgaat!

Nu maar proberen te werken.
Dat Ajax gisteren won heeft mij ook veel plezier gedaan! Kroeg was stampvol! Geweldig!
Oud 15-03-2010, 10:32
Aurora
Aurora is offline
Oooh ik kan echt niet wachten tot het morgen is.
Oud 15-03-2010, 11:11
Breg
Breg is offline
Geloof dat ik wel een oorkonde verdien omdat ik zo'n lieve vriendin ben.

Hij voelde zich gisteravond niet lekker dus ik naar hem toegefietst om thee en zelfgemaakte brownies langs te brengen. Zodra ik binnenstapte en naast hem ging zitten voelde hij zich zo ziek dat hij meteen moest overgeven . Dat is vervolgens de hele avond, nacht en deze ochtend doorgegaan, dus ik heb de hele nacht op de bank geslapen en vannochtend voor hem naar de drogist/apotheek gefietst om te vragen of ze daar misschien wisten wat het zou kunnen zijn (waarschijnlijk buikgriep) en wat er aan te doen is (uitzieken), en daarna nog doorgefietst naar de supermarkt om meer thee in te slaan.

En het mooie is dat nu natuurlijk de kans groot is dat ik het virus over een paar dagen zelf krijg...
Oud 15-03-2010, 11:13
wup
wup is offline
Gefeli SA!

Dacht altijd dat jij veel ouder was? Je komt zo wijs over
Oud 15-03-2010, 11:38
Tink*
Tink* is offline
Gisteren was één van de lievelingsfilms van mijn ex op tv en die heb ik gekeken (want het is ook een leuke film), maar het was volgens mij verder niet zo'n goed idee. Ik mis hem nog steeds best wel, we hadden het altijd zo leuk samen. Met de nieuwe is het ook heel leuk hoor, maar mijn ex kende ik al beter en daarmee was ik gewoon al over bepaalde punten heen. Maar ik heb nu echt het gevoel dat ik voor zo'n dilemma sta. Alles loslaten en de hoop volledig opgeven en iets nieuws opbouwen met iemand anders. Of vasthouden aan die stomme hoop. En optie 1 klinkt zo makkelijk en beter, maar toch is het de moeilijkste optie. Ik ben ook niet zo goed in loslaten.

Het is wel heel leuk dat mijn vrienden het heel erg aanmoedigen met die nieuwe, dat vind ik wel fijn. En zijn vrienden vinden het ook allemaal erg leuk en hij hoort echt van mensen die hij niet supergoed kent, maar wel af en toe mee praat dat ik een leuke meid ben enzo. Mijn ego is weer gestreeld.
Oud 15-03-2010, 12:05
miekmuis
miekmuis is offline
Godver godver godver
Oud 15-03-2010, 12:24
I C U
I C U is offline
Gefeli, SA!

@ miekmuis: sterkte...
Oud 15-03-2010, 12:39
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Time will tell of het een vuurtje wordt of dat het heel zachtjes uitgaat!
Kleine brandbare takjes opgooien. Pas later wat grotere takken.
Oud 15-03-2010, 12:55
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Kleine brandbare takjes opgooien. Pas later wat grotere takken.
Noem eens wat brandbare takjes!
Ik ben meer van de grotere takken!
Oud 15-03-2010, 14:09
Kali
Kali is offline
Citaat:
+1

Ik heb meerdere relaties gehad die zijn gestrand, maar dit is de eerste keer dat ik er echt ziek van ben! Heftig om dat zo te voelen.
Voor mijn gevoel is het echt nog niet klaar tussen ons (nog niet op). Ik ga er niet op hopen of wachten, maar bij mij zit nog wel een klein vlammetje. Time will tell of het een vuurtje wordt of dat het heel zachtjes uitgaat!

Nu maar proberen te werken.
+ 1
Voor mijn gevoel kunnen we er iets van maken, maar voor zijn gevoel is het blijkbaar gedaan, spijtig dat hij die tijd van men leven genomen heeft, en nooit over enige twijfel of problemen gesproken heeft, dat het plots lijkt alsof de wereld onder je voeten verdwijnt...
Oud 15-03-2010, 14:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Waarschijnlijk op de kantine?
Citaat:
Een date, wtf. Alsof je het in die maand niet druk genoeg hebt met jezelf... laat staan of je beiden wel een leuke date weet te regelen binnen zo korte tijd (ook niet té leuk natuurlijk, want je mag er niet mee naar huis...).
Het is niet alsof het mislukt als het níet lukt ofzo.

Citaat:
Ik ben benieuwd hoe snel jullie elkaar gaan missen!
Bij ons werkte dat helemaal niet. Te veel regels, te rationeel! Je gevoel gaat daar op inhakken.
Pf, ik mis hem al hoor. Ik vind het verschrikkelijk, ik wil hem helemaal niet kwijt. Maar hij heeft dit nodig.
Oud 15-03-2010, 14:58
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Citaat:
Nou, we hebben een gesprek gehad. Moeizaam want hij had zich verslapen en hij was ziek en had hoofdpijn maar we hebben wel een besluit genomen. Samen. We nemen een break van een maand, vrij maar wel met beperkingen (want we vinden het allebei niet leuk als de ander met een ander naar bed gaat dus dat gaan we niet doen) en afspraken (we moeten allebei verplicht een date proberen te doen met iemand, we mogen wel met elkaar bellen maar niet afspreken). Hij is er volgensmij bestwel gelukkig mee en ik ook. En over een maand gaan we samen ergens iets drinken en erover praten en daarna gaan we of uit elkaar of samen naar mijn of zijn huis (En ik heb sterk het idee dat het de tweede optie is).
Citaat:
Oud 15-03-2010, 15:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ja ik dacht al dat ik het ergens gepost had.

Achja, ik zit er duidelijk mee.
Oud 15-03-2010, 15:33
I C U
I C U is offline
En daar is dit forum dan weer voor
Oud 15-03-2010, 15:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jah en dat is heel fijn! ^^
Oud 15-03-2010, 16:00
Verwijderd
Ik hou van mijn ouders!!! Ik heb net op kosten van mijn moeder in de Sligro een stapel fris, vlees en kaas mogen meenemen <3. Maar dan mag ik niet meer klagen over geld . Maar ook zonder dat hou ik ontzettend veel van mijn ouders!!!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten