Ik drink bijna geen drisdranken, maar als ik drink, dan gewoon wel de volle varianten.
Nu we het toch over volle en halvolle hebben:
Wat voor soort melk drink jij overwegend: volle, halfvolle, magere, 0%vet?
19-03-2010, 00:18
Verwijderd
Ik drink bijna nooit melk want ik vind het niet zo lekker, maar als ik moest kiezen dan halfvolle want die vind ik lekkerder dan volle en 0% vet heb ik nooit geproefd, zal wel waterig smaken.
Stel je bent een beetje afgeknapt op iemand en wil eigenlijk diegene niet meer zo vaak zien, maar die persoon belt je wel steeds om iets af te spreken, wat zou je dan zeggen/doen?
19-03-2010, 00:21
Verwijderd
De telefoon niet opnemen / ontwijken / zeggen dat ik het druk heb of geen geld heb om af te spreken.
Om de hoeveel jaar (of maanden) koop jij gemiddeld een mobiele telefoon en waarom?
19-03-2010, 00:33
Verwijderd
Net zolang tot hij stuk is of kuren vertoont, meestal na 4/5 jaar.
Mijn favoriete sjaal is een dunne (stof) brede (vorm) en hele lange witte sjaal, van katoen. Omdat ie dun is, lijkt het een sjaal, maar als je moe bent is het net een dekentje.
nou houden van is een groot woord, het is gewoon plastic alleen met levenslange garantie, wat ik wel een pluspunt vind. Maar ik heb helemaal niets van tupperware in mijn huis omdat ik mijn geld wel beter kan besteden dan aan een plastic bakje van 20 euro.
Hoeveel pillen slik jij per jaar? Voorgeschreven door een arts of paracetamolletjes, alles telt mee behalve vitaminepillen.
26-03-2010, 23:08
Verwijderd
hmm, af en toe een paracetamolletje, ik gok op 20/jaar.
in uitzonderlijke gevallen nog wel eens een beetje gezellig.
edit; Pff, het klinkt me te duur. Alex, uit A Clockwork Orange?
Wat is het laatste gezelschapsspelletje wat jij hebt gespeeld?
26-03-2010, 23:11
Verwijderd
Soms leuk maar ze duren altijd zo'n eeuwigheid.
edit ik ben een beetje laat : laatste gezelschapsspel heb ik gespeeld met allerlei forumers en het was triviant. En team kapip had gewonnen geloof ik, dat ben ik natuurlijk alweer vergeten.
Welk merk sigaretten zou jij nou nooit kopen?
27-03-2010, 09:23
Verwijderd
Alle.
Heb je zo'n vrienden- of vriendinnengroepje zoals in SATC of How I met your mother of Friends, en zo ja, beschrijf je ''rol/karakter'' in dat groepje en zo nee, waarom niet?
Laatst gewijzigd op 27-03-2010 om 09:33.
27-03-2010, 09:27
Verwijderd
Ohh, ja, echt wel. We zijn met ons vieren en we hebben allemaal een grote mond. Maar mijn 'rol' is een beetje moeilijk te beschrijven. Ik ben in elk geval niet de rustige kracht ofzo.
Nog een keer, omdat ik 'm leuk vind:
Heb je zo'n vrienden- of vriendinnengroepje zoals in SATC of How I met your mother of Friends, en zo ja, beschrijf je ''rol/karakter'' in dat groepje en zo nee, waarom niet?
Hoe zou jouw ideale man eruit zien, als je hem moest samenstellen uit je exen? Dus de neus van pietje en het doorzettingsvermogen van klaas bijvoorbeeld.
edit : mannen waar je ooit verliefd op was tellen ook mee.