Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
En meh, ik zie wel wat hij wil als regisseur, maar hij heeft serieuze communicatieproblemen. Daarnaast is hij heel passief, en onze groep heeft echt iemand nodig die het voortouw neemt, en dan krijg je dat je een halve repetitie maar wat zit te kletsen, en dat is ook niet echt leuk, daar kom je niet voor. Maar het gaat de afgelopen weken wel wat beter (alleen heeft hij nu zonder aankondiging een repetitieweekend ingepland in Augustus, daar ben ik niet zo blij mee). Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ze dan bijv. vragen of ik de bon mee wil levert dat wel hilarische situaties op ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat zijn ze ook, dus qft. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Nee daar kwam ik toen net vandaan! Het was supergezellig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar kleine productie is ook tof ja. En inderdaad meer iets voor mij, denk ik. Overigens had ik vandaag repetitiedag in Eindhoven en hoewel ik echt kapot ben van de afgelopen dagen, ging het echt heel erg goed. Ik vond het ineens echt mooi worden, en ik ben ook wel trots op mezelf omdat ik heftige stukken vaak mij. Ben heel erg bang voor pathetiek als het door amateurs gespeeld wordt. Maar het lijkt echt wel wat te gaan worden. En over die regisseur van jou; dat klinkt wel als een paar niet-zo-geschikte eigenschappen voor een regisseur ja. ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Mijn vriendje deed dat net ook aan de telefoon ![]() En toen zei ik terug 'ik hou van je' en toen was er drama ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() dan krijg ik van de week mijn geld overgemaakt ![]() morgen móet ik gewoon even mijn smaakpapillen verwennen, maar daarna ga ik inderdaad langzaamaan weer fatsoenlijk eten aan mijn dieet toevoegen en hopelijk vliegen de kilo's er niet meteen aan. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Motiveer jullie antwoord eens ![]() |
![]() |
|
|