Advertentie | |
|
![]() |
|
De manier van praten van mijn oma. Ze kan niets positiefs zeggen over mijn vriendje zonder iets negatiefs te zeggen over mijn ex, ("wat heeft hij mooie schouders, je ex had echt van die rare ielige schoudertjes, wat was dat een jochie, vreselijk was dat! bah!") ze kan me niet complimenteren over mijn slanke taille zonder iets te zeggen over mijn dikke bovenbenen ("je bent dunner dan ik was, maar get, wat zielig dat je benen zo vet zijn"), ze kan niets lovends zeggen over hoe ik met geld omga zonder te klagen over hoe mijn moeder met geld omgaat... Ik word er erg moe van.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb met een vriendin kaartjes gekocht voor een Noorderzonoptreden, maar ze zit helemaal in de knoop met scriptie/verhuizing/nieuwe opleiding, en heeft onze date afgezegd
![]()
|
Verwijderd
|
Dood aan de Belastingdienst
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet even klagen hoor, sjonge!
Ik ben nu bezig met de serie spijkerhoek. Heb seizoen 1 en 2 gekeken. Ben net begonnen met 3. Nou ik schrok erg!!!!!! Ten eerste, is het introfilmpje vernieuwd in iets stoms. Maar het echte probleem is dat de buitenlocatie van die serie veranderd is, eerst was het een plein en nu is het gewoon een drukke straat. Terwijl de rode draad van die serie nota bene is dat een van de hoofdpersonen dat plein wil hebben ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze heeft mijn baantje overgenomen en eigenlijk ingepikt. We zouden het samen doen maar ik stopte (ik kon het niet meer) maar zij gaat in haar eentje verder. Ik vind het heel leuk voor haar, ik gun het d'r van harte. Maar nu doet zij alles wat ik leuk vond en nu even niet kan. Teringzooi.
|
![]() |
|
Mijn vriendinnetje is jarig vandaag en ik heb heel de stad rondgebanjerd voor kadootjes, heb ze bij mijn vader ingepakt en ging toen naar mijn moeder om nog even nuttig te doen ofzo. En ja hoor. Staat nog bij m'n vader.
![]()
||
Citaat:
![]() OT: moeheidsspierpijn in benen.
|
Grrrrrrrrrrrrrrr!
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat vind jij niet zo leuk? Miekje* | 500 | 24-04-2010 22:17 | |
De Kantine |
godversaai #842 Verwijderd | 500 | 28-01-2010 16:22 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jongens leuk? sarahanna | 24 | 16-09-2009 20:49 | |
De Kantine |
Wat vind jij mooie meisjes- en jongensnamen? Allure | 160 | 23-05-2009 11:44 | |
Software & Hardware |
[laptop kopen] wat vind jij ervan? aniki | 17 | 13-07-2004 11:53 |