Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2010, 18:53
Geel
Geel is offline
Dat Daboman erg op Dobermann lijkt, qua uitspraak vooral. Ik haal ze constant door elkaar.
Oud 17-08-2010, 19:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
ESSAY STRESSSSSSS....

Ik moet nog 1900 woorden over mock-heroic styles in Rape Of The Lock en hoe dat vrouwen belachelijk maakt, maar ik weet nu al niks meer. aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh!
Oud 17-08-2010, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Dat Daboman erg op Dobermann lijkt, qua uitspraak vooral. Ik haal ze constant door elkaar.
Ik was er eerder
Oud 18-08-2010, 13:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb eergister superintensief Zumba gedaan en daar heb ik nu nog spierpijn van vreselijk.
Oud 18-08-2010, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Ik was er eerder
Oke.
Dit heb ik dus nooit eerder gezien dobermann, en daboman, en dan heb ik ze dus ook altijd als 1 persoon gezien.
Oud 18-08-2010, 15:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb net een formulier ingevuld op de HI-site voor een unlockcode voor m'n telefoon omdat ik naar een andere provider ga. Duurt het VIJFTIEN werkdagen voordat ik een brief thuis krijg met daarin de instructie om het ding te unlocken. VIJFTIEN dagen . Ik mag hopen dat het iets sneller gaat, want per 31 augustus stap ik over. Hoe lang kan het duren om een brief te sturen?! Volgens mij is het een wraakactie omdat ik bij ze wegga.
Oud 18-08-2010, 16:53
Hanneke
Hanneke is offline
Naar een winkel gaan.
Oud 18-08-2010, 18:23
Verwijderd
Wall-E. Nou ja, het is niet de allerberoerdste film ooit gemaakt misschien, maar ik vind hem zwaar overrated. Maken ze een film over een robot, kan leuk worden, moet het weer zo'n kwijlfilm worden met een mannetjes- en een vrouwtjesrobot die ook nog eens verliefd kunnen worden. Buh.
Oud 18-08-2010, 18:29
Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Wall-E. Nou ja, het is niet de allerberoerdste film ooit gemaakt misschien, maar ik vind hem zwaar overrated. Maken ze een film over een robot, kan leuk worden, moet het weer zo'n kwijlfilm worden met een mannetjes- en een vrouwtjesrobot die ook nog eens verliefd kunnen worden. Buh.
Haha, ik heb hem vandaag voor het eerst gezien en ik ben het er volledig mee eens!
Oud 18-08-2010, 18:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De manier van praten van mijn oma. Ze kan niets positiefs zeggen over mijn vriendje zonder iets negatiefs te zeggen over mijn ex, ("wat heeft hij mooie schouders, je ex had echt van die rare ielige schoudertjes, wat was dat een jochie, vreselijk was dat! bah!") ze kan me niet complimenteren over mijn slanke taille zonder iets te zeggen over mijn dikke bovenbenen ("je bent dunner dan ik was, maar get, wat zielig dat je benen zo vet zijn"), ze kan niets lovends zeggen over hoe ik met geld omga zonder te klagen over hoe mijn moeder met geld omgaat... Ik word er erg moe van.
Oud 18-08-2010, 19:16
Sleepwalkerł˛
Sleepwalkerł˛ is offline
Tijdens het werk klanten die verderop gaan zitten terwijl ze hun bestelling van paar meter verderop schreeuwen.
Of als ze zeggen dat ik mag beslissen wat er op hun broodjes mag.
Oud 18-08-2010, 19:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Tijdens het werk klanten die verderop gaan zitten terwijl ze hun bestelling van paar meter verderop schreeuwen.
Of als ze zeggen dat ik mag beslissen wat er op hun broodjes mag.
'Één broodje poep, komt eraan!' *overdreven glimlacht*

zou ik doen
Oud 18-08-2010, 19:34
Sleepwalkerł˛
Sleepwalkerł˛ is offline
Volgens mij zou ik dan problemen met mijn baas krijgen.
Maar ik wilde wel vragen of ik meteen ook het broodje moest opeten want ik had hem toch gemaakt hoe ik hem zou willen
Oud 19-08-2010, 12:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb met een vriendin kaartjes gekocht voor een Noorderzonoptreden, maar ze zit helemaal in de knoop met scriptie/verhuizing/nieuwe opleiding, en heeft onze date afgezegd . En geen idee met wie ik nu moet gaan.
Oud 19-08-2010, 16:57
Verwijderd
Dood aan de Belastingdienst Stuur ik een aanvraagformulier voor een Verklaring Arbeidsrelatie in, met daarin aangegeven dat ik mijn verdiensten als Winst uit Onderneming beschouw, en dan bepalen zij 'op basis van de feiten en omstandigheden' dat ik een Resultaat uit Overige Werkzaamheden-VAR krijg. Waar slaat dat op, stelletje eikels?!
Oud 19-08-2010, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Dood aan de Belastingdienst Stuur ik een aanvraagformulier voor een Verklaring Arbeidsrelatie in, met daarin aangegeven dat ik mijn verdiensten als Winst uit Onderneming beschouw, en dan bepalen zij 'op basis van de feiten en omstandigheden' dat ik een Resultaat uit Overige Werkzaamheden-VAR krijg. Waar slaat dat op, stelletje eikels?!
ow jak ik haat zulke dingen
Oud 19-08-2010, 19:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sollicitatiebrieven schrijven.
Oud 19-08-2010, 20:45
Missy
Missy is offline
Twijfels. Twijfels.
Oud 19-08-2010, 21:34
Verwijderd
Thuis
Oud 19-08-2010, 21:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Thuis
Join 'ze club
Oud 19-08-2010, 23:24
Hanneke
Hanneke is offline
Can I join? Hoewel het de laaste week wel meevalt, maar danalsnog.
Oud 20-08-2010, 02:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tuurlijk
Oud 20-08-2010, 09:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Na dit weekend (dat ik Groningen al niet heel geweldig is) twee weken met regen . Ik wil nog geen herfst!
Oud 20-08-2010, 09:21
Martińo
Martińo is offline
Om half vier 's nachts wakker worden met knallende hoofdpijn.
Oud 20-08-2010, 19:49
Verwijderd
ik voel me ziek en ook de laatste paar vakantiedagen gaan op aan een verschrikkelijke opdracht. En als ik dan weer naar school mag heb ik alvast een studie achterstand want ik heb geen scriptie onderwerp. En ik ben eeuwig blut.
Oud 20-08-2010, 20:04
Verwijderd
Dat ik volgende week nog een take-home tentamen moet maken.
Oud 20-08-2010, 20:25
Sudoku.
Sudoku. is offline
Dat ik doodmoe ben. En die vreselijke twijfels. Die onzekerheid. Bah.
Oud 20-08-2010, 23:27
Verwijderd
Ik moet even klagen hoor, sjonge!

Ik ben nu bezig met de serie spijkerhoek. Heb seizoen 1 en 2 gekeken. Ben net begonnen met 3. Nou ik schrok erg!!!!!! Ten eerste, is het introfilmpje vernieuwd in iets stoms. Maar het echte probleem is dat de buitenlocatie van die serie veranderd is, eerst was het een plein en nu is het gewoon een drukke straat. Terwijl de rode draad van die serie nota bene is dat een van de hoofdpersonen dat plein wil hebben . En dan veranderen ze zomaar die buitenlocatie, en dat stoort mij dus mateloos, ook omdat de inrichtingen en huizen van de hoofdpersonen nog exact hetzelfde zijn en iedereen doet alsof zijn neus bloedt.
Oud 20-08-2010, 23:32
Philosophy
Philosophy is offline
Wachten is niet zo m'n hobby!
Oud 21-08-2010, 11:08
Verwijderd
Ze heeft mijn baantje overgenomen en eigenlijk ingepikt. We zouden het samen doen maar ik stopte (ik kon het niet meer) maar zij gaat in haar eentje verder. Ik vind het heel leuk voor haar, ik gun het d'r van harte. Maar nu doet zij alles wat ik leuk vond en nu even niet kan. Teringzooi.
Oud 21-08-2010, 11:10
Verwijderd
Dat mijn moeder chagrijnig is maar doet alsof ik dat ben in plaats van zij.
Oud 21-08-2010, 11:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb helemaal geen plannen voor dit weekend. Saaiheid ten top. Moet toch iemand kunnen vinden om met me naar Noorderzon te gaan zou je zeggen!
Oud 21-08-2010, 11:21
Verwijderd
Als je morgen gaat dan wil ik wel met je mee.
Morgen hebben ze fijne muziek.
Oud 21-08-2010, 11:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm morgen is er dance, een ukelele-ensemble en bluegrass. Ik weet het niet hoor .
Oud 21-08-2010, 15:47
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn vriendinnetje is jarig vandaag en ik heb heel de stad rondgebanjerd voor kadootjes, heb ze bij mijn vader ingepakt en ging toen naar mijn moeder om nog even nuttig te doen ofzo. En ja hoor. Staat nog bij m'n vader.
Oud 23-08-2010, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Dat ik vannacht wakker werd van een maagzuuraanval word er echt schijtziek van bah
Deze nog maar een keer.
Oud 23-08-2010, 16:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kan je geen maagzuurremmers van de huisarts krijgen?
Oud 23-08-2010, 16:57
Verwijderd
dat ik boodschappen moet gaan doen
Oud 23-08-2010, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Kan je geen maagzuurremmers van de huisarts krijgen?
Mmmaybe. Maar ik kan het op zich best prima opvangen met Rennies en over vier maanden is het toch voorbij, dus ach
Oud 23-08-2010, 17:14
Verwijderd
Niet reagerende bestuursorganen/ambtenaren. En dat ik dan niet verder kan en dus morgen wéér een belronde moet inlassen.
Oud 23-08-2010, 17:51
Sudoku.
Sudoku. is offline
Dat mijn kamer langzaamaan weer een grote troep begint te worden.
Oud 23-08-2010, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Dat mijn kamer langzaamaan weer een grote troep begint te worden.
Herkenbaar, en dat terwijl ik net terugkom van vakantie .
Oud 23-08-2010, 22:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mmmaybe. Maar ik kan het op zich best prima opvangen met Rennies en over vier maanden is het toch voorbij, dus ach
Goede instelling

OT: moeheidsspierpijn in benen.
Oud 23-08-2010, 22:55
bird-hawk
bird-hawk is offline
herexamens maken...
Oud 24-08-2010, 01:34
Severus
Severus is offline
Grrrrrrrrrrrrrrr!

Dat kutwijf met die varkensreet mag wat mij betreft zélf in een container worden gestopt en daarna in de oceaan daarmee.
Oud 24-08-2010, 10:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb met een vriendin kaartjes gekocht voor een Noorderzonoptreden, maar ze zit helemaal in de knoop met scriptie/verhuizing/nieuwe opleiding, en heeft onze date afgezegd . En geen idee met wie ik nu moet gaan.
Nou ja zeg, heeft mijn vervangdate óók afgezegd! Dit wordt wel een beetje last minute hosselen.
Oud 25-08-2010, 15:20
Severus
Severus is offline
Citaat:
Grrrrrrrrrrrrrrr!

Dat kutwijf met die varkensreet mag wat mij betreft zélf in een container worden gestopt en daarna in de oceaan daarmee.
Dat loeder is inmiddels geďdentificeerd! Die zegt dat ze dacht dat de kat er zelf weer uit zou komen, geloof je het zelf? Iedereen met een beetje gezond verstand weet dat dat deksel te zwaar is voor zo'n beestje en bovendien is de binnenkant geheel glad (waardoor de kat dus sowieso niet eens omhoog kon klimmen), dus wat mij betreft heeft ze het er welbewust om gedaan. Het feit dat ze op de video zo geniepig om haar heen keek voordat ze die kat in de vuilnisbak gooide, spreekt wat mij betreft al boekdelen.
Oud 25-08-2010, 15:27
Nona
Nona is offline
Erg jammer ja.

Op het moment vind ik e-prime weer eens niet leuk. Maar dat wordt vaste prik.
Oud 26-08-2010, 19:02
snoopy
snoopy is offline
Dat ik nog moet afwassen en dat m'n dochter nog steeds niet slaapt
Oud 27-08-2010, 10:15
Missy
Missy is offline
Tentamens leren en daar eigenlijk maar weinig tijd voor hebben.

Regels voor berichten