Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2010, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Doen!! Mag je dat met Were Di doen dan! Worden we collega's en er is veel talent in Valkenswaard
Weet zo niet of het bij Were Di was. Maar nee, ik ga het echt niet doen. Lijkt me leuk om collega's te zijn en ik geloof best dat er talent is in Valkenswaard, maar ik moet geen massaproductie gaan regisseren. Ik wil gewoon goede persoonlijke spelregie doen, niet 100 man in een vorm op het toneel moeten zetten en op een musical-manier moeten regisseren. (Nou ja, ik zou dat natuurlijk toch wel een beetje op m'n eigen manier doen, maar pathetiek ligt bij musical gewoon op de loer en daar heb ik echt geen zin in )
Advertentie
Oud 18-06-2010, 11:44
Verwijderd
Ik denk ook gewoon dat ze echt een musicalregisseur zoeken, die conservatorium of dansacademie gedaan heeft, geen toneelregisseur.
Oud 18-06-2010, 11:47
Verwijderd
Medeia haal die lelijke taalfout eens weg op BZ
Oud 18-06-2010, 11:49
Verwijderd
Ik vind het stom dat het bewolkt is Ik had gerekend op nog 1 dagje zon, en nu krijg ik mijn was dus niet droog voor 16.30
Oud 18-06-2010, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Ik zou gewoon voor mijn voorstel gaan, de microdichtendag weer herinvoeren
Ik heb totaal niet meegekregen waarom dat microdichten eigenlijk verboden is.

Citaat:
Het was behoorlijk druk. Maar je zag dus allerlei mensen redelijk chagrijnig voor zich uitstaren in de kou, omdat het zo slecht gespeeld werd en omdat er ook weer zo nodig naakt in moest zitten (totaal misplaatst)... En het stomme is dat het volgens mij helemaal niet zo nodig was om het om 5 uur te doen, want het moest met zonsopgang maar rond die tijd is het gewoon al licht,
En ik had wel verwacht dat het niet mijn smaak voorstelling zou zijn, maar dat het echt zó slecht was, had ik niet verwacht nee.
Hahahaha. Jammer dat het zo slecht was dan, lijkt me ook als publiek niet bepaald een goede herinnering. ''Weetje nog toen we tyfusvroeg uit ons bed kwamen om misplaatst naakt te zien bij een te vroege zonsopgang?''
Ik zag overigens een tijdje terug voor het eerst een toneel stuk met functioneel naakt, het was erg goed!
Oud 18-06-2010, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Weet zo niet of het bij Were Di was. Maar nee, ik ga het echt niet doen. Lijkt me leuk om collega's te zijn en ik geloof best dat er talent is in Valkenswaard, maar ik moet geen massaproductie gaan regisseren. Ik wil gewoon goede persoonlijke spelregie doen, niet 100 man in een vorm op het toneel moeten zetten en op een musical-manier moeten regisseren. (Nou ja, ik zou dat natuurlijk toch wel een beetje op m'n eigen manier doen, maar pathetiek ligt bij musical gewoon op de loer en daar heb ik echt geen zin in )
Jammer! Ik was zeker komen kijken!

Geert Nieland deed de vorige musical. Ken jij hem?
Verwijderd
Citaat:
Medeia haal die lelijke taalfout eens weg op BZ
Welke? Ik maak er veel.
Verwijderd
Ik zie wel vaker stukken met functioneel naakt, heb ook niets tegen naakt op toneel. Maar wel als het gewoon een paar geile regisseurs zijn die dat graag zien en die willen shockeren ofzo.
Oud 18-06-2010, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Welke? Ik maak er veel.
Citaat:
het is allemaal niet gepast en zal niet lijden tot een constructieve dialoog.
Oud 18-06-2010, 11:51
Tink*
Tink* is offline
Wat is microdichten?
Oud 18-06-2010, 11:52
Verwijderd
Dankje. Ik zie het verschil tussen ij en ei niet.
Oud 18-06-2010, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Wat is microdichten?
archont! schrijf eens een mooi voorbeeld voor tink!
Oud 18-06-2010, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Jammer! Ik was zeker komen kijken!

Geert Nieland deed de vorige musical. Ken jij hem?
Ja, dán wel natuurlijk.

Z'n naam wel ja. Maar moet hem maar even facebooken wil ik zien of ik hem ook echt ken
Oud 18-06-2010, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb totaal niet meegekregen waarom dat microdichten eigenlijk verboden is.

Hahahaha. Jammer dat het zo slecht was dan, lijkt me ook als publiek niet bepaald een goede herinnering. ''Weetje nog toen we tyfusvroeg uit ons bed kwamen om misplaatst naakt te zien bij een te vroege zonsopgang?''
Ik zag overigens een tijdje terug voor het eerst een toneel stuk met functioneel naakt, het was erg goed!
volgens mij is dat ook niet zo. maar het leidt niet tot een nuttige discussie, dus ik denk dat archont daaruit heeft opgemaakt dat het niet mag
Oud 18-06-2010, 11:55
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...7#post30247047

En mijn inspiratie komt woensdag pas los!

http://forum.scholieren.com/showthre...1793933&page=6

Of gewoon het hele topic doorlezen. Best grappig
Verwijderd
Zucht, waarom zijn ARTistiek en DoP zo dunbevolkt de laatste tijd, ik ben ongeduldig. En waarom is het al een uur. En waarom krijg ik niet meer uitnodigingen om te hospiteren. En waarom ben ik al dagen in een klaagbui. Bluuuhhh.
Verwijderd
Citaat:
volgens mij is dat ook niet zo. maar het leidt niet tot een nuttige discussie, dus ik denk dat archont daaruit heeft opgemaakt dat het niet mag
Nee het mag wel

Maar we zijn er mee gestopt met zijn allen!

Rationeel naamzoek.
Oud 18-06-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...7#post30247047

En mijn inspiratie komt woensdag pas los!
we hadden er toch veel meer?

oh wacht het begint niet op die pagina. Volgens mij was dat een van mn eerste saaitopics
Oud 18-06-2010, 12:02
Verwijderd
*spullen pakt*

ik verkas naar onzin. ik kan het gezeik niet meer aan.
Oud 18-06-2010, 12:03
Verwijderd
Citaat:
*spullen pakt*

ik verkas naar onzin. ik kan het gezeik niet meer aan.

Sanne, als een aantal meiden gaan stappen in de philemon, pakhuis en de hemmingway, wat voor een types zijn het dan?
Oud 18-06-2010, 12:04
Verwijderd
Citaat:

Sanne, als een aantal meiden gaan stappen in de philemon, pakhuis en de hemmingway, wat voor een types zijn het dan?
Uffen waarschijnlijk (UVSV). Of iig vrij hippe meisjes die met een R praten.
Oud 18-06-2010, 12:05
Verwijderd
Zullen we gewoon niet op Kitten reageren? Of gewoon helemaal niet meer op beleidszaken? Prf. Wat een idio(o)t(en)

Ik ging dit editten om het in 1 post te zetten, maar ik ben boos, dus ik doe het lekker niet! HA.
Oud 18-06-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Uffen waarschijnlijk (UVSV). Of iig vrij hippe meisjes die met een R praten.
Zo'n indruk kreeg ik al. Niet de moeite waard dus. (niet dat ik per se iets tegen Uffen heb, maar zij wel tegen mij over het algemeen).
Oud 18-06-2010, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Zo'n indruk kreeg ik al. Niet de moeite waard dus. (niet dat ik per se iets tegen Uffen heb, maar zij wel tegen mij over het algemeen).
Ik zie je indd niet echt met uffen in 1 huis wonen
Verwijderd
Citaat:
Zullen we gewoon niet op Kitten reageren? Of gewoon helemaal niet meer op beleidszaken? Prf. Wat een idio(o)t(en)
Dat laatste is wat ik met mijn post wilde aangeven, ik reageer niet meer (althans niet tot er eens een échte dialoog kan plaatsvinden).
Verwijderd
Wat een tenenkrommend topic is dat op BZ gaat gewoon helemaal nergens meer over
Verwijderd
Citaat:
Dat laatste is wat ik met mijn post wilde aangeven, ik reageer niet meer (althans niet tot er eens een échte dialoog kan plaatsvinden).
Ik wil helemaal geen dialoog Ik dacht dat het klaar was, krijgen we dit weer
Oud 18-06-2010, 12:09
Tink*
Tink* is offline
Heb ik weer wat gemist, ik dacht dat het gewoon een topic was waar je tips en ideeën in kwijt kon.
Oud 18-06-2010, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Heb ik weer wat gemist, ik dacht dat het gewoon een topic was waar je tips en ideeën in kwijt kon.
Ga maar lezen, dan zie je dat het stiekem precies hetzelfde topic is geworden waarin door de fb's (iig een paar) wordt gepleit dat saai toch niet op DK past & weg moet.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja oke, wat is het precieze verschil dan?

Utrecht heeft er volgens mij 2 of 3(premium resellers). De mijne komt bij HTR vandaan, en daar waren ze heel lief & niet opdringerig enzo. Ze hebben me heel goed geholpen En de verkoper was ook nog eens heet
Het verschil is dat een Apple store ook daadwerkelijk van Apple is, premium resellers zijn gewoon losstaande ketens en winkels die een soort keurmerk van Apple hebben.

Citaat:
Je hoeft tegenwoordig nergens meer hardcopy te solliciteren Hoewel, toen ik bij het Forensisch Instituut solliciteerde moest dat wel. Ik heb toen wel zorgvuldig gelet op alle vingerafdrukken en DNA-sporen
Ja, daar heb je wel gelijk in, maar ik vind het leuk om een handtekening te zetten, en waarschijnlijk printen ze hem daar toch weer uit, dus ik bespaar ze de moeite.
Citaat:
Er was een vacature voor de regisseur van Joseph and the amazing technicolor dreamcoat in Valkenswaard Archont! Maar ik ga niet solliciteren, maar vond het wel grappig en zat een fractie van een seconde te twijfelen omdat ik het wel echt een leuke musical vind, maar nee.
omg
Verwijderd
Citaat:
meer die eeuwigdurende discussie die nu in dat nieuwe topic doorgaat

Hmm paars+ lijkt steeds meer een realistische optie te worden <3
Oud 18-06-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Ik wil helemaal geen dialoog Ik dacht dat het klaar was, krijgen we dit weer
Dialoog als in: wederzijdse uitwisseling van ideeën, met elkaar meedenken etc, ipv:

Citaat:
precies hetzelfde topic is geworden waarin door de fb's (iig een paar) wordt gepleit dat saai toch niet op DK past & weg moet.
Ik las net pas het bericht van Kitten, het is triest. Iedere keer denk ik dat het niet nog erger kan en dan wordt het nog erger.
Oud 18-06-2010, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Het verschil is dat een Apple store ook daadwerkelijk van Apple is, premium resellers zijn gewoon losstaande ketens en winkels die een soort keurmerk van Apple hebben.

Ja, daar heb je wel gelijk in, maar ik vind het leuk om een handtekening te zetten, en waarschijnlijk printen ze hem daar toch weer uit, dus ik bespaar ze de moeite.

omg
Ah oke
Oud 18-06-2010, 12:12
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ga maar lezen, dan zie je dat het stiekem precies hetzelfde topic is geworden waarin door de fb's (iig een paar) wordt gepleit dat saai toch niet op DK past & weg moet.
Huhu ik kijk maar soms in dat topic, gewoon alleen omdat ik chagrijnig wordt van dat gezeik. ;x Ik ga eerst even rustig lunchen en daarna wel eens even kijken.
Oud 18-06-2010, 12:14
Verwijderd
Citaat:
meer die eeuwigdurende discussie die nu in dat nieuwe topic doorgaat

Hmm paars+ lijkt steeds meer een realistische optie te worden <3
ik hoop het!
Oud 18-06-2010, 12:14
Tink*
Tink* is offline
Ik werd gebeld of ik mee wil naar de TT werkactie in Assen ('s nachts bij de wc's staan en geld incasseren). Nou I don't think so. Ik ga niet als enige mijn nachtrust opofferen voor een heel klein beetje extra geld voor een commissie.
Oud 18-06-2010, 12:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik hoop het!
ik ook, spannend!

Maar ik ben wel boos op de PvdA vanwege die collegegeldregeling. Bah.
Oud 18-06-2010, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Dialoog als in: wederzijdse uitwisseling van ideeën, met elkaar meedenken etc, ipv:

Ik las net pas het bericht van Kitten, het is triest. Iedere keer denk ik dat het niet nog erger kan en dan wordt het nog erger.
Ik weet het Ik ga niet meer discussieren. Ik ga het zelfs niet meer lezen (oke dat doe ik toch wel, maar ehm nou ja ) ik merk wel wat er gebeurd. En ik ga maar vast vriendjes maken op onzin denk ik
Oud 18-06-2010, 12:16
Verwijderd
Ja het is er nu door toch? Dat je voor een tweede studie 100 mln mld moet gaan betalen?
Oud 18-06-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
ik ook, spannend!

Maar ik ben wel boos op de PvdA vanwege die collegegeldregeling. Bah.
Ja dat is wel stom inderdaad . Ik hoop dat de vvd een beetje open wil staan voor het idee, want volgens mij zien PvdA, GL & D66 het wel zitten.
Oud 18-06-2010, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het Ik ga niet meer discussieren. Ik ga het zelfs niet meer lezen (oke dat doe ik toch wel, maar ehm nou ja ) ik merk wel wat er gebeurd. En ik ga maar vast vriendjes maken op onzin denk ik
overloper. Ik weet niet wat ik moet doen, misschien moet ik maar gewoon weg of zo. Al doe ik dat als 't puntje bij 't paaltje komt toch niet.

Citaat:
Ja het is er nu door toch? Dat je voor een tweede studie 100 mln mld moet gaan betalen?
Ik geloof het wel ja. Dit zal ik me nog lang herinneren als een van de slechtste beslissingen van de Nederlandse overheid.
Oud 18-06-2010, 12:21
Verwijderd
Citaat:
overloper. Ik weet niet wat ik moet doen, misschien moet ik maar gewoon weg of zo. Al doe ik dat als 't puntje bij 't paaltje komt toch niet.

Ik geloof het wel ja. Dit zal ik me nog lang herinneren als een van de slechtste beslissingen van de Nederlandse overheid.
Nee hoor, ik kan niet zonder jullie Dus als het moet haal ik de hooivorken wel weer uit de schuur.
Oud 18-06-2010, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Huhu ik kijk maar soms in dat topic, gewoon alleen omdat ik chagrijnig wordt van dat gezeik. ;x Ik ga eerst even rustig lunchen en daarna wel eens even kijken.
Ok als je je maar niet laat inpalmen door die grote boze forumbazen daar

Eigenlijk wil ik nog wel ingaan op die Kitten door

Citaat:
Je wilde weten wat het probleem is? DAT is het probleem. Het is bovenal een SOCIAAL probleem, niet een beleids probleem. Het is het probleem dat jullie je vastklemmen aan een traditie die zijn tijd heeft gehad. En je kan me alle lelijke dingen noemen van de wereld, dat ben ik wel gewend. Dat proces van afscheid neemt altijd wat tijd in beslag.
hierop te antwoorden dat ik hem een achterlijke idioot vind. En nog veel meer wat vast banwaardig is.
Oud 18-06-2010, 12:27
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ok als je je maar niet laat inpalmen door die grote boze forumbazen daar
En die grote boze DKers dan?
Oud 18-06-2010, 12:28
Verwijderd
Citaat:
En die grote boze DKers dan?
Ik ben niet groot en boos Ik vond dat alles juist heel goed ging en nu wordt er weer moeilijk gedaan ik ben klein en verdrietig!
Oud 18-06-2010, 12:33
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik ben niet groot en boos Ik vond dat alles juist heel goed ging en nu wordt er weer moeilijk gedaan ik ben klein en verdrietig!
Ik ook hoor, alleen WSZ wordt eigenlijk niet gemodereerd (behalve als er vervelend gedaan wordt en dat wordt gemeld) en dat willen mensen anders zien. Maar dat is echt geen doen als je niet duidelijk hebt wat wel en niet mag (en anders is het ook naar omdat je duisent dingen terug moet gaan lezen ) en daarom waaide alles weer op. Gezeik, again, nooooooes!
Oud 18-06-2010, 12:33
Verwijderd
Citaat:
omg
Daar heb ik nooit een geheim van gemaakt hoor
Oud 18-06-2010, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Ik ook hoor, alleen WSZ wordt eigenlijk niet gemodereerd (behalve als er vervelend gedaan wordt en dat wordt gemeld) en dat willen mensen anders zien. Maar dat is echt geen doen als je niet duidelijk hebt wat wel en niet mag (en anders is het ook naar omdat je duisent dingen terug moet gaan lezen ) en daarom waaide alles weer op. Gezeik, again, nooooooes!
Vind jij het erg dat WSZ niet gemodereerd wordt?
Oud 18-06-2010, 12:35
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Daar heb ik nooit een geheim van gemaakt hoor
Idd gekke Martin, deze had je vroeger toch gespeeld oid? Samen met Freek?
Oud 18-06-2010, 12:35
Verwijderd
Die 'mensen', wie zijn dat? hebben die er überhaupt iets over te zeggen?
WSZ loopt best prima nu toch? Dat rellen is stom, en dat mag teruggedrongen worden, en de monologen ook (ik verveel me - is er nu nog niemand - oh wat is het al laat - ik verveel me nog steeds etc.) maar waar maakt men zich verder nou zo druk over?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten