Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2010, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Ja of wel. Ik vind Youp van 't Hek, Mike Boddé, Hans Sibbel stuk voor stuk echt beter dan mijnheer Helsen.
Niet dus. Die cabaretiers zijn toch totaal niet met Wim helsen te vergelijken? Youp van 't Hek en Hans Sibbel zijn conferenciers, Mike Boddé meer kleinkunstenaar (geloof ik, ik ken hem minder goed). Wim Helsen niets van dat alles. Is dus iets totaal anders.
Advertentie
Oud 18-06-2010, 23:54
E.I Kipping
E.I Kipping is offline
Citaat:
Niet dus. Die cabaretiers zijn toch totaal niet met Wim helsen te vergelijken? Youp van 't Hek en Hans Sibbel zijn conferenciers, Mike Boddé meer kleinkunstenaar (geloof ik, ik ken hem minder goed). Wim Helsen niets van dat alles. Is dus iets totaal anders.
Prima, dan zal Wim Helsen wel koning in zijn 'genre' zijn. Het is dan alleen wel een ontzettend niet grappig genre. Qua komische kunsten is, zoals Luciano al zei, van 't Hek heerser.
Oud 18-06-2010, 23:54
Verwijderd
Citaat:
En dus? Dan kunnen de anderen nog wel beter zijn.
Oud 18-06-2010, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Prima, dan zal Wim Helsen wel koning in zijn 'genre' zijn. Het is dan alleen wel een ontzettend niet grappig genre. Qua komische kunsten is, zoals Luciano al zei, van 't Hek heerser.
Je snaaaaaapt zijn humor gewoon niet.
Oud 18-06-2010, 23:56
Verwijderd
Citaat:
En dus? Dan kunnen de anderen nog wel beter zijn.
Dat kan ja. (het is alleen niet zo ) Maar het verandert niets aan mijn punt dat die muts er niets van begrijpt
Oud 18-06-2010, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Dat betekent dat hij niet grappig is
Oud 18-06-2010, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Dat kan ja. (het is alleen niet zo ) Maar het verandert niets aan mijn punt dat die muts er niets van begrijpt
Die begrijpt het heel goed, jij begrijpt het niet.
Ik kan prima zeggen Federer is een betere sporter dan Stijn Schaars, ondanks dat ze een andere sport beoefenen.
Oud 18-06-2010, 23:59
E.I Kipping
E.I Kipping is offline
Citaat:
Eh ja precies dat niet. Jij bent zo'n typje die ook een kwartier voor een wc-pot in een vitrine gaat staan, dat vervolgens kunst noemt en tegen andere mensen die dat niet mooi vinden zegt dat ze het niet snappen.

Ze snappen het wel, ze vinden het gewoon niet mooi ;-)
Oud 19-06-2010, 00:01
Verwijderd
Theo Maassen is op dit moment Nederlands beste cabaretier.
Oud 19-06-2010, 00:02
E.I Kipping
E.I Kipping is offline
Citaat:
Ik vind zijn engagement wel aardig inderdaad In 24 uur met... was hij ook best briljant.
Oud 19-06-2010, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Wel die van nederland ja
Oud 19-06-2010, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Eh ja precies dat niet. Jij bent zo'n typje die ook een kwartier voor een wc-pot in een vitrine gaat staan, dat vervolgens kunst noemt en tegen andere mensen die dat niet mooi vinden zegt dat ze het niet snappen.

Ze snappen het wel, ze vinden het gewoon niet mooi ;-)
:')
What the hell echt
Oud 19-06-2010, 00:05
Verwijderd
Citaat:
:')
What the hell echt
Het klopt wel
Oud 19-06-2010, 00:05
Verwijderd
Maar het is onzin te zeggen dat Wim Helsen de beste is of iemand anders want dat is gewoon een kwestie van smaak.
Oud 19-06-2010, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Dat betekent dat hij niet grappig is
Nee. Maar eigenlijk heeft dit geen zin, want jij maakt er een sport van om het met me oneens te zijn. Negeerlijst.

Citaat:
Die begrijpt het heel goed, jij begrijpt het niet.
Ik kan prima zeggen Federer is een betere sporter dan Stijn Schaars, ondanks dat ze een andere sport beoefenen.
Ik kom er trouwens op terug. Want waar beter in precies? In grappen vertellen is Youp ongetwijfeld beter, in mensen afzeiken ook (en ook ik vind dat af en toe best grappig). Maar nieuwe dingen vertellen? Hmneu. Daarin wint Helsen glansrijk.
Oud 19-06-2010, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Het klopt wel

Argh. Negeerlijst. Serieus, wat denk je nu zelf.
Verwijderd
Citaat:
Maar het is onzin te zeggen dat Wim Helsen de beste is of iemand anders want dat is gewoon een kwestie van smaak.
Naar de algemene smaak is Youp van 't Hek de beste.
Verwijderd
Citaat:

Argh. Negeerlijst. Serieus, wat denk je nu zelf.
Dat zeg ik toch net
E.I Kipping
E.I Kipping is offline
Citaat:
Nee. Maar eigenlijk heeft dit geen zin, want jij maakt er een sport van om het met me oneens te zijn. Negeerlijst.

Ik kom er trouwens op terug. Want waar beter in precies? In grappen vertellen is Youp ongetwijfeld beter, in mensen afzeiken ook (en ook ik vind dat af en toe best grappig). Maar nieuwe dingen vertellen? Hmneu. Daarin wint Helsen glansrijk.
Grappig, net waren ze nog totaal niet vergelijkbaar. Wordt het te moeilijk?
Oud 19-06-2010, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Grappig, net waren ze nog totaal niet vergelijkbaar. Wordt het te moeilijk?

Nee. Ik zeg dan ook dat ik erop terugkom. I.t.t. jou en je ukkelige vvd-vriendje durf ik het namelijk wél toe te geven als ik soms iets heb gezegd dat niet klopt
Oud 19-06-2010, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk wel als ik zeg:
Een Besselfunctie komt een Gaussian tegen en zegt: Je partiële afgeleide kwam ik net nog tegen.

Dan vind jij dat ook niet grappig, terwijl het op de faculteit wiskunde echt een dijenkletser is.
Oud 19-06-2010, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Naar de algemene smaak is Youp van 't Hek de beste.
Onzin.
Oud 19-06-2010, 00:11
Verwijderd
Citaat:

Nee. Ik zeg dan ook dat ik erop terugkom. I.t.t. jou en je ukkelige vvd-vriendje durf ik het namelijk wél toe te geven als ik soms iets heb gezegd dat niet klopt
In tegenstelling tot jou zeg ik nooit iets dat niet klopt
Oud 19-06-2010, 00:11
E.I Kipping
E.I Kipping is offline
Citaat:

Oké. Val je verder vaak terug op de persoonlijke aanval als het je niet zint? Siert je niet echt.
Oud 19-06-2010, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Onzin.
Jawel, kijk maar naar het opgebracht vermogen.
Oud 19-06-2010, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Jawel, kijk maar naar het opgebracht vermogen.
Dat is geen richtlijn. Misschien had hij in betere tijden geen concurrentie. En ik wil hiervan dan natuurlijk een bron hebben dat álles uit zijn cabaret is verdiend.
Oud 19-06-2010, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Oké. Val je verder vaak terug op de persoonlijke aanval als het je niet zint? Siert je niet echt.
Laisve je bent even irritant gebleven als toen je weg was gegaan, we hebben je dus niet gemist
Oud 19-06-2010, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Dat is geen richtlijn. Misschien had hij in betere tijden geen concurrentie.
Tuurlijk is dat een richtlijn, kwestie van vraag en aanbod.
Oud 19-06-2010, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk is dat een richtlijn, kwestie van vraag en aanbod.
Nogmaals, bron.

En ten tweede op dit moment is hij niet meer de grootverdiener, kwestie van vraag en aanbod?
Oud 19-06-2010, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Nogmaals, bron.

En ten tweede op dit moment is hij niet meer de grootverdiener, kwestie van vraag en aanbod?
Wat nou bron, wat voor noemenswaardige optredens heeft die andere knakker nou op z'n naam staan.

Kwestie van pensioen
Oud 19-06-2010, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Wat nou bron, wat voor noemenswaardige optredens heeft die andere knakker nou op z'n naam staan.

Kwestie van pensioen
Theo Maassen?

Eeuh heb je even?

En het gaat erover wie er op dit moment de beste is.
Oud 19-06-2010, 00:25
E.I Kipping
E.I Kipping is offline
Citaat:
Laisve je bent even irritant gebleven als toen je weg was gegaan, we hebben je dus niet gemist
Ik doe iets goed, na twee seconden word ik al met iemand vergeleken. Niet positief maar ach, it's a start
Oud 19-06-2010, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Ik doe iets goed, na twee seconden word ik al met iemand vergeleken. Niet positief maar ach, it's a start
Eeuh, nee je bent Laisve.
Oud 19-06-2010, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Theo Maassen?
Het ging over Wim Helsen.
Citaat:

En het gaat erover wie er op dit moment de beste is.
Nee natuurlijk niet. Je zegt toch ook niet dat Robert Jensen een beter spits was dan Abe Lenstra omdat Abe Lenstra nu dood is?
Oud 19-06-2010, 00:28
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Goedenavond.
Oud 19-06-2010, 00:29
Verwijderd
Nou ik ga maar eens slapen, ik moet morgen m'n band plakken
Oud 19-06-2010, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Het ging over Wim Helsen.

Nee natuurlijk niet. Je zegt toch ook niet dat Robert Jensen een beter spits was dan Abe Lenstra omdat Abe Lenstra nu dood is?
Nee, maar wel dat Messi de beste voetballer is op dit moment.

Nee het ging over de beste cabaretier.
Oud 19-06-2010, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Nou ik ga maar eens slapen, ik moet morgen m'n band plakken
Trusten!

Ja dan moet je fris zijn, succes.
Oud 19-06-2010, 00:34
E.I Kipping
E.I Kipping is offline
Citaat:
Eeuh, nee je bent Laisve.
Ik ken hem niet, jou niet, kabouter is dood, einde.

Hoe geniaal is deze: http://www.youtube.com/watch?v=PHrYqbgYwis Ook al is ie ingestudeerd
Oud 19-06-2010, 00:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jeetje, wat een deprimerend einde heeft seizoen 5 toch

En wat ook deprimerend is, is dat de download van seizoen 4 langzaam als dikke stront gaat
Oud 19-06-2010, 00:37
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Arme LP!
Oud 19-06-2010, 00:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, nogal ja
Oud 19-06-2010, 00:43
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
({)
Oud 19-06-2010, 00:45
Verwijderd
Wat heb je het toch zwaar

Wat is dat voor teken DP?
Oud 19-06-2010, 00:45
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Heb je geen msn, Archont?
Oud 19-06-2010, 00:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
({)
Ja nou, stomme mensen moeten seeden verdorie. En we hebben ook nog verloren. Dus ik hoop dat NL keihard ingemaakt wordt morgen, dat verzacht de pijn wel wat
Oud 19-06-2010, 00:55
Verwijderd
Aha, ik ben op tijd voor het nieuwe topic zie ik.

Zal ik die van de vorige keer doen of toch een andere..
Oud 19-06-2010, 01:00
Verwijderd
Jeetje, ik ken weinig mensen die zich de laatste tijd zo kinderachtig gedragen als ons aller Minke. Mensen een muts noemen omdat ze het niet eens zijn met haar verheven smaak, mensen op de negeerlijst zetten omdat ze het niet altijd met je eens zijn?

Sorry hoor, maar kom op.

Je kan op dit punt niet als feit aanvoeren dat Jantje of Pietje beter is, want WIm Helsen, Youp van 't Hek of wie dan ook zijn allemaal totaal anders in wat ze doen. Maar kom, we mogen elkaars smaak toch wel een beetje respecteren, dunkt mij!
Oud 19-06-2010, 01:04
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, ik ken weinig mensen die zich de laatste tijd zo kinderachtig gedragen als ons aller Minke. Mensen een muts noemen omdat ze het niet eens zijn met haar verheven smaak, mensen op de negeerlijst zetten omdat ze het niet altijd met je eens zijn?

Sorry hoor, maar kom op.

Je kan op dit punt niet als feit aanvoeren dat Jantje of Pietje beter is, want WIm Helsen, Youp van 't Hek of wie dan ook zijn allemaal totaal anders in wat ze doen. Maar kom, we mogen elkaars smaak toch wel een beetje respecteren, dunkt mij!
Nou je vriendje kan er ook wat van

En nog niet te beginnen over jou ik kan wel een aantal weken terug herinneren hoe vaak je weer aandacht nodig had en hoe zielig je was en wanneer je jouw account ging verwijderen etc..

Wanneer ging je hem nou verwijderen trouwens? Want die deadline is allang verstreken
Oud 19-06-2010, 01:05
Verwijderd
Ja, weet het nog niet. Soms zit ik eraan te denken om het te doen. Maar het is ook weer zonde, want soms wil ik nog op een ander subforum posten ofzo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten