Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ohoho, meneer waar ik mee mail voor mijn onderzoek ivm interviews wilt dat ik hem tutoyeer, want dat voelt ie zich jonger. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zeg eens, waarde medeforumers van me, hebben jullie deze maand je huurtoeslag gekregen en zoja, was dat een normaal bedrag? Ik krijg nu 2x mijn huurtoeslag met als kenmerk JUL-DEC 2010
![]() Ik heb mijn huurverandering een maand geleden elektronisch doorgegeven en kreeg deze week een brief in de bus om het per post door te geven (en daarbij staat in de brief dat de toeslag later verwerkt wordt ivm een wetswijziging). Maar moet ik het nu 6 maanden doen op fucking 30 euro toeslag? ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 25-06-2010 om 13:28. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ging net weer meer foldertjes ophangen van loekie vermist, en toen kwam er een oudere vent naar me toe.
'Jai kat kwijt?' 'ja' 'Ga jai verhausen binnenkort? Ik zie dat in jouw aura dat jai gaat verhuizen binnenkort' 'eh nee niet van plan' 'iek ben een paragnost" 'mmkay.' 'maar ik niet weten waar jouw kat is, komt wel goed' :') |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En lorelei als ik jou was zou ik het zoveel mogelijk in de ochtend af proberen te maken. Hou je tijd over voor leukere dingen. |
![]() |
|
Oh en jongens, even een levenles van ome Martiño: Neem NOOIT maar dan ook NOOIT de verhuisservice van TNT. Het is EEN grote zooi, mijn post wordt doorgestuurd naar mijn ex, de post van mijn ex wordt doorgestuurd naar de vorige bewoner van zijn huis, en we hebben al honderd keer kwaad aan de telefoon gehangen, iedere keer beloven ze beterschap, maar nog steeds verdwijnt mijn post ergens in TNT-limbo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou, ik ga maar eens afwassen en een boek afhalen, dan heb ik dat iig gehad. En me mentaal voorbereiden want vanavond kan ik weer drie keer gaan hospiteren, lol. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|