Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd Lucky you.
Wat voor baan is het?
In de ontwikkeling van geavanceerde medische apparatuur
Advertentie
Oud 25-06-2010, 12:19
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Omg ik had m'n CV 2 dagen geleden op de vacaturebank gezet, onder het idee misschien komt er wat. En de afgelopen 2 dagen waren er niet echt boeiende dingen, maar ik kreeg net een mailtje dat ze m'n CV gevonden hadden en of ik contact met ze wilde opnemen voor de gaafste baan ooit. Gewoon iets wat ik al lang wil, maar waar helemaal geen vacature te vinden was en nu gewoon exact wat ik wil op een presenteerblaadje.
gefeliciteerd!
Citaat:
moet je nu GERED worden? en WEGGEBRACHT VAN DEZE WERELD?
au en au
Oud 25-06-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Omg ik had m'n CV 2 dagen geleden op de vacaturebank gezet, onder het idee misschien komt er wat. En de afgelopen 2 dagen waren er niet echt boeiende dingen, maar ik kreeg net een mailtje dat ze m'n CV gevonden hadden en of ik contact met ze wilde opnemen voor de gaafste baan ooit. Gewoon iets wat ik al lang wil, maar waar helemaal geen vacature te vinden was en nu gewoon exact wat ik wil op een presenteerblaadje.
wauw dat is mooi! gefeliciteerd!
Oud 25-06-2010, 12:25
Verwijderd
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wie is Manita?
Oud 25-06-2010, 12:25
Verwijderd
Goed voor elkaar LL
Oud 25-06-2010, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wie is Manita?

Oud 25-06-2010, 12:40
Verwijderd
wat gaaf lucky
Verwijderd
Het feest begon, parkeerde mijn auto onder een boom en zag veel mensen naar het feest toe gaan, dus besloot ik maar even bij mijn auto te blijven staan ♪
Verwijderd
Oud 25-06-2010, 12:41
Verwijderd
Hee, is die niet een keer voorbij gekomen bij DWDD? Die "zee" is echt prachtig en 1:50 ook
Oud 25-06-2010, 12:43
Verwijderd
'je knipoogte tegen mij' ...
Oud 25-06-2010, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gister zo'n gave nieuwe zomerjas gekocht, van 100 voor 30 euro. Dus ik hoop nu stiekem dat het snel weer slechter weer wordt zodat ik 'm aan kan
Foei!
Ben je in voor een terrasje of zit je te blokken?

En gaaf LL, doe je goed!
Oud 25-06-2010, 12:48
Martiño
Martiño is offline
Dat plaatje alleen al is reden genoeg voor mij om niet in verleiding te komen om op de play knop te drukken.
Oud 25-06-2010, 12:49
Martiño
Martiño is offline
Nou! Eens kijken wat de supermarkten in de aanbieding hebben deze week!
Oud 25-06-2010, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Foei!
Ben je in voor een terrasje of zit je te blokken?

En gaaf LL, doe je goed!
Heel erg voor in, maar er moet gestudeerd worden, helaas vanaf dinsdag heb ik totale vrijheid en kunnen we terrassen
Oud 25-06-2010, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Heel erg voor in, maar er moet gestudeerd worden, helaas vanaf dinsdag heb ik totale vrijheid en kunnen we terrassen
En waarom ben je dan online hè?

Ohoho, meneer waar ik mee mail voor mijn onderzoek ivm interviews wilt dat ik hem tutoyeer, want dat voelt ie zich jonger.
Oud 25-06-2010, 13:10
Verwijderd
Citaat:
En waarom ben je dan online hè?

Ohoho, meneer waar ik mee mail voor mijn onderzoek ivm interviews wilt dat ik hem tutoyeer, want dat voelt ie zich jonger.
Omdat ik eerst even het verhaal voor het Weerwolfspel moest schrijven Maar nu ga ik me aankleden en dan hard studeren, echt
Oud 25-06-2010, 13:12
Verwijderd
Zeg eens, waarde medeforumers van me, hebben jullie deze maand je huurtoeslag gekregen en zoja, was dat een normaal bedrag? Ik krijg nu 2x mijn huurtoeslag met als kenmerk JUL-DEC 2010

Ik heb mijn huurverandering een maand geleden elektronisch doorgegeven en kreeg deze week een brief in de bus om het per post door te geven (en daarbij staat in de brief dat de toeslag later verwerkt wordt ivm een wetswijziging). Maar moet ik het nu 6 maanden doen op fucking 30 euro toeslag?
Oud 25-06-2010, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik eerst even het verhaal voor het Weerwolfspel moest schrijven Maar nu ga ik me aankleden en dan hard studeren, echt
Succes. Ik zou eigenlijk ook moeten maar ik kan niet hard zijn voor mezelf en gun mezelf zon, of zo. Alleen werken alle mensen die ik in Utrecht ken vandaag.

Citaat:
Zeg eens, waarde medeforumers van me, hebben jullie deze maand je huurtoeslag gekregen en zoja, was dat een normaal bedrag? Ik krijg nu 2x mijn huurtoeslag met als kenmerk JUL-DEC 2010

Ik heb mijn huurverandering een maand geleden elektronisch doorgegeven en kreeg deze week een brief in de bus om het per post door te geven (en daarbij staat in de brief dat de toeslag later verwerkt wordt ivm een wetswijziging). Maar moet ik het nu 6 maanden doen op fucking 30 euro toeslag?
Bellen.

Citaat:
never gonna happen

Medeia, jou show ik ze volgende week. Maar dan ook de foto's die Jiive hier niet poste. Ik heb nl een paar erotische foto's van 'm waar je u tegen zegt!
Oeh, dr waren dus ook écht foto's? Ben benieuwd, haha.

Laatst gewijzigd op 25-06-2010 om 13:28.
Oud 25-06-2010, 13:21
Verwijderd
Bweh mijn kamer is veel te warm, ik heb me aangekleed en ik ben totaal overhit.

En auw deo op net geschoren oksels is niet fijn!
Oud 25-06-2010, 13:34
Verwijderd

Als ik dit h wil ik vanavond party harddddy zuipen en dansen en dan laat nog over straat dansen.
Who is in?
Oud 25-06-2010, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Bweh mijn kamer is veel te warm, ik heb me aangekleed en ik ben totaal overhit.

En auw deo op net geschoren oksels is niet fijn!
wel met FA pearl voor de pas geschoren okseltjes.
Oud 25-06-2010, 13:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
never gonna happen

Medeia, jou show ik ze volgende week. Maar dan ook de foto's die Jiive hier niet poste. Ik heb nl een paar erotische foto's van 'm waar je u tegen zegt!
Oh hai!
Oud 25-06-2010, 13:37
Verwijderd
Roldeodorant doet eigenlijk nooit pijn aan mijn oksels na het scheren spuiters wel.

Citaat:
Oh hai!
Oud 25-06-2010, 13:42
Verwijderd
Mensen die wel naar mijn filmpje luisteren.
Zit er een klasiek element in?
Oud 25-06-2010, 13:46
Verwijderd
Citaat:
wel met FA pearl voor de pas geschoren okseltjes.
Ja die heb ik dus niet!
Citaat:
Oh hai!
kom maar langs
Oud 25-06-2010, 13:49
Lorelei
Lorelei is offline
Wat een dag, wat een dag.
Oud 25-06-2010, 13:49
Verwijderd
Ik ging net weer meer foldertjes ophangen van loekie vermist, en toen kwam er een oudere vent naar me toe.
'Jai kat kwijt?'
'ja'
'Ga jai verhausen binnenkort? Ik zie dat in jouw aura dat jai gaat verhuizen binnenkort'
'eh nee niet van plan'
'iek ben een paragnost"
'mmkay.'
'maar ik niet weten waar jouw kat is, komt wel goed'

:')
Oud 25-06-2010, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Wat een dag, wat een dag.
?
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
?
Ik ben om 7 uur opgestaan en heb vanaf kwart voor 9 non-stop gestudeerd. Maar zometeen wordt het leven leuker.
Verwijderd
hij ging ook nog over de foto van loekie met zijn ogen dicht staan wrijven
Oud 25-06-2010, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Ik ging net weer meer foldertjes ophangen van loekie vermist, en toen kwam er een oudere vent naar me toe.
'Jai kat kwijt?'
'ja'
'Ga jai verhausen binnenkort? Ik zie dat in jouw aura dat jai gaat verhuizen binnenkort'
'eh nee niet van plan'
'iek ben een paragnost"
'mmkay.'

goeie paragnost!!!!!!
Oud 25-06-2010, 13:53
Verwijderd
Citaat:
'Jai kat kwijt?'
'ja'
'eh nee niet van plan'
'iek ben een paragnost"
'mmkay.'

Citaat:
Ik ben om 7 uur opgestaan en heb vanaf kwart voor 9 non-stop gestudeerd. Maar zometeen wordt het leven leuker.
Ai, dat is wel heftig. Maar nu dus bijna klaar met je werkstuk? Ik moet juist een beginnen maar mn hoofd wil nog niet zo...
Oud 25-06-2010, 13:53
Martiño
Martiño is offline
Aww, cute
Citaat:

kom maar langs
Voor sexy foto's van Nathan kom ik altijd langs!
Oud 25-06-2010, 13:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Ai, dat is wel heftig. Maar nu dus bijna klaar met je werkstuk? Ik moet juist een beginnen maar mn hoofd wil nog niet zo...
Nou dat is het nog ergste. Ik ben bijna klaar met allebei de werkstukken. Maar met allebei nog niet helemaal. Voor NT2 moet ik nog 1 pagina schrijven. Die schrijf ik vanavond of morgenochtend of zo, dat is geen probleem. Maar voor statistiek begreep ik iets niet en moet ik dus hopen dat m'n huisgenoot kan helpen. Ze hoeven op zich allebei pas dinsdag ingeleverd te worden maar ik had ze vandaag af willen hebben. Dat is niet helemaal gelukt, maar op zich ben ik tevreden want ik had echt niet meer kunnen doen dan ik deze week gedaan heb.
Oud 25-06-2010, 13:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Roldeodorant doet eigenlijk nooit pijn aan mijn oksels na het scheren spuiters wel.

[afbeelding]
Spuiters doen ook geen pijn als je zorgt dat er geen alcohol in zit
Oud 25-06-2010, 13:57
Verwijderd
Citaat:
'Jai kat kwijt?'
'ja'
'eh nee niet van plan'
'iek ben een paragnost"
'mmkay.'

Heb je haar nummer voor mij??? (:

En lorelei als ik jou was zou ik het zoveel mogelijk in de ochtend af proberen te maken. Hou je tijd over voor leukere dingen.
Oud 25-06-2010, 13:58
Lorelei
Lorelei is offline
Tijd over houden is op dit moment niet aan de orde. Ik heb woensdag een tentamen statistiek. Sommige dingen begrijp ik zonder problemen, maar er zijn ook dingen waar ik gewoon echt niet uitkom
Oud 25-06-2010, 14:01
Martiño
Martiño is offline
Oh en jongens, even een levenles van ome Martiño: Neem NOOIT maar dan ook NOOIT de verhuisservice van TNT. Het is EEN grote zooi, mijn post wordt doorgestuurd naar mijn ex, de post van mijn ex wordt doorgestuurd naar de vorige bewoner van zijn huis, en we hebben al honderd keer kwaad aan de telefoon gehangen, iedere keer beloven ze beterschap, maar nog steeds verdwijnt mijn post ergens in TNT-limbo.
Oud 25-06-2010, 14:02
Verwijderd
Nou, hij heeft straks een vet goede baan en ik ben zo'n mislukking
Oud 25-06-2010, 14:03
Lorelei
Lorelei is offline
Ja, LL, wat dóe je met zo'n mislukkeling!

Oud 25-06-2010, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Nou dat is het nog ergste. Ik ben bijna klaar met allebei de werkstukken. Maar met allebei nog niet helemaal. Voor NT2 moet ik nog 1 pagina schrijven. Die schrijf ik vanavond of morgenochtend of zo, dat is geen probleem. Maar voor statistiek begreep ik iets niet en moet ik dus hopen dat m'n huisgenoot kan helpen. Ze hoeven op zich allebei pas dinsdag ingeleverd te worden maar ik had ze vandaag af willen hebben. Dat is niet helemaal gelukt, maar op zich ben ik tevreden want ik had echt niet meer kunnen doen dan ik deze week gedaan heb.
Wilde al zeggen, 't klonk de hele week alsof je keihard aan het werk was dus prima zo. Komt wel goed joh, er is vast wel iemand die het je uit kan leggen vóór dinsdag.

Nou, ik ga maar eens afwassen en een boek afhalen, dan heb ik dat iig gehad. En me mentaal voorbereiden want vanavond kan ik weer drie keer gaan hospiteren, lol.
Oud 25-06-2010, 14:05
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wilde al zeggen, 't klonk de hele week alsof je keihard aan het werk was dus prima zo. Komt wel goed joh, er is vast wel iemand die het je uit kan leggen vóór dinsdag.

Nou, ik ga maar eens afwassen en een boek afhalen, dan heb ik dat iig gehad. En me mentaal voorbereiden want vanavond kan ik weer drie keer gaan hospiteren, lol.
Wtf Heel veel succes vanavond. Ik hoop dat je eindelijk eens iets vindt. En anders wil Rationeel je vast wel in huis nemen
Oud 25-06-2010, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Ja, LL, wat dóe je met zo'n mislukkeling!

ja
Oud 25-06-2010, 14:06
Lorelei
Lorelei is offline
Meid, hij is toch al 2.. 3jaar..? weet ik veel hoe lang bij je. Blijkbaar vindt-ie je leuk. Geniet ervan zou ik zeggen
Oud 25-06-2010, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Meid, hij is toch al 2.. 3jaar..? weet ik veel hoe lang bij je. Blijkbaar vindt-ie je leuk. Geniet ervan zou ik zeggen
2, 3 jaar?

Anderhalf jaar
Oud 25-06-2010, 14:07
Verwijderd
Goed, tijd voor drastische maatregelen, mijn pc gaat uit zodat ik stop met soggen
Oud 25-06-2010, 14:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
2, 3 jaar?

Anderhalf jaar
Oh. Maar da's óók lang!
Oud 25-06-2010, 14:09
Martiño
Martiño is offline
Ja Stefanie, als LL zijn droombaan heeft kun jij lekker op zijn zak teren en de hele dag thuiszitten en shoppen en dingen online kopen.
Oud 25-06-2010, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Wtf Heel veel succes vanavond. Ik hoop dat je eindelijk eens iets vindt. En anders wil Rationeel je vast wel in huis nemen
Haha, dat zou wel leuk zijn. Kan dat per 1 augustus? (A)

Citaat:
Goed, tijd voor drastische maatregelen, mijn pc gaat uit zodat ik stop met soggen
Succes dame! En trouwens, -dit lees je dan vast pas vanavond maar goed- hoe ging oefenrechtbank? Nailed them?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten