Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Omdat iedereen mij wil bedoel je?
Ja, ik wilde meeliften op je succes
Advertentie
Oud 15-07-2010, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Als ik dat mij de autoriteit geeft om grote groepen gezinnen uit de provincie uit de trein te zetten omdat ze luidruchtig en wereldvreemd zijn is dat wel iets voor mij ja.
Hmm, ik weet zeker dat je een jaar of 60 geleden zó aan de slag kon in Duitsland..

Citaat:
Echte kerels staan die dingen af!

En slapen in een stoel is sowieso win
Met je 17 jaar ben je al meer man dan Archont

Citaat:
Nee daar slapen de mietjes.

Echte kerels regelen voor zichzelf een bank of bed.
Echte kerels hanteren het adagium "wherever I lay my head I sleep"

Citaat:
ik zou zeggen dat echte kerels vechten om een plekje bij mij in bed, but nooooo
Als ik was gekomen had ik 't plekje naast je met hand en tand verdedigd
Verwijderd
@Sann: Whahahaha <3
Verwijderd
Citaat:
Wijsheid komt met de jaren
Onzin, ik ben fucking hilarisch op het forum.
Verwijderd
Oh ja. Laat ik maar 'ns naar m'n werk gaan.
Oud 15-07-2010, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik weet zeker dat je een jaar of 60 geleden zó aan de slag kon in Duitsland..

Omg we hebben een échte man in ons midden!
Oud 15-07-2010, 12:09
Verwijderd
Citaat:
En daarbuiten ook
Verwijderd
Citaat:
Epic maar daar kan ik niet over oordelen
Verwijderd
Citaat:
En daarbuiten ook

maar hij stelde (in look a like topic) dat je op het forum niet grappig kunt zijn.
Oud 15-07-2010, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Epic maar daar kan ik niet over oordelen
Je weet zelf
Oud 15-07-2010, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Je weet zelf
jazeker.
Oud 15-07-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Oh ja. Laat ik maar 'ns naar m'n werk gaan.
De enige man die om een plekje in mijn bed wil vechten gaat er vandoor, mooie boel
Oud 15-07-2010, 12:12
Verwijderd
Rivka:

Ik ben nu bezig met een verhaal. Maar verwacht niet dat daar iemand in geinteresseerd is.
Oud 15-07-2010, 12:12
Verwijderd
Citaat:

maar hij stelde (in look a like topic) dat je op het forum niet grappig kunt zijn.
Ja, dat zag ik. En wij zijn het levende bewijs van dat hij onzin poept
Oud 15-07-2010, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Sowieso ja
Oud 15-07-2010, 12:14
Verwijderd
Citaat:
whahahahah dit vind ik nu wel grappig
Oud 15-07-2010, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Ik wil me er niet mee bemoeien (maar doe dat wel ) maar als Jiive nu ook nog eisen gaat stellen ten koste van Archont, waar dit plan toch allemaal om begonnen was, gaat dat toch wel een beetje te fur, niet dan?
Ach het recht van de sterkste geldt
Oud 15-07-2010, 12:18
Verwijderd
Citaat:

Jullie mogen best de ''echte kerels'' zijn hoor. Maar ik heb een goede nachtrust
Oud 15-07-2010, 12:19
Verwijderd
KMK hoe is het met je leven?
Oud 15-07-2010, 12:19
Verwijderd
Citaat:
KMK hoe is het met je leven?
Goed, met jouw leventje??
Oud 15-07-2010, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Jullie mogen best de ''echte kerels'' zijn hoor. Maar ik heb een goede nachtrust
Zeg je komt niet naar utrecht voor je nachtrust, maar om keihard te drinken, dansen & kotsen
Oud 15-07-2010, 12:23
Verwijderd
oh we blijken muizen te hebben
Oud 15-07-2010, 12:25
Verwijderd
Citaat:
oh we blijken muizen te hebben
stop ze in een kooitje!
Oud 15-07-2010, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Goed, met jouw leventje??
Goed!

Kan je mij nog een datingsite aanraden waar jij je vriendinnen vandaan plukt?
Oud 15-07-2010, 12:26
Verwijderd
Citaat:
stop ze in een kooitje!
Dat zou jij nog echt doen ook he
Oud 15-07-2010, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Goed!

Ja, google op. misschien vind je eigen moeder nog op het internet.
wat denk jij nu wel?
Oud 15-07-2010, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Goed!

Oud 15-07-2010, 12:28
Verwijderd
Nah Toen ik muizen in de keuken had heb ik ze weggejaagd met lawaai en daarna het gat tussen het keukenkastje en de buitenmuur dichtgekit!

En daarna al het eten weggegooid, behalve wat in dichte plastic bakjes zat. En daarna het keukenkastje duizend keer schoongemaakt en geurneutraliserende korrels (te koop bij de dierenwinkel) gestrooid, want hardboard kastplankjes houden de geur van muizenpies erg goed vast.
Verwijderd
Citaat:
Ja, www.chat2cam.nl..misschien vind je eigen moeder nog op het internet.
wat denk jij nu wel?
hij doet het niet
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik moet eens aanleren om niet in slaap te vallen voordat ik mijn wekker heb gezet. Ik word wel op tijd wakker, maar nu zit ik tussen de dagjesmensen die helemaal onder de indruk zijn als ze in de trein een andere trein zien rijden en dat ook nog eens luidruchtig moeten melden.

Hm. Ik maak wel erg veel treingerelateerde posts!
En TRA hebben we hier al heel lang niet gezien. Ik ruik een UC.
Oud 15-07-2010, 12:29
Verwijderd
ik heb die muizen nog nooit gezien, heb zelfs net mijn bed naar de grond verplaatst. Mmm. Slaap ik met muizen in bed.
Oud 15-07-2010, 12:29
Verwijderd
Citaat:
En TRA hebben we hier al heel lang niet gezien. Ik ruik een UC.
Citaat:
je bent een UC van tra! Ik wist het!
Uice, we zijn geniaal.
Oud 15-07-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Ja, google op. misschien vind je eigen moeder nog op het internet.
wat denk jij nu wel?
Nou sinds je gisteren zat te ''patsen'' dat jij zo'n geweldig leven buiten het internet hebt en dat wij allemaal losers waren. Maar toen hoorde ik het bericht dat jij je vriendin hebt geregeld vanaf een datingsite. Fail.

Hoeveel kost dat nou?

En is russisch nou duurder dan poolse?
Oud 15-07-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Nou sinds je gisteren zat te ''patsen'' dat jij zo'n geweldig leven buiten het internet hebt en dat wij allemaal losers waren. Maar toen hoorde ik het bericht dat jij je vriendin hebt geregeld vanaf een datingsite. Fail.

Hoeveel kost dat nou?

wat een druiperig gesprek is dit
Oud 15-07-2010, 12:32
Verwijderd
Basssssh.
Oud 15-07-2010, 12:32
Uice
Uice is offline
Citaat:
Uice, we zijn geniaal.
Ha. Ben jij soms een UC van mij?
Oud 15-07-2010, 12:33
Verwijderd
Citaat:
wat een druiperig gesprek is dit

Ik kan ook wel gokken wie er hier een druiper heeft
Oud 15-07-2010, 12:34
Verwijderd
Citaat:

Hoeveel kost dat nou?

Ten eerste; ik heb nooit gezegd dat jullie allemaal losers waren. Waar haal jij dat vandaan. Enige loser ben jij nu, want je zegt dingen die ik niet eens gezegd heb.
Ten tweede; Al had ik via een datingsite gehaald? who cares? dan wil jij zeggen dat al de mensen die een vriend(in) heeft gevonden via dit forum ook failen. Overigens, je hoort het van zeggen dus je weet niet eens het hele precieze verhaal
Ten derde; 28 euro
Ten vierde; Zo stoer ben je niet, dus hou je maar gedeisd met je lompe opmerkingen.
Oud 15-07-2010, 12:35
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nah Toen ik muizen in de keuken had heb ik ze weggejaagd met lawaai en daarna het gat tussen het keukenkastje en de buitenmuur dichtgekit!
Mijn huisgenoot vangt ze met zijn blote handen ("ze bijten wel, maar ze komen niet door de eelt heen"), stopt ze in een kooi en laat ze vrij in Artis.
Oud 15-07-2010, 12:35
Verwijderd
Citaat:

Ik kan ook wel gokken wie er hier een druiper heeft
:") zo'n gesprek dat je dan zou kunnen hebben met iemand met een vrolijke glimlach en terwijl je hem de juiste kaart aangeeft voor kwartet. Maar in de tussentijd branden jullie onder de tafel elkaars beenharen eraf. Of snijden jullie met te scherpe teennageltjes 'je moeder' in elkaars kuiten.
Oud 15-07-2010, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Mijn huisgenoot vangt ze met zijn blote handen ("ze bijten wel, maar ze komen niet door de eelt heen"), stopt ze in een kooi en laat ze vrij in Artis.
dapper!
Oud 15-07-2010, 12:37
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ten vierde; Zo stoer ben je niet, dus hou je maar gedeisd met je lompe opmerkingen.
Hoor wie 't zegt.
Oud 15-07-2010, 12:37
Verwijderd
ik weet niet of ik dapper genoeg ben om muizen met mijn handen te vangen. Waarschijnlijk ben ik een jager met attributen zoals uh, kleine netjes en uh. Ja, kleine netjes.
Oud 15-07-2010, 12:38
Rivka
Rivka is offline
Muizen .
Verwijderd
Citaat:
Hoor wie 't zegt.
Het is voor mij altijd lezen i.p.v. zeggen? maar heb ik het tegen jou?
Verwijderd
Muizen vangen met een schepnetje

Of bedoel je zo'n valnetje? Dat ze ergens op een draadje trappen en dat er dan een netje op hun hoofd valt met loodjes aan de randen zodat ze niet weg kunnen!
Verwijderd
Archont ik hoor net uit betrouwbare bronnen dat je een loser bent
Oud 15-07-2010, 12:39
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
maar heb ik het tegen jou?
Ja, net nog.
Oud 15-07-2010, 12:40
Uice
Uice is offline
Citaat:
dapper!
Vooral heel knap, want bij mij zijn ze altijd al verdwenen voordat ik een beweging kan maken.

Ze zijn wel superfragiel en de hele tijd gestresst. Iemand hier besloopt er een keer eentje van de achteren en riep toen BOE om hem weg te jagen, maar toen schrok ie zich letterlijk dood.
Oud 15-07-2010, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Ten eerste; ik heb nooit gezegd dat jullie allemaal losers waren. Waar haal jij dat vandaan. Enige loser ben jij nu, want je zegt dingen die ik niet eens gezegd heb.
Ten tweede; Al had ik via een datingsite gehaald? who cares? dan wil jij zeggen dat al de mensen die een vriend(in) heeft gevonden via dit forum ook failen. Overigens, je hoort het van zeggen dus je weet niet eens het hele precieze verhaal
Ten derde; 28 euro
Ohnee, maar je vond ons geen leven hebben. Iig mij niet omdat wij zoveel forummen.

Want jij had ''een echt leven'' en was in je ''echte leven'' helemaal de mán. En dat wij door het internet geen vriendin konden krijgen en zodoende maar is naar buiten moesten gaan. Enkel toen vertelde een klein musje mij dat jij je vriendin haalt van datingsites en hoekoopikoostbloksebruiden.nl . Dus bij jij zelf de failerd!

Ach, kom een keer langs knul, dan laat ik zien hoe stoer ik ben

Btw, welke forummer ga je hun pm-inbox bestoken met gedichtjes aangezien de meeste niet of negatief hebben gereageerd?
Misschien moet je dat je poolse vriendin is vertellen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten