Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nah
![]() En daarna al het eten weggegooid, behalve wat in dichte plastic bakjes zat. En daarna het keukenkastje duizend keer schoongemaakt en geurneutraliserende korrels (te koop bij de dierenwinkel) gestrooid, want hardboard kastplankjes houden de geur van muizenpies erg goed vast. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoeveel kost dat nou? En is russisch nou duurder dan poolse? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten tweede; Al had ik via een datingsite gehaald? who cares? dan wil jij zeggen dat al de mensen die een vriend(in) heeft gevonden via dit forum ook failen ![]() ![]() Ten derde; 28 euro ![]() Ten vierde; Zo stoer ben je niet, dus hou je maar gedeisd met je lompe opmerkingen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ze zijn wel superfragiel en de hele tijd gestresst. Iemand hier besloopt er een keer eentje van de achteren en riep toen BOE om hem weg te jagen, maar toen schrok ie zich letterlijk dood.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want jij had ''een echt leven'' en was in je ''echte leven'' helemaal de mán. En dat wij door het internet geen vriendin konden krijgen en zodoende maar is naar buiten moesten gaan. Enkel toen vertelde een klein musje mij dat jij je vriendin haalt van datingsites en hoekoopikoostbloksebruiden.nl . Dus bij jij zelf de failerd! ![]() Ach, kom een keer langs knul, dan laat ik zien hoe stoer ik ben ![]() Btw, welke forummer ga je hun pm-inbox bestoken met gedichtjes aangezien de meeste niet of negatief hebben gereageerd? Misschien moet je dat je poolse vriendin is vertellen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|