Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
-volgens mij schudt hij zijn hoofd.. een beetje -dat betekent 'nee'... pffff ![]() *citaten kunnen afwijken van de werkelijkheid, het gaat om het idee* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, neemt niet weg dat dit een hoop geklungel is en het vertraagt de boel alleen maar weer duisent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Neemt niet weg dat ik het op zich met je eens ben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: Brammetje heeft dus ook niet op die grond gewraakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bram vond toen de rechtbank onbevoegd (1 vanwege geen verbintenis met amsterdam, 2 omdat het om een parlementslid ging en het dus naar de HR moest). Daar kan je het mee eens of oneens zijn. Maar het gaat erom dat het erg raar is dat een rechtbank zelf gaat beoordelen of je bevoegd of onbevoegd bent. Je kan dan niet volhouden dat je onpartijdig bent, je beslist over je eigen werk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast is de rechterlijke macht al sinds jaar en dag onafhankelijk van elke andere macht (wetgevende en uitvoerende macht) als je anderen laat oordelen over de bevoegdheidsvraag geef je dat op. Of je geeft het aan iemand anders binnen de rechterlijke macht, wat alleen maar meer papierwerk oplevert, waarschijnlijk meer kosten, en mensen oordelen dan waarschijnlijk hetzelfde, want ze zijn hetzelfde opgeleid. Verder zal elke rechter (als ie een beetje nadenkt) proberen elke schijn van partijdigheid tegen te gaan, een partijdige rechter is nou niet bepaald positief voor het beeld dat mensen over de rechterlijke macht hebben. |
![]() |
|
|