Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-10-2010 om 16:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Die man was fotograaf, geen arts. Wat weet hij nou van de absolute ondergrens bij ondervoeding en wanneer het nog zin heeft om iets te doen? Hij had 'm gewoon mee moeten nemen. Dan had hij het tenminste geprobeerd. Het enige wat hij nu heeft voortgebracht is dat het internet hamburgers en Nintendo Wii's in de handen van dat kind Photoshopt. Nu was dat sowieso wel gebeurd, maar dan was het tenminste een foto van een kind dat hij had geprobeerd te redden, niet een kind dat hij daar achterliet om te sterven.
Ik zou me ook wel van een brug gooien als ik daar was voor m'n werk en er gaandeweg achter kwam dat mijn morele vermogen faalt als een vijfjarige met 't syndroom van Down in een potje schaak tegen Kazet. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
De schaamnamenlijst is bekend!
1 Con Domen 2 Piet Saman 3 Justin Case 4 Klaartje Komen 5 Metje Hol 6 Douwe Schat 7 Truusje Spetter-Kwak 8 Jos Thie 9 Dick Sack 10 Donald Duk 11 Connie Moeleker 12 Mensje van Steen 13 Mevrouw Post van Gisteren 14 WC Pot 15 Ben Naaktgeboren 16 Coby Potappel-Stroop 17 Alco Liest 18 Dies Groot 19 I.C. Notting 20 Bas Sillen 21 Peter Celie 22 Kenny Boeijen 23 Willie Wortel 24 Patty Koot 25 Connie Vroegop 26 Geurtje Tabak 27 Tukkie Tuk 28 Hans Schoen 29 Anti Kip 30 Philip Heynen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eten is klaar ![]() |
![]() |
|
Hey Sarah! ik heb iets op mn teen laten flikkeren afgelopen zaterdag en nu is ie blauw/bloeduitstorting/dik. Ik kan er wel op lopen en hij doet verder niet echt (veel) pijn, ik gok dat ik m dan n beetje gekneusd heb?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop echt dat dat niet waar is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En trouwens, als je het kind al een beetje op had kunnen lappen dan was het daarna waarschijnlijk toch weer in dezelfde situatie gekomen. Geen eten, waarschijnlijk geen ouders, ik weet niet. Tenzij je meeneemt ergens naartoe, maar ik snap hem wel, dat hij dat allemaal niet heeft gedaan. Hoe erg het ook is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|