Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik me niet vergis Webhosting pakket (dus incl mailbox, control panel, stats) = €9,99 Domeinnaam voor .nl = €6,99 Totaal: €16,99 Webhosting pakket (dus incl mailbox, control panel, stats) = €9,99 Domeinnaam voor .com = €7,99 Totaal: €17,99 Beide domeinen is dus: €34,98 p/j |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
fuuuu, dan pak ik voortaan die! die van mij was iets van 28 euro ofzo en dan had ik er maar ééntje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: overigens wil ik daar niet mee zeggen dat interpretatie naar 'natural law' niet over zijn denkbeelden gaat, dat weet ik niet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had vanmiddag toch de politie gebeld (geen spoed wel politie) voor die auto, omdat niemand in deze straat kan parkeren dus erg oneerlijk. Dus ik zie zo'n agent aankomen op motor, kerel stapt af en heeft bonnenboekje al in de hand. Komt m'n buurvrouw (ook van de politie) aangesneld en blijkt die auto van een werkmannetje van haar te zijn. Het is geen bedrijfsauto dus ik snap niet helemaal waarom hij er dan toch mag staan. Maar na wat praten reed die agent weer weg en gebeurde er niks. Nu is ie wel weg maar hij heeft er 3 dagen de hele dag overdag gestaan.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |