Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij de action koop je van die kansloze dingen omdat het echt niks kost daar. Een keer ging ik met een vriend kijken en toen hebben we 2 tassen voor 5/10 euro aan feestartikelen meegenomen. Wij met een krat bier naar een vriend, heel de straat met toeters, glitter, balonnen versierd. Zijn reactie: 'WHAT THE FUCK, waarom?' Wij: 'ehhh, wij zijn naar de action geweest, daarom <3'.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh man. Heb ik dagen en dagen de tijd gehad voor het allerlaatste beetje leerwerk voor mijn allerlaatste vak, doe ik vrijwel niks. Nu heb ik nog anderhalve middag voor 170 zeer lastig door te ploegen pagina's
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Nou, ik ben ook ff weg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oke, over en uit. *verbant zichzelf tijdelijk van forum*
|
Nu we het toch over universiteit hebben. Na HBO wil ik waarschijnlijk nog uni gaan doen, of misschien wel volgend jaar. Maar in hoeverre verschilt het met HBO? Want de opleiding die ik nu doe is eigenlijk een eitje, maar ik ben bang dat ik straks alleen maar bezig met leren of valt dat mee?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vriendinnetje van mij studeert communicatie en informatiewetenschappen aan de VU en dat is echt heel veel onderzoek naar taal en teksten. Niet van die projecten zoals brochures maken of vakken zoals interne/externe communicatie/media management. Dat is echt voor het HBO en heb je ook niet heel veel aan later
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Boehoe ik lees anderhalve zin per tien minuten en zelfs dat blijft niet hangen. Nu moet ik net als Jessie van Saved by the bell cafeinepillen gaan gebruiken om me te kunnen concentreren. Steeds als ik probeer te lezen gaat mijn hoofd op ruisstand ;(
Het is een vieze cirkel van hyperen omdat mijn planning onrealistisch is en het nooit gaat lukken, waardoor het nóg meer niet gaat lukken. En mijn ribben doen pijn en ik ben MOE. [/klaagzeurzeik] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil nu een plaatje posten van een sniper rifle met zo'n zoekvergrootmikdingetje in de vorm van een teddybeertje ofzo, zodat hij extra geschikt is om op kinderen te richten. Maar ik weet niet hoe dat zoekvergrootmikdingetje heet dus ik kan er geen plaatje van vinden helaas.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kutkinderen maken geen lawaai meer inmiddels ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh echt, alles waar ik nu al last van heb, daar krijg je extra last van tijdens je zwangerschap, erg wordt het! Ik krijg dan cup G ofzo denk ik, dat wil ik niet!!1 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja dat kan..Of je hebt juist nergens last van, het kan allemaal. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|