Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2010, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik heb 2 jaar hbo gedaan, daar zat ik 30 uur per week uit mijn neus te eten in de collegebanken en liters koffie drinken in de pauzes. En verder deed ik eigenlijk niks anders dan Persoonlijke Ontwikkelingsplannen en reflecties schrijven. Die 15 uur die ik er nu aan besteed zijn een stuk intensiever .
Ja ok, in de praktijk komt het daar wel een beetje op neer
Advertentie
Oud 02-11-2010, 13:55
Verwijderd
Bij de action koop je van die kansloze dingen omdat het echt niks kost daar. Een keer ging ik met een vriend kijken en toen hebben we 2 tassen voor 5/10 euro aan feestartikelen meegenomen. Wij met een krat bier naar een vriend, heel de straat met toeters, glitter, balonnen versierd. Zijn reactie: 'WHAT THE FUCK, waarom?' Wij: 'ehhh, wij zijn naar de action geweest, daarom <3'.
Oud 02-11-2010, 13:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Crap de vragen zijn echt heel anders dan ik dacht :') hmmmmja nu heb ik er al helemaal geen zin in........
Oud 02-11-2010, 13:56
Verwijderd
Ik heb al 2 jaar lang een kerstboompje met versiering (volgens mij van de Action) op mijn tv staan, alleen met kerst gaat dan ook de led-verlichting aan.
Oud 02-11-2010, 13:56
Verwijderd
Oh man. Heb ik dagen en dagen de tijd gehad voor het allerlaatste beetje leerwerk voor mijn allerlaatste vak, doe ik vrijwel niks. Nu heb ik nog anderhalve middag voor 170 zeer lastig door te ploegen pagina's Het welbekende moment waarop mijn stoicijnse struisvogelgevoel omslaat in paniek nadert.

Oud 02-11-2010, 13:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja ok, in de praktijk komt het daar wel een beetje op neer
Hm, nouja, dat van die ontwikkelplannen en reflecties herken ik wel, maar ik heb twee hbo opleidingen gedaan en daar had ik weinig tijd over om uit mijn neus te vreten Maar misschien is dat ook een beetje het verschil tussen de economische hoek en de technische opleidingen.
Oud 02-11-2010, 14:00
Verwijderd
Oh god ja, ik moet nog tekenwerk verrichten :\ Moz, als jij mij aan het werk schopt, schop ik jou aan het werk, deal?
Oud 02-11-2010, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Oh god ja, ik moet nog tekenwerk verrichten :\ Moz, als jij mij aan het werk schopt, schop ik jou aan het werk, deal?
Ha, zelfs een afgestudeerde PRO als N00dles doet aan uitstellen!

*schop*
Oud 02-11-2010, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Oh man. Heb ik dagen en dagen de tijd gehad voor het allerlaatste beetje leerwerk voor mijn allerlaatste vak, doe ik vrijwel niks. Nu heb ik nog anderhalve middag voor 170 zeer lastig door te ploegen pagina's Het welbekende moment waarop mijn stoicijnse struisvogelgevoel omslaat in paniek nadert.

[afbeelding]
Herkenbaaaaaaaaaaar. Ik ga nu iig weer aan het werk, succes allen!
Oud 02-11-2010, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Hm, nouja, dat van die ontwikkelplannen en reflecties herken ik wel, maar ik heb twee hbo opleidingen gedaan en daar had ik weinig tijd over om uit mijn neus te vreten Maar misschien is dat ook een beetje het verschil tussen de economische hoek en de technische opleidingen.
Dat denk ik ook
Oud 02-11-2010, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Ha, zelfs een afgestudeerde PRO als N00dles doet aan uitstellen!

*schop*
Als er IETS is dat ik heb geleerd op mijn studie...

*schopt zachtjes op een plek buiten het bereik van de mozbaby*
Oud 02-11-2010, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Als er IETS is dat ik heb geleerd op mijn studie...

*schopt zachtjes op een plek buiten het bereik van de mozbaby*
Het is een hardnekkige gewoonte ;(

Oh wat attent van je met hem had ik even geen rekening gehouden [/ontaarde moeder]
Oud 02-11-2010, 14:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Schop mij ook even aub moet toch maar dat tentamen maken ipv shoppen. Dat zou echt te slecht zijn.
Oud 02-11-2010, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Het is een hardnekkige gewoonte ;(

Oh wat attent van je met hem had ik even geen rekening gehouden [/ontaarde moeder]

Citaat:
Schop mij ook even aub moet toch maar dat tentamen maken ipv shoppen. Dat zou echt te slecht zijn.
*schopt zonder rekening te houden met eventuele baby*

Nou, ik ben ook ff weg
Oud 02-11-2010, 14:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
*schopt zonder rekening te houden met eventuele baby*

Nou, ik ben ook ff weg
Gracias.

Oke, over en uit. *verbant zichzelf tijdelijk van forum*
Oud 02-11-2010, 14:14
Missy
Missy is offline
Aan het werk, Chick!
Oud 02-11-2010, 14:17
Missy
Missy is offline
Nu we het toch over universiteit hebben. Na HBO wil ik waarschijnlijk nog uni gaan doen, of misschien wel volgend jaar. Maar in hoeverre verschilt het met HBO? Want de opleiding die ik nu doe is eigenlijk een eitje, maar ik ben bang dat ik straks alleen maar bezig met leren of valt dat mee?
Oud 02-11-2010, 14:18
Rationeel
Rationeel is offline
in mijn vorige huis had een huisgenoot een opblaaskerstman gekocht, want dat leek hem zo leuk. dat ding bleek echter 5 meter hoog en 2 meter breed te zijn. dat paste nét niet in onze GR van 3 bij 3
Oud 02-11-2010, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Nu we het toch over universiteit hebben. Na HBO wil ik waarschijnlijk nog uni gaan doen, of misschien wel volgend jaar. Maar in hoeverre verschilt het met HBO? Want de opleiding die ik nu doe is eigenlijk een eitje, maar ik ben bang dat ik straks alleen maar bezig met leren of valt dat mee?
Ligt er aan wat je nu studeert en wat je op de uni wilt gaan doen?
Oud 02-11-2010, 14:21
Missy
Missy is offline
Communicatie.

En richting communicatiewetenschappen of (ja, dit zal wel even een wtf momentje zijn) richting Nederlands, om dan in het tweede jaar richting journalistiek te gaan.
Oud 02-11-2010, 14:32
Verwijderd
Vriendinnetje van mij studeert communicatie en informatiewetenschappen aan de VU en dat is echt heel veel onderzoek naar taal en teksten. Niet van die projecten zoals brochures maken of vakken zoals interne/externe communicatie/media management. Dat is echt voor het HBO en heb je ook niet heel veel aan later Dus veel literatuuronderzoek/bronnenonderzoek en essays schrijven.
Oud 02-11-2010, 14:38
Missy
Missy is offline
Aha. Ok. Ik ga me maar eens oriënteren de komende tijd.
Oud 02-11-2010, 14:44
Verwijderd
Ik heb net zelf eiersalade gemaakt.

*is helemaal into nieuwe dingen maken*
Oud 02-11-2010, 14:47
Geel
Geel is offline
Die Eldrick van SYTYCD kan echt geen Nederlands!
Oud 02-11-2010, 14:50
Verwijderd
Ik heb vandaag door omstandigheden alleen nog maar een smoothie 'gegeten' en ik voel me er erg slapjes bij. Echt jonge, als je anorexia hebt dan voel je je dus elke dag zo, en nog erger.
Oud 02-11-2010, 14:51
Verwijderd
Boehoe ik lees anderhalve zin per tien minuten en zelfs dat blijft niet hangen. Nu moet ik net als Jessie van Saved by the bell cafeinepillen gaan gebruiken om me te kunnen concentreren. Steeds als ik probeer te lezen gaat mijn hoofd op ruisstand ;(
Het is een vieze cirkel van hyperen omdat mijn planning onrealistisch is en het nooit gaat lukken, waardoor het nóg meer niet gaat lukken. En mijn ribben doen pijn en ik ben MOE. [/klaagzeurzeik]
Oud 02-11-2010, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Boehoe ik lees anderhalve zin per tien minuten en zelfs dat blijft niet hangen. Nu moet ik net als Jessie van Saved by the bell cafeinepillen gaan gebruiken om me te kunnen concentreren. Steeds als ik probeer te lezen gaat mijn hoofd op ruisstand ;(
Het is een vieze cirkel van hyperen omdat mijn planning onrealistisch is en het nooit gaat lukken, waardoor het nóg meer niet gaat lukken. En mijn ribben doen pijn en ik ben MOE. [/klaagzeurzeik]
Oh. Maar je mag klagen en zeuren, je bent een hoogzwangere vrouw met hormonen!
Oud 02-11-2010, 14:53
Rationeel
Rationeel is offline

dit ga ik zo laten doen (vanaf 02:00 wordt het leuk)

Oud 02-11-2010, 14:54
Verwijderd
Ik denk niet dat ik het wil zien
Oud 02-11-2010, 14:55
Verwijderd
een chiropractor is toch niet hetzelfde als een manueel therapeut?
Oud 02-11-2010, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Oh. Maar je mag klagen en zeuren, je bent een hoogzwangere vrouw met hormonen!
ja maar ik haat het om dat als excuus te gebruiken voor alles en ik weet niet of ik al wel hoogzwanger ben. ik moet nog ruim ZEVEN weken. zeven weken om nog walvissiger en kortademigerigereger te worden
Oud 02-11-2010, 14:58
Verwijderd
Wil iemand de gillende kinderen op straat even vermoorden? kthnx.
Oud 02-11-2010, 14:59
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
een chiropractor is toch niet hetzelfde als een manueel therapeut?
nee, ik geloof het niet, maar ze kunnen je allebei wel lekker kraken
Verwijderd
Citaat:
ja maar ik haat het om dat als excuus te gebruiken voor alles en ik weet niet of ik al wel hoogzwanger ben. ik moet nog ruim ZEVEN weken. zeven weken om nog walvissiger en kortademigerigereger te worden
Oh, ik zou het wel als excuus gebruiken voor alles. Ik ben nu al een enorme gestresste zeikerd, dat wordt nog wat als ik zwanger word jongens. En heel de tijd huilen en eten doe ik nu ook al.
Rationeel
Rationeel is offline
WOOHOO eindelijk is er een OS6 uit voor mijn bold 9700
Oud 02-11-2010, 15:00
Verwijderd
Ah, lekker een stukje eierschaal in m'n eiersalade.
Oud 02-11-2010, 15:00
Verwijderd
Ik wil nu een plaatje posten van een sniper rifle met zo'n zoekvergrootmikdingetje in de vorm van een teddybeertje ofzo, zodat hij extra geschikt is om op kinderen te richten. Maar ik weet niet hoe dat zoekvergrootmikdingetje heet dus ik kan er geen plaatje van vinden helaas.
Oud 02-11-2010, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik zou het wel als excuus gebruiken voor alles. Ik ben nu al een enorme gestresste zeikerd, dat wordt nog wat als ik zwanger word jongens. En heel de tijd huilen en eten doe ik nu ook al.
Ach het wordt vaak ook wel overdreven met al die hormonen heur, je wordt geen godzilla. Al heb ik wel een paar keer gehad dat de man net een grapje teveel maakte over mijn enorm-zijn bijvoorbeeld, en dat ik ineens in huilen uitbarst dan gaat hij lachen en noemt hij me hormoontje en dan moet ik ook om mezelf lachen en dan knuffelen we <3
Oud 02-11-2010, 15:03
Rationeel
Rationeel is offline
een crosshair heet dat
Oud 02-11-2010, 15:04
Verwijderd
Citaat:
een crosshair heet dat
oh kijk aan, nooit geweten!
Oud 02-11-2010, 15:05
Rationeel
Rationeel is offline
of bedoel je de 'scope' zelf?

nouja, this will work

Oud 02-11-2010, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Ach het wordt vaak ook wel overdreven met al die hormonen heur, je wordt geen godzilla. Al heb ik wel een paar keer gehad dat de man net een grapje teveel maakte over mijn enorm-zijn bijvoorbeeld, en dat ik ineens in huilen uitbarst dan gaat hij lachen en noemt hij me hormoontje en dan moet ik ook om mezelf lachen en dan knuffelen we <3
Je hoort vaak dat vrouwen die enormworderij zo erg vinden, maar je weet toch waardoor het komt? En het is toch (vooral) je buik, of wordt de rest ook enorm? Dat gaat toch weer over? (hoop je )
Oud 02-11-2010, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Ik wil nu een plaatje posten van een sniper rifle met zo'n zoekvergrootmikdingetje in de vorm van een teddybeertje ofzo, zodat hij extra geschikt is om op kinderen te richten. Maar ik weet niet hoe dat zoekvergrootmikdingetje heet dus ik kan er geen plaatje van vinden helaas.

Kutkinderen maken geen lawaai meer inmiddels
Oud 02-11-2010, 15:09
Martiño
Martiño is offline
brave kutkinderen
Oud 02-11-2010, 15:11
Verwijderd
Mwhuhu, ik weet misschien een titel.
Oud 02-11-2010, 15:12
Verwijderd
Mwa zo leuk istie nou ook weer niet.
Verwijderd
Citaat:
Je hoort vaak dat vrouwen die enormworderij zo erg vinden, maar je weet toch waardoor het komt? En het is toch (vooral) je buik, of wordt de rest ook enorm? Dat gaat toch weer over? (hoop je )
Verschilt per persoon. Het is natuurlijk wel vooral je buik, maar je houdt meestal ook veel vocht vast (vooral in handen, voeten en benen), tieten worden bijna altijd groter. En je hebt meer honger; meer eten; overal aankomen. Ik ben denk ik bijna 15 kilo aangekomen al, dat is wel even slikken ;x maar daar wil ik eigenlijk niet meer op letten, want ik vind mezelf best 'mooi zwanger', dus ach. iets met afrikaanse vruchtbaarheidsbeeldjes (dat is toch ook van De Breij?)
Verwijderd
Forumen en tentamen gaat best samen als je je braaf houdt aan: paragraaf lezen, even in saai kijken, reageren, paragraaf lezen etc.

Helaas lukt dat me er braaf aanhouden niet al te best
Oud 02-11-2010, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Verschilt per persoon. Het is natuurlijk wel vooral je buik, maar je houdt meestal ook veel vocht vast (vooral in handen, voeten en benen), tieten worden bijna altijd groter. En je hebt meer honger; meer eten; overal aankomen. Ik ben denk ik bijna 15 kilo aangekomen al, dat is wel even slikken ;x maar daar wil ik eigenlijk niet meer op letten, want ik vind mezelf best 'mooi zwanger', dus ach. iets met afrikaanse vruchtbaarheidsbeeldjes (dat is toch ook van De Breij?)
Niet een erg charmant verhaal, maar ik hou nu ook al best veel vocht vast. (Is ook iets met m'n gewrichten wat niet helemaal goed is) dus ik heb af en toe ook een opgezwollen hand of voeten.

Oh echt, alles waar ik nu al last van heb, daar krijg je extra last van tijdens je zwangerschap, erg wordt het! Ik krijg dan cup G ofzo denk ik, dat wil ik niet!!1
Oud 02-11-2010, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Niet een erg charmant verhaal, maar ik hou nu ook al best veel vocht vast. (Is ook iets met m'n gewrichten wat niet helemaal goed is) dus ik heb af en toe ook een opgezwollen hand of voeten.

Oh echt, alles waar ik nu al last van heb, daar krijg je extra last van tijdens je zwangerschap, erg wordt het! Ik krijg dan cup G ofzo denk ik, dat wil ik niet!!1
Hm annoying

Ja dat kan..Of je hebt juist nergens last van, het kan allemaal.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten