Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2010, 19:35
Uice
Uice is offline
Nou, ik heb Harry Potter & The Chamber of Secrets gezien, wat een niksfilm. Het duurt veertig minuten voordat er plotsgewijs iets gebeurt, de helft van de scènes voegt niets toe aan het verhaal en jonge Daniel Radcliffe ziet er doodeng uit als hij lacht.

Op naar de volgende Potterfilm!
Oud 29-11-2010, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Ik hoorde laatst dat bij een faculteit de werkgroepen wegbezuinigd gaan worden. Wtf.
Wut. Bij de UvA? En welke faculteit? En het kan toch niet om álle werkgroepen gaan?

Citaat:
Ja, had ik dat maar gedaan. Alleen maar foute keuzes in mijn leven, .
Volgende keer beter! Moet je wel opschieten, want ik ben bijna afgestudeerd. En bovendien wordt het P.C. Hoofthuis ook wegbezuinigd, schijnt.
Oud 29-11-2010, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik heb Harry Potter & The Chamber of Secrets gezien, wat een niksfilm. Het duurt veertig minuten voordat er plotsgewijs iets gebeurt, de helft van de scènes voegt niets toe aan het verhaal en jonge Daniel Radcliffe ziet er doodeng uit als hij lacht.

Waarom kijk je ze! Als je niks beters te doen hebt mag je ook wel mijn huiswerk maken voor dat ene vak.
Oud 29-11-2010, 19:38
Verwijderd
Wat is de faculteit van politicologie? Maatschappij- en Gedragswetenschappen? Want vanaf volgend semester zou daar, bij politicologie, geen werkgroep meer zijn.

Morgen is in ieder geval op het Spui een protestje van de politicologen. /care.
Oud 29-11-2010, 19:40
Uice
Uice is offline
Citaat:
Waarom kijk je ze! Als je niks beters te doen hebt mag je ook wel mijn huiswerk maken voor dat ene vak.
Zeg, weet je wat jij allemaal kijkt!

En ik kijk ze omdat ik benieuwd ben naar die laatste, dus dan moet ik me eerst door alle anderen heenworstelen.

Maar ik zeg je, als ze allemaal net zo saai zijn als deze, dan bega ik nog 'ns een moord.
Oud 29-11-2010, 19:41
Verwijderd
Citaat:

En ik kijk ze omdat ik benieuwd ben naar die laatste, dus dan moet ik me eerst door alle anderen heenworstelen.

Maar ik zeg je, als ze allemaal net zo saai zijn als deze, dan bega ik nog 'ns een moord.
Oud 29-11-2010, 19:42
Verwijderd

dit is sowieso een schitterend fragment maar jeetje, bij 8:27. Wat heeft hij een fantastische stem <3
Oud 29-11-2010, 19:44
Verwijderd
Citaat:

Waarom kijk je dan meteen de slechtste? Of had je 1 ook al gezien?
Oud 29-11-2010, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Ja :> Allemaal uitstekende films en een paar slechte series voor als ik iets wil kijken maar onvoldoende aandacht kan schenken aan een goede film. Jij kijkt daarentegen LOTR en nu ook Harry Potter. Ik maak me zorgen om je, Julius. Gaat het nog wel goed?

Citaat:
Waarom ben je benieuwd naar die laatste? Het is niet eens echt de laatste he, er komt nog een tweede deel. Dus als je wil weten hoe het allemaal afloopt dan moet je nog even wachten met je door die films heen waden.

Citaat:
Nou, dan zal ik maar niet langskomen de komende tijd!
Oud 29-11-2010, 19:55
Verwijderd
Citaat:
The Chamber of Secrets is beter dan Philosophers Stone en Goblet of Fire bij elkaar!

Maar idd nog steeds niet veel soeps Ik ben ook wel redelijk benieuwd naar de laatste, misschien is het toch nog een waardige afsluiter van de serie.
Oud 29-11-2010, 19:55
Carn
Carn is offline
ik vond Azkaban de gaafste.
Oud 29-11-2010, 19:58
Verwijderd
Wauw, die 93-jarige sprinter op 100m, bij Holland Sport
Oud 29-11-2010, 20:00
Verwijderd
Wie heeft er een account bij knowyourmeme? Ik wil mijn photoshopsel uploaden, maar geen zin om een account aan te maken
Oud 29-11-2010, 20:03
Miekje*
Miekje* is offline
Ik kan geen biologische begrippen meer zien.

En nu ga ik maar eens even een klacht indienen bij Connexxion. Ik voel me nu net LL.
Oud 29-11-2010, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Ik kan geen biologische begrippen meer zien.

En nu ga ik maar eens even een klacht indienen bij Connexxion. Ik voel me nu net LL.
Nee, want ik zou nooit in klacht indienen bij connexxion.
Oud 29-11-2010, 20:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, die heb ik gezien.

Wat ik me afvraag, waar is die toverschool eigenlijk? Ik dacht eerst in een soort andere dimensie, want ze moeten door zo'n geheime doorgang op 't station, maar dan gaan ze er opeens gewoon met de vliegende auto heen.

Ik zit nu trouwens op twintig minuten in Azkaban en het verhaal is nog niet begonnen, maar visueel is hij in ieder geval beter dan de vorige.
Oud 29-11-2010, 20:07
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja :> Allemaal uitstekende films en een paar slechte series voor als ik iets wil kijken maar onvoldoende aandacht kan schenken aan een goede film. Jij kijkt daarentegen LOTR en nu ook Harry Potter. Ik maak me zorgen om je, Julius. Gaat het nog wel goed?

Waarom ben je benieuwd naar die laatste? Het is niet eens echt de laatste he, er komt nog een tweede deel. Dus als je wil weten hoe het allemaal afloopt dan moet je nog even wachten met je door die films heen waden.
Ik ben benieuwd omdat iedereen hem zo goed vindt, en tja, het is toch een belangrijk cultureel fenomeen. Hoort er wel een beetje bij, tegenwoordig.
Citaat:
Nou, dan zal ik maar niet langskomen de komende tijd! [afbeelding]
Jawel, jij hoeft niet bang te zijn.
Oud 29-11-2010, 20:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mensen, as off today, ben ik over m'n walgelijkste verliefdheid ooit heen. Power to the people maar dan aan ehm, mij, of zo.
En já dat moet ik zo nodig op het forum zetten en já dat moet ik aan iedereen kwijt.
Wat een eikel + good for you
Oud 29-11-2010, 20:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee, want ik zou nooit in klacht indienen bij connexxion.
Ohnee, dat was ik even vergeten.
Oud 29-11-2010, 20:13
Verwijderd
Ik moet erg hard lachen om deze tekening.

Oud 29-11-2010, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ben benieuwd omdat iedereen hem zo goed vindt, en tja, het is toch een belangrijk cultureel fenomeen. Hoort er wel een beetje bij, tegenwoordig.
Ga je dan ook naar Twilight?

Citaat:
Jawel, jij hoeft niet bang te zijn.
O gelukkig. In dat geval zou ik het graag filmen en op internet zetten, dus als je aan 't moorden gaat moet je even bellen.
Oud 29-11-2010, 20:16
Verwijderd
Oh, en het Sinterklaasjournaal is echt gaaf <3 Dieuwertje Blok. 2 jaar geleden deden ze de live opnames van Sint's aantocht in Almere vanuit de huiskamer van mijn broertje
Oud 29-11-2010, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Ja, die heb ik gezien.

Wat ik me afvraag, waar is die toverschool eigenlijk? Ik dacht eerst in een soort andere dimensie, want ze moeten door zo'n geheime doorgang op 't station, maar dan gaan ze er opeens gewoon met de vliegende auto heen.

Ik zit nu trouwens op twintig minuten in Azkaban en het verhaal is nog niet begonnen, maar visueel is hij in ieder geval beter dan de vorige.
Vanaf drie worden ze een stuk beter ja.

Hogwarts ligt in Schotland, niet in een andere dimensie ofzo. Maar het heeft allemaal charms en spells zodat Muggles het niet kunnen zien.
Oud 29-11-2010, 20:19
Verwijderd
scriptie dip :"(
Oud 29-11-2010, 20:25
Miekje*
Miekje* is offline
Ik deed een hele paupere beroepentest en die kon geen baan of opleiding voor me vinden :').
Oud 29-11-2010, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Ik ben benieuwd omdat iedereen hem zo goed vindt.
Het gaat bij een hoop mensen (bij mij tenminste) niet om de films die per se zo goed zijn, meer om de verbeelding van een verhaal dat je al kent.
Dus laat je daar niet door misleiden. Zonder de achtergrond van de boeken beleef je de films heel anders dan mensen die al veel meer begaan zijn met de hele 'toverwereld' en de personages.
Oud 29-11-2010, 20:40
Verwijderd
http://executions.tumblr.com/

hey, die bovenste
Oud 29-11-2010, 20:40
Verwijderd
En tóch ga ik morgen naar Harry Potter.
Oud 29-11-2010, 20:42
Verwijderd
Met laarzen met redelijk hoge hak door de sneeuw was toch wel een van de slechtere ideeen van vandaag
Oud 29-11-2010, 20:42
Carn
Carn is offline
draait er eigenlijk nog iets anders naast Harry Potter? (wat de moeite waard is )
Oud 29-11-2010, 20:43
Verwijderd
Citaat:
En nog met enge dispuuttrutjes ook
Oud 29-11-2010, 20:44
Verwijderd
Citaat:
draait er eigenlijk nog iets anders naast Harry Potter? (wat de moeite waard is )
Ik zag niet echt iets spannends.
Oud 29-11-2010, 20:44
Verwijderd
Citaat:
En nog met enge dispuuttrutjes ook
Ja maar ik houd nu weer van iedereen en zo hè, dus dan kan dat allemaal best.
Oud 29-11-2010, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ik ga over een paar weken zelfs nog een keer!
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Tangled schijnt enorm de moeite waard te zijn
Oud 29-11-2010, 20:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
doe je wel voorzichtig?
Oud 29-11-2010, 20:47
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Winter's bone.

En de sound of music meezingbios
Oud 29-11-2010, 20:48
Verwijderd
Citaat:
New Kids Turbo!!11!1!elf!! Vanaf negen december in de bioscopen, als ik me niet vergis.
Oud 29-11-2010, 20:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
en de sound of music meezingbios

hell.

on.

earth.

:\
Verwijderd
Citaat:
Ik ga over een paar weken zelfs nog een keer!

Citaat:
doe je wel voorzichtig?
Ehm. Jeetje wat moe ik daar nog op antwoorden.
Verwijderd
Citaat:
Wat een eikel + good for you
Om wie gaat het, kennen we hem?
Oud 29-11-2010, 20:52
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
hell.

on.

earth.

:\

Maar winter's bone dus.. en eh.. die fremde.. of zo.
Oud 29-11-2010, 20:54
Verwijderd
Citaat:

Ehm. Jeetje wat moe ik daar nog op antwoorden.
Dat je dat natuurlijk niet gaat doen omdat je nu eindelijk aan je to do list kunt werken
Oud 29-11-2010, 20:54
Verwijderd
iemand zin om 20 pagina's onvolgbare scriptie krabbels te lezen en er een leuk verhaal van te brouwen?
Oud 29-11-2010, 20:55
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb genoeg aan school gedaan voor vandaag. Weltrusten, forumvolk!
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
iemand zin om 20 pagina's onvolgbare scriptie krabbels te lezen en er een leuk verhaal van te brouwen?
Achja, waarom ook niet. Al snap ik er waarschijnlijk niks van.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik kan geen leuke verhalen brouwen, maar vertel eens.. waar gaat je scriptie over (en nou niet zeggen dat je dat zelf ook niet weet, want je hebt vast wel een soort van idee)
Oud 29-11-2010, 20:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat je dat natuurlijk niet gaat doen omdat je nu eindelijk aan je to do list kunt werken
Mij uitlaten bijvoorbeeld.
Oud 29-11-2010, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Achja, waarom ook niet. Al snap ik er waarschijnlijk niks van.
serieus? Wat doe je jezelf toch aan
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten