Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2010, 09:18
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

zie die ene laatste naam daar staan joh
Gefeliciteerd!

En die andere inderdaad ook kortwieken en lakken sann.
Advertentie
Oud 07-12-2010, 09:20
Verwijderd
Ja was ik van plan maar buuh, eergister waren ze nog allemaal mooi

Oh en ik heb jullie dit volgens mij al eens eerder verteld maar wisten jullie dat er +2100 telefoontaps PER DAG in Nederland alleen worden geplaatst? (Afluisteren dus)
Oud 07-12-2010, 09:22
Verwijderd
Wtf, maar aan de andere kant ik heb alleen onschuldige gesprekken als je snapt wat ik bedoel? Niet van die dingen waar ik erg prive gerichte dingen zeg.
Oud 07-12-2010, 09:24
Verwijderd
Ik denk niet dat ze jou afluisteren hoor Wheezle er zijn wel (gelukkig) wel wat vereisten voor en ik denk niet dat jij daar onder valt maar ter vergelijking: in de Verenigde Staten zijn er het er 1839 PER JAAR.
Oud 07-12-2010, 09:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goedemorgen
Oud 07-12-2010, 09:26
Verwijderd
Bizar
Oud 07-12-2010, 09:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik denk niet dat ze jou afluisteren hoor Wheezle er zijn wel (gelukkig) wel wat vereisten voor en ik denk niet dat jij daar onder valt maar ter vergelijking: in de Verenigde Staten zijn er het er 1839 PER JAAR.
daar geloof ik dus echt helemaal geen snars van eerder per uur lijkt me!
Verwijderd
2100 per dag, écht? dakantochhelemaalnieeeet
Verwijderd
Citaat:
Internet willen ze wel bij iedereen gaan aftappen, toch? USA is sowieso maar een vreemd verschijnsel.
Oud 07-12-2010, 09:32
Carn
Carn is offline
Citaat:
Internet willen ze wel bij iedereen gaan aftappen, toch? USA is sowieso maar een vreemd verschijnsel.
Het meeste wordt al geregistreerd.
Oud 07-12-2010, 09:33
Verwijderd
Ik word altijd een beetje panisch van zulke dingen, niet dat ik rare dingen doe op internet, maar dat het ergens allemaal wordt bijgehouden vind ik toch een beetje eng
Oud 07-12-2010, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Ik word altijd een beetje panisch van zulke dingen, niet dat ik rare dingen doe op internet, maar dat het ergens allemaal wordt bijgehouden vind ik toch een beetje eng
Dat ja.
Oud 07-12-2010, 09:34
Verwijderd
Citaat:
daar geloof ik dus echt helemaal geen snars van eerder per uur lijkt me!
Als Corstens het zegt is het zo
Oud 07-12-2010, 09:35
Carn
Carn is offline
mjah, het is nu nog allemaal redelijk vrij spel; het zal nog ff duren voordat er concrete, goede wetten zijn omtrent bescherming van je gegevens, om nog maar niet te spreken over het implementeren en monitoren daarvan.
Verwijderd
Citaat:
Dat ja.
Ik zie die ambtenaren al gniffelen: hahahaha die forumers zijn écht no-lifers zeg
Verwijderd
Citaat:
Brr ik ook.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Als Corstens het zegt is het zo
ik kan het ff niet vinden maar dat getal is echt veel, veel hoger. Misschien zijn dat de wiretaps die uiteindelijk gebruikt zijn als belastend materiaal maar erg worden echt wel wat meer mensen afgeluisterd
Oud 07-12-2010, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Ik zie die ambtenaren al gniffelen: hahahaha die forumers zijn écht no-lifers zeg
Oud 07-12-2010, 09:36
Verwijderd
Ik ben ook ambtenaar. In Tiel en in Spijkenisse
Oud 07-12-2010, 09:37
Verwijderd
Citaat:
ik kan het ff niet vinden maar dat getal is echt veel, veel hoger. Misschien zijn dat de wiretaps die uiteindelijk gebruikt zijn als belastend materiaal maar erg worden echt wel wat meer mensen afgeluisterd
Nja dit zijn de cijfers van 2007 (USA) tegenover de cijfers van 2009 (NL) maar als je de daadwerkelijke cijfers kunt vinden zal ik 'm een klachtenbrief schrijven dat ie het FOUT heeft! HA.

Op zich lijkt het me wel prachtig de voorzitter van Hoge Raad een brief te sturen dat ie faalt .
Oud 07-12-2010, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook ambtenaar. In Tiel en in Spijkenisse
*wijst en lacht*
Oud 07-12-2010, 09:38
Verwijderd
Mijn moeder zal het maar lezen. Snap je?
Hoewel ze het nu wel weten dat ik hier forumz.
Verwijderd
Citaat:
van een ander forum.
Waar ken je hem van, als je serieus bent.
Doe eens een link naar de post met dat plaatje?

Ik ken hem van de middelbare school. Waarom zou ik niet serieus zijn? Sterker nog, ik heb hier weleens foto's van hem gepost, al stond hij daar niet herkenbaar op. Moment, even zoeken.
Verwijderd
Weten ze ook al dat je meet?
Oud 07-12-2010, 09:40
Verwijderd
Ja, dat weten ze nu ook.
Mijn mams snapt alleen niet wat er leuk aan is.
Oud 07-12-2010, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Weten ze ook al dat je meet?
Ja, en zij raadden me ook al aan om gewoon even bij de Hunkemoller langs te gaan.

[/vergezocht]
Oud 07-12-2010, 09:41
Verwijderd
Oud 07-12-2010, 09:41
Verwijderd

Huppakee, de langharige jongen vooraan. Niet dat je dat kunt zien Maar 't is 'm dus wel.
Oud 07-12-2010, 09:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nja dit zijn de cijfers van 2007 (USA) tegenover de cijfers van 2009 (NL) maar als je de daadwerkelijke cijfers kunt vinden zal ik 'm een klachtenbrief schrijven dat ie het FOUT heeft! HA.

Op zich lijkt het me wel prachtig de voorzitter van Hoge Raad een brief te sturen dat ie faalt .
hmm ik heb het al gevonden, dat gaat over politie dus het kan wel kloppen Ik neem aan dat luitjes als de CIA/FBI/NSA daar wel wat intensiever mee bezig zijn en ook niet alles hoeven te verantwoorden.
Oud 07-12-2010, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Ja, en zij raadden me ook al aan om gewoon even bij de Hunkemoller langs te gaan.

[/vergezocht]

Citaat:
[afbeelding]

Huppakee, de langharige jongen vooraan. Niet dat je dat kunt zien Maar 't is 'm dus wel.
Verwijderd
Citaat:
hmm ik heb het al gevonden, dat gaat over politie dus het kan wel kloppen Ik neem aan dat luitjes als de CIA/FBI/NSA daar wel wat intensiever mee bezig zijn en ook niet alles hoeven te verantwoorden.
Daar zit wel wat in.
Carn
Carn is offline
een wiretap kost 55.000 dollar; wat
Verwijderd
Citaat:

Zo vergezocht is ie dus, dat je hem niet eens snapt
Oud 07-12-2010, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Daar gaat m'n brief Ik zie nu dat er in het boek ook een disclaimer bij staat dat terrorismebestrijding er niet bij is opgenomen omdat die gegevens niet vrij gegeven worden. Het zullen er dus inderdaad wel een stuk meer zijn.

Maar dan nog 2100 per dag in Nederland
Oud 07-12-2010, 09:45
Verwijderd
Citaat:

Zo vergezocht is ie dus, dat je hem niet eens snapt
Hahaha nee, zelfs geen flauw idee
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

Goed jaar was dat
Carn
Carn is offline
ik snap m wel!
Oud 07-12-2010, 09:46
Verwijderd
Leg hem uit!
Oud 07-12-2010, 09:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Daar gaat m'n brief Ik zie nu dat er in het boek ook een disclaimer bij staat dat terrorismebestrijding er niet bij is opgenomen omdat die gegevens niet vrij gegeven worden. Het zullen er dus inderdaad wel een stuk meer zijn.

Maar dan nog 2100 per dag in Nederland
yeah ik geloof dat de politie redelijk open hun dingen moeten kunnen verantwoorden; het schijnt ook een heel gedoe te zijn om zo`n wiretap 'live' te krijgen (huhu, The Wire kennis <3). Dit is ook wel geinig: http://en.wikipedia.org/wiki/Carnivore_%28software%29
Oud 07-12-2010, 09:48
Verwijderd
alkfjsaldkfjsadklfjasdk mijn vingers jeuken om al mijn gal te spuwen n.a.v een huiliemailtje van een kneus-buurman, die terecht ergens op gewezen is maar dit blijkbaar zelf niet vindt.
en dan wordt het ook nog eens beantwoord door een buurvrouw die werkzaam is bij de politie, die laatst hetzelfde heeft gedaan maar een boete kon omzeilen na een praatje met meneer collega-agent.

zoveel hypocrisie in één mailtje....
Oud 07-12-2010, 09:49
Verwijderd
Dat is echt walgelijk.
Oud 07-12-2010, 09:50
Verwijderd
Citaat:
ik snap m wel!

Citaat:
Leg hem uit!
Dan wordt ie nog kutter

Spoiler
Oud 07-12-2010, 09:51
Verwijderd
Dat weet ik.
Ik moet zo echt aan het leren gaan, discipline ftw.
Oud 07-12-2010, 09:52
Carn
Carn is offline
ow. ik zat wel in de richting van tieten, als in, goede outfits voor al die internet-seksdates!
Oud 07-12-2010, 09:52
Verwijderd
Citaat:

Goed jaar was dat

Citaat:

Dan wordt ie nog kutter

Spoiler
Godsamme
Oud 07-12-2010, 09:53
Verwijderd
Citaat:
ow. ik zat wel in de richting van tieten, als in, goede outfits voor al die internet-seksdates!
Ja want iedereen weet dat Minke wekelijks aan internet seksdates doet! Of dacht je dat ze het over wheezle had?
Oud 07-12-2010, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Je snapte hem dus helemaal niet

Internetseksdates? Daar doe ik niet aan!
Oud 07-12-2010, 09:54
Carn
Carn is offline
jaaaa nouuuuuuuuuu laat me zeg!
Oud 07-12-2010, 09:55
Carn
Carn is offline
zo vergezocht was het toch niet! dat je zegt dat je wel eens mensen 'meet' die je via internet kent en dat er dan iemand een grap maakt over de hunkiemullor.
Oud 07-12-2010, 09:57
Verwijderd
Citaat:
zo vergezocht was het toch niet! dat je zegt dat je wel eens mensen 'meet' die je via internet kent en dat er dan iemand een grap maakt over de hunkiemullor.
Nee joh
Ik meet alleen tieten, geen mensen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten