Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
mjah, het is nu nog allemaal redelijk vrij spel; het zal nog ff duren voordat er concrete, goede wetten zijn omtrent bescherming van je gegevens, om nog maar niet te spreken over het implementeren en monitoren daarvan.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op zich lijkt het me wel prachtig de voorzitter van Hoge Raad een brief te sturen dat ie faalt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken hem van de middelbare school. Waarom zou ik niet serieus zijn? Sterker nog, ik heb hier weleens foto's van hem gepost, al stond hij daar niet herkenbaar op. Moment, even zoeken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dan nog 2100 per dag in Nederland ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
alkfjsaldkfjsadklfjasdk mijn vingers jeuken om al mijn gal te spuwen n.a.v een huiliemailtje van een kneus-buurman, die terecht ergens op gewezen is maar dit blijkbaar zelf niet vindt.
en dan wordt het ook nog eens beantwoord door een buurvrouw die werkzaam is bij de politie, die laatst hetzelfde heeft gedaan maar een boete kon omzeilen na een praatje met meneer collega-agent. zoveel hypocrisie in één mailtje.... |
![]() |
|
zo vergezocht was het toch niet! dat je zegt dat je wel eens mensen 'meet' die je via internet kent en dat er dan iemand een grap maakt over de hunkiemullor.
|
|