Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart heeft de PVV alvast zijn mensen gevonden hoor, de 4 nieuwe PVV'ers zijn bijzonder goed doorgelicht. "Slechts 2 hebben eerder te maken gehad met de politie. Eén voor een verkeersovertreding en één voor een geschil waarbij er een schikking is getroffen, het ging niet om iets ernstigs."
Is het nou echt zo moeilijk om eens PVV-mensen te vinden die géén strafbare feiten hebben gepleegd? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
hey dit wist ik nog niet!
![]() AMSTERDAM (ANP) – Hans Teeuwen keert terug in het Nederlandse theater met een avondvullend programma. Zijn nieuwe show, Spik Splinter, gaat begin april in première in theater Carré in Amsterdam. Zijn woordvoerster heeft donderdag een bericht daarover in Het Parool bevestigd. Het is het eerste nieuwe Nederlandse cabaretprogramma van Teeuwen in zeven jaar tijd. Zijn laatste voorstelling, Industry of Love, speelde hij in het seizoen 2003-2004. In de jaren daarna maakte hij onder meer de film Masterclass, trad op met een band en speelde een cabaretprogramma in Groot-Brittannië. Spik Splinter is tot en met september te zien in een groot aantal zalen in Nederland en België. De kaartverkoop begint dinsdag. Teeuwen geldt sinds zijn solodebuut Hard en zielig in 1994 als een van de meest talentvolle en spraakmakende cabaretiers van Nederland.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Van Hans Teeuwen wist ik ja!
![]() Het is me nog nooit gelukt om een kaartje voor een voorstelling van hem te bemachtigen, maar dat ga ik toch maar weer eens proberen denk ik. (al vond ik zijn laatste twee shows nogal magertjes, maar volgens mij was ie toen ook een beetje leeg en is ie nu weer opgeladen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ach, ik doe ook niet niks ofzo, maar ik ben gewoon niet zo handig... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hoorde gisteren nog een grappig verhaal over Hans Teeuwen. Een vriendinnetje loopt stage bij het productiemaatschappij die zijn films uitbrengt. Zij is een leuk blond meisje dus had Hans aan de directeur gevraagd om een keer een sms te laten sturen als zij alleen op het kantoor was. Toen heeft hij haar verrast in een berenpak
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, serieus, ik vond in die twee shows dat ie oude truukjes - op een slechtere manier - hergebruikte, en veel te vaak gewoon een rare kop trok waarvan hij wist dat hij er toch wel makkelijk mee kon scoren. En daar had ie dus ook gelijk in, want de zaal ligt gelijk dubbel ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet welke stukjes je bedoeld, maar die zullen er vast inzitten ja. Maar die worden gecompenseerd door echt geniale andere dingen, dus ach. Zoals dieren en klokkijken, MWUUUUU, ik vind dat nog steeds zo geniaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (edit: oh wacht, Wim is geen gemiddelde cabaretier natuurlijk) Zo, nu ben ik echt weg. |
![]() |
|
|