Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2011, 14:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hallo, ik heb duizent uur geslapen en nu heb ik keeltyfus en moet ik nog even gauw leren voor een tentamen wat ik morgen heb, want daar had ik door alle omstandigheden/narigheden nog geen tijd voor gehad.
Het leven zuigt.
Oud 10-01-2011, 14:39
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Heb je inspiratie voor spandoekteksten nodig?

ik ben een burger; ik protesteer niet, ik klap
Oud 10-01-2011, 14:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik ben een burger; ik protesteer niet, ik klap
Je klapt ze kapot!
Oud 10-01-2011, 14:42
Rationeel
Rationeel is offline
precies
Oud 10-01-2011, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Hallo, ik heb duizent uur geslapen en nu heb ik keeltyfus en moet ik nog even gauw leren voor een tentamen wat ik morgen heb, want daar had ik door alle omstandigheden/narigheden nog geen tijd voor gehad.
Het leven zuigt.
Je bent niet de enige zieke, geloof ik! En bedoel je die narigheden met je opa? Sterkte daarmee <3 en met alles.
Oud 10-01-2011, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Ik ben hier best wel verbaasd door
Er liggen altijd best veel kleren van mij op mijn stoel, maar die ruim ik wel regelmatig op en zo. Bijna alles ligt gewoon opgevouwen in de kast.
Verbaasd, waarom? Op een gegeven moment heb ik het wel allemaal op moeten ruimen. Maar als vanzelf gooi ik het er weer neer.

Citaat:
Ja, mijn moeder heeft daar niet zo'n zin meer in ik moet ook mijn eigen was doen, omdat ik het niet opruimde en ze daar gek van werd. Dus nu vouw en ruim ik helemaal niks meer op
Foei
Oud 10-01-2011, 14:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Je bent niet de enige zieke, geloof ik! En bedoel je die narigheden met je opa? Sterkte daarmee <3 en met alles.
Nee, ik probeer het al weken te ontlopen, maar volgens mij heeft de griep me dan toch te pakken. *kuch*

En thanks. Heb hem gistermiddag nog opgezocht. Ging wat beter dan de dag ervoor (wrs omdat hij is platgedrogeerd), maar hij komt dat ziekenhuis niet meer uit.
Verwijderd
Citaat:
- verse sinaasappelsap en licht 'ontbijt' prepareert ter bevordering van de gezondheid -

beter dat het wat beter gaat
Ha, hebbehebbehebbe! <3

jep

Ik ga zo ook maar even boodschappen doen.

En heeeeeeel misschien heb ik het ultieme stuk voor in Eindhoven gevonden
Als het kan (ik mis waarschijnlijk twee acteurs, maar als dat op te lossen is) ben ik echt behoorlijk gelukkig met de keuze. Martin Martiño naamzoek.
Verwijderd
Citaat:
Sann naamzoek, liep jij vandaag op station Den Bosch of was het mijn paranoïde drang om overal forumers te zien?
Nope, ik was de hele dag in Utrecht!
Oud 10-01-2011, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is dus het probleem als het opgeruimd is kan ik niks meer vinden. Nu wel
En nee, stoffig niet, tenzij ik iets echt weken in een hoek laat liggen of het in mijn looppad ligt en ik er elke keet op ga staan als ik probeer er niet op te gaan staan.
Sann heeft nog wel foto's van hoe mijn kamer er uitziet op z'n ergst
Oei, ik heb eigenlijk geen idee waar ik die heb gelaten
Oud 10-01-2011, 14:50
Verwijderd
Huhu ik had gedroomd dat mijn vader met mijn leraar filosofie ging trouwen . Ter illustratie: leraar in kwestie heeft een knalpaars, geborduurd skijack, voert midden in de les lange telefoongesprekken over het rondkrijgen van de hypotheek van zijn nieuwe huis en als ik met lange argumentaties kom tegen al zijn stellingen wrijft hij even over zijn kin, bewondert door het raam de wolken en mompelt 'ja, hm, nou, ja, dat kan ook een mening zijn inderdaad hè,'.
Oud 10-01-2011, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Nope, ik was de hele dag in Utrecht!
Oh dan was het Sylvia Witteman ;d;dd;D ik dacht het al wel, maar ze lachte op een nogal 'oh hai!'-manier naar me.
Oud 10-01-2011, 14:52
Verwijderd
sterkte trimm
Oud 10-01-2011, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Oh dan was het Sylvia Witteman ;d;dd;D ik dacht het al wel, maar ze lachte op een nogal 'oh hai!'-manier naar me.
Rationeel
Rationeel is offline
sann is veul lekkurdurdur dan sylvia witteman!
Rationeel
Rationeel is offline
ow, lorelei niet naamzoek
Oud 10-01-2011, 14:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Katya ():

Oud 10-01-2011, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
ow, lorelei niet naamzoek
Ik denk dat lorelei het daar alleen maar mee eens kan zijn hoor.
Oud 10-01-2011, 14:55
Verwijderd
Dat ziet eruit als een kringloopwinkel, Dalida!
Verwijderd
Citaat:
Hahahahaha omg, ik was vergeten hoe vreselijk jij bent
Verwijderd
Het is maar goed dat pandaberen in de regel niet claustrofobisch zijn.

Goed trouwens, dat gelul over wasgoed, ineens herinnerde ik me dat ik ook nog zo'n drie machines weg moet knallen
Rationeel
Rationeel is offline
ja maar ik heb vannacht ook al gedroomd dat ik aan het rummikuppen was met berber van boer zoekt vrouw. de dingen beginnen zich nu wel ineens op te stapelen. zeg maar.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat ziet eruit als een kringloopwinkel, Dalida!
Citaat:
Hahahahaha omg, ik was vergeten hoe vreselijk jij bent
Het is nu erger, maar daar ga ik geen foto van maken
Verwijderd
Maar Phoebe, zijn dat allemaal video's in die kast?
Oud 10-01-2011, 14:56
Verwijderd
Citaat:
ja maar ik heb vannacht ook al gedroomd dat ik aan het rummikuppen was met berber van boer zoekt vrouw. de dingen beginnen zich nu wel ineens op te stapelen. zeg maar.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het is maar goed dat pandaberen in de regel niet claustrofobisch zijn.

Goed trouwens, dat gelul over wasgoed, ineens herinnerde ik me dat ik ook nog zo'n drie machines weg moet knallen
Ik ook nog, en waarschijnlijk voor mijn moeder ook nog wat
Rationeel
Rationeel is offline
ik was trouwens wel aan het winnen, geloof ik. gekke vega trol
Oud 10-01-2011, 14:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar Phoebe, zijn dat allemaal video's in die kast?
Juh, de andere 3 kratten staan in de kelder ik zie vanaf hier De kleine zeemeermin, Pocahontas en Belle en het beest liggen
Oud 10-01-2011, 14:57
Verwijderd
Al zijn haar columns in vk magazine best leuk
Oud 10-01-2011, 14:58
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
de avonturen van boelie zijn vaak wel leuk
Oud 10-01-2011, 14:59
Verwijderd
Sann lijkt niet op Sylvia Witteman hoor, nogal een belediging. Al kan het nooit erger zijn dan één of andere bosmongool die mij ooit de look-a-like van Steve Buscemi heeft genoemd, de tering
Oud 10-01-2011, 15:00
Rationeel
Rationeel is offline
steve buscemi <3
Oud 10-01-2011, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Sann lijkt niet op Sylvia Witteman hoor, nogal een belediging. Al kan het nooit erger zijn dan één of andere bosmongool die mij ooit de look-a-like van Steve Buscemi heeft genoemd, de tering
Steve is wel een enorme held hoor.
Oud 10-01-2011, 15:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee, Steve Buscemi is lekkerder.
Oud 10-01-2011, 15:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee, Steve Buscemi is lekkerder.
hahaha
Oud 10-01-2011, 15:02
Verwijderd
Citaat:
kan me niet schelen

Citaat:
Inderdaad
En dat is indd nog net even erger
Oud 10-01-2011, 15:02
Verwijderd
Ik vind Witteman wel grappig dat ze er gewoon voor uitkomt dat ze haar kinderen soms gore teringlijers vindt en dat ze het niet zo nauw neemt met een beetje alcohol in een toetje. Volgens mij doet ze dat niet om te provoceren. Mijn moeder deed ook niet zo panisch daarover, het gebeurt toch maar 1 keer in de zoveel tijd en met zo'n kleine hoeveelheid word je echt niet dronken. En heel lang worden zit niet in de genen VOORDAT JULLIE LINKJES LEGGEN EN DAAR LOLLIG OVER GAAN DOEN
Oud 10-01-2011, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Het was niet als belediging bedoeld, het is meer dat ik vind dat ze in hun gezicht ergens op elkaar lijken.

Is dit die Buscemi? Ik snap wel wat diegene bedoelde, maar look-a-like... bepaald niet
Oud 10-01-2011, 15:03
Verwijderd
Steve is een held maar wel een monster. Het duurde echt een aantal dagen voordat ik weer voor de spiegel kon fappen zonder aan die belediging te denken
Oud 10-01-2011, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Witteman wel grappig dat ze er gewoon voor uitkomt dat ze haar kinderen soms gore teringlijers vindt en dat ze het niet zo nauw neemt met een beetje alcohol in een toetje. Volgens mij doet ze dat niet om te provoceren. Mijn moeder deed ook niet zo panisch daarover, het gebeurt toch maar 1 keer in de zoveel tijd en met zo'n kleine hoeveelheid word je echt niet dronken. En heel lang worden zit niet in de genen VOORDAT JULLIE LINKJES LEGGEN EN DAAR LOLLIG OVER GAAN DOEN
Ah daar komen die bizar grote voeten vandaan

Citaat:
Het was niet als belediging bedoeld, het is meer dat ik vind dat ze in hun gezicht ergens op elkaar lijken.

[afbeelding]

Is dit die Buscemi? Ik snap wel wat diegene bedoelde, maar look-a-like... bepaald niet
Ja dat had je al eerder gezegd en toen heb ik ook al heel nadrukkelijk gezegd dat ik dat nogal een belediging vond.
Verwijderd
Citaat:
Steve is een held maar wel een monster. Het duurde echt een aantal dagen voordat ik weer voor de spiegel kon fappen zonder aan die belediging te denken
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
etmakas, je kent Steve Buscemi niet?! Ga je schamen en ga al z'n films kijken! Hij is een held.
Oud 10-01-2011, 15:05
Rationeel
Rationeel is offline
de spiegel beslaat bij mij altijd DIRECT, door mijn HEETheid
Oud 10-01-2011, 15:06
Rationeel
Rationeel is offline
zo, weer lekker a2-racen: ciao
Oud 10-01-2011, 15:06
Verwijderd
Citaat:
etmakas, je kent Steve Buscemi niet?! Ga je schamen en ga al z'n films kijken! Hij is een held.
Garland Greene
Oud 10-01-2011, 15:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
de spiegel beslaat bij mij altijd DIRECT, door mijn HEETheid
Mijn spiegel is spontaan gesmolten toen ik de kamer instapte.
Verwijderd
Waar is dat Buscemiding überhaupt van?

Citaat:
Ja dat had je al eerder gezegd en toen heb ik ook al heel nadrukkelijk gezegd dat ik dat nogal een belediging vond.
En toen had ik ook gezegd dat ik niet vind dat je haar tweelingzusje bent of zo, maar meer dat jullie gezichten ergens op elkaar lijken. Dus niet dat je lelijk bent of wat dan ook, ik vind je helemaal niet lelijk, maar je kan toch best op iemand lijken die niet knap is zonder dan zelf niet knap te zijn? Of zo.
Carn
Carn is offline
ik vind dit soort filmpjes altijd intens fascinerend; ik mag dat wel, zo`n 'alles gaat naar de klote'-vibe

Oud 10-01-2011, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Ik las haar column gisteren in de volkskrant en haar tweets zijn ook leuk
Oud 10-01-2011, 15:08
Verwijderd
OMG OMG ik krijg ineens mail van een castingbureau waarvan ik dacht dat ik er was uitgeschreven En lees dit nu niet als goed nieuws, het is echt een achterlijk castingbureau waar je geen zak aan hebt, maar ineens hebben ze me weer gevonden ofzo, voor audities voor een film waar ze allochtonen voor zoeken Maar in m'n portfolio vond ik dus drie oude foto's, waarvan twee 'professionele fotoshoot'-foto's (nah, zo professioneel was het dus allemaal niet) en whahaha, wat een mens was ik toen.

(zal zo eens posten)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten