Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En thanks. Heb hem gistermiddag nog opgezocht. Ging wat beter dan de dag ervoor (wrs omdat hij is platgedrogeerd), maar hij komt dat ziekenhuis niet meer uit. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
jep ![]() ![]() Ik ga zo ook maar even boodschappen doen. En heeeeeeel misschien heb ik het ultieme stuk voor in Eindhoven gevonden ![]() Als het kan (ik mis waarschijnlijk twee acteurs, maar als dat op te lossen is) ben ik echt behoorlijk gelukkig met de keuze. Martin Martiño naamzoek. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Huhu ik had gedroomd dat mijn vader met mijn leraar filosofie ging trouwen
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En dat is indd nog net even erger ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind Witteman wel grappig dat ze er gewoon voor uitkomt dat ze haar kinderen soms gore teringlijers vindt en dat ze het niet zo nauw neemt met een beetje alcohol in een toetje. Volgens mij doet ze dat niet om te provoceren. Mijn moeder deed ook niet zo panisch daarover, het gebeurt toch maar 1 keer in de zoveel tijd en met zo'n kleine hoeveelheid word je echt niet dronken. En heel lang worden zit niet in de genen VOORDAT JULLIE LINKJES LEGGEN EN DAAR LOLLIG OVER GAAN DOEN
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Is dit die Buscemi? Ik snap wel wat diegene bedoelde, maar look-a-like... bepaald niet ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Waar is dat Buscemiding überhaupt van?
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
OMG OMG ik krijg ineens mail van een castingbureau waarvan ik dacht dat ik er was uitgeschreven
![]() ![]() ![]() ![]() (zal zo eens posten) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|