Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En hoewel ik het echt niet hard kan maken, denk ik toch dat Geel op Michelangelo gestemd heeft. Het is echt een gevoel, vanwege zijn uitspraken, maar je hoeft het er uiteraard niet mee eens te zijn. Wat opties op een rijtje. Theorie 1: Geel heeft Dott gestemd en Twinkebel is wolf: 5 (Dott) tegen 4 (Michelangelo) - Optie 1: Er staat nog een wolf onder Dott, namelijk VeGs. Nee, skip ik. Niet waar. ![]() - Opte 2: iemand heeft op Michelangelo gestemd. Wie? Je zou verwachten dat een dorpeling dat bekend zou maken. Dus de verrader zou kunnen. Maar: waarom? Twinkebel is een wolf, dus het was logischer dat de verrader Twinkebel zou coveren, én niet hem in gevaar brengen door een gelijkspel te maken. Vind ik ook niet heel geloofwaardig. Theorie 2: Geel heeft Michelangelo gestemd, en Twinkebel is wolf: 5 (Michelangelo) tegen 4 (Dott) - Optie 1: er staat ook een wolf onder Michelangelo. Mogelijk. Waarschijnlijk? Geen idee. - Optie 2: De verrader (of iemand anders) heeft Dott gestemd Mogelijk. Dan probeerde de verrader juist Twinkebel te coveren. In het geval van theorie 2, optie 2, zou ik dan weer niet weten wie wolf is. Ik vind Dott niet verdacht, omdat ze er bijna uitvloog die eerste ronde. En Daboman vertrouw ik ook; ik vind hem geloofwaardig overkomen. Etmakas, Mutant; zijn me nog niet negatief opgevallen. Vervelend dat Twinkebel zo lastig te peilen is. ![]() Zo even kijken waar hij verder in de lijstjes staat. |
![]() |
|
Hoofdstuk 9: bicurious
‘Het is ook altijd wat met jullie he’ zei VeGs hoofdschuddend terwijl ze nog een stukje Queasy in de plastic zak deed die ze vasthield. ‘Wij had er niets mee te maken’ verdedigde Sweetsmile zich. ‘Ze heeft zichzelf opgeblazen, dat kan iedereen hier getuigen.’ ‘Jaja het is goed met jullie’ zei VeGs terwijl ze walgend een stuk vlees wat waarschijnlijk Queasy’s linkeroor was geweest in de zak deed. Ze zag in haar ooghoek dat één van de ambulancebroeders bukte om Absinthes implantaat op te pakken. ‘Hee afblijven jij’ beval ze. ‘Dat is bewijsmateriaal! Ik wil dat die tiet onderzocht wordt op vingerafdrukken!’ Absinthe keek op vanaf de brancard waar ze net op gehesen was. ‘Dat is geen bewijsmateriaal, dat is mijn tiet en ik wil dat ie er weer aan genaaid wordt, want dit is geen gezicht!’ ‘Dat is jouw tiet niet’ zei VeGs onvermurwbaar. ‘Die tiet is nu eigendom van de Nederlandse staat.’ VeGs wees naar het half afgebouwde piratenschip. ‘Hebben jullie daar eigenlijk een bouwvergunning voor aangevraagd?’ ‘Arrr’ bromde Dott. Ze klonk een beetje aangeschoten: terwijl de politie en de ambulance onderweg waren, had ze stiekem het vat rum aangebroken dat ze in haar schip had staan. ‘Hier hoef ik geen bouwvergunning voor te hebben landrot, dit is een schip, geen huis!’ ‘Landrot, landrot!’ kraste haar papegaai. ‘Ow pardon’ zei VeGs sarcastisch. ‘Ik wist niet dat dit een droogdok was. Luister eens jij mislukte Jack Sparrow, ik wil dat dat schip hier overmorgen verdwenen is anders flikker ik jou en al die andere circusfreaks hier de bak in en daarna smijt ik de sleutel weg!!! Heb je dat goed begrepen?!’ VeGs draaide zich om en liep weg. Dott maakte een obsceen gebaar achter haar rug en mompelde: ‘Dat is kapitein Jack Sparrow voor jou’ Later die middag Furby Feeder zat met haar hondenpak op de bank toen Etmakas binnen kwam. ‘Is dat niet ontzettend warm?’ vroeg deze. ‘Nogal ja’ antwoordde Furby Feeder. ‘Ik zweet peentjes onder dit masker.’ ‘Waarom loop je eigenlijk altijd met dat pak rond?’ vroeg Etmakas. ‘Mascotte ben je altijd en overal’ zei Furby Feeder. ‘En bovendien’ zei ze iets zachter. ‘Als dat gezweet is extreem goed voor de lijn. Onder dit pak zit het lichaam van een supermodel’ ‘Ohja?’ zei Etmakas nu iets geïnteresseerder. Etmakas was een beetje biseksueel en ze begon ineens erg nieuwsgierig te worden hoe Furby Feeder er dan wel niet uit zag onder dat pak. ‘Jazeker’ zei Furby Feeder. ‘Ik moet me alleen wel drie keer per dag douchen anders ga ik enorm stinken.’ Ze keek op haar horloge. ‘Het is trouwens tijd voor mijn middagdouche. Spreek je later.’ Furby Feeder stond op en liep naar boven. Etmakas keek haar na terwijl er allerlei fantasieën door haar hoofd rondspookten. ‘Misschien zag ze er wel uit als Scarlett Johansson?’ bedacht ze zich. ‘Of Natalie Portman? Of misschien wel als Kirsten Dunst?’ Etmakas begon al te soppen bij de gedachte en kreeg ineens de behoefte om haar vibrator tevoorschijn te halen. Snel liep ze de trap op naar haar slaapkamer. Halverwege de gang bleef ze echter staan en keek naar de dichte deur van de kamer van Furby Feeder. Er was het geluid van stromend water te horen. Ze stond onder de douche. Naakt! Etmakas kreeg weke knieën bij de gedachte. Toen kon ze de verleiding niet weerstaan. Zo stilletjes als ze kon maakte ze de deur van Furby Feeders kamer open. Op haar bed lag het hondenpak. Ze stond dus inderdaad naakt onder de douche! Ze sloop verder naar de badkamerdeur, die half openstond. Door de stoom was er niet zoveel te zien, maar ze zag duidelijk het silhouet van Furby Feeder: ze was inderdaad zo slank als een den. Bovendien had ze mooie ronde borsten en een lekker kontje. Etmakas begon te watertanden en haar hand verdween langzaam onder haar rokje. Op dat moment stapte Furby Feeder onder de douche vandaan. Etmakas was zo druk bezig met masturberen dat ze niet op tijd weg kon komen. Toen zette ze grote ogen op. Furby Feeder had inderdaad het lichaam van een fotomodel, ze had echter ook een grote harige penis! Ze was een of ander manwijf! Etmakas probeerde kokhalzend weg te komen. Ze struikelde echter over haar slipje dat nog steeds op haar knieën hing. Ze viel achterover en sloeg met haar hoofd tegen de bedrand aan. Er klonk een krakend geluid: Etmakas had haar schedel gebroken. 1) Kapitein Dott 2) Mr. Mark (leerling-evilziener) 3) Etmakas (dorpeling) 4) Rode Panda (dorpeling) 5) Little Phoebe 6) Twinkebel 7) Batave (tovenaar) 8) Michelangelo (evilziener) 9) SweetSmile 10) Queasy (dorpeling) 11) Sherlock 12) Dingaantouwtje 13) BrightBlue 14) Geel (dorpeling) 15) Furby Feeder 16) Absinthe 17) Repelsteel 18) Mutant 19) Sabir96 20) Röps (dorpeling) 21) Daboman 22) VeGs Blauw is opgehangen Rood is opgegeten Roze is gestorven uit liefdesverdriet Groen is neergeschoten door de jager En met de dood van Etmakas is er weer een dorpeling minder. Kunnen de dorpelingen eindelijk een wolf te grazen nemen? Dat merken we morgen om 20.30...
|
@Vegs: maar het klopt bijv wel weer met het rijtje van hangronde 2. Want Mutant en Dott vind ik nu ook niet bepaald verdacht over komen. Zowel Dott als ik zijn moeilijk passend te maken met hangronde 1. Het zou natuurlijk ook kunnen dat de wolfjes gewoon opgescheept zitten met een faalverrader
![]()
||
Etmakas? Had ik eigenlijk niet verwacht. Kan interessant zijn.
Zo ook maar even zijn posts doorlopen. Theorie 2: Geel heeft Michelangelo gestemd, en Twinkebel is wolf: 5 (Michelangelo) tegen 4 (Dott) - Optie 1: er staat ook een wolf onder Michelangelo. Mogelijk. Waarschijnlijk? Geen idee. - Optie 2: De verrader (of iemand anders) heeft Dott gestemd Mogelijk. Dan probeerde de verrader juist Twinkebel te coveren. Aan mezelf toevoegend: ik vind optie 2 hier het meest voor de hand liggend. Edit: Citaat:
![]() Ik ga zo even alle lijstjes op een rijtje zetten. Laatst gewijzigd op 26-01-2011 om 21:09. |
![]() |
|
Ik heb de laatste paar dagen niet veel tijd gehad, sorry. Maar nu ik zie dat het zo erg de verkeerde kant op gaat. Maak ik wel tijd
![]() Mijn grootste verdenking is nog steeds Repelsteel door die losse stem. Het zou me ook niet verbazen dat hij Verrader is en VeGs wolf. Eerst maar even alles teruglezen.
|
Hangronde 1
Spoiler
Hangronde 2
Spoiler
Hangronde 3
Spoiler
Hangronde 4
Spoiler
Ik zag pas halverwege dat Furby hem ook al geupdate had. ![]() Maar het klopt juist niet met ronde 2 als Twinkebel wolf is. Want het was gelijkspel, terwijl Geel gezegd heeft dat hij niet gestemd heeft. Dan moeten er of twee wolven onder Mr.Mark staan, of de verrader (of geliefden) hebben iets gedaan. Edit: eigenlijk zou dat best kunnen, natuurlijk. Laatst gewijzigd op 26-01-2011 om 21:18. |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast zijn we al redelijk ver in het spel zonder een echt stille speler er uit te gooien. Meestal zijn 1 of 2 stille spelers toch wel badguys. Dan komt toch weer repelsteel in beeld want waarom zou je jezelf niet verdedigen als je bijna opgehangen wordt? Zoals de vorige hangronde. Mijn stem gaat hoogstwaarschijnlijk wederom naar Repelsteel.
||||
Laatste paar (inhoudelijke) posts van Etmakas, vanaf hangronde 3:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ben niet zo'n switcher, en als ik stem, dan blijf ik daar vaak bij. soms komt het dan voor dat je eenzaam in een lijstje staat, en daarbij moet je de eerste stemronde niet te serieus nemen, omdat er dan nog geen goede verdenkingen zijn.. blijft de tweede over: ík had zelf nog geen verdenkingen, en ging met Geel z'n 'theorie' mee ![]() ik zou graag op Stille Sabir stemmen, maar zoals ik al zei, we moeten niet het risico nemen nog een dorpeling op te hangen. LP vind ik verdacht in de stemlijstjes staan. daarom ook een verdenking op haar ik kijk tot morgenavond nog wel even de theorie uit de boom .. |
![]() |
|
Jullie vergeten voor de lol even dat de verrader ook in het rijtje had kunnen staan he..
Ik ga deze avond voor LP, lijkt me een betere keuze die gedraagt zich het hele spel al verdacht, mijn stem heb je LP. Veel mensen wilden LP ophangen, ik stel voor om LP op te hangen, laat mij bewijzen dat ik onschuldig ben..
|
Vegs, ik snap je posts geloof ik niet goed. Denk je nou dat twink wolf is of niet? We weten inmiddels vrij zeker dat er 4 echte stemmen onder dott stonden. En nog 2 extra in het lijstje. Nml twink en jij. En 4 stemmen onder michelangelo waarvan we niet weten of ze echt of nep zijn. Wel weten we dat er toen nog geen geliefden waren en dat hij eruit ging. Zelfs als geel op mich. gestemd heeft, moet er dus een valse stem in het rijtje van dott zitten.
Wat betreft de verrader zijn er 4 opties imo: 1) ze hebben een flutverrader 2) dott is wolf en de verrader wilde niet dat ze eruit ging 3) de verrader zag twinks stem te laat (of moest al iemand anders coveren 4) jij (vegs) bent de verrader en kon daarom moeilijk twink coveren Ik ben er nog niet uit welke van deze opties het is, maar het blijft zeker dat vegs en/of twink fout zitten, en ik zet in op twink. Edit: kut verkeerde account. Dit is dus furby feeder voor de duidelijkheid |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() En hoezo, ik gedraag me verdacht? Geef me eens een nog niet door Dabo genoemd voorbeeld. Want van jou kunnen we niet zeggen dat je verdacht doet, met dat stille gedrag van je.
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn grootste valkuil bij dit spel is, is dat ik te veel bezig ben met hoe het gebeurt kan zijn, en hoe de lijstjes kunnen kloppen. (Niet altijd handig, met verraders, geliefden en liegende dorpelingen.) Ik ben vrij analytisch daarin; en ik dacht met Geel de oplossing gevonden te hebben. Toen jij met jouw theorie kwam dat Twinkebel wolf was, moest ik dat er weer in gaan passen. Toen gister Dabo met de opmerking kwam dat Michelangelo waarschijnlijk uit lijfsbehoud op Dott heeft gestemd, klopte het weer. Ik vind dat heel waarschijnlijk. Het was al niets voor hem om op zo'n kritiek punt een beetje voetbal te gaan kijken. Ik had stom genoeg eerder wel het gevoel dat Twinkebel (en/of Rops) niet klopte, omdat zij maar steeds niet verdacht werden en geen stemmen kregen. (itt Geel, Queasy, Mr Mark en ik) Dat is best een goeie wolf/verrader-tactiek: continu de aandacht naar de rest verschuiven en niet naar de wolf. Maar toen bleek Rops onschuldig, en kwam ik op het idee van Geels stem. Maar ik bedenk me nu ook dat Rops wel aangaf tegen mij Twinkebel niet uit het oog te verliezen. Dus miss is hij gewoon gegeten omdat hij later op Twinkebel zou kunnen gaan. Maar met de combi van mijn theorie over Geel, en Dabo's suggestie over Michelangelo, vind jouw idee over Twinkebel heel waarschijnlijk. Maar wat denk jij als Twinkebel wolf blijkt? Verdenk jij dan bepaalde spelers onder Dott van wolfzijn? Ik eigenlijk niet. Dott en Dabo sowieso niet. Dabo is echt zijn manier van spelen. Volgens mij is hij altijd in het begin op de achtergrond aanwezig, en wordt hij halverwege het spel feller op de mensen die hij verdenkt. Dott lijkt me sterk gezien hangronde 1. Zou een wolf zo stom zijn om bij zijn medewolf te gaan staan op dat moment? Misschien omdat hij zou weten dat Dott haar stem toch niet telde, om zichzelf in te dekken, maar dan nog vind ik het link. En Mutant... Gevoelsmatig niet. Kan er niet de vinger op leggen, maar het zal wel komen omdat ik haar natuurlijk vond reageren naar Geel toe met zijn verdenkingen. Laatst gewijzigd op 27-01-2011 om 15:46. Reden: Aantal zinnen verduidelijkt. |
![]() |
|
Nieuwe post met het stemlijste.
Vanaf half 7 ben ik weg naar vrienden (Wie is de mol! Yay! ![]() Wat de volgorde betreft: die is wat moeilijk in te vullen omdat een aantal spelers gister redelijk zeker aan gaf op wie ze stemden, en dat vandaag definitief bevestigden. Ik heb de volgorde van tijd aangehouden, en niet de definitieve bevestiging, dus daarom staan bijv. Furby Feeder en DaT al vroeg in de lijstjes. En sommige spelers zijn wat onduidelijk met hun waarschijnlijke stemmen, dus staan die er ook niet in. Een * geeft wederom een waarschijnlijke, maar nog niet bevestigde stem aan. Stemlijstje hangronde 5 Twinkebel 1. Furby Feeder 2. DaT 3. Mutant 7. Absinthe 8. VeGs 9. Daboman 10. BrightBlue 12. Little Phoebe Repelsteel 4. Sherlock* LP 5. Twinkebel 6. Dott 11. Repelsteel Niet gestemd (4/14): Sweetsmile, Sabir96 Laatst gewijzigd op 27-01-2011 om 17:29. |
![]() |
|
Zet voor mij maar een definitieve stem onder Twinkebel neer.
Ik vind het inderdaad ook wel een strategie van twinkebel om mensen preventief op te eten. Echt iets voor hem. Het klopt allemaal zo goed. En mocht hij dorpeling zijn, dan hebben we niet eens echt iets te verliezen, want hij denkt toch niet mee.
|
![]() |
Ik stem op twinkebel, omdat ik eerder denk dat hij wolf is dan dat LP wolf is. Trouwens, er is hier eerder gezegd dat als de 1 wolf is de ander geen wolf meer is, maar ik ben het hier niet mee eens.
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #82 deel 3 Batave | 466 | 01-02-2011 16:56 | |