Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2011, 08:58
Chick Rock
Chick Rock is offline

OT: Bleh, de volgende deadline staat alweer voor de deur.
Oud 10-04-2011, 09:20
Verwijderd
Dat ik zo'n faalangst heb voor het verslag dat ik moet schrijven dat ik het tot het allerlaatste moment uitstel, waardoor ik zéker weet dat het niks gaat worden.

Misschien moet ik het hier toch een keertje met een docent over gaan hebben.
Oud 10-04-2011, 11:18
Verwijderd
Moh, ik ben diep teleurgesteld in mijn Alice in W'landtaart amateuristisch broddelwerk is het. Gelukkig kan ik het deels afschuiven op slecht gereedschap. En nog gelukkiger smaakt hij desondanks zeer prima (sponscake met vulling van botercreme, baileys, chocokoffie en mokkaboontjes yeye), hoewel het bij dat soort taarten er stiekem net zo hard om gaat dat ze er uberpro uitzien.
Oud 10-04-2011, 17:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gisteren vergeten uit te checken met ov-chip. Bij restitutieformulieren staat niets over de ns. Dan maar inloggen, maar geen idee wat mijn gegevens waren (heb ik überhaupt wel een account?). Ik klik op 'inloggegevenS vergeten', moet dan vanalles invoeren, waaronder de GEBRUIKERSNAAM. Fijn. Dan maar een poging een nieuwe account aan te maken. Vul alles netjes is, maar krijg dan de melding 'Voer a.u.b. het kaartnummer van een persoonlijke kaart in en/of de geboortedatum, het adres en eventueel de rekeninggegevens zoals opgegeven bij uw kaartaanvraag'. Zucht. Wat is die dit systeem toch gebruiksvriendelijk .

edit: Ah, het kan via de ns!
Oud 10-04-2011, 20:34
Verwijderd
Ik checkte laatst in de bus uit en meteen weer in. Dus ik check meteen weer uit, kost het me godverdoemme nog geld ook
Oud 11-04-2011, 07:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik mijn vriendje nou een week niet zie. Ahw
Oud 11-04-2011, 08:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat ik mijn vriendje nou een week niet zie. Ahw
Gelukkig heb je ons nog!
Oud 11-04-2011, 08:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja! Jullie komen deze week niet meer van me af ben ik bang!
Oud 11-04-2011, 11:12
Verwijderd
wéér de creme anglaise verneukt door het te laten koken
Oud 11-04-2011, 11:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Teveel wind om buiten te zitten.
Oud 11-04-2011, 13:19
snoopy
snoopy is offline
Mensen die in m'n kind prikken
Oud 11-04-2011, 14:05
Missy
Missy is offline
(Her)tentamens.
Oud 11-04-2011, 17:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Deadlinestress, de ub, vermoeidheid, geen tijd om voor een kado te shoppen voor m'n moeder en er zijn geen bestanden meer te redden van mijn gecrashte externe geheugen .
Oud 11-04-2011, 17:35
Tink*
Tink* is offline
Dat mijn fietssleutels gevonden zijn terwijl ik net vorige week mijn fiets heb zitten flexen.
Oud 11-04-2011, 19:06
Batave
Batave is offline
Citaat:
Mensen die in m'n kind prikken
Kinderprikkers
Oud 11-04-2011, 19:08
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Kinderprikkers
ja
Oud 11-04-2011, 19:13
Batave
Batave is offline
Citaat:
ja
Dat is een bijnaam voor pedo's .
Oud 11-04-2011, 19:16
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Oh Neeeee, dat niet! Gewoon gemene mensen
Oud 11-04-2011, 19:34
Verwijderd
Citaat:
lol
Oud 12-04-2011, 17:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En ik heb echt tot vlák voor de deadline zitten werken, toen de beide groepsgenoten 'afspraken hadden', dus niets konden doen. Lekker dan. Ik verwachtte toch op zijn minst 'bedankt voor je inzet'-mailtjes in reactie op mijn mail dat het eindelijk klaar en ingeleverd was. Maar niks hoor. Leuk, samenwerken.
Nog één keer dan: docent merkt op dat conclusie goed in elkaar zit, vraagt wie hem heeft geschreven. [Ik dus, voor het grootste gedeelte.] Beide andere groepsleden: samen! Bleh. Mijn stuk was bovendien echt beter dan het stuk van A, inderdaad iets minder dan dat van B. Maar heb zelfde cijfer gekregen als A, terwijl ik volgens docent toch duidelijk beter was dan haar en heel dichtbij B zat. Gatver. Gelukkig kan ik straks met m'n scriptie lekker alleen werken.
Oud 13-04-2011, 13:53
Missy
Missy is offline
Schijt partijen.
Oud 13-04-2011, 18:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoofdpijn en nog láng niet klaar met artikel schrijven dat morgenmiddag af moet zijn
Oud 13-04-2011, 18:41
Verwijderd
jeuk
Oud 13-04-2011, 19:49
Verwijderd
Faalangst, tijdgebrek, overmatig perfectionisme, mezelf en stresssssssssssssss
Oud 13-04-2011, 22:42
Verwijderd
Dat ik tijdens training een spier in mijn rug verrekt heb en ik morgen moet gaan werken... Shittttt
Oud 14-04-2011, 09:47
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Mijn voet, die irritant veel pijn doet al twee weken lang.
Ik denk gekneust weer, om ik weet niet wat voor reden.
Oud 14-04-2011, 15:24
Verwijderd
Mijn moeder gooit allemaal zomerjurkjes en -shirtjes weg omdat de hals te wijd of te strak is, en dan zie je haar pacemaker zitten. Ahhw
Oud 15-04-2011, 11:51
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Op het moment helemaal niks.

Maar als ik dan toch iets met noemen, mn voet; again. Pff, echt irritant
Oud 15-04-2011, 15:32
Verwijderd
wqampGJMO:UJWFa[gkR=EO
HhPhktla[0pjkaeth]-9u
_iht[
Oud 15-04-2011, 15:57
Em.
Em. is offline
Muggenbult! Op mijn voet. Ik had 'm opengekrabd en toen zat er allemaal bloed op mijn sok en toen ging ik mijn sok wassen en was ie nat en nu heb ik én een koude voet én bloed én het jeukt. Stomme mug.
Oud 15-04-2011, 15:58
Verwijderd
Ik krijg maar geen ecard van mijn ex-wederhelft.
Oud 15-04-2011, 16:19
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Muggenbult! Op mijn voet. Ik had 'm opengekrabd en toen zat er allemaal bloed op mijn sok en toen ging ik mijn sok wassen en was ie nat en nu heb ik én een koude voet én bloed én het jeukt. Stomme mug.
je moet wel fanatiek krabben wil je een muggenbult open krabben..
Oud 15-04-2011, 16:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik heb muggenbulten altijd met één haal open
Oud 15-04-2011, 18:35
Em.
Em. is offline
Citaat:
je moet wel fanatiek krabben wil je een muggenbult open krabben..
Ik wreef gewoon met mijn ene voet over mijn andere, zelfs nog met twee dikke sokken ertussen! Zo moeilijk is het niet!

Citaat:
Ik krijg maar geen ecard van mijn ex-wederhelft.
En ik kan niet waarderen dat jij zodoende mijn prachtige gedichtje niet onder ogen krijgt! En hij staat ook nergens anders nog ofzo.
Oud 17-04-2011, 03:32
TopDrop
TopDrop is offline
facebook werkt best buggy soms vallen alle reacties op een wall post opeens weg, of krijg je geen notifications. of zoals zojuist opeens een notification van 9 uur geleden weer opnieuw. of zijn foto's onzichtbaar. of moet je 3 of 4x klikken voordat ie een link daadwerkelijk laadt.

op multiple browsers/computers/internetverbindingen geprobeerd.
Oud 17-04-2011, 07:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kut geslapen hebben met akelige angst- en woededromen en wakker worden met heel veel spierpijn.
Oud 17-04-2011, 11:04
Verwijderd
Citaat:
facebook werkt best buggy soms vallen alle reacties op een wall post opeens weg, of krijg je geen notifications. of zoals zojuist opeens een notification van 9 uur geleden weer opnieuw. of zijn foto's onzichtbaar. of moet je 3 of 4x klikken voordat ie een link daadwerkelijk laadt.

op multiple browsers/computers/internetverbindingen geprobeerd.
Je bent niet de enige bij wie facebook zo nu en dan problemen heeft, hoor.
Oud 18-04-2011, 03:16
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Je bent niet de enige bij wie facebook zo nu en dan problemen heeft, hoor.
Dat was dan ook niet mijn punt
Oud 18-04-2011, 07:55
Verwijderd
Als je bij FreeCell opnieuw wil delen (omdat, bijvoorbeeld, al je koningen voor liggen en al je azen achter) of als je gewoon wil stoppen vraagt het kreng of je 'dit spel wilt opgeven'. Dan klik ik 'ja' en voel me zo'n loser. Opgeven! Je eer voor de voeten van zo'n krengig spelletje FreeCell gooien! Maar de volgende keer, de volgende keer zal ik winnen. Ja. En dan blijf je aan het FreeCellen. Psychologische oorlogsvoering is het. Vraag gewoon 'wilt u een nieuw spel starten' of zo. Of vraag niks. Bij patience vragen ze ook niks en dat werkt prima.
Oud 18-04-2011, 07:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
als je bij freecell opnieuw wil delen (omdat, bijvoorbeeld, al je koningen voor liggen en al je azen achter) of als je gewoon wil stoppen vraagt het kreng of je 'dit spel wilt opgeven'. Dan klik ik 'ja' en voel me zo'n loser. Opgeven! Je eer voor de voeten van zo'n krengig spelletje freecell gooien! Maar de volgende keer, de volgende keer zal ik winnen. Ja. En dan blijf je aan het freecellen. Psychologische oorlogsvoering is het. Vraag gewoon 'wilt u een nieuw spel starten' of zo. Of vraag niks. Bij patience vragen ze ook niks en dat werkt prima.
<3
Oud 18-04-2011, 08:22
snoopy
snoopy is offline
Blaren op m'n hielen
Oud 18-04-2011, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Dat was dan ook niet mijn punt
Het was ook niet mijn punt dat dat jouw punt was.
Oud 18-04-2011, 13:16
Verwijderd
Dat ik vanochtend im 6 uur op moest staan terwijl ik maar 5,5 uur slaap heb gehad.... Zooo moe
Oud 18-04-2011, 16:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als je bij FreeCell opnieuw wil delen (omdat, bijvoorbeeld, al je koningen voor liggen en al je azen achter) of als je gewoon wil stoppen vraagt het kreng of je 'dit spel wilt opgeven'. Dan klik ik 'ja' en voel me zo'n loser. Opgeven! Je eer voor de voeten van zo'n krengig spelletje FreeCell gooien! Maar de volgende keer, de volgende keer zal ik winnen. Ja. En dan blijf je aan het FreeCellen. Psychologische oorlogsvoering is het. Vraag gewoon 'wilt u een nieuw spel starten' of zo. Of vraag niks. Bij patience vragen ze ook niks en dat werkt prima.
Ik moest hier zo hard om lachen
Oud 18-04-2011, 17:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Crisistijd
Oud 18-04-2011, 18:26
Miekje*
Miekje* is offline
Vandaag . Wat een loze hoerendag was het.
Oud 19-04-2011, 06:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gatver, mag ik uitslapen tot 9.15, word ik wakker om 7.15 . En ik maakte ook nog bijna een heel lelijke spelfout in deze post
Oud 19-04-2011, 08:06
Verwijderd
onze portiek-wasmachine is weer eens stuk. Ik trok net het deurtje open en toen kwam er een waterval naar buiten. Hij kapt er gewoon mee halverwege het wasprogramma.
Oud 19-04-2011, 08:30
snoopy
snoopy is offline
Julia is ziek, dus vannacht had 10(!) onderbrekingen...
Oud 19-04-2011, 14:11
Verwijderd
mocht om half9 opstaan maar werd waskker om 3, kon niet meer slapen dus om half 4 maar gaan douchen.
en mn broertje ziek melden op school.
ook nog vergeten dat we eerste vrij hadden.
en nu slaap te kort
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten