Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2011, 12:29
Verwijderd
Ik heb op een christelijke school gezeten, maar dat was vooral omdat die kwalitatief veel beter was dan de andere twee openbare opties.
Advertentie
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
mijn basisschool was echt heel fijn. We vierden alle feestdagen, ook suikerfeest etc. We hadden landprojecten waarbij elk lokaal een ander land was en we dan in die taal moesten proberen te praten en dat er hapjes waren uit dat land etc, dat was echt tof, dan was dat kind uit india het meest hippe kind en dan was iedereen jaloers op de kleren van die moeder . En we kregen ook lesjes uit de bijbel. Zonder allemaal heel multiculti zweverig te zijn, er hing wel een fijn sfeertje.
Da's wel gaaf Wij hadden ook wel eens zo'n school-themaweek, dat elk lokaal of groep klassen iets vertegenwoordigde, en dat je bij elkaar langs kon voor opdrachten enzo. Erg tof.

We hadden in groep 3 ook een postproject, dan kon je een week lang post naar vriendjes uit andere klassen versturen, en dan werd dat elke dag bezorgd.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nou ja over 3 jaar heb je je bul, dan kun je over 2 jaar en 4 maanden wel onveilig gaan oefenen

Het is wel handiger om eerst een baan te hebben voordat je zwanger wordt. Lekker met betaald verlof
Oud 24-04-2011, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Eh schat.. ik ga niet 2 jaar onveilig "oefenen" hoor.. met een beetje eh.. pech/geluk (beetje van beide) haal ik mn bul dan niet meer

Ik vind dit een grappig gesprek.
Oud 24-04-2011, 12:31
Verwijderd
Citaat:

Het is wel handiger om eerst een baan te hebben voordat je zwanger wordt. Lekker met betaald verlof
Het is ook niet geheel serieus natuurlijk. Maar ik denk wel dat jij de eerste bent van ons die gaat baren Of Melite, maar jij hebt al een serieuze relatie, zij moet die eerst nog opbouwen.
Oud 24-04-2011, 12:31
Verwijderd
Pff, ik heb gesolliciteerd op dat rijkstraineeship. Ben ik door naar de volgende ronde, moet ik naar de middle of nowhere, terwijl er stond: we proberen iedereen zo dicht mogelijk bij zijn woonplaats in te delen. 1.45 minuten reistijd naar een of ander dorp
Oud 24-04-2011, 12:32
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Het is ook niet geheel serieus natuurlijk. Maar ik denk wel dat jij de eerste bent van ons die gaat baren Of Melite, maar jij hebt al een serieuze relatie, zij moet die eerst nog opbouwen.
Ik denk ook wel dat die kans erg groot is ja Maar ik vind niet dat ik vals speel
Oud 24-04-2011, 12:32
Verwijderd
Citaat:
In Drieb. is dat afgeschaft toen ik die leeftijd had. Mijn klasgenoten hebben 'm dus niet meer meegekregen en de klas voor ons wel. Dus dat is inderdaad al wel 10 jaar
Jeetje. Ja, ik ken - naast jullie dan - eigenlijk maar één iemand in mijn directe omgeving die de vrije school heeft gedaan, en die is even oud als ik, en die zat een jaar onder mij omdat ze dus nog groep 9 moest doen. Maar verder volg ik de ontwikkelingen binnen het vrije school-onderwijs niet heel erg meer, blijkt wel
Oud 24-04-2011, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Ik denk ook wel dat die kans erg groot is ja Maar ik vind niet dat ik vals speel
Een vriendje hebben is duidelijk valsspelen
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Een vriendje hebben is duidelijk valsspelen
Dan speelt Absinthe ook vals!
Verwijderd
Ik ga voor onbevlekte ontvangenis
Oud 24-04-2011, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Jij meer. Die van jou is huiseigenaar.
Oud 24-04-2011, 12:34
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ga voor onbevlekte ontvangenis
Daar is toch geen bal aan. Dan hoef je niet eens meer seks te hebben
Oud 24-04-2011, 12:35
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Maar Absinthe werkt al!
Verwijderd
Citaat:
Daar is toch geen bal aan. Dan hoef je niet eens meer seks te hebben
En toch een kind. Geen enkel voordeel, alleen maar nadeel. Je hebt gelijk
Verwijderd
Citaat:
Maar Absinthe werkt al!
Maar jij bent ongeveer 40x burgerlijker.
Oud 24-04-2011, 12:36
Verwijderd
Toch ben ik heel benieuwd hoe mensen gaan reageren als ik zeg dat ik onbevlekt ontvangen ben.
Oud 24-04-2011, 12:36
Verwijderd
Hm onbevlekt ontvangen klinkt een beetje alsof de kerel in kwestie zijn kwakje niet op me gevlekt heeft toen ie de deur voor me open deed.
Oud 24-04-2011, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Maar ik doe helemaal niet mee met het spelletje!
Oud 24-04-2011, 12:37
Verwijderd
Wij zaten op een gristelijke basisschool, maar ook alleen maar omdat die in een goede (witte) wijk stond en m'n ouders liever niet had dat wij ons mengden met buitenlanders :')
Oud 24-04-2011, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
<3
Verwijderd
Note to self:
Nieuwe huis moet een tuin of minstens een goed balkon hebben waarop te BBQen is
Verwijderd
Citaat:
Wij zaten op een gristelijke basisschool, maar ook alleen maar omdat die in een goede (witte) wijk stond en m'n ouders liever niet had dat wij ons mengden met buitenlanders :')
Au.
Oud 24-04-2011, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Een verstandige keus, bij ons gingen alle buitenlanders naar 1 school en de blanken naar de 2 andere. Daarbij was ook weer onderscheid tussen paupers en kakkers.
Oud 24-04-2011, 12:39
Verwijderd
hah mijn vader heeft iets te lang in de zon gezeten en nu zie je zijn verwijderde tattoo heel goed een litteken in de vorm van een grote adelaar
Oud 24-04-2011, 12:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Wat doen jullie met koninginnedag? Ik heb begrepen dat Rationeel me gaat verlaten dat weekend.. TIME TO PARTEH.
Oud 24-04-2011, 12:42
Verwijderd
Citaat:

Wat doen jullie met koninginnedag? Ik heb begrepen dat Rationeel me gaat verlaten dat weekend.. TIME TO PARTEH.
Ga dan mee naar de Winkel van Sinkel

Sann, hoe regel ik daar trouwens een kaartje voor?
Oud 24-04-2011, 12:44
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Ga dan mee naar de Winkel van Sinkel

Sann, hoe regel ik daar trouwens een kaartje voor?
Ja Lorelei! Foute Oranjefeest met koninginnenacht!

@ Absinthe geen idee, lot heeft het geregeld, maar het staat vast op de site van de winkel van sinkel.
Oud 24-04-2011, 12:44
Verwijderd
http://vimeo.com/22439234

Wie gaat met me mee hier naar toe? Wauw <3
Oud 24-04-2011, 12:46
Lorelei
Lorelei is offline
Zit jij dit jaar, met gekruisde vingers, voor de buis als de 3JS een poging wagen om het songfestival te winnen? Is Frans Bauer jouw favoriete zanger? En oranje je lievelingskleur? Dan zijn HET FOUTE ORANJE FEEST en jij voor elkaar gemaakt

Het foute oranje feest en ik zijn duidelijk niet voor elkaar gemaakt

Eens even zien
Oud 24-04-2011, 12:48
Verwijderd
Oh, ik haak ook af, geloof ik
Oud 24-04-2011, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Zit jij dit jaar, met gekruisde vingers, voor de buis als de 3JS een poging wagen om het songfestival te winnen? Is Frans Bauer jouw favoriete zanger? En oranje je lievelingskleur? Dan zijn HET FOUTE ORANJE FEEST en jij voor elkaar gemaakt

Het foute oranje feest en ik zijn duidelijk niet voor elkaar gemaakt

Eens even zien
Ja eh voor niemand, maar wedden dat het een awesome feest wordt?
Oud 24-04-2011, 12:51
Verwijderd
ik ben in de tuin flash for dummies op mijn laptop aan het lezen. Toen kwam mijn vader voorbij en trok hij aan een beenhaar. MISTER GOODLOOKING riep hij. Toen kwam mijn moeder later voorbij, trok aan een beenhaar en zei 'jeetjemineetje'

het is een flashmob en ik weet van niets : para:
Oud 24-04-2011, 12:51
Verwijderd
Dat denk ik ook ja

Sann, je filmpje wil hier niet openen, ook niet op je facebook
Oud 24-04-2011, 12:52
Verwijderd
Wat? Hoe kan dat nou
Oud 24-04-2011, 12:53
Verwijderd
hier werkt hij wel. Het universum <3
Oud 24-04-2011, 12:53
Verwijderd

Zo dan
Oud 24-04-2011, 12:55
Verwijderd
Carn naamzoek voor harde piemel.
Oud 24-04-2011, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Carn naamzoek voor harde piemel.
Zeg!
Oud 24-04-2011, 12:57
Verwijderd
En nu is het werktijd. Do not want

Daag allemaal!
Oud 24-04-2011, 12:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
[filmpje]

Zo dan
Mooi <33
Oud 24-04-2011, 12:59
Verwijderd
Werk-ze Sann!
Ik ga je filmpje zo eens bekijken.
Oud 24-04-2011, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij ken je me goed genoeg om te weten dat ik het niet heb over dingen als "Je mag homo's stenigen want dat staat in de bijbel"..
Natuurlijk weet ik dat wel gekkie, maar dan ben je dus selectief normen en waarden aan het uitzoeken. Beter van niet, helemaal niet als het om kindertjes gaat
Oud 24-04-2011, 13:08
Verwijderd
Citaat:
En staartdelingen. Altijd en eeuwig die staartdelingen
Herkenning! Ik werd altijd wel een beetje opgewonden van staartdelingen, ik vond ze leuk En ook tafels! Vroeger begon rekenen standaard met een paar minuten klassikaal tafels opdreunen. Een beetje in het Duitse stramien
Oud 24-04-2011, 13:12
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Voor een kind heb je geen man nodig!

Citaat:
Pff, ik heb gesolliciteerd op dat rijkstraineeship. Ben ik door naar de volgende ronde, moet ik naar de middle of nowhere, terwijl er stond: we proberen iedereen zo dicht mogelijk bij zijn woonplaats in te delen. 1.45 minuten reistijd naar een of ander dorp
:') Welk ministerie heeft je voorkeur?
En hmm, dan moet ik een vriendin eens bellen, ik wist niet dat de uitslagen al bekend waren.
Oud 24-04-2011, 13:15
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Zo dan
Nondepisang, da's mooi!
Oud 24-04-2011, 13:22
Verwijderd
staartdelingen worden niet meer gedaan! Maar wat ik van Theodoor begreep doen ze alsnog een sóórt staartdelingen, alleen heet het niet meer zo en moeten ze heel veel nullen opschrijven.
Oud 24-04-2011, 13:22
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Zo dan
De beeldkwaliteit bij Vimeo is nog wel net een stukje beter dan bij Youtube.
Oud 24-04-2011, 13:31
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
staartdelingen worden niet meer gedaan! Maar wat ik van Theodoor begreep doen ze alsnog een sóórt staartdelingen, alleen heet het niet meer zo en moeten ze heel veel nullen opschrijven.
Hoe gaat het met Theodoor en z'n studie?
Oud 24-04-2011, 13:32
Verwijderd
ik val telkens bijna in slaap
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten