Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2011, 13:09
Verwijderd
Ergens moet je toch denken: hmm, dat tiende stuk taart, misschien moet ik die niet nemen.
Advertentie
Oud 11-06-2011, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Ha, ik heb wel wat beters voor je!

[filmpje]

Even skippen naar 02:30 en je hebt een paar minuutjes pret. Als je nog wilt eten zou ik dat wel even doen vóór je het gaat kijken
We gaan zo picknicken grapjas
Oud 11-06-2011, 13:10
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Zoveel? Bij ons maar 38! Dan nog 10 literatuurstudie en 12 stage
Ja, het is een jaar fulltime werk incl. stage.
Oud 11-06-2011, 13:12
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]

Even skippen naar 02:30 en je hebt een paar minuutjes pret. Als je nog wilt eten zou ik dat wel even doen vóór je het gaat kijken
Oh dit is minder erg dan die knul van 380 kg. Die had allemaal schimmel in z'n buikplooien.
Oud 11-06-2011, 13:12
Verwijderd
Ik krijg altijd trek van dat soort programma's niet van morbide obese mensen onder de douche, maar van al dat gepraat over eten.
Oud 11-06-2011, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg altijd trek van dat soort programma's niet van morbide obese mensen onder de douche, maar van al dat gepraat over eten.
Oud 11-06-2011, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Oh dit is minder erg dan die knul van 380 kg. Die had allemaal schimmel in z'n buikplooien.
Link die knul eens dan
Oud 11-06-2011, 13:15
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]

Oh ja die was mooi.

Citaat:
Ik kijk het nu al een aantal weken onder het eten. Op de een of andere manier heeft het totaal geen invloed op mijn eetlust. (maar wel een beetje op mijn ''goed bezig!!!~@~!-gevoel'' ).

Ik kan het me ook zoooooo slecht voorstellen, dat je echt zo enorm bent. Dat moet toch onwerkelijk voelen? Ik zou dan drie of vier keer mezelf nog eens moeten meesleuren, met dezelfde botten en zo. Op dezelfde voetjes. Brrrrr.
Oud 11-06-2011, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Link die knul eens dan
Ja het is een hele documentaire dus. Even zoeken.

part 1 van de 6
Oud 11-06-2011, 13:17
Verwijderd
Zo en nu is het wwwww picknicktime! Tot later!
Oud 11-06-2011, 13:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
Veel plezier met het onweer!
Oud 11-06-2011, 13:19
Verwijderd
Ik keek laatst superdik-superdun, en daarin is ook een groep vrouwen met matig overgewicht die dan eerst heel actief gaan lopen doen, en daarna iets lekkers krijgen van evenveel caloriën als ze net verbrand hebben, en dan mogen ze kiezen: ze eten het op om zichzelf te belonen voor de activiteit, of ze laten het staan zodat ze afvallen.
Die vrouwen gingen eerst vier uur een bergwandeling maken, en daarna kregen ze als beloning een groot stuk mature cheddar (de commentator zei 'een klein stukje van 150 gram', eh wat? dat is geen klein stukje, dat is een blok kaas waar je acht tot tien boterhammen mee kunt beleggen) , en ze kozen allemaal om het niet te eten. Maar dat zou ik ook doen, want die kaas stond daar een beetje als een groot blok in het gras te staan. Snij het in kleine blokjes en doe er mosterd bij en het is een ander verhaal
En toen gingen ze stofzuigen, en daarna mochten ze 3 koekjes. En een vrouw zei dat ze 1 koekje wilde. Maar dat mocht niet, alledrie of niets. Wat is dat nou voor manier om mensen rare gewoontes aan te leren
Oud 11-06-2011, 13:20
Verwijderd
Citaat:
optie 2 natuurlijk, je gaat toch niet 8-10 maanden in Oost-Gederland zitten, teringjantje!

Optie 2
Ja, ik denk dat dat het ook wordt. Het is alleen dat ik al die moeite hebt gedaan voor dat andere en dan zie ik het als beloning.
Oud 11-06-2011, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik denk dat dat het ook wordt. Het is alleen dat ik al die moeite hebt gedaan voor dat andere en dan zie ik het als beloning.
Het is toch juist heel sterk om helemaal iets voor iets te kunnen gaan, de beloning te krijgen dat je in principe aangenomen wordt, maar dan alsnog een afweging maakt die je anders doet besluiten?

Oei, ik moet ook gaan!
Oud 11-06-2011, 13:24
Verwijderd
Citaat:
<3 Vind je 't leuk?
Hihi ja. Ik krijg er ook zin in wijn van, jammer dat ik wijn nog moet leren drinken. Dus nu kijk ik met een glaasje
Spoiler
Ben alweer halverwege het tweede seizoen
Citaat:
Oh jezus ik zie ineens dat mens voor me die schaamteloos vet was in de douche, linkje in WSZ een paar edities geleden door -ik meen- Gnork of Snoops. Uit die serie over anorexia en gierend uit de klauwen geëscaleerde vraatzucht. Wat een horror
At your service
Oud 11-06-2011, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Hehe en die arts: "ja en deze huidplooi is zó diep, dat ik de bodem niet kan vinden" *graaf & graai*

<3
Oud 11-06-2011, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Hehe en die arts: "ja en deze huidplooi is zó diep, dat ik de bodem niet kan vinden" *graaf & graai*

<3
omg huidplooien waar je veearts-handschoenen voor nodig hebt voor je erin kunt
Oud 11-06-2011, 13:26
Verwijderd
Citaat:

<3
:barf:
Oud 11-06-2011, 13:27
Verwijderd
is het filmpje suitable for work? Ik heb alleen geen geluid hier.
Oud 11-06-2011, 13:30
Verwijderd
Oh jawel, het is gewoon een vrij brave docu
Oud 11-06-2011, 13:31
Verwijderd
Even dat stukje zoeken dat je zijn bipsje ziet.
Oud 11-06-2011, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Ja het is een hele documentaire dus. Even zoeken.

[filmpje]

part 1 van de 6
Bookmarked, thanks
Oud 11-06-2011, 13:32
Verwijderd
hoe zet je de door de uploader ingevoegde commentaartjes als 'oink oink' en 'too much chikinz!' uit?
Oud 11-06-2011, 13:34
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=F71Yn...eature=related vanaf 8:50

Oud 11-06-2011, 13:48
Verwijderd
sam en mijn zusje doen krachttraining met een pak kattengrind
Oud 11-06-2011, 13:55
Verwijderd
Pip en Gnork, kijken jullie naar Babyboom?
Oud 11-06-2011, 13:55
Verwijderd
Na de verhuizing ga ik het nyancat liedje op de piano leren spelen
Oud 11-06-2011, 14:03
Verwijderd
Boekverslag twee af
Nog maar drie te gaan.
Oud 11-06-2011, 14:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Cavendish is nu een MBE. Alsof zijn ego nog niet groot genoeg was.
Oud 11-06-2011, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Boekverslag twee af
Nog maar drie te gaan.
voor het eind van het schooljaar? Heb je verplichte boeken of mag je ook leuke kiezen?
Oud 11-06-2011, 14:17
Verwijderd
Ik heb nog maar vier lesdagen.
Verwijderd
Citaat:
voor het eind van het schooljaar? Heb je verplichte boeken of mag je ook leuke kiezen?
Voor het eind van het schooljaar, ja. En we mogen alle boeken uit de bibliotheek van school lezen, alleen is die aan het eind van het jaar nogal uitgedund omdat iedereen nog boeken moet lezen.

EDIT: Eigenlijk is het voor twee weken voor het eind van het schooljaar. Want anders is er geen nakijktijd meer.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog maar vier lesdagen.
Time flies!
Oud 11-06-2011, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Voor het eind van het schooljaar, ja. En we mogen alle boeken uit de bibliotheek van school lezen, alleen is die aan het eind van het jaar nogal uitgedund omdat iedereen nog boeken moet lezen.
O, dat is echt poep ja. Op dat soort momenten zijn er altijd alleen nog levensbeschrijvingen van Duitse hertoginnen en zo.
Oud 11-06-2011, 14:18
Verwijderd
Citaat:
ohja dat is dan wel minder, inderdaad
Oud 11-06-2011, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Time flies!
Gelukkig hebben we daarna nog wel twee weken proefwerkweek. (waarom heet het nog steeds proefwerkweek? Het duurt twee weken. De logica.)
Oud 11-06-2011, 14:22
Verwijderd
Nou, het zou wel logisch kunnen zijn. Je hebt één week proefwerkweek en dan nog één week proefwerkweek. Dus eigenlijk heb je twee weken proefwerkweek.

Waarom hebben jullie twee weken proefwerkweek, eigenlijk? Lijkt me wel fijn. Bij ons zijn twaalf toetsen en een mondeling in vijf dagen gepropt.
Oud 11-06-2011, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig hebben we daarna nog wel twee weken proefwerkweek. (waarom heet het nog steeds proefwerkweek? Het duurt twee weken. De logica.)
Dat vond ik inderdaad ook altijd zo raar .
Oud 11-06-2011, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Nou, het zou wel logisch kunnen zijn. Je hebt één week proefwerkweek en dan nog één week proefwerkweek. Dus eigenlijk heb je twee weken proefwerkweek.

Waarom hebben jullie twee weken proefwerkweek, eigenlijk? Lijkt me wel fijn. Bij ons zijn twaalf toetsen en een mondeling in vijf dagen gepropt.
Dat is om leerlingen te pesten111!11!!1!!!
Oud 11-06-2011, 14:24
Verwijderd
Citaat:

Ja, zo'n redenatie zal het wel zijn. Maar het is nog steeds niet logisch.

Wij hebben twee weken proefwerkweek omdat wij anders ook wel aan de 1040 uren komen. Iedereen heeft minstens 32 lesuren per week, geloof ik, en we hebben maar heel weinig uitval. Dus nu doen ze hoogstens drie en meestal twee proefwerken per dag.

Maar zoveel lijkt me echt heel kut. Dan heb je ook heel weinig tijd om te leren en alles.
Oud 11-06-2011, 14:24
Verwijderd
Daar begint mijn derde uur betaald nietsdoen van vandaag.
Oud 11-06-2011, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Ja, zo'n redenatie zal het wel zijn. Maar het is nog steeds niet logisch.

Wij hebben twee weken proefwerkweek omdat wij anders ook wel aan de 1040 uren komen. Iedereen heeft minstens 32 lesuren per week, geloof ik, en we hebben maar heel weinig uitval. Dus nu doen ze hoogstens drie en meestal twee proefwerken per dag.

Maar zoveel lijkt me echt heel kut. Dan heb je ook heel weinig tijd om te leren en alles.
Volgens mij komen we hier op school ook wel aan de 1040 uren (al zijn het er eigenlijk 1000 geworden, niet?), maar ik weet dan ook niet wat de reden voor een eenweekse proefwerkweek is.

Citaat:
Daar begint mijn derde uur betaald nietsdoen van vandaag.
Handig. Maar wel een beetje saai, zeker? Gebeurt er gewoon niets, of hoef je niets te doen?
Oud 11-06-2011, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Pip en Gnork, kijken jullie naar Babyboom?
ik heb de eerste 2 afleveringen gezien, toen het ajax stel een zoon kreeg. De rest moet ik nog kijken, ik kijk weinig uzg de laatste tijd.
Oud 11-06-2011, 14:36
Verwijderd
Citaat:
ik heb de eerste 2 afleveringen gezien, toen het ajax stel een zoon kreeg. De rest moet ik nog kijken, ik kijk weinig uzg de laatste tijd.
Ja ben nu ook de laatste 2 afleveringen aan het inhalen.

Vind het maar een emotioneel seizoen, zit bijna heel de tijd te huilen.
Oud 11-06-2011, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Handig. Maar wel een beetje saai, zeker? Gebeurt er gewoon niets, of hoef je niets te doen?
Zo lang er geen patiënten op de spoed zijn en geen enkele verpleegkundige mij verzoekt om iets te doen, hoef ik niets te doen! Maar wel een beetje saai, inderdaad. Het is fijn om geen twee dingen tegelijk te hoeven doen maar dit is een ander uiterste gelukkig ken ik tientallen websites om mijn tijd op te verdoen
Oud 11-06-2011, 14:37
Verwijderd
kheb 3x per jaar een pww van 5dagen en mega veel uitval dus echt veel op school wodrt sowieso niet gedaan.
Oud 11-06-2011, 14:39
Verwijderd
Citaat:
kheb 3x per jaar een pww van 5dagen en mega veel uitval dus echt veel op school wodrt sowieso niet gedaan.
er is zeker ook niemand beschikbaar om jullie een typcursus te geven
Oud 11-06-2011, 15:07
Rationeel
Rationeel is offline
er zitten 4 forumsters op een kleedje te picknicken in mijn woonkamer
Oud 11-06-2011, 15:08
Verwijderd
Citaat:
er zitten 4 forumsters op een kleedje te picknicken in mijn woonkamer
Oud 11-06-2011, 15:14
Verwijderd
Waarom stelt mijn computer steeds een andere tijd en datum in? Gek ding.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten