sarah naamzoek, ik heb op mijn HOOFD een nieuwe moedervlek, redelijk groot ook en hij veranderd telkens van vorm, vieze shapeshifter dat het is! Moet je eigenlijk altijd met nieuwe moedervlekken naar de dokter?
13-06-2011, 02:05
Verwijderd
Het is zwart en wordt steeds witter
Spoiler
een neger die klaarkomt
13-06-2011, 07:45
Verwijderd
^@#$*&@^%*&^@*$%&*@^*& kinderwagen Y U NO inklapbaar
Oh hemeltjelief, heb ik gisteravond wat updates gedraan op deze kist, heb ik blijkbaar ook WLM2011 meegekregen. Iemand enig idee hoe ik die vreselijke pane met "social, MSN en games" weg kan krijgen, rechts naast de ook al verminkte contactlist?
Oh hemeltjelief, heb ik gisteravond wat updates gedraan op deze kist, heb ik blijkbaar ook WLM2011 meegekregen. Iemand enig idee hoe ik die vreselijke pane met "social, MSN en games" weg kan krijgen, rechts naast de ook al verminkte contactlist?
Opties.
Oh wacht, geen idee eigenlijk, ik heb nog v. 2009.
Op m'n laptop is het me gelukt, maar ik ben vergeten hoe. Maar als ik het kan kun jij het zeker!