Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2011, 22:59
Geel
Geel is offline
Het is wel raar dat Schrödinger zo lang niets van zich laat horen. Hij is toch werkloos en alles?
Oud 02-07-2011, 23:00
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat beweert ook niemand, maar als het je doelstelling is om een hoog salaris en een baan op niveau te vinden, kan je sommige studies maar beter niet doen.
Zeker, maar dat maakt het niet minder onzinnig om studies als nutteloos te bestempelen als ze niet aan die voorwaarden voldoen. Ik wil geen studie doen waarbij ik geen films kijk en maak, maar dat maakt geneeskunde niet nutteloos.
Oud 02-07-2011, 23:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het is wel raar dat Schrödinger zo lang niets van zich laat horen. Hij is toch werkloos en alles?
Sommige mensen zitten niet constant achter hun pc en posten niet direct alle gebeurtenissen op het forum!
Oud 02-07-2011, 23:02
Martiño
Martiño is offline
Oud 02-07-2011, 23:03
Geel
Geel is offline

en een beetje: trolololol
Oud 02-07-2011, 23:04
Martiño
Martiño is offline
Volgensmij implementeer jij internetmemes op incorrecte wijze in je forumposts!
Oud 02-07-2011, 23:05
Geel
Geel is offline
Oud 02-07-2011, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Sommige mensen zitten niet constant achter hun pc en posten niet direct alle gebeurtenissen op het forum!
Geel maakt zich direct zorgen over zijn forumkindjes nou hij forumbaas is!
Oud 02-07-2011, 23:11
Geel
Geel is offline
Hoi Kat!
Verwijderd
Geel is heeeel betrokken .

Oh, en hoi Azèche .
Verwijderd
Citaat:
Zeker, maar dat maakt het niet minder onzinnig om studies als nutteloos te bestempelen als ze niet aan die voorwaarden voldoen. Ik wil geen studie doen waarbij ik geen films kijk en maak, maar dat maakt geneeskunde niet nutteloos.
Het is bekeken uit carriereperspectief.
Oud 02-07-2011, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Maar dat perspectief heeft maar een select gezelschap.

Gnork naamzoek:
Oud 02-07-2011, 23:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Gnork naamzoek:
[afbeelding]
omfgblrllrrlr*kwijl* <33333
Oud 02-07-2011, 23:14
Geel
Geel is offline
omg, die cakejes! <3
Oud 02-07-2011, 23:15
Verwijderd
Waaauuuw
Oud 02-07-2011, 23:16
Verwijderd
Citaat:

Gnork naamzoek:
[afbeelding]
Hoe bedoel je?
Oud 02-07-2011, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Hoi Kat!
Citaat:
Geel is heeeel betrokken .

Oh, en hoi Azèche .
Hoi! Het is een mooie avond dit.

Citaat:

Gnork naamzoek:
[afbeelding]
Wauw! Die zou ik nooit op durven eten.
Oud 02-07-2011, 23:21
Verwijderd
Ik wil op zich best slapen, maar ik woon bij een bos en we hebben jonge ransuilen daar zitten. Voor de mensen die het willen weten, die maken een soort van dit geluid:

*FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWW WWWWWWWWW*. En dat dan elke 5 seconden ongeveer.
Verwijderd
Citaat:
Ik wil op zich best slapen, maar ik woon bij een bos en we hebben jonge ransuilen daar zitten. Voor de mensen die het willen weten, die maken een soort van dit geluid:

*FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWW WWWWWWWWW*. En dat dan elke 5 seconden ongeveer.
Ik heb een rat. In de muur naast mijn kamer. Of in mijn kamer. Ruilen? *rril*
Verwijderd
Lorelei naamzoek ik kom bij jou slapen want je staat nog bij me in het krijt!
Oud 02-07-2011, 23:22
Verwijderd
Ja is goed . Ik neem dan 1 van mijn katten mee.
Oud 02-07-2011, 23:23
Verwijderd
Citaat:

Als je bij Stefenootje d'r ouders slaapt heb je ook zoiets. Een miljard kikkers in de sloot die gaan kwaken.
Oud 02-07-2011, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Ja is goed . Ik neem dan 1 van mijn katten mee.
Graag.
Oud 02-07-2011, 23:24
Verwijderd
Heb ik hier ook nog wel eens, maar dat valt nu heel erg mee. Het zijn voornamelijk die uilen. Is niet erg, maar wel even irritant.
Oud 02-07-2011, 23:24
Verwijderd
Ik vermoed dat ik vanavond in het bed van mijn huisgenoot ga slapen
Oud 02-07-2011, 23:27
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik vermoed dat ik vanavond in het bed van mijn huisgenoot ga slapen
Ik zou ook echt nooit in een kamer kunnen slapen waar zo'n levend ding in loopt. Ik roep ook altijd mijn broer erbij als er een mot oid naar binnen vliegt als ik wil gaan slapen.
Oud 02-07-2011, 23:27
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Ik heb een rat. In de muur naast mijn kamer. Of in mijn kamer. Ruilen? *rril*
O getsie.

Ik heb geen enge beesten, maar ook helemaal geen zin om te gaan slapen.
Oud 02-07-2011, 23:28
Geel
Geel is offline
Over dingen die een man niet toe mag geven gesproken: hebben jullie ooit een pissenbed onder een microscoop bekeken? omg omgomg
Oud 02-07-2011, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Ik zou ook echt nooit in een kamer kunnen slapen waar zo'n levend ding in loopt. Ik roep ook altijd mijn broer erbij als er een mot oid naar binnen vliegt als ik wil gaan slapen.
Telt je broer niet als levend ding? En wat houd je tegen om zelf die mot te vangen en uit te zetten?
Oud 02-07-2011, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Goh. Er slaapt altijd een levend ding bij mij . Een van mijn katten namelijk
Geel
Geel is offline
Ik bedoel natuurlijk zo'n eng beest!
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar een hoog salaris en snel een baan zijn niet voor iedereen vereisten voor wat ze als goede carrière beschouwen.
Oud 02-07-2011, 23:32
Verwijderd
Normaal als ik denk aan hoe ik eruit ziet, heb ik een soort plaatje in mijn hoofd van een standaardmodel van ikzelf, met daarin alle variabelen (puistjes, emoties, slaapgebrek, huidskleurverschillen, haardingen) min of meer gemiddeld. Soms kijk ik alleen even in de spiegel of een ruit om te zien of het nog een beetje klopt. Het klopt meestal niet precies, vooral mijn haar niet. Maar net was ik mijn tanden poetsen en mijn haar zit vandaag echt PRECIES zoals het in mijn hoofd altijd zit.
Verwijderd
Citaat:
Hij zit niet in m'n kamer geloof ik, maar wel in de muur. En dan is het vast maar een kleine stap naar m'n kamer. Er zijn maar weinig beesten waar ik bang voor ben, maar een rat/muis, meh
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel natuurlijk zo'n eng beest!
En waarom kan je die niet zelf gewoon vangen?
Oud 02-07-2011, 23:33
Geel
Geel is offline
Citaat:
Normaal als ik denk aan hoe ik eruit ziet, heb ik een soort plaatje in mijn hoofd van een standaardmodel van ikzelf, met daarin alle variabelen (puistjes, emoties, slaapgebrek, huidskleurverschillen, haardingen) min of meer gemiddeld. Soms kijk ik alleen even in de spiegel of een ruit om te zien of het nog een beetje klopt. Het klopt meestal niet precies, vooral mijn haar niet. Maar net was ik mijn tanden poetsen en mijn haar zit vandaag echt PRECIES zoals het in mijn hoofd altijd zit.
Heb je dan zulke preciese/duidelijke beelden in je hoofd? Dat lukt mij nooit.
Citaat:
Hij zit niet in m'n kamer geloof ik, maar wel in de muur. En dan is het vast maar een kleine stap naar m'n kamer. Er zijn maar weinig beesten waar ik bang voor ben, maar een rat/muis, meh
Er zijn weinig beesten die kleiner zijn dan een mus waar ik niet bang voor ben
Oud 02-07-2011, 23:34
Verwijderd
Citaat:

wijf
Oud 02-07-2011, 23:35
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hij zit niet in m'n kamer geloof ik, maar wel in de muur. En dan is het vast maar een kleine stap naar m'n kamer.
Doorgaans komen ze niet zomaar een kamer met een mens erin binnen hoor, zeker als er geen eten is. Ik hoor ze regelmatig in het plafond, en in de keuken zitten ze ook vaak, maar op mijn kamer is er nog nooit een geweest.
Verwijderd
Citaat:
Ik had vroeger een muis. Gewoon in een kooi zeg maar . Zijn best lieve beestjes. Ze lopen bij ons in de winter ook altijd tussen het garageplafond en de slaapkamer die daarboven zit. Mijn moeder zegt altijd dat ze dat niet erg vind, zolang ze daar blijven. Ze zitten er volgens mij al 4 jaar ongeveer, dus ze komen vast niet door de muur!

Oh, eigenlijk wat Uice zegt dus.
Macrador
Macrador is offline
Sann wees blij dat het geen vette waterrat is .
Geel
Geel is offline
Citaat:
En waarom kan je die niet zelf gewoon vangen?
Citaat:
Oud 02-07-2011, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik kan meestal maar aan één stukje van mezelf tegelijk denken! En als ik dan alles samen wil moet ik zegmaar een stap terugdoen, en dan is nog steeds alles een beetje wazig. Ik kan makkelijker mezelf omschrijven. Wat niet wegneemt dat ik nog steeds een beeld heb van hoe ik eruit zie, en dat dat beeld dit haar heeft.

Citaat:
Oud 02-07-2011, 23:37
Verwijderd
Ik heb een paar keer geslapen in een bed met kakkerlakken en dat was niet echt dat je zegt van JA, maar ik weet nu wel dat ik ertegen kan. Dat is een geruststellend gevoel.
Oud 02-07-2011, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Doorgaans komen ze niet zomaar een kamer met een mens erin binnen hoor, zeker als er geen eten is. Ik hoor ze regelmatig in het plafond, en in de keuken zitten ze ook vaak, maar op mijn kamer is er nog nooit een geweest.
Hm ja. Dat is vast zo. Maar ik vind het gewoon ontzettend vervelend dat ik 'm hoor vanuit m'n kamer.

Citaat:
Ik had vroeger een muis. Gewoon in een kooi zeg maar . Zijn best lieve beestjes. Ze lopen bij ons in de winter ook altijd tussen het garageplafond en de slaapkamer die daarboven zit. Mijn moeder zegt altijd dat ze dat niet erg vind, zolang ze daar blijven. Ze zitten er volgens mij al 4 jaar ongeveer, dus ze komen vast niet door de muur!
ja, in een kooi is natuurlijk wel even wat anders Dan vind ik ze ook niet eng. En ik vind het wel erg, als ze in mijn huis zijn. Vooral omdat ze zich sneller voortplanten dan konijnen. (En ik spreek uit ervaring, in mijn eerste studentenhuis was een muizenplaag, nachtmerries, nog steeds )
Oud 02-07-2011, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Sann wees blij dat het geen vette waterrat is .
Nee in het ergste geval is het dit:

Superchill
Oud 02-07-2011, 23:39
Geel
Geel is offline
Oud 02-07-2011, 23:39
Verwijderd
Oh ja ik ben gestresst dus even niet zo aardig
Oud 02-07-2011, 23:40
Verwijderd
Toen wij muizen hadden, durfde ik nooit met mijn voeten buiten de dekens te slapen omdat ik dan de hele tijd het gevoel had dat er iets aan mijn tenen knabbelde.
Oud 02-07-2011, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Oh ja ik ben gestresst dus even niet zo aardig
(k)
Oud 02-07-2011, 23:41
Geel
Geel is offline
Ik vind dit onderwerp niet leuk

Regels voor berichten