Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2011, 13:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gewoon doen! Dan heb je namelijk vakantie. Plus je hebt alles gedaan wat je in redelijkheid kon, als het goed is heb je ook de verbeterpunten die je begeleider gaf verwerkt, dus nu is het gewoon goed. En die kapitale fout staat er niet in en als ie er wel in staat maakt dat niet uit, zat boeken in de bibliotheek met fouten erin, niemand die erom wakker ligt.
(Ik ben overigens nog niet klaar, dit was 2/3 pas. Maar dat vind ik ook heel eng. Ik vind eraan bezig zijn ook eng en naar besprekingen gaan ook en alles eigenlijk wel.)
Voor jou is het zelfs ook nog enger, want masterrr. De mijne is nog maar voor de BA. Maar toch.

Ik ben nu alleen zo bang dat ik het print en dan ineens nog een briljante ingeving krijg ofzo.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ohja, veel zieliger!

ik moet me gaan klaarmaken om naar delft te gaan. Ik heb afgesproken met een middelbare schoolvriendin die ik al 8 jaar of zo niet gezien heb. Best spannend
Verwijderd
Citaat:
Nee, meer dat ik zoiets best kan doen. Maar niet zolang ik nog de boel deel met iemand anders.
Oh. Ik vatte het op als een grote ''duh '' en dat vond ik een beetje overdreven. Maar ja, dat kun je best doen, je eigen tijd is duurder, I guess.

Citaat:
Tuurlijk ga je dat doen Quis
Ja maar serieus, ik weet echt niet hoe ik zoiets thuis kan verkopen. Ik wil het echt heel graag, like, niet voor alles, maar wel om eens in de twee weken de badkamer goed te doen en te stofzuigen en zo, en misschien blouses strijken want dat haat ik. Maar hmm, I don't know, ik denk dat ik dan ineens +100 snobpunten krijg thuis en dan vervreemd ik van mn roots en zo en vinden ze me verwaand.
Oud 04-07-2011, 13:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mmm, 'stoofpotje van prei en kikkererwten met naanbrood', lijkt me wel een prima gerechtje om te maken vanavond!
Oeh dat klinkt lekker .
Oud 04-07-2011, 13:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Voor jou is het zelfs ook nog enger, want masterrr. De mijne is nog maar voor de BA. Maar toch.

Ik ben nu alleen zo bang dat ik het print en dan ineens nog een briljante ingeving krijg ofzo.
Mijn ervaring (niet zozeer met scripties maar met papers) is dat dat altijd wel gebeurt
Oud 04-07-2011, 13:03
Verwijderd
Citaat:

Dat kan, sterker nog, dat gebeurt heel vaak. Maar dat is niet erg, het is niet alsof wat je nu hebt slechter wordt omdat je later misschien nog goede ideeën hebt.

En och, ik vond BA zeker net zo spannend hoor/toen had ik nog meer faalangst.
Verwijderd
Citaat:
Ja, dus?
Citaat:
Ik zie het probleem ook niet?
Niet zo aangevallen . Het was gewoon een constatering, meestal als ik weg ga en ik kom terug zijn er echt twintig onderwerpen geweest, dus ik vond dat gewoon opvallend .
Verwijderd
Dan ga ik maar eens de tuin doen.
Oud 04-07-2011, 13:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
*zucht* Oke. Misschien moet ik het dan nu maar gaan doen.
Oud 04-07-2011, 13:05
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh. Ik vatte het op als een grote ''duh '' en dat vond ik een beetje overdreven. Maar ja, dat kun je best doen, je eigen tijd is duurder, I guess.

Ja maar serieus, ik weet echt niet hoe ik zoiets thuis kan verkopen. Ik wil het echt heel graag, like, niet voor alles, maar wel om eens in de twee weken de badkamer goed te doen en te stofzuigen en zo, en misschien blouses strijken want dat haat ik. Maar hmm, I don't know, ik denk dat ik dan ineens +100 snobpunten krijg thuis en dan vervreemd ik van mn roots en zo en vinden ze me verwaand.
Mwah, als jij 5 dagen per week hard werkt, kunnen ze het vast begrijpen dat je de rest van de tijd wil ontspannen en leuke dingen doen....en anders vertel je het hen gewoon niet
Oud 04-07-2011, 13:06
Verwijderd
godver, omdat ik niet echt oplette sit nu de halve fles poetsmiddel in het emmertje. ik kan buiten een schuimparty gaan houden.
Oud 04-07-2011, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Mwah, als jij 5 dagen per week hard werkt, kunnen ze het vast begrijpen dat je de rest van de tijd wil ontspannen en leuke dingen doen....en anders vertel je het hen gewoon niet
Ik ben met Lorelei
Verwijderd
Citaat:

Joh als je uitlegt dat je fulltime werkt + studie en dat van je verwacht wordt dat je 2x per week naar Utrecht komt snappen ze vast wel dat het relaxter is dat iemand anders het doet. Plus: je hebt er het geld voor, waarom zou je het niet doen?
Verwijderd
En daarbij zal je echt niet verveemden van je roots. Hooguit een beetje, en dat doe je toch al en dat is ook alleen maar goed want het is goed stom als je je leven lang dezelfde dingen als je ouders blijft doen/vinden.
Oud 04-07-2011, 13:08
Verwijderd
Citaat:
en dat van je verwacht wordt dat je 2x per week naar Utrecht komt
Oud 04-07-2011, 13:08
Verwijderd
(a)
Oud 04-07-2011, 13:09
Lorelei
Lorelei is offline
Zeg dames van de wwwww, ik heb best zin om binnenkort uit te gaan een keer, maar ik kan voorlopig alleen in het weekend als we echt gaan dansen. Uiteten kan natuurlijk wel vaker.
Oud 04-07-2011, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Zeg dames van de wwwww, ik heb best zin om binnenkort uit te gaan een keer, maar ik kan voorlopig alleen in het weekend als we echt gaan dansen. Uiteten kan natuurlijk wel vaker.
Oh ik heb dat ding ook ingevuld met het idee dat we uit eten gingen en daarna een drankje, niet voor wild stappen
Oud 04-07-2011, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Ik ben met Lorelei
Citaat:
Joh als je uitlegt dat je fulltime werkt + studie en dat van je verwacht wordt dat je 2x per week naar Utrecht komt snappen ze vast wel dat het relaxter is dat iemand anders het doet. Plus: je hebt er het geld voor, waarom zou je het niet doen?
Yeah yeah, dat weet ik allemaal en dat zijn ook mijn argumenten, maar dat neemt niet weg dat ik denk dat hun primaire reactie '''' gaat zijn. Maar ach, boeiend ook verder, dan doe ik ook maar eens iets anders dan mijn ouders.
En op de vraag waarom niet: omdat het ook kan uitstralen dat je je te goed voelt voor schoonmaakwerk, of lui bent, of graag mensen voor je laat werken. En omdat mijn ouders heel lang meer in de ''klasse'' van zo'n poetshulp zaten dan in de ''klasse'' dat ze zich er een zouden kunnen veroorloven en het daarom gevoelig kan liggen. Dat ik zeg maar op 24-jarige leeftijd mijn ouders, met name mijn moeder, al zo'n beetje voorbij streef.

Zo, en over een paar uurtjes alweer naar de les dus nu is het nog even typtijd. Daag.
Oud 04-07-2011, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Oh ik heb dat ding ook ingevuld met het idee dat we uit eten gingen en daarna een drankje, niet voor wild stappen
Absinthe en ik wilde eigenlijk allebei, maar dat stappen moet dan maar een andere keer of in een andere opstelling.

Citaat:
En daarbij zal je echt niet verveemden van je roots. Hooguit een beetje, en dat doe je toch al en dat is ook alleen maar goed want het is goed stom als je je leven lang dezelfde dingen als je ouders blijft doen/vinden.
Dat is helemaal waar. Maar ook doodeng.

Citaat:
(a)
Kusje.
Oud 04-07-2011, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Yeah yeah, dat weet ik allemaal en dat zijn ook mijn argumenten, maar dat neemt niet weg dat ik denk dat hun primaire reactie '''' gaat zijn. Maar ach, boeiend ook verder, dan doe ik ook maar eens iets anders dan mijn ouders.
En op de vraag waarom niet: omdat het ook kan uitstralen dat je je te goed voelt voor schoonmaakwerk, of lui bent, of graag mensen voor je laat werken. En omdat mijn ouders heel lang meer in de ''klasse'' van zo'n poetshulp zaten dan in de ''klasse'' dat ze zich er een zouden kunnen veroorloven en het daarom gevoelig kan liggen. Dat ik zeg maar op 24-jarige leeftijd mijn ouders, met name mijn moeder, al zo'n beetje voorbij streef.

Zo, en over een paar uurtjes alweer naar de les dus nu is het nog even typtijd. Daag.
Ja, ik snap best dat dat een raar idee is, maar je kijkt er niet om op ze neer oid. En zij hopelijk ook niet tegen jou op. Ze zullen hoogstens trots op je zijn
Oud 04-07-2011, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Absinthe en ik wilde eigenlijk allebei, maar dat stappen moet dan maar een andere keer of in een andere opstelling.
dit ja. Kom naar Tilburg! Kunnen we tapas gaan eten bij Dyon! Ofzo.
Maar kunnen jullie verderop in de vakantie niet nog eens een ouderwetse kneusavond doen?
Oud 04-07-2011, 13:14
Verwijderd
Weekenden zijn voor mij iig geen optie, of nou ja. Eind juli werk ik het hele weekend en is zaterdag een onzinfeestbbqachtigbierding geloof ik, waar ik ook nog vrij voor moet regelen.

Daarna zit ik dus in Estland
Oud 04-07-2011, 13:15
Verwijderd
9 augustus kom ik terug uit estland, tussen dan en lowlands moet wel iets te fixen zijn, maar weekenden zijn lastig, want dan moet ik in principe sowieso werken (vrijdag, zaterdag, zondag) (en dan nog 1 of 2 dagen doordeweeks)
Verwijderd
Nee, dan hangt het dus een beetje van jou af Sann, of je verderop in de vakantie ook een keer in het weekend kan. Of een donderdagavond..?
edit: oh, je had al geantwoord.
Verwijderd
Citaat:
dit ja. Kom naar Tilburg! Kunnen we tapas gaan eten bij Dyon! Ofzo.
Maar kunnen jullie verderop in de vakantie niet nog eens een ouderwetse kneusavond doen?
Ja is goed, na de 20e kom ik wel een keer naar Tilburg.

OH en nog @ Sanne, wtf 2x per week naar Utrecht, alles leuk en aardig maar ik zie je nu niet eens één keer per week.

en nu ga ik echt.
Verwijderd
Donderdag moet wel kunnen
Oud 04-07-2011, 13:16
Verwijderd
Citaat:

OH en nog @ Sanne, wtf 2x per week naar Utrecht, alles leuk en aardig maar ik zie je nu niet eens één keer per week.

en nu ga ik echt.
Tijden veranderen
Oud 04-07-2011, 13:16
Verwijderd
25 en 26 juli kan ik stappen trouwens!
Oud 04-07-2011, 13:19
Verwijderd
Citaat:

en nu ga ik echt.
En ik bedoel ook de rest van de wwwww, met z'n vieren tapas bij Dyon! (als ie er nog werkt trouwens )

Ja, ik ga ook echt, zo.

Citaat:
Donderdag moet wel kunnen

Citaat:
25 en 26 juli kan ik stappen trouwens!
Maar dat zijn maandagen en dinsdagen toch? En dan kan Lorelei niet.
Oud 04-07-2011, 13:20
Verwijderd
Citaat:
En ik bedoel ook de rest van de wwwww, met z'n vieren tapas bij Dyon! (als ie er nog werkt trouwens )

Ja, ik ga ook echt, zo.

Maar dat zijn maandagen en dinsdagen toch? En dan kan Lorelei niet.
Ja Het wordt dus een beetje onhandig allemaal
Oud 04-07-2011, 13:20
Verwijderd
MISSCHIEN kan ik wat regelen voor het weekend van 12 en 13 augustus.
Oud 04-07-2011, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Full Metal Jacket
Citaat:
Slumdog Millionaire.
Citaat:
En FMJ, Ste, wat roep ik nou al de hele tijd
Citaat:
Full metal jacket
Citaat:
Slumdog of Rapunzel Of Fantasia, aangezien je die nog nooit hebt gezien <3

*Is weer GA kijken*
Citaat:
Full Metal Jacket en Fantasia zijn natuurlijk de beste films die erbij staan, maar ik denk dat Stefanie Slumdog Millionaire het leukst vindt.
Citaat:
Slumdog Millionare of Rapunzel.
Citaat:
Ik zou voor Fantasia (1940) of Tangled gaan, maar die laatste vooral omdat ik hem nog niet gezien heb.
Citaat:
The Machinist en Full Metal Jacket
Citaat:
Ik zeg trouwens toch gewoon Fantasia want die is gewoon allejezus mooi. En gezien je kunstgeschiedenis-achtergrond kun je hem vast wel waarderen. Of je vindt het kitsch
Citaat:
Fantasia natuurlijk.
Bedankt voor de vele reacties!
Ik ga nu turven.
Oud 04-07-2011, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Katarina Kat Etmakas Azèche waar je ook op zoekt naamzoek
<3 In Overijssel ook echt.
Oud 04-07-2011, 13:24
Verwijderd
Sommigen hebben meerdere dingen genoemd, maar het is ongeveer 5/5 voor FMJ en Fantasia!

Dus nu weet ik nog niks

Ik denk dat het FMJ gaat worden, though, en dan de keer erna Fantasia
Oud 04-07-2011, 13:25
Verwijderd
Ik heb nog niks gezegd en ik stem Fantasia!
Oud 04-07-2011, 13:26
Verwijderd
Te laat, de stembus was al dicht!

Nee, ik kijk vanavond wel waar ik het meeste zin in heb van die twee
Oud 04-07-2011, 13:32
Verwijderd
FMJ is beter, maar ik denk dat je slumdog leuker zou vinden. Maar FMJ dus
Oud 04-07-2011, 13:35
Verwijderd
Citaat:
FMJ is beter, maar ik denk dat je slumdog leuker zou vinden. Maar FMJ dus
Waarom denken mensen dat ik Slumdog leuk ga vinden?
Oud 04-07-2011, 13:45
Verwijderd
Vinden jullie het ook altijd zo moeilijk of je vriendverzoeken moet accepteren of weigeren?
Oud 04-07-2011, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Vinden jullie het ook altijd zo moeilijk of je vriendverzoeken moet accepteren of weigeren?
Ja ik heb er een heleboel al een flinke tijd in 'wacht' staan omdat ik niet kan kiezen
Oud 04-07-2011, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Nee.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee; gewoon alles goed indelen in groepen qua rechten .
Verwijderd
Citaat:
Ja ik heb er een heleboel al een flinke tijd in 'wacht' staan omdat ik niet kan kiezen
Jaaa. Op dit moment maar één, maar meestal wat meer. Maar op s.com blijft er dan de hele tijd een melding staan en dat is irritant!
Oud 04-07-2011, 14:13
Verwijderd
Oh ik had het over facebook trouwens.
Oud 04-07-2011, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Oh ik had het over facebook trouwens.
Ik over s.com. Maar vrienden in de wacht heb ik ook alleen op Facebook.
Oud 04-07-2011, 14:23
Lorelei
Lorelei is offline
Absinthe sann en quis: eten kan ik in principe op ma, wo (alleen utrecht), do, vr (alleen utrecht), za en zo. Er zijn natuurlijk in de nabije toekomst wel dagen waarop ik niet kan maar verder geldt dit. Stappen alleen op za en zo. En wij gaan vanaf 20 augustus op vakantie dus daarna kan het 3 weken ook niet

ik zal binnenkort dat doodleding even invullen, maar via telefoon is kut.
Oud 04-07-2011, 14:28
Verwijderd
Kortom: stappen zit er de hele zomer niet in met z'n 4en als ik dit zo zie
Oud 04-07-2011, 14:29
Verwijderd
Ik ben over.

En, hah, mijn KUBV-leraar heeft boven mijn proefwerk geschreven: 'Hoe kán je zo klein schrijven? Schrijf je heel veel spiekbriefjes ofzo? Of officiële documenten?'. En hij zei erbij dat hij een vergrootglas voor me ging kopen, omdat ik zo 'toch nooit mijn eigen handschrift kon lezen'.
Oud 04-07-2011, 14:29
Verwijderd
Ik zou het wel leuk vinden om (weer) eens in Tilburg te wwwww'en
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten