Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En och, ik vond BA zeker net zo spannend hoor/toen had ik nog meer faalangst. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() En op de vraag waarom niet: omdat het ook kan uitstralen dat je je te goed voelt voor schoonmaakwerk, of lui bent, of graag mensen voor je laat werken. En omdat mijn ouders heel lang meer in de ''klasse'' van zo'n poetshulp zaten dan in de ''klasse'' dat ze zich er een zouden kunnen veroorloven en het daarom gevoelig kan liggen. Dat ik zeg maar op 24-jarige leeftijd mijn ouders, met name mijn moeder, al zo'n beetje voorbij streef. ![]() Zo, en over een paar uurtjes alweer naar de les dus nu is het nog even typtijd. Daag. ![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar kunnen jullie verderop in de vakantie niet nog eens een ouderwetse kneusavond doen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OH en nog @ Sanne, wtf 2x per week naar Utrecht, alles leuk en aardig maar ik zie je nu niet eens één keer per week. ![]() en nu ga ik echt. ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ja, ik ga ook echt, zo. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik ga nu turven. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Absinthe sann en quis: eten kan ik in principe op ma, wo (alleen utrecht), do, vr (alleen utrecht), za en zo. Er zijn natuurlijk in de nabije toekomst wel dagen waarop ik niet kan maar verder geldt dit. Stappen alleen op za en zo. En wij gaan vanaf 20 augustus op vakantie dus daarna kan het 3 weken ook niet
![]() ik zal binnenkort dat doodleding even invullen, maar via telefoon is kut. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben over.
![]() En, hah, mijn KUBV-leraar heeft boven mijn proefwerk geschreven: 'Hoe kán je zo klein schrijven? Schrijf je heel veel spiekbriefjes ofzo? Of officiële documenten?'. En hij zei erbij dat hij een vergrootglas voor me ging kopen, omdat ik zo 'toch nooit mijn eigen handschrift kon lezen'. ![]() |
![]() |
|
|