Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2011, 12:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik houd niet van rock.
Dan heb je te weinig rock geluisterd.
Advertentie
Oud 10-07-2011, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Dan heb je te weinig rock geluisterd.
Dat kan. Ik ben niet actief met muziek bezig.
Oud 10-07-2011, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Vooralsnog merk ik daar weinig van!
Wacht maar tot je ergens achterin de dertig bent, dan zit Syori de hele tijd tegen je aan te rijden terwijl jij liever de krant zit te lezen.
Oud 10-07-2011, 12:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wacht maar tot je ergens achterin de dertig bent, dan zit Syori de hele tijd tegen je aan te rijden terwijl jij liever de krant zit te lezen.
Dat lijkt me sterk. Ik ben niet op een krant geabonneerd.
Oud 10-07-2011, 12:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oud 10-07-2011, 12:17
Verwijderd
Que? Ieder zijn prioriteiten, toch? Ik laat me gewoon hier eens in de zoveel tijd iets aanraden, krijg wat door vrienden aangereikt of pik iets op uit een tv-programma en dan vind ik het wel goed.
Oud 10-07-2011, 12:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je weet niet wat je mist!
Oud 10-07-2011, 12:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oud 10-07-2011, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Dat maakt me niet uit. Je mist altijd meer dan je meemaakt. En joh, jij weet niet wat je mist aan eten, aan poëzie of romans, aan vriendschappen met vrouwen of aan goede port.
Edit: of aan dansen, natuurlijk!

Laatst gewijzigd op 10-07-2011 om 12:26.
Oud 10-07-2011, 12:21
Verwijderd
Wat niet wegneemt dat het jullie vrijstaat muziek te posten! Ik zal braaf luisteren en het niet eens na een keer al afkeuren.
Oud 10-07-2011, 12:23
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat maakt me niet uit. Je mist altijd meer dan je meemaakt. En joh, jij weet niet wat je mist aan eten, aan poëzie of romans, aan vriendschappen met vrouwen of aan goede port.
lang niet zo veel als aan muziek!
Oud 10-07-2011, 12:25
Verwijderd
Citaat:
lang niet zo veel als aan muziek!
Dat is persoonlijk. Ik geef per definitie meer om taal dan om muziek, dus voor mij geldt dat niet.
Oud 10-07-2011, 12:25
Schrödinger
Schrödinger is offline

succes
Oud 10-07-2011, 12:26
Carn
Carn is offline

Kek album.
Oud 10-07-2011, 12:30
Verwijderd
Wat een kleffe video.
Nja, hmm, dit vind ik heus niet ''slecht'' maar ook niet bijzonder boeiend. Na een keer luisteren, bedoel ik.
Oud 10-07-2011, 12:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat een kleffe video.
Nja, hmm, dit vind ik heus niet ''slecht'' maar ook niet bijzonder boeiend. Na een keer luisteren, bedoel ik.
Het gaat natuurlijk ook niet om de video.

@Carn: mwoa, wel ok. Het eerste nummer dan, ik zet nu het tweede op.
Oud 10-07-2011, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Het gaat natuurlijk ook niet om de video.

@Carn: mwoa, wel ok. Het eerste nummer dan, ik zet nu het tweede op.
Snap ik toch. . Ik luister het nu voor de tweede keer en vind het irritant worden. Zeikstem met standaard drums erachter doen het niet voor mij.
Oud 10-07-2011, 12:37
Carn
Carn is offline
@ Schrödinger, ik weet bijna zeker dat je dit ook kan waarderen .
Oud 10-07-2011, 12:38
Schrödinger
Schrödinger is offline
Duurt zo lang... en eigenlijk heb ik ook wat anders te doen ook al doe ik dat ook niet.
Oud 10-07-2011, 12:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Snap ik toch. . Ik luister het nu voor de tweede keer en vind het irritant worden. Zeikstem met standaard drums erachter doen het niet voor mij.
Pfft.

Hier:
Oud 10-07-2011, 12:41
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

[filmpje]

Kek album.
Dit vind ik dus echt kutmuziek, allebei, can't help it.

Citaat:
Pfft.

Hier:
[filmpje]
He he. Ik waarschuwde je toch!
Oud 10-07-2011, 12:42
Carn
Carn is offline
ok, hopeloze zaak dit.
Oud 10-07-2011, 12:43
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ok, hopeloze zaak dit.
Oud 10-07-2011, 12:43
Carn
Carn is offline
hier, lekker swingen.

Oud 10-07-2011, 12:45
Verwijderd
Citaat:
ok, hopeloze zaak dit.
Dat was al op voorhand duidelijk hè. >>
Citaat:
Ik houd niet van rock.
Dit vind ik wel te verdragen, ik zou niet vragen het af te zetten als mijn vader het in de auto zou draaien.

Citaat:
hier, lekker swingen.

[filmpje]
Oud 10-07-2011, 12:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
Duurt zo lang... en eigenlijk heb ik ook wat anders te doen ook al doe ik dat ook niet.
och, het zijn 6 losse delen. Maar ik ben er erg enthousiast over. De band zelf is niet zo boeiend qua muziek, maar het laat goed de ellende, extremiteiten en rariteiten van zo'n intensieve wereldtournee zien. En dan niet alleen dat elk land toch echt wel anders is, maar ook met een groepje van 7 man elke dag op elkaars lip zitten en kijken hoe lang dat maar goed gaat. En het feit dat ze alles zelf gefinancieerd en georganiseerd hebben vind ik zelf best bewonderenswaardig .
Oud 10-07-2011, 12:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 10-07-2011, 13:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Met salsamuziek toch?
Oud 10-07-2011, 13:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Niet van rock houden is zo ongeveer geen muzieksmaak hebben. Dan weet je gewoon niet wat rock behelst, als je zo'n uitspraak doet. Onder de term rock valt zo ongelooflijk veel.
Oud 10-07-2011, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Met salsamuziek toch?
Helemaal niet. Ik ben actief met salsa bezig, de muziek kan me tot op zekere hoogte gestolen worden, het klinkt altijd wel ''gezellig'' maar echt goed is het zelden. Het is wel heel jammerlijk als ze salsa-versies van ''Hello'' c.s. gaan draaien, sommige DJ's hebben daar een handje van.

Citaat:
Niet van rock houden is zo ongeveer geen muzieksmaak hebben. Dan weet je gewoon niet wat rock behelst, als je zo'n uitspraak doet. Onder de term rock valt zo ongelooflijk veel.
Zoals ik al zei: dat kan. Ik houd me er gewoonweg niet genoeg mee bezig om te weten wat wat is, en wat er allemaal te koop is op dat vlak. Ik had het in eerste instantie over de ''typische'' rockband sound en hoe je het ook went of keert, daar houd ik echt niet van. Dat er ook andere sounds bestaan die ook onder rock vallen geloof ik graag. Dus waarschijnlijk had ik moeten zeggen: ''ik houd niet van de typische rocksound, waarmee ik niet uitsluit dat ik niet van bepaalde muziek binnen het genre rock kan houden.''
Maar ach, eigenlijk heb je gewoon gelijk, ik heb geen muzieksmaak en ik heb er ook geen behoefte aan.
Oud 10-07-2011, 13:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik zou Quis weleens willen zien jumpen.
Oud 10-07-2011, 13:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
OMG, het is echt LANG geleden dat ik een bedrag bestaande uit 4 cijfers op m'n rekening had staan <3
Citaat:
€10,01?
Oud 10-07-2011, 13:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Helemaal niet. Ik ben actief met salsa bezig, de muziek kan me tot op zekere hoogte gestolen worden, het klinkt altijd wel ''gezellig'' maar echt goed is het zelden. Het is wel heel jammerlijk als ze salsa-versies van ''Hello'' c.s. gaan draaien, sommige DJ's hebben daar een handje van.

Zoals ik al zei: dat kan. Ik houd me er gewoonweg niet genoeg mee bezig om te weten wat wat is, en wat er allemaal te koop is op dat vlak. Ik had het in eerste instantie over de ''typische'' rockband sound en hoe je het ook went of keert, daar houd ik echt niet van. Dat er ook andere sounds bestaan die ook onder rock vallen geloof ik graag. Dus waarschijnlijk had ik moeten zeggen: ''ik houd niet van de typische rocksound, waarmee ik niet uitsluit dat ik niet van bepaalde muziek binnen het genre rock kan houden.''
Maar ach, eigenlijk heb je gewoon gelijk, ik heb geen muzieksmaak en ik heb er ook geen behoefte aan.
Oh, wat ben je toegeeflijk. Ik verwachtte meer een uitspraak als "HOE BEDOEL JE GEEN MUZIEKSMAAK ".

Maar wat luister je dan eigenlijk wel? Niet actief met muziek bezig zijn is één ding, maar je zet zo nu en dan toch wel eens een plaatje/mp3tje op?
Oud 10-07-2011, 13:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godver, ik moet echt werk hebben nu
Oud 10-07-2011, 13:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Gewoon even een vwo-diplomaatje halen, gaan studeren en lekker leven van de stufi.
Oud 10-07-2011, 13:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Huh, je had toch werk? Kermisgedoe? En wat had je ernaast dan?
Oud 10-07-2011, 13:42
Verwijderd
Goedemiddag, mensjes.

Citaat:
Arme ik.

Citaat:
Dat is persoonlijk. Ik geef per definitie meer om taal dan om muziek, dus voor mij geldt dat niet.
Muziek heeft ook taal.

Citaat:
Hoe ging het met je solicitatie dan? Of was dat nog niet?
Oud 10-07-2011, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Oh, wat ben je toegeeflijk. Ik verwachtte meer een uitspraak als "HOE BEDOEL JE GEEN MUZIEKSMAAK ".

Maar wat luister je dan eigenlijk wel? Niet actief met muziek bezig zijn is één ding, maar je zet zo nu en dan toch wel eens een plaatje/mp3tje op?
Hahaha, ik ben niet altiiiijd defensief jongeh!
Ja, natuurlijk luister ik wel muziek. Net als dat mensen die geen filmliefhebber à la Uice zijn ook films kijken. En soms kan ik er zelfs van genieten.
Ik luister ehhhh, jeetje, ik weet dus niet hoe al die genres heten. Momenteel switch ik tussen dingen als Iron & Wine, nog steeds Röyksopp, Aventura (guilty pleasure), Florence and the Machine, Magna Carta, Swans (omdat ik daar heen moet van een niet nader te noemen forumer ), Seeed/Peter Fox, de opera Lakmé, Habib Koité, Bonobo, Kate Bush, Angélique Kidjo, I am oak, Anthony Stewart Head, Fat Freddy's Drop & God is an astronaut.
/lijst.

Citaat:
Ik zou Quis weleens willen zien jumpen.
Ik ook!
Oud 10-07-2011, 13:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gewoon even een vwo-diplomaatje halen, gaan studeren en lekker leven van de stufi.
Voorlopig heb ik nog een verzekering enzo die ik niet eens kan betalen op dit moment, dus die vwo opleiding ook niet
Citaat:
Huh, je had toch werk? Kermisgedoe? En wat had je ernaast dan?
Ja, ik zat een week op de kermis. Daarvoor werkte ik bij de post en nu ben ik nog steeds aan het zoeken.
Citaat:
Hoe ging het met je solicitatie dan? Of was dat nog niet?
Ja, slecht. Ik werd van de week nog afgebeld door de NS
Oud 10-07-2011, 13:49
Verwijderd
goeiemiddag mensen

dit is even een snel bezoek, want er ik dorpsfeest in landgraaf. ik ben even thuis om me om tekleden. ik ga nu weer want er is eten besteld en heb sinds vanmorgen iks meer gegeten. Gelukkig hoef ik maar 1straat te lopen. dus bye
Oud 10-07-2011, 13:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Seeed/Peter Fox, (...) Anthony Stewart Head.
Oud 10-07-2011, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Ja, slecht. Ik werd van de week nog afgebeld door de NS
Maar waar waren die foto's voor dan? Die moest je toch voor één of ander promotie-iets maken? Hoe is dat gegaan dan?
Oud 10-07-2011, 13:53
Verwijderd
damn ik weet nu niet meer waar ik de sleutels heb gelegd
Oud 10-07-2011, 13:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
damn ik weet nu niet meer waar ik de sleutels heb gelegd
V - Lid
Oud 10-07-2011, 13:54
Verwijderd
joehoe ik mag van mn pa alcohol drinken Ook al is het niet echt lekker.
Oud 10-07-2011, 13:55
Verwijderd
Citaat:
joehoe ik mag van mn pa alcohol drinken Ook al is het niet echt lekker.

Ondertitels oostblokstijl zijn stom. Het is gewoon het geluid van de film wat zachter zetten en dan een of andere zware mannenstem eroverheen laten praten. En altijd dezelfde stem, al is het een klein, dun meiske dat praat! Dan niet hoor, ik zoek wel een andere film.
Oud 10-07-2011, 13:55
Verwijderd
Maar zw wachten op de me dus ik ga doei doei
Oud 10-07-2011, 13:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar waar waren die foto's voor dan? Die moest je toch voor één of ander promotie-iets maken? Hoe is dat gegaan dan?
Ja, die heb ik verstuurd, maar daar heb ik nog niks van gehoord.
Oud 10-07-2011, 14:12
Verwijderd
De braadworstjes legge voor te ontdooie op de bank voor 't raam.
Oud 10-07-2011, 14:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga maar eens ontbijten, mijn maag knort

Regels voor berichten