Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Schiet echt op zo, inpakken. In theorie kan ik volstaan met een lange broek, een zwembroek en wat shirtjes en een trui, maar ik wil vijf keer zoveel mee. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb om 2 redenen vitamine C kauwtabletjes in huis:
1. Zodat als mijn moeder vraagt"'Je klinkt weer verkouden, je moet echt echinaforce gaan gebruiken" ik kan antwoorden met "Nee ik neem al vitamine c", wat korter en effectiever is dan "In meerdere onafhankelijke onderzoeken is aangetoond dat echinaforce niet beter werkt dan placebo, en ik word gewoon blootgesteld aan veel verschillende virussen doordat ik de hele dag met zieke mensen praat" 2. Voor als ik een vieze smaak in mijn mond heb en geen zin om mijn tanden te poetsen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
@ Quis: Ik neem bijna altijd wel een kussen mee (of idd een kussensloop als ik wat minder plek heb). Ik heb liever geen luchtbed/matje dan geen kussen. + Oordoppen
![]() ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-07-2011 om 22:24. |
![]() |
|
|