Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2011, 11:56
Geel
Geel is offline
Citaat:
Nee.

Maar waarschijnlijk weet het bankmiepje nog minder dan jij erover, dus als je er een beetje zelfverzekerd over doet komt het misschien nog wel goed!
Maar, maar, maar! Waarom niet?

Citaat:
Ik geloof niet dat ze daar echt moeilijk over doen, je naam enzo staat er toch gewoon op?
Ja, en wat .sann zegt. Komt vast wel goed.
Oud 15-07-2011, 11:57
Tink*
Tink* is offline
Ik ga straks ook eindelijk (na 2 weken!) mijn bankpas ophalen.
Oud 15-07-2011, 11:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet elke keer de wet van Murphy googlen ik vergeet het steeds.
Oud 15-07-2011, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Je zult zien dat je juist in dit soort situaties de rigide 50-plusser krijgt die weet wat omhoog is. Wet van Murphy en shit, yo.
Grote kans.

Citaat:
Maar, maar, maar! Waarom niet?

Ja, en wat .sann zegt. Komt vast wel goed.
Omdat het geen geldig identiteitsbewijs is natuurlijk
Geel
Geel is offline
Citaat:
Je zult zien dat je juist in dit soort situaties de rigide 50-plusser krijgt die weet wat omhoog is. Wet van Murphy en shit, yo.
ik hoop het niet! ;(
Verwijderd
WWW.twitpic.com/5qg4i1
En me dan toch afvragen of het genoeg is
Oud 15-07-2011, 11:59
Geel
Geel is offline
Citaat:
Grote kans.

Omdat het geen geldig identiteitsbewijs is natuurlijk
Ja, dat snapte ik. Maar waarom niet. Het ziet er precies zo uit als mijn ID, alleen zit het vast aan zo'n boekje. En het boekje is groen. Waarom is het geen geldig identiteitsbewijs?
Verwijderd
Overigens heb ik geen idee hoe een verblijfsdocument eruit ziet, kun je niet doen alsof die papieren gewoon je verblijfsdocument zijn?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is genoeg, Sarah
Oud 15-07-2011, 12:00
Verwijderd
paspoort, identiteitskaart, rijbewijs, vreemdelingendocument --> omdat dit de geldige identiteitsbewijzen zijn. Zo is dat nu eenmaal afgesproken.
Oud 15-07-2011, 12:01
Verwijderd
Maar eh wie kan me even updaten over "the program" waar Trimmeh het over heeft? Ik voel me helemaal buitengesloten
Oud 15-07-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Maar eh wie kan me even updaten over "the program" waar Trimmeh het over heeft? Ik voel me helemaal buitengesloten
Ik heb geen idee waar je het over hebt, dus ik kan je niet helpen!
Oud 15-07-2011, 12:03
Geel
Geel is offline
Citaat:
Overigens heb ik geen idee hoe een verblijfsdocument eruit ziet, kun je niet doen alsof die papieren gewoon je verblijfsdocument zijn?
Ja, dat ga ik doen. Er staat wel op dat plastic ID-achtig ding dat aan het boekje vast zit in een hoek 'REISDOCUMENT', maar ik laat het wel gewoon vlug zien. Komt vast goed /moedinpraat
Citaat:
paspoort, identiteitskaart, rijbewijs, vreemdelingendocument --> omdat dit de geldige identiteitsbewijzen zijn. Zo is dat nu eenmaal afgesproken.
Aha. En een reisdocument valt niet daaronder? Want, eigenlijk is het toch een soort paspoort. Maar dat weet je vast niet. ;o
Citaat:
Het is genoeg, Sarah
En, dit, hoewel ik nooit een housewarmingsparty heb gegeven, dus ik zou het eigenlijk niet weten.
Oud 15-07-2011, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen idee waar je het over hebt, dus ik kan je niet helpen!
Papline!
Oud 15-07-2011, 12:04
Verwijderd
sms eens terug
Oud 15-07-2011, 12:06
Verwijderd
Ik heb geen idee hoe veel mensen er komen ergens tussen de vijftien en de veertig.
Oud 15-07-2011, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat ga ik doen. Er staat wel op dat plastic ID-achtig ding dat aan het boekje vast zit in een hoek 'REISDOCUMENT', maar ik laat het wel gewoon vlug zien. Komt vast goed /moedinpraat
Dan houd je daar je duim op!

Jongens, WAAROM is spullen inpakken zo moeilijk. Ik heb allemaal jurkjes. Maar helemaal geen broeken. Dat komt, ik heb eigenlijk maar een broek en die heb ik nu aan. En mijn zwarte shirt zit in de was. En ik kan geen handdoeken vinden. En mijn tas zit heel vol, maar dat kan helemaal niet, want het lijkt net of er niks weg is uit mijn klerenkast. En boeken! Ik heb amper boeken! Maar drie. En geen werkende pennen. En ik kan nergens een stok kaarten vinden.

Daarom ga ik forumen.
Oud 15-07-2011, 12:07
Verwijderd
Er wonen oorwurmen in mijn keuken. Heel veel
Verwijderd
Citaat:
sms eens terug
Hey je bent er toch! Done by the way <3
Geel
Geel is offline
Stok kaarten?

Maar, komt wel goed schatje! *roosvicee*
Verwijderd
Als je normaal zonder broeken kan, kun je dat op vakantie ook!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
PS ik haat Duitse toetsenborden met hun z en y op een andere plek. grrr.
Je kunt de toetsenbordinstelling op Engels (VS) of VS internationaal zetten, dan kun je gewoon blind typen
Oud 15-07-2011, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Stok kaarten?

Maar, komt wel goed schatje! *roosvicee*
Je weet wel, vier heren, vier vrouwen, vier boeren, vier azen, vier van elk getalletje en dan twee jokers.

En natuurlijk komt het goed. Desnoods koop ik daar bij en dan ga ik op de terugweg wel rommelen met plastic zakjes enzo. Voor jou komt het ook goed met je pinpas! Ik weet het zeker!
Oud 15-07-2011, 12:10
Verwijderd
Citaat:

Aha. En een reisdocument valt niet daaronder? Want, eigenlijk is het toch een soort paspoort. Maar dat weet je vast niet. ;o
En, dit, hoewel ik nooit een housewarmingsparty heb gegeven, dus ik zou het eigenlijk niet weten.
Ik weet bijna zeker van niet. Maar ik heb me nooit verdiept in vreemdelingenrecht, dus heel misschien heb ik het fout! Maar als ik het niet weet, dan het bankmiepje vast ook niet, komt goed
Oud 15-07-2011, 12:13
Verwijderd
Bij gebrek aan normaal beleg eet ik nu toast met gezouten roomboter als ontbijt en het is echt een van de betere ontbijtjes in tijden
Oud 15-07-2011, 12:13
Geel
Geel is offline
Op hoop van zege(n??). Mijn broer heeft zijn auto gestart, dus ik moet rennen. Toedels!
Oud 15-07-2011, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Bij gebrek aan normaal beleg eet ik nu toast met gezouten roomboter als ontbijt en het is echt een van de betere ontbijtjes in tijden
Is toast gewoon geroosterd brood?

Okee, mijn tas zit dicht en er is nog niemand aan het schreeuwen dat ik iets dramatisch fout doe. Ik lig op koers
Oud 15-07-2011, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Is toast gewoon geroosterd brood?

Okee, mijn tas zit dicht en er is nog niemand aan het schreeuwen dat ik iets dramatisch fout doe. Ik lig op koers
En dan half gesmolten zoute boter. NOMNOM.
Oud 15-07-2011, 12:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
WWW.twitpic.com/5qg4i1
En me dan toch afvragen of het genoeg is
beetje weinig bier.
Oud 15-07-2011, 12:56
Rivka
Rivka is offline
Vakantieeeeeeeeeeeee!

Boy, eindelijk.
Oud 15-07-2011, 13:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Morgen sollicitatiegesprek bij vd Valk!
Oud 15-07-2011, 13:04
Rivka
Rivka is offline
Succes!
Oud 15-07-2011, 13:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja ik hoop het.
Oud 15-07-2011, 13:08
Verwijderd
Rapport binnen! En ik heb vakantie!
Oud 15-07-2011, 13:12
Verwijderd
Jaja, regio Noord is ook vrij.
Oud 15-07-2011, 13:14
Verwijderd
Citaat:
God zeg, een keertje een buffetthingie gedaan (don't ask) bij VdV in Duiven; wát een smerige laffe troep zeg. Echt, ik ben vrij avontuurlijk ingesteld, maar er was echt níets waar ik enigszins positief over kon zijn. Om nog maar te zwijgen over de "huiswijnen"
Oud 15-07-2011, 13:31
Verwijderd
Citaat:
op de pier?
Oud 15-07-2011, 13:33
Martiño
Martiño is offline
Ik moest kleurplaten uitprinten voor een patiëntje, en nu ben ik een piratenboot aan het inkleuren in paint
Oud 15-07-2011, 13:37
Verwijderd
Waar is mijn mobiel toch weer heen.

Eerst sloop ik de achterkant die steeds los gaat en nu ben ik dat vervloekte ding alweer kwijt.
Oud 15-07-2011, 13:42
Rationeel
Rationeel is offline
oe en sann; je bent een toppertje
Oud 15-07-2011, 13:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
op de pier?
Nootdorp! (Waarom maakt autocorrect daar voorspel van )

Dobermann: Hahaha nice
Oud 15-07-2011, 13:53
Verwijderd
Waarom mag je niet meerdere acounts op een e-mail adres hebben.
Oud 15-07-2011, 13:53
Verwijderd
Citaat:
oe en sann; je bent een toppertje
Ze gaat 't maandag even voor je vragen!
Oud 15-07-2011, 13:59
Verwijderd
nog 2maanden wchten en de naam bestaat al nice.
Oud 15-07-2011, 14:46
Verwijderd
Citaat:
nog 2maanden wchten en de naam bestaat al nice.
Misschien als je "lief" bent voor Jon....
Oud 15-07-2011, 14:46
Verwijderd
Citaat:
nou ik ben er weer, had nog verwacht een normaal sociaal gesprek te voeren maar neuuj
goed dit is wat er gebeurde

ik liep dus naar hun huis, en zag al van verre dat de gordijnen potdicht was, en de jalozieën gesloten waren, stond er een briefje op de deur, Verbouwing, Graag niet storen, en hebben ze egt, heel slecht, een paar bakstenen naast de deur gelegd, nou daar trap ik dus egt niet in, en heb ff rondgelopen, of er miss een raam open was, en die was er,(keuken raampje maar ja ben er door heen gekomen) nou ik dus binnen, zag ik die ouders heel rustig achter de tv, ik zeg zo, nounou, wat een verbouwing, en die vader gelijk tieren nou dat horen ze daarboven ook nog, nou dus ik heb gezegt, ga effe zitte en haal je zoon ook ff, want we gaan hier normaal een gesprek voeren, nope kennelijk kennen ze het woord normaal niet , gaat die moeder gelijk huilen, zegt die vader dat ik crimineel ben, dus ik trok, een wapen(voordat jullie denken dat ik egt crime ben, het is een wapen dat losse floders afschiet, ongevaarlijk, dus) en zei rustig zitten, haal je zoon NU, nou hij komt eraan, en ik zeg dus, : geef gewoon mijn sleutels terug dan hoeven we er ook niet moeilijk om te doen, en hij maar zeggen ik heb je sleutels niet, en die moeder maar huilen, en die vader maar dreigen, en die zoon maar schreeuwen en tieren, dus loste ik een schot naar boven, en zei, JEZUS, komop geef de sleutels terug, anders haal ik ze, nou hij weer schudde, dus ik loop de trap op, komt hij me achter na, met zo'n kermis mesje, ik liep gwn door want ik wil me sleutels, loop ik naar z'n kamer, liggen ze gewoon op z'n bed, dus hij maar ontkennen dit zijn niet je sleutels bla bal bla, dus wel want het logo stond erop, dus ik ze pakken, hij richt dat mes op me, ik richt het pistool op hem, en loop door, gaat ie bij de deur staan tieren, dat ik die auto niet verdien, etc enz, dat hij naar de politie zal gaan, dat me familie tuig is, dus ik was het zat en loos weer een schot en loop weg,

ben eindelijk thuis, (overigens het pistool is van me vader, lang verhaal, maar er zitten dus losse floders in) nou ik ben gewoon woedend, ik dacht egt hem te kunnen vertrouwen maarja het blijkt maar eens, zit nou een beetje stoer te doen, en op me hyves te zeggen, dat ik aso ben, en gaat ie het lope zeg tege elk meisje en jongen in me lijst , nou tjee, daar lig ik wakker van, !
Godverdomme, beste post van het jaar
Oud 15-07-2011, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Oud 15-07-2011, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme, beste post van het jaar
Die gast is wel leuk ja.
Oud 15-07-2011, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Oud 15-07-2011, 14:50
Verwijderd
499
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten